Friday 4 November 2011

Επιστημονική δραστηριότητα στην ισλαμική Αίγυπτο

Με την είσοδο των Αράβων στην Αίγυπτο ως κατακτητές, αλλά μετά την εκδίωξη των Ρωμαίων, διαπιστώνουμε ότι ο λαός της Αιγύπτου εξέφρασε την ικανοποίησή του Άραβες μουσουλμάνοι στην Αίγυπτο και την εξάπλωση του Ισλάμ στην Αίγυπτο προσκλήσεις για τη διδασκαλία Αραβικά προς το λαό της Αιγύπτου, ο οποίος θέλει να μπει το Ισλάμ, και αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι ότι οι μεγάλοι άνθρωποι με αρχαίο πολιτισμό που εγκαταλείπουν τη γλώσσα της εθνικής και αντικατέστησε την αραβική γλώσσα απόδημοι είναι ένα μοναδικό γεγονός δεν συνέβη με τον λαό της Αιγύπτου με οποιοδήποτε ξένοι, είτε από τους Πέρσες και τους Έλληνες ή τους Ρωμαίους, και αυτό βοήθησε την εξάπλωση του Ισλάμ στην Αίγυπτο, όπου βρήκε το λαό της Αιγύπτου, η θρησκεία της ανοχής δεν ήταν πολύ πριν από αραβικά έγιναν η εθνική γλώσσα του λαού Μουσουλμάνοι της Αιγύπτου και οι Χριστιανοί

 Τα τζαμιά έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην επιστημονική κίνημα στην Αίγυπτο κατά τη διάρκεια της ισλαμικής περιόδου, ​​εκτός από το ρόλο των θρησκευτικών υπήρχε επιστημονική ρόλο και να γίνει τζαμιά σχολεία για να διδάξουν αραβική γλώσσα και η διδασκαλία των θρησκευτικών επιστημών της νομολογίας και την ερμηνεία του Κορανίου, κλπ.

Ήταν προς το συμφέρον της μουσουλμανικής ηγεμόνων της Αιγύπτου, η δημιουργία του μεγάλου τζαμιά, όπως το Τζαμί του Amr Ibn al-AAS και Ibn Tulun, Al-Azhar, ο Διοικητής και σουλτάνος ​​Χασάν, η οποία έγινε γνωστή ως ο τίτλος του Jama Masjid, ένα τζαμί και ένα σχολείο για τους μαθητές από διάφορα μέρη της γης και συναγωνίστηκε κυβερνώντες να ιδρύσουν σχολεία και κορανικά σχολεία με τη φροντίδα για τους μαθητές αυτών των τζαμιά, σχολεία, και η απονομή των δώρων για να τους προτρέψει να αναζητήσετε το μάθημα, το οποίο εμπλουτίζεται η αιγυπτιακή ερευνητές στην επιστήμη της θρησκείας και του κόσμου ήταν αυτές οι εγκαταστάσεις, όπως τα πανεπιστήμια ανοικτή σε όλους εκείνους που ήθελαν να μάθουν από την επιστήμη, η οποία συνεχίζεται εδώ και χιλιάδες χρόνια Kgama Azhar 969 μ.Χ. μέχρι σήμερα το ρόλο του πανεπιστημίου σε όλη τη μακρά ζωή του, προέρχονται από τους σπουδαστές από όλο τον κόσμο για τη συλλογή της επιστήμης και της πρόσβασης στην μεταπτυχιακά στη θεολογία και άλλων επιστημών

Η υιοθέτηση των ηγεμόνων της Αιγύπτου για τους επιστήμονες σημαντικό αντίκτυπο στην προώθηση πολλές από αυτές να υπερέχουν και αριστείας σε διάφορους κλάδους της επιστήμης στη χημεία, τη βιολογία, την ιατρική και άλλες

Εκτός από τους κυβερνήτες επίσης ενδιαφέρονται για τη δημιουργία βιβλιοθηκών και να εξασφαλίσουν την απόκτηση των πολύτιμων βιβλίων της Βιβλιοθήκης Μία από τις μεγαλύτερες βιβλιοθήκες στην εποχή του Σουλτάνου κάστρο γεμάτο από την Ayyubid περίοδο και περιέχει πάνω από 68 χιλιάδες τόμους. Εκτός από τις μεγάλες βιβλιοθήκες ήταν κάθε κυβερνήτης επιθυμεί να δημιουργήσει μια βιβλιοθήκη που συνδέονται με το παλάτι είναι ανοιχτή σε επιστήμονες των φοιτητών, αλλά και ενθάρρυνε τη δημιουργία των συμβουλίων, επιστημονικά, λογοτεχνικά, και ήταν αυτό που έπληξε τους επιστήμονες κατά τη διάρκεια της ισλαμικής περιόδου προς το συμφέρον της Αιγύπτου στον κυβερνήτες σημαντικό αντίκτυπο γραπτώς εγκυκλοπαίδειες, λογοτεχνικά και ιστορικά, δημιουργώντας μια κληρονομιά επιστημονικά και ηθικά αφθονούν στις βιβλιοθήκες του κόσμου, μαζί με χιλιάδες χειρόγραφα που δεν έχουν δημοσιευθεί μέχρι σήμερα ως επί το πλείστον

Όχι μόνο η δημιουργία σχολείων, κορανικά σχολεία της πόλης του Καΐρου και μόνο, αλλά επεκτείνονται και στα βόρεια και τα νότια της χώρας. Αυτό βοήθησε την εμφάνιση πολλών επιστημόνων σε διάφορους κλάδους της επιστήμης προχώρησαν σε μελετητές δρόμο τους για την Ευρώπη και τη μεταφορά των επιστημών, τις γνώσεις και καταδικάζουν τον κόσμο, συμπεριλαμβάνοντας τώρα αυτοί οι επιστήμονες αγγίξει αυτό το επίπεδο της επιστημονικής προόδου

  

No comments:

Post a Comment