الجمعة، 4 نوفمبر، 2011

Μουσική στην εποχή των Φαραώ

Αρχαίοι Αιγύπτιοι γνώριζαν την αγάπη και το πάθος τους για τα διάφορα είδη της μουσικής τους και του δημόσιου, της τέχνης Vqdroa και αγάπησε τον τόνο και Ashqgua φρέσκια και όμορφη μελωδία.
 
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι εφηύρε διάφορα μουσικά όργανα από τα αρχαία αιγυπτιακή είδη ξεφάντωμα σχεδιασμό περιορισμένη, με την πρόοδο του πολιτισμού της Αιγύπτου και οι Αιγύπτιοι ανάμειξη των γειτονικών λαών στην Ασία, άρχισε την ασιατική Μουσικών Οργάνων στην Αίγυπτο και ο ιδιοκτήτης της την ανάπτυξη των μουσικών οργάνων στην Αίγυπτο.

Και τα μουσικά όργανα χωρίζονται σε τρεις βασικούς τύπους, έγχορδα, πνευστά και κρουστά.

Είναι το παλαιότερο εγχόρδων οργάνων "σκουπίδια" και ήταν η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη είναι ένα ξύλινο ηχείο από αυτό μια σειρά κάθετων τένοντες εγκατασταθεί στο μηχάνημα κόμματος και υπήρχαν πολλά μεγέθη και μορφές. Η "Alknarh" είναι μια ασιατική προέλευση των πέντε-string και χρησιμοποιούνται για να παίξει κατά τη διάρκεια της οριζόντιας ή κάθετης

 Και υπάρχει μια «ταμπούρ», ένα σχήμα οβάλ μηχανή με μακρύ λαιμό που είναι παρόμοιο με το λαούτο υψηλό και τοποθετήθηκαν στο στήθος, ενώ παίζει και με το φτερό μουσικός περνούν οι τένοντες των τριών ή τεσσάρων. Το φλάουτο Vohmha Woodwind long και short, μονά και διπλά για τη διάδοση των ήχων. Η κρουστά, ένα από τα τα παλαιότερα μουσικά όργανα στην Αίγυπτο είναι το πιο σημαντικό τύπους Almcefqat ορυκτών του χαλκού ή χαλκό και ξύλο καθώς και από το ντέφι αποτελούνταν από ξύλινο σκελετό ή μέταλλο ορθογώνιο σχήμα και καλύπτονται με λεπτή δέρματα των ζώων μετά την αφαίρεση της τρίχας και τεντώνεται στο πλαίσιο. Υπήρχαν τύποι κυλινδρικά βαρέλια από ξύλο ή μέταλλο με τις δύο πλευρές μπαίνει κάτω από το δέρμα των ζώων που συνδέονται με τον ώμο κατά τη διάρκεια της χρήσης

 Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι, επίσης, χρησιμοποιούνται Asalasl από τις μεταλλικές βέργες από ένα λεπτό μεταλλικό δακτύλιο συμβαίνει όταν μετακινήστε από τα αριστερά και δεξιά, ή να νικήσει τους με το χέρι. Έχει χρησιμοποιήσει τη μουσική και να τα αναπαράγετε σε συναυλίες θρησκευτικές εκδηλώσεις και γιορτές των διακοπών, έχουν υπάρξει ζώνες περιλαμβάνουν μουσικούς όμποε, φλάουτο και κτυπήματα τα τύμπανα και οι παίκτες ντέφι για έγχορδα όργανα κρέμονται χορευτές με τον ήχο του τραγουδιστή ή τραγουδιστές. Ήταν το Βασιλικό Παλάτι Ορχήστρα ειδική συναυλία για τον βασιλιά και της βασιλικής οικογένειας, υπάρχουν ζώνες ιδιαίτερα ναούς για τις θρησκευτικές συναυλίες φεστιβάλ των θεών και των θρησκευτικών φορές και χρησιμοποιείται επίσης μουσικής σε δημόσιους συναυλίες και διάφορα φεστιβάλ, αλλά και κατά τη διάρκεια των μαχών για συναρπαστικές τους στρατιώτες και να οξύνουν τα τύμπανα τα κίνητρα και την εμφύσηση των σαλπίγγων. Αιγυπτιακή μουσική έχει χαρακτηριστεί από την εξέλιξη και την πρόοδό της από γενιά σε γενιά, αλλά διατήρησε το χαρακτήρα και τη γεύση με την υψηλή ότι οι περισσότεροι εντυπωσίασε τους αρχαίους Έλληνες που ήρθαν στην Αίγυπτο και κατέγραψε τις εντυπώσεις τους από αιγυπτιακή μουσική στα γραπτά τους

 Τα τραγούδια έχουν ποικίλα θέματα, συμπεριλαμβανομένων αυτών με το τραγούδι τους ανθρώπους από τις εργασίες αυτές, ενώ ασκούν ένα επάγγελμα το οποίο είναι το πιο κοινό του που σχετίζεται με τη ύφανση αγνή αγάπη και περιέγραψε την αγαπημένη του, και υπάρχουν τραγούδια ειδικές εκδηλώσεις, όπως γιορτές και πομπές της νίκης, ενώ υπάρχουν και τραγούδια θλιβερή τελετή κηδείας συνοδεύει την οικογένεια του εκλιπόντος θρηνεί Dead, συμπεριλαμβανομένων των τραγουδιών των ναών και θρησκευτικές τελετές έχουν ανταποκριθεί στις πολλές παπύρους από αυτά τα τραγούδια, τα οποία αφθονούν στον κόσμο μουσεία.

Ο ιδιοκτήτης αυτής της dance μουσικής όλων των τύπων, ανάλογα με το είδος της εκδήλωσης, υπάρχουν μερικά είναι για την ψυχαγωγία και διασκέδασης και ψυχαγωγίας για την ψυχή, και αυτό που περνούσε ένα θρησκευτικό χορό, και από το ταφικό αυτό που συνέβαινε μπροστά από την κηδεία του εκλιπόντος. Υπήρχε χορός, επίσης, ρυθμική κινητήρα από τις ομάδες των νεαρών κοριτσιών και το πλεονέκτημα της ευελιξίας στον τόπο όπου μεγάλες με ορισμένες δύσκολες χορούς, συμπεριλαμβανομένου τι Thblohat σχηματισμών ή των τεχνικών και παιζόταν ατομικά ή σε ζευγάρια, δύο άνδρες ή δύο γυναίκες.

Υπήρχαν χοροί του πολέμου λειτουργεί και το χτύπημα-ή των περιφράξεων ήταν αυτό το είδος χορού της ψυχαγωγίας για τους στρατιώτες κατά τη διάρκεια των μαχών. Έχει διαπνέεται αιγυπτιακούς τάφους και ναούς και παπύρους απόψεις πολλών αντιπροσωπεύουν τους τύπους των συναυλίες τόσο στην αιγυπτιακή κοινωνία στο αργίες και τις γιορτές και τους λόφους και αναψυχής και διασκέδασης, ή θρησκευτικών εορτών πολλά σε ναούς , καθώς και συναυλίες κηδεία, ή στους τοίχους των ναών, όπου εκπροσώπησε τον εορτασμό της νίκης των εχθρών, αλλά και μάρτυρες μερικές από τις επιπτώσεις της ρούχα ή κοσμήματα κουτιά του Βασιλιά "Τουταγχαμών" εορτασμό της στρατιωτικές νίκες του βασιλιά για τους εχθρούς.

   .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق