الثلاثاء، 3 يناير، 2012

Alvsih çiftçi - Eski Mısır edebiyatının hikaye

Çiftçi Alvsih hikayesi zengin ve güçlü yolsuzluk ve neredeyse Fayoum topraklarının insanların fakir bir çiftçi için Onbirinci Hanedan 2200 . M iktidarı sırasında kendi etkinlikleri düzenlenen bir köy tuz alan denilen ev sahipliği yapıyordu genel hikayesi gerçekçi bir sonucu çekiyor eşek Bhaslat köyüne küçük bir sürü yol açtı ve onu yürüdükentin doğru Ahnasia yol onu geçmek gerekir Haslath satmak istediği sırayla Firavun'un Başbakanı bozuk bir resmi (Firavun House Direktörü) olarak mezra (Thoty Nacht) adlı bir adam,

 Ve işçi görünce çiftçi ve sürü konvoy tecavüz manevra düzenledi, dahil olmak üzere buğday ve buğday yeme eşek ile ekili resmi hırs konvoyuna ele geçirilen (Thoty Nacht) davet etti ve ele için Vthbot fırsatları sapları olduğunu aşağı alana kadar yol açıklamaya zorlanamaz çiftçi olma yolunda para keten kapatmak için ayağa kalktı köylü adam diyerek (benim yol düz asker o kapattı ... Vaztrrt sizin alana gitmek için benim yol devam .. Atgtsb Hmiry biri kendi ayakları Qmg dolu ücretleri nedeniyle) onun konvoyu kurtarmak için yoksul gerekçesi köylü yarar ve onsuz eşek dönmek için ikna etmeye çalışırken dört gün geçirdim vermedi çıkar o Başbakan (Renzi) için şikayette karar verdi

 Kim adalet sevgisi ile ünlü ve yarasalar adalet gibi ve sunulan ve bakanı duydu ve benimle ekibi ve iş arkadaşı tarafından taraflı olan tanık tartışılan ve cevap arada (çiftçiler buğday kendi alanında çalınan vergiler ve eşek ödemezsiniz çünkü ceza Thoty Nacht nedir?) Idi, çiftçi kaybına dinlerken duruyordu parasını ve imha Başbakan sessizlik içinde oturan o Başbakan ona sunmak için hiçbir şey yapmadı ve ikna edici biçimde şaşırtıcı onunla konuştu görünce ya Shan çiftçi ne düşündüğünü oldu ya kaçınılmaz

  (Ben Medhat O Adalet yapmak ve adaletsizlik asansör görmek gerekiyordu, benim ağız yoluyla konuşulan ağlamaya. Ağırlıklara göre Görev ağırlıkları taşımak ve adaletsizlik kırdı ve doğru kurulmuş, Tanrı'nın toprak .........) gelen haksızlık sürgün ya ve bakan etkilendim olacak nazik çiftçi ve onun durumu içine kesme ve dışıdır Firavun hemen gitti ve ona dava söyledi ve o sözleri bir kenara not dikkatle onun durumunda diğer çiftçi konuşmalar doğaçlama arzusu görüşünü kesmiyor Firavun'a ona söylemek iyi bir çiftçi ne olduğunu .. ve biz bu köylü sözler dan ne var dokuz papirüs ele onun Başbakan adresleme

 İkinci argüman: Bakan Tqureih devam onun adalet bakanı daha çiftçinin yaşadığı hayal kırıklığı o (Renzi) Fikatah (Renzi) tehdit düşünce hayal (Renzi) ilk, ancak çiftçi ele bakanı
Avukatlık III: Sayın Bakan talihsiz koruyun hırsızlar aşağı Dar sonsuz (ölüm) yaklaşımı dikkat ve daha iyi çalışmak için tercih edilen ve aynı şekilde görüntüleyebilirim (aynı haklara Maat değerlendirmeniz) "ve değer ceza yürütülen bütünlüğüne eşdeğer bir şey yok yanlış konuşmak asla.... bir yöneticiyseniz için. ağırlığı ile size bir ışık olmayın. adalete dayalı sizin için değil Taatkelmen iftira .. sizi denge goofing etmeyin. seni anlamak ve aynı dengeleri ve dil dengeleyici kuvvet ve kalp Almthagal "Bu bu hikaye sürekli olarak görünebilir adalet ve denge arasında bir karşılaştırma bir denge bulduilk kez ve görüntü için bu hikaye bu gün bir adalet sembolü olarak kaldı.

 Üçüncü argüman: perküsyon Bakanı Falah bakan askerlerine ağır onu dövmek emretti.

İşitme dördüncü ve beşinci: Bakanı ve Beşinci ve olduğu gibi kısa, bir nişan dayak dayak çiftçi eğildi ama diyor olarak Adalet değerlendirmek için kurulmuş olan sizler ezen ile el katıldı (görevden alma ve kınama Alzaha Ve insanlar saldırgan rağmen Thtermk Biz ezilenlerin adalet yapmak kurdunuz, ama göremezsiniz.. sen) elinizle ona sırılsıklam olan

Konuşma VI: Adalet Bakanı (haksızlık geçirin ve adalet olsun, sağ ve kötü olduğunu leke ne yaptı) diyor ile karakterize olan yeni bir duygu, bir dönüş, ama Renzi devam cevap ürkmek değil.

Konuşma VII: aşırı kupa başvurmak (yazılı misiniz eğitimli misiniz kibar musunuz ben bir hırsız olmamak öğrendim ben??.
Ve başka birinin ben fahişe Başkanı oldu toprak bütünlüğünü temsil edeceğiz oluştu aynı tuzak meydana geldiğini Sower
Adaletsizlik büyüdü ve kendi alanında Balasv ve yalan) ellerini ekilen ne biçmek ve böylece kötü olan arazi sel olacak söyler, bakan bir kas kıpırdamadı

Söylem VIII:.. Qdha kalbinizin açgözlülük ve size uygun değildir Çalmayacaksın söylemek devam etti ve o size fayda vermez bile adaletsizlik kuranların kendilerini zalimlerin haline önlemek için

Ve ağzına ağzını en büyük ifadeleri söylemek çiftçi Alvsih dönüş (Ben sağ tarafından değiştirilmiş haline gelmiştir Adalet Rabbi Adalet yapın. Bir kalem ve Qurtas ama siz Thoth kendisini temsil eden) (yer doğru zaman adaletin biliyorum .. Adalet aşağı sonsuzdur .. ve adalet ana kaya üzerine tabut ve Athoy yerleştirilir ve kapalı kapı ve yalnız mezara kendisi tarafından düzenlenen ve adını yeryüzünden silinmiş olanlarla. Böylece, Tanrı Sözü bütünlüğü) ve bakanı devam çiftçi yüksek sesle apaçık yükseltmek kayıtsız değildir ve bir toplama dokuzuncu ve son verdi

 Papirüs dokuzuncu ve son: gerçekten ahirette de böyle bir kayıp hayat geldiği için altı (şeytan) arasında takıma katıldığından ve Ibinaa iyi tekme ve (Allah Zlmni üzerinde Tansrny için Fodtk görüyoruz sağda bu sağır kulak arazi ve şampiyon olarak adını söylemeyeceğim bir çiftçi Bakanı tehlike ama dinlemek yok. Aqsdk, ben değil artık ve ben, Allah'a şikayet "Anup" gidiyorum biliyorum) ve "Anup" ölülerin tanrısı bir çiftçi intihar anlamına gelir ne dir

 Ve Bafilah saniye gelip bakan bazı kelimeler belirsiz anlam (papirüs Mtmos ve yırtılmış bu bölümünde) değişimi Wazzbr asker gönderdi, "Renzi" Papirüs yeni çiftçilerin tüm şikayetleri yazılı ve aşağı bize bu belgeleri tüm bu papirüs bir kopyasıdır ve firavun için bakanı gitmek ve onun sırlarını Mütevelli olmadan bakanı sonra tüm sözler çiftçi (ve onun kalbine heyecan verici Firavun onları bulunur) ve sipariş Firavun'un Bakanı durumda ayrılık, bu köylü resmi kapasite onu rekor vergi çalışması okuyucular uzmanları ve ailesi ve servet miktarı üyeleri onun yasal, sosyal ve sayısını gösteren belgeler ve ardından bir kaydırma papirüs teklifpapirüs bazı sözleriyle parçalanmış bir kavramdır ve sonra hırs ve çiftçi yanı sıra yeniden Haslath ve eşek ona gayrimenkulün mülkiyet devri geçirdiği çalışanı cezalandırmak için bir kararı ardından ...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق