Friday 4 November 2011

Πολιτισμός Spa

Κέντρο πολιτισμού και πολιτισμών από τα πιο διάσημα Aargaha όπως αναφέρεται στο Κοράνι, ειδικά βασίλισσας του Σαβά
 
Βασίλειο της Sheba είναι το αρχαίο βασίλειο εκτεινόταν από τις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας, Αβησσυνία, και περιλαμβάνονται στη νότια Αραβική Χερσόνησο, όπου Υεμένη βρίσκεται στις μέρες μας και συνεχίστηκε μέχρι την ανάληψη της Ahumairia κατάσταση στα τέλη του τρίτου αιώνα μ.Χ., το Βασίλειο άρχισε να ανθίζει γύρω από τον όγδοο αιώνα π.Χ.. M.
 
Σάμπα έχει γίνει γνωστό για τον πλούτο της διαπραγματεύονται αρώματα και μαργαριτάρια, θυμίαμα και λιβάνι. Αναφέρθηκε παραγωγή αρωμάτων σε μια ποικιλία πηγών, όπως η Παλαιά Διαθήκη και την Ιλιάδα. Σάμπα δήλωσε στο Κοράνι, Sura κατέχει επίσης ένα από το όνομά της και ότι από τις πολλές ιστορίες για, την πιο διάσημη ιστορία του Bilqis Σουλεϊμάν, και η ιστορία του μεγάλου φράγματος και Aerm από τις πλημμύρες

Το βασίλειο της «Sheba» δεν συνδέεται με την ιστορία της Υεμένης βαθιά ως το Βασίλειο της αρχαία βασίλεια που συνδέονται με το όνομα του Σαβά αναφέρεται στα βιβλία ιερά, και υφαντά γύρω από ιστορίες θρύλους και ιστορίες, που αποδεικνύεται από το ανεκτέλεστο υπόλοιπο ανά τους αιώνες των εικόνων και τις επιπτώσεις και τις φαντασιώσεις που εκκρεμούν για τη λαϊκή φαντασία και το έργο πολλών καλλιτέχνες ένα σύμβολο από τα χαρακτηριστικά ζευγαρώματος απαράμιλλης ομορφιάς, και της ευημερίας έχουν ευρεία και άφθονο πλούτο και τη δύναμη ανίκητος.
 
Δημιουργήθηκε το Βασίλειο του Σαβά πριν από το δέκατο αιώνα π.Χ.. Μ και η πρωτεύουσα της Marib, ήταν σε θέση να βασιλιάδες γύρω στα μέσα του όγδοου αιώνα π.Χ.. Μ από την κατασκευή του φράγματος στη διάσημη γέφυρα του Marib και τη δημιουργία εμπορικών σχέσεων με τις ακτές της Αφρικής και με τις χώρες τόσο μακριά όσο η Ινδία και η Ελλάδα, και εγκαταστάθηκε περιοχές Sboaon στο Αφρική, όπου θα έχουν δημιουργήσει Memklh που εξαρτώνται από αυτές, που είναι γνωστή ως το «Βασίλειο Aloksom
Παρέμεινε γεννήθηκε ο πολιτισμός του Σαβά αμφισβητείται μέχρι σήμερα, Valsbion δεν αρχίσει τη σύνταξη εκθέσεων κυβέρνηση της χώρας τους μέχρι το έτος 600 π.Χ., οπότε δεν υπάρχει καταγραφές του την ημερομηνία αυτή, και πιστεύεται ότι Sboaon έχουν βρει την κοινότητά τους από 650 έως 115 π.Χ., κατέρρευσε ο πολιτισμός περίπου 550 μετά γέννηση, επειδή με τις τρομοκρατικές επιθέσεις, που διήρκεσε δύο αιώνες και οι οποίες είναι εκτεθειμένες σε αυτήν από τους Πέρσες και το κράτος Ahumairia

Επιστρέφει τις παλαιότερες πηγές που αναφέρονται σε ανθρώπους της Sheba με τα αρχεία βασιλιά Sir John δεύτερο Ασσυρίων πολέμου (722 με 705 π.Χ.), στα εν λόγω βιβλία δείχνει την ασσυριακή βασιλιά στα αρχεία του ότι χωρίς τα έθνη που κατέβαλε τους φόρους στο βασιλιά της Saba "Οκτώ Amara". Αυτή είναι η αρχαιότερη πηγή αναφέρεται στην Sabean πολιτισμό, αλλά δεν είναι σωστό να συμπεράνουμε ότι αυτός ο πολιτισμός έχει χτιστεί γύρω στο 700 π.Χ. εξαρτάται μόνο από αυτή την πηγή μόνο, επειδή η πιθανότητα είναι αυτός ο πολιτισμός πριν, και είναι πολύ πιθανό, και αυτό σημαίνει ότι η ιστορία του Saba μπορεί να προηγείται αυτής της ημερομηνία που αναφέρεται στις επιγραφές ήθελε Nanar, μια πόλη της Ουρ των μετέπειτα βασιλέων, η λέξη "Seboum" που σημαίνει "πόλη του Σαβά» Αν αυτό αληθεύει, η ερμηνεία αυτής της λέξης ως μια πόλη του Σαβά, αυτό σημαίνει ότι η ιστορία του Σαβά πίσω στο 2500 π.Χ..

Λέει, "Ruban" να παρουσιάσει αποδείξεις για την ύπαρξη του Βασιλείου του Σαβά πίσω στις απαρχές του πολιτισμού της νότιας Αραβικής Χερσονήσου, με τα παλαιότερα κείμενα που ανακαλύφθηκαν στην Υεμένη που χρονολογούνται από τον όγδοο αιώνα π.Χ., θα βρείτε το όνομα του «Sheba» τα χαρακτηριστικά των βασιλιάδων είναι γνωστή ως "Mkrb Sheba," ένα κείμενο η πρώτη χαρακτηρίζεται από περιορισμό τους, και σκαλισμένα στην πέτρα που σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της κατασκευής προσφορές τελετουργικό για την παροχή γλάστρες, και του Βασιλείου της Sheba ήταν τότε θεοκρατία "θρησκευτικές" με βάση τη συλλογική λατρεία κάποιων θεών.
 
Η εθνική "χριστιανική Ruban," ένας γερμανός αρχαιολόγος, ότι όλα τα αποδεικτικά στοιχεία και αρχαιολογικά στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι το Sabaeans είχε πάρει από την περιοχή του Marib, την πρωτεύουσα του βασιλείου τους, «Sheba» και περιορίζεται στο έδαφος του Saba στην περιοχή προέλευσης των Marib, το Βασίλειο του Σαβά επεκτάθηκε κατά τη διάρκεια της βασιλείας του διάσημου Κυρίου Oalhawwala στο "700 - 680 "BC ώστε να συμπεριλάβει όλες τις δυτικές περιοχές της Υεμένης, και αργότερα περιορίζονται στις περιοχές της Marib και Σαναά, την πρωτεύουσα Sabean II, το οποίο δημιουργήθηκε για τον πρώτο αιώνα μ.Χ

Ο στρατός SBI από τους πιο ισχυρούς στρατούς της εποχής εκείνης, ήταν μεταξύ των επεκτατικών επέκταση κυβερνήτες καλά, σάρωσε Saba περιοχή Alqin, και απέκτησε τον έλεγχο πολλών περιοχών στην αφρικανική ήπειρο, και στο 24 π.Χ., κατά τη διάρκεια μιας εκστρατείας εναντίον του Μαρόκου, νίκησε τον στρατό SBI Στρατού Marcus Oelios Gallus Ρωμαίος, ο οποίος κυβέρνησε την Αίγυπτο στο πλαίσιο της ρουμανικής Αυτοκρατορίας, η οποία ήταν η μεγαλύτερη δύναμη εκείνη την εποχή αδιαφιλονίκητος, Sheba μπορεί να απεικονίζεται ως η χώρα ήταν ένα πολιτικό μέτρια, αλλά αυτό δεν θα είχε καθυστερήσει τη χρήση βίας όταν είναι απαραίτητο .. Σάμπα είναι ένα μόνιμο στρατό, καθώς και προηγμένου πολιτισμού των «μεγάλων δυνάμεων» της εποχής

Όσον αφορά τη διάκριση κείμενο SBI από την άλλη, είπε, "Christian Ruban" κρίνεται αρχικά SBI του κειμένου δίνεται στη γλώσσα, και οι θεοί που περιέχονται σε αυτήν, καθώς και μέρη και ιδρύματα, κυρίως το ημερολόγιο που ανήκει στο Σάμπα, τονίζοντας ότι η χρήση της γλώσσας Sabaean μόνη της δεν αρκεί για το κείμενο Besbih χάρακα, έχουν χρησιμοποιηθεί γλώσσα από το Sabaean βασίλειο της Himyar από 110 π.Χ. έως 560 μ.Χ., και επειδή ημερομηνίες του τρέχοντος έτους για τα τελευταία κείμενα της Sabaean αλφάβητο.
 
Ιστορικές πηγές λένε ότι μιλάμε για αυτό τον πολιτισμό: ήταν σαν το φοινικικό πολιτισμού, οι περισσότερες εμπορικές δραστηριότητες, οι άνθρωποι αυτοί έχουν κυριαρχήσει στους εμπορικούς δρόμους που περνούν από το βόρειο τμήμα του νησιού, το Sabaeans στους εμπόρους να λάβουν την άδεια του Ασσυρίων βασιλιά Sir John δεύτερο κυβερνήτη της περιοχής, που βρίσκεται βόρεια του νησιού , αν θέλουν να φτάσουν Btgarthm στη Γάζα και τη Μεσόγειο, ή να καταβάλλουν φόρο επί των επιχειρήσεων τους, και όταν αυτές οι επιχειρήσεις άρχισαν να πληρώνουν φόρους στο βασιλιά Ασσυρίων, χωρίς το όνομά τους στο επιστημονικό περιοδικό Annals της περιοχής

 Γνωστά Sbion μέσω Kqom ιστορία »με τον πολιτισμό υψηλή" λέξεις δείχνουν όπως «ανάκτηση», «αφιερώνω», «εποικοδομητική», συχνά στις επιγραφές των αρχόντων τους, και είναι το φράγμα του Marib, ο οποίος ήταν ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά αυτού του πολιτισμού, σαφή αποδεικτικά στοιχεία για το τεχνικό επίπεδο των προηγμένων που επιτεύχθηκε από αυτούς τους ανθρώπους? Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν αδύναμη στρατιωτικά, ήταν ο στρατός SBI από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που εξασφαλίζουν τη συνέχιση αυτού του πολιτισμού κατείχε για μεγάλο χρονικό διάστημα
 
Και ο Δρ "Christian Ruban" παρέχει σημαντικούς πόρους από την καλλιέργεια των αρωματικών φυτών στο νότιο έρημο του νησιού, όπως η τσίχλα, η οποία ενώνει το Hadramout ειδικότερα και πικρή, και ορισμένα προϊόντα της Ινδίας και της Αφρικής αξία που περνούσε μέσα από την αραβική χερσόνησο, όπως ο χρυσός, το ελεφαντόδοντο, και του θυρεοειδούς χελώνα αδένα και διάφορα είδη πολύτιμο ξύλο, Saba έχει επιβληθεί ως μεσολαβητής δεν είναι απαραίτητη.

.Και οι επιπτώσεις στην περιφερειακή Saba του είπε ένας Γερμανός αρχαιολόγος, "Sabean είναι η μόνη γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε στα ονόματα των σημαιών στη χερσόνησο νότια Αραβική, εάν το όνομα του προσώπου που έχει μια συνείδηση​​, ή την κυριότητα του παραβάτη έκανε Mfolin, αυτές γραμματικές μορφές διαφέρουν ως προς το Sabaean γλώσσα σε σχέση με το γλώσσες ενδιαφερομένων και Alqtabanih και Hadrami.
 
Και πρόσθεσε: «Επίσης, στον τομέα της αρχιτεκτονικής, το πολυγωνικό κίονες και κιονόκρανα με τετράγωνα τμήματα και Balhz διακόσμηση και Almdharusat ή διακόσμηση της ζωφόρου που ολοκληρώνεται με γυαλισμένο διασυνδέσεις Moshe στη μέση, τα διακοσμητικά και εικονογραφικό πυρομαχικά παρέχει επίσης ένα καλό παράδειγμα για την επίδραση της SBI

Λέει ότι δεν μπορεί να υπάρξει αμφιβολία ως προς τους κατοίκους της νότιας Αραβικής χερσονήσου, τα αρχαία, καθώς και για τα βασίλεια της Abyssinian πρώτη ήταν Sheba πηγή νομιμότητας και υπερηφάνεια, και πρέπει να γίνει διάκριση μεταξύ των δύο περιόδων στην ιστορία της το Βασίλειο του Σαβά, η πρώτη διήρκεσε από τον όγδοο αιώνα μέχρι τον πρώτο αιώνα π.Χ. και κυριαρχείται από την οικονομία, "καραβάνι" κατευθύνεται προς τις μεγάλες αγορές της Μέσης Ανατολής, της Μέσης Ευφράτη λεκάνη, κατά την όγδοη και έβδομο αιώνα, και στη Γάζα κατά την περίοδο, "Περσικό", και, τέλος, στην Πέτρα κατά τη διάρκεια της περιόδου, ​​"Ελληνική

 Η Marib είναι η πρωτεύουσα του Σαβά, και ήταν πολύ πλούσια, χάρη στη γεωγραφική της θέση, η πρωτεύουσα ήταν πολύ κοντά στον ποταμό Aldhna εκείνο το σημείο ήταν η συμβολή με την οροσειρά του Belk πολύ κατάλληλο για την κατασκευή ενός φράγματος, χρησιμοποιούνται Sbion αυτό το χαρακτηριστικό και έχτισαν ένα φράγμα στην περιοχή όπου μεγάλωσα πολιτισμού, και άρχισαν να ασκούν άρδευση και τη γεωργία, και έτσι έφτασε σε πολύ υψηλό επίπεδο ευημερίας. Marib ήταν η πρωτεύουσα από τις πιο πλούσιες περιοχές σε αυτό το διάστημα. Έλληνας συγγραφέας Πλίνιος, δήλωσε, ο οποίος επισκέφθηκε την περιοχή και Mdhaa να κατοικήσουν στο εν λόγω έδαφος και είναι μεγάλο και πράσινο

 Πηγές αναφέρουν τα ιστορικά και αρχαιολογικά αξιοθέατα στο ναό (Πραν) είναι ο κύριος ναός του θεού (Almqh) κρατική μηχανή Sabean, κάλεσε το κοινό να έχει άποψη (Moharram Bilqis), και τις ημερομηνίες της κατασκευής του από τον πέμπτο αιώνα π.Χ., δηλαδή από την εποχή του Almkrb SBI », η οποία ονομάζεται Dhirh θέμα στον κάδο, "η οποία έχει περιφραχθεί τοίχο του ναού.
 
Αυτά ήταν σημαντικό, ως σύμβολο της θρησκευτικής αρχής Saba, και ήταν απαραίτητο να τους ανθρώπους, που περιλάμβανε επίσκεψη στο κράτος Sabaean ναό (Pran), και τις προσφορές και τους όρκους στο Θεό του Almqh κ. (Pran), μια έκφραση της υποταγής και της πίστης στο Sabean κατάσταση

 Επιπλέον, ο Ναός της Μπραν από τους πιο γνωστούς τόπους προσκυνήματος της Υεμένης και την μη Υεμένης - το Hajj και τελετουργίες και ιεροτελεστίες των δικών της - και τις επισκέψεις των προσκυνητών που λαμβάνουν χώρα σε ορισμένες εποχές του κάθε χρόνο, έχουν γίνει προσκυνήματα συλλογική που κατά τη διάρκεια του μήνα (Zibha), ενώ ατομική εποχή προσκυνήματος, το οποίο είναι διαφορετικό τελετές και τελετουργίες του Χατζ για τη συλλογική, που διεξήχθη μέσα σε ένα μήνα (ο Χομπς).
 
Πραν ναός παρέμεινε ένα ιερό τόπο όπου πραγματοποιεί πράξεις λατρείας στην αρχή του το δεύτερο μισό του τέταρτου αιώνα μ.Χ., ο ναός φαίνεται να εγκαταλείφθηκε μετά από αυτή, η οποία είναι συνεπής με την εμφάνιση πράξεις λατρείας (ο Θεός του ουρανού και της γης) και η λατρεία-Rahman (Rahmann). Και έγινε μια απαγορευμένη Bilqis και το φιλί Marib για τους τουρίστες και ένα σημαντικό θέμα της αρχαιολογικής έρευνας, ιδιαίτερα μετά έγινε ο πρώτος αρχαιολογικούς χώρους είναι μια ενοποίηση και συντήρησης είναι ανοικτή για τον τουρισμό

 Υπάρχει ακόμα ένα μεγάλο μέρος των επιπτώσεων της Υεμένης θαμμένα κάτω από το έδαφος, όπου οι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι η αφαίρεση της σκόνης μπορεί να την επανεξετάσει, το αρχαίων πολιτισμών. Ο Δρ "Burckhardt Phuket" επικεφαλής της ομάδας του Γερμανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου, ο οποίος έχει εργαστεί αρχαιολογικές ανασκαφές στο χώρο του ναού κατά τη διάρκεια της περιόδου, ​​"1988 1997" ενοποίηση αρχηγό της ομάδας και τη συντήρηση "1998 2000", ότι ο ναός αναπτύχθηκε στην ένατη Ναό αιώνα π.Χ. από απλά έως σύνθετα μια ολοκληρωμένη περιλαμβάνουν εγκαταστάσεις λατρεία, εργαστήρια, και μια μικρή κουζίνα και εγκαταστάσεις για τους σκοπούς της οικονομικής ανάπτυξης.

 Και προσθέτει, "Phuket» σε έκθεση που δημοσιεύθηκε πρόσφατα: «Ο ναός είχε χρησιμοποιηθεί σε πάνω από 1500 τουλάχιστον ένα χρόνο και σε συνεχή βάση." Επεσήμανε ότι ο ναός των θεών Almqh Bran πιο ιερό ναό του Marib, την πρωτεύουσα του Sabaeans.
 
Βρέθηκε κατά τις ανασκαφές για τις δεκάδες των επιγραφών και μια ομάδα από αγάλματα, και διαπίστωσε επίσης διάφορα χρώματα και διακοσμημένο με πέτρινα παγκάκια.
 
Σύμφωνα με την έκθεση, "Phuket" καταλαμβάνει ο ναός (Pran), σε προνομιακή θέση ανάμεσα στα υπόλοιπα των ναών του Θεού Almqh τόσο αυτών που χτίστηκε το Marib, ή αυτές που βρίσκονται σε τόπους μακριά από τη σημερινή κατάσταση Sabaean ναό Almgah σε Sarwah, και ο Ναός του «Hiran" στο Amran, ο Ναός "Mafm" κοντά του κρασιού, και άλλα

Marib Dam
Ιστορική σημασία έγκειται στο γεγονός ότι τα αποτελέσματα των μηνών της Υεμένης και το μεγαλύτερο κτίριο μηχανικής είναι η Αραβική Χερσόνησο, επίσης, έγκειται στο γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται συνεχή πολιτισμό Sabaean από την αρχή μέσω του απόγειο της ακμής, ακόμα και στιγμές της κατάρρευσης και στη συνέχεια ρωγμές κατά την πρόσκρουση.
 
Κατασκευή χρονολογείται από τον όγδοο αιώνα, και ίσως το έβδομο αιώνα π.Χ., όπως αναφέρεται στην επιγραφή που είναι εγκατεστημένο στο νότιο κτίριο όχθη του όνομα Almkrb φράγμα "Ben-Ata είναι το θέμα για να", η οποία χαρτογράφησε την πόλη της Marib και έγινε Mcarph τον έβδομο π.Χ. αιώνα

Προδιαγραφές δείχνουν το μεγαλείο της Sabaeans, χτίστηκε σε ένα στενό Μπαλκ Βόρεια και Μπαλκ της Νότιας Valley Znh Kmoukaa μια φυσική τακτοποίηση για ένα φράγμα με μια περιοχή συνέλευση ικανότητα στην κορυφή των Στενών, έτσι ώστε να μοιάζει με μια λεκάνη είναι ιδανική για συγκράτηση του νερού, και το μήκος του σώματος των μέτρων φράγμα 720 και σε ύψος περίπου 15 μέτρα, ενώ τα ψάρια των 60 μέτρων στη βάση, και τα θεμέλια του ήταν χτισμένο με τεράστιες πέτρες και χώμα πάνω από το τοίχος είναι καλυμμένος με πέτρες και χαλίκια από τις πλευρές και στα δύο άκρα του φράγματος βρίσκεται δύο τραπεζών "Sdvan" του νερού το νερό για τα δύο κύρια κανάλια.

Εποικοδομητικό τρόπο αναφέρεται στη μετά μηχανικής μια πνευματική, έχτισε τον τοίχο φράγμα μονάδες βάσης στην κοιλάδα πάνω στο βράχο (η μητέρα), πέτρες μεγάλες και Baaloha φράγμα τοίχο πάνω σταδιακά χαράζοντας τους βράχους για τις τράπεζες "Sdwin" στη νότια πλευρά, στους πρόποδες του όρους Balkh Ανατολή και την αντίθετη πλευρά στα βράχια του βουνού Μπαλκ στο βόρειο και στη συνέχεια να ολοκληρώσει χτισμένο πάνω στα βράχια των βουνών Akunan κανάλι που συνδέει δύο μεγάλες Osfielhma τομή του βράχου και κατασκευάστηκε διεπαφές Oalihama πάχους των μεγάλων πλευρών πέτρες Almhendma πλατεία, μερικά από τα οποία είχαν εγκατασταθεί πάνω από κάποια συνοχή και συνάφεια.
 
Καταστράφηκε το φράγμα και καταστράφηκε τέσσερις φορές λόγω της συσσώρευσης των ιζημάτων στην έμμηνο λεκάνη, και πιο πρόσφατα στην εποχή των ετών Abraha al-Habashi 552 μ.Χ.. Και τα υπόλοιπα είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του τείχους του φράγματος, και τα κτίρια Alsdwin Βορρά και Νότου, εκτός από τα δύο κύρια κανάλια, τα οποία ήταν Paljntin συνδέσεις εξασφαλίζουν εύκολη τράπεζες έχουν πρόσβαση, και λεκάνες απορροής σε Gantin αγροτικές εκτάσεις του Βορρά και του Νότου, μια μετασχηματιστική μικρά φράγματα διαιρέσει το νερό που λαμβάνει από τα δύο κύρια κανάλια

Qahtaon είναι οι βασιλιάδες των Αράβων πριν από το Ισλάμ μετά τις γλώσσες ή να υπονομεύσει και να μοιρασθούν Νώε κατασκεύασε το πρώτο πανδοχείο Υεμένη
 
Qahtan πέθανε και ο βασιλιάς εκφράζει τον γιο του Μπεν Qahtan, το πρώτο προφορά της αραβικής
 
Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά τον γιο χλωμό του Μπεν εκφράζει. Δεν είναι καταδικάζοντας Μπιν εκφράζει bin Qahtan bin Aas bin bin Άης εκτίναξη bin Hoalkh bin Sam Μπιν Νώε και εγώ από τους απογόνους του, μπορεί να Honevs το εν λόγω πρόσωπο και στον αραβικό απόγονοι του Hoalkh Bin Sam και Tukdbed μυθιστορήματα τα οποία εμφανίστηκαν στην μεγαλοπρέπεια και το τέλος του Ibn πολλές, και ο Θεός ξέρει

  Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά τον γιο Abd του Shams bin και τα πρόσωπά τους με το βασιλιά πάνω από την εισβολή των χωρών της χώρας ονομαζόταν ένα σπα και αυτό Mayoakdh hadeeth της ειρήνης Προφήτη σ 'αυτόν η μεγαλύτερη όταν ρωτήθηκε από έναν Βεδουίνων που είναι Sheba Hae γη ή είναι ο άνθρωπος απάντησε ο προφήτης ότι το όνομα ενός ανθρώπου πόσο ήταν στο μυθιστόρημα Al-Bukhari και μουσουλμάνων, η οποία είναι η κατασκευαστεί ένα φράγμα, τη γη των Marib και την αυγή του τρόπου με τον ποταμό εβδομηκοστά του μηχανισμού των πλημμυρών κοιλάδες μακριά και Hmalm περιέχονται τα κείμενα των αξιόπιστα, όπως αναφέρθηκε πρότυπο κείμενα ιστορίας είμαι από εμάς το φράγμα είναι αρκετά βασιλιάδες, δεν ανήκει σε μία και μεγαλύτερες πιθανότητες ότι είναι ένα από τα θεμέλια του φράγματος δεν είχε ολοκληρώσει την κατασκευή την εποχή του, και Λακάν συμπληρώνονται από τους διαδόχους του Βασιλείς και οι γιοι του ένα μακρινό, ο οποίος έχτισε την πόλη της Marib, γνωστή πόλη σπα του Marib και μου είπαν ότι ο τίτλος του βασιλιά της Υεμένης, η οποία ακολουθεί πίσω από το Saba αναφέρονται πολλά παιδιά μεταξύ των οποίων: γαϊδούρια, Amr και Kahlan και την αίσθηση, και άλλα.

 Και όταν πέθανε, ο βασιλιάς της Υεμένης Saba γαϊδούρια πίσω του μετά από το γιο του Ben για τον βασιλιά της Saba και Thamud από Υεμένη προς το Hijaz. Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά τον γιο του Μπεν και Ethel γαϊδούρια.
 
Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά τον γιο του Μπεν και Ethel Siksik.
 
Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά bin Al Siksek.
 
Και στη συνέχεια, πήδηξε στο βασιλιά της Υεμένης, ένα Dhuraash Amer Ben Baran Bin ΑΔΕΑ γαϊδούρια bin.
 
Μετά σηκώθηκε από το καφέ και Εθελ Nu'man Bin Al Bin Siksik Μπεν και Ethel γαϊδούρια bin και συναντήθηκε με τους ανθρώπους και να αποβάλει Amer Ben Μπαράν για τον βασιλιά και πήρε Naman είπε ο βασιλιάς της Υεμένης και τον τίτλο του Noman αναφέρονται Balmaafr για το ρητό: Αν Aevert πράγματα η ικανότητα ήταν HE ανώτερος ανάδοχος και ο ανάδοχος: η συλλογή λέξη, που είναι χρωματισμένα ενήλικες ηθοποιούς από την Υεμένη. Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά τον γιο του Μπεν Noman Ohmah Almaafr

Τότε ο βασιλιάς μετά τον Shaddad Ben επέστρεψε Ben Olamatat bin Saba και συνάντησε τον βασιλιά, εισέβαλε στη χώρα που ήταν τότε ο βασιλιάς μετά τον αδελφό του Luqman bin επέστρεψε, και ο βασιλιάς μετά τον αδελφό του με μια πληρωμένη Ben πίσω και στη συνέχεια ο βασιλιάς μετά τον γιο harith bin του έναν πυροβολισμό και του είπε harith Alraúh είπε harith Alraúh αναφέρονται είναι ο γιος του Μπιν Κουάϊς Saifi Ibn Saba ακολούθησε μια μικρότερη.
 
Τότε ο βασιλιάς, μετά ο γιος ο Ben μια δύσκολη αιώνες Alraúh Ibn al-Said ότι Ιμπν Αμπάς ζήτησε από περίπου έναν αιώνα αναφέρεται από τον Θεό στο βιβλίο του, ο Αζίζ είπε, είναι ένα από τα γαϊδούρια, μια δύσκολη ερώτηση, ώστε Zulkarnain αναφέρονται στο βιβλίο είναι δύσκολο Aziz bin Alraúh δεν αναφέρονται Αλεξάνδρου Τουρκία

 Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά τον γιο του με ένα δοχείο αιώνες Abraha Al-Manar.
Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά τον γιο του Μπεν Avrivs Abraha και στη συνέχεια ο βασιλιάς μετά τον αδελφό του με ένα Alozar Amr Ibn Al-Manar.
 
Τότε ο βασιλιάς μετά τον Amr Sharhabeel ibn 'ιμπν Ghalib ιμπν Almantap bin Zaid bin Al Siksik Ben Ben Ben και Ethel μισούσε τα γαϊδούρια, τα γαϊδούρια ένα Alozar απογειώθηκε υπακοή του και να μειώσει Sharhabeel εν λόγω βασιλιάς ήταν μεταξύ Sharhabeel Thi Alozar έντονες συγκρούσεις που προκάλεσαν το θάνατο πολλών και πήρε για να δημιουργήσετε Sharhabeel βασιλιά.
 
Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά τον γιο Alhdhad του Μπιν Sharhabeel τότε κατείχε μετά την κόρη κορίτσι του Bilqis Alhdhad και παρέμεινε στο βασιλιά της Υεμένης είκοσι ετών και παντρεμένος γιος Solomon του Δαβίδ πάνω τους την ειρήνη και τον βασιλιά, μετά τον θείο χάρες της εκδότης Μπιν Sharhabeel Λέγεται ότι ο εκδότης των ευλογιών που ονομάζεται Amr Malik bin Amr bin Al Ibn »που γεννήθηκε Almantap τότε Ο βασιλιάς μετά κοσμεί Ben Shammar εκδότης Αράς αναφέρθηκε και είπε στον Μπεν Shammar Avrivs'm ένα Abraha Al-Manar.
 
Τότε ο βασιλιάς, μετά ο γιος Malik του bin Abu Shammar και στη συνέχεια μετά από το βασιλιά Imraan Ibn Amer Azdi Aamir ένα Imraan ibn 'ιμπν Haritha bin Κουάϊς Μπιν άνθρωπος που αλωπεκία Μπιν Αμπάς bin Alozd ανακούφιση bin bin bin bin Malik μεγάλωσε Adad ιμπν Zayd ιμπν Kahlan bin Saba. Ο βασιλιάς στη συνέχεια μεταφέρθηκε από το Born γαϊδούρια Μπιν Σάμπα γεννήθηκε στον αδελφό του, Kahlan Μπιν Saba ήταν Imran είπε ο ιερέας.
 
Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά Aamir Mazikie αδελφό του Αμρ ιμπν »Azdi Mazikiee και μου είπαν επειδή φορούσε ένα κοστούμι κάθε μέρα, αν ήθελε να εισέλθει το συμβούλιό του πέταξε έξω Vmzkt έτσι ώστε να μην βρει αυτό που φοριέται πέρα. Και από την ημερομηνία που Isfahani Χάμζα, ο οποίος βασίλευσε μετά τον πατέρα μου, ο ιδιοκτήτης του Μπεν Shammar αναφέρεται από τον γιο του, Imran Azdi Aloqrn ibn Abi Malik τότε ο βασιλιάς μετά από μια Habshan Μπιν Aloqrn ένα σημάδι ότι Bttsm και Agdis

 Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά τον αδελφό του Μπεν ακολούθησε Aloqrn τότε βασιλιά Klkerb μετά από το γιο του Μπεν, στη συνέχεια ακολούθησε μετά το βασιλιά Αμπού εξαερωτήρων Asaad ακολουθείται από την Ανατολή και τη σκότωσε.
 
Στη συνέχεια, ο γιος του βασιλιά Χασάν Μπιν ακολούθησε δολοφόνους του πατέρα του και την πίστα για την τελευταία εκ των οποίων τους σκοτώσει και στη συνέχεια σκότωσε τον αδελφό του Αμρ ιμπν ακολούθησαν μετά από αυτόν και ο βασιλιάς της ενοχλητικό και συχνά Amr είπε ότι δεν έχει ακόμα πάει στην τουαλέτα μόνο που μεταφέρονται με το φέρετρο κλήθηκε Η κολλά σε αυτό.
  Ο βασιλιάς Αμπντάλα και στη συνέχεια, μετά την κούραση της ένα δοχείο και στη συνέχεια κολλάει ο βασιλιάς μετά τον ακολούθησε μπιν Χασάν Μπιν Klkerb που ακολουθήθηκε από μικρότερες.
 
Στη συνέχεια, ο βασιλιάς μετά τον ανιψιό του Αμρ αλ-harith ιμπν »και μετατρέπεται Εβραίος-harith είπε, και ο βασιλιάς μετά τον Marthad bin κόπωση και στη συνέχεια διάσπαρτα μετά το βασιλιά της γαϊδούρια, ο οποίος έγινε διάσημος μετά από αυτό ο βασιλιάς και bunionette Μπιν αποστάτης τότε βασιλιά Abraha Al-Sabah, και ο βασιλιάς Sban Μπιν Mahrth τότε βασιλιά της Αμρ ιμπν αλ-ακολούθησε και στη συνέχεια ο βασιλιάς μετά από μια Hnatr Τότε ο βασιλιάς μετά από αυτόν με ένα εκκρεμές και δεν είχε παραδοθεί σε ένα αυλάκι Athod φλόγες φωτιάς και μου είπαν ο ιδιοκτήτης του αυλακιού.
 
Τότε ο βασιλιάς μετά τον Dhujdn την τελευταία βασιλείς της Himyar ήταν βασιλιάς για το τι ειπώθηκε δύο χιλιάδων είκοσι χρόνια, αλλά δεν αναφέρθηκε για το τι ο καθένας του από αυτά για την έλλειψη της υγείας, ως εκ τούτου, είπε τις ημερομηνίες των εθνών: καθόλου Osagm χρονολογείται από την ημερομηνία των βασιλέων της Himyar δεν είπε την οποία του μεγάλου αριθμού των Sném με το μικρό αριθμό των βασιλιάδων

 ..

No comments:

Post a Comment