الأحد، 6 نوفمبر، 2011

Secret υλικά στην εποχή των Φαραώ

Εξοικειωμένοι με την αρχαία αιγυπτιακή κατά τη διάρκεια του φαραωνικού φορές, να παρέχει το νεκροταφείο με όλες τις ανάγκες στον άλλο κόσμο, πιστεύουμε ότι, για παράδειγμα, αλλά όχι στον τάφο του βασιλιά, "Τουταγχαμών" το 1350 π.Χ.. M Δέκατη όγδοη Δυναστεία και του σύγχρονου κράτους με την τελετή της κηδείας του βασιλιά μετά την ταριχευμένων και κατατίθεται Mmaaah το δικό του νεκροταφείο στην περιοχή της κοιλάδας των Βασιλέων ηπειρωτική χώρα δυτικά της πόλης »και Estee» Λούξορ, ο τάφος του ήταν εφοδιασμένο με τα έπιπλά του και το χρησιμοποίησε κατά τη διάρκεια της ζωής του

  Θεωρούμε ότι η οικογένεια της Βασιλικής Βασιλικό Παλάτι και ιδιωτικές πτήσεις, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών τελετουργικά κηδεία για την ανάπτυξη των φέρετρα της ιδιοκτησίας σε αυτό, και υπάρχουν καρέκλες και τις καρέκλες στο θρόνο, και τον αριθμό έξι, ρούχα, κοσμήματα και εργαλεία για την αλιεία, το κυνήγι και τη γραφή μέσα και τα εργαλεία του πολέμου από τα βέλη και τα βέλη, μαχαίρια, τεθωρακισμένων και στρατιωτικών οχημάτων και με τα πόδια για να κρατήσει αυτά τα πράγματα είναι η ανάγκη τους ο βασιλιάς που θα χρησιμοποιηθούν στον άλλο κόσμο, καθώς κοιμόταν σε ένα κρεβάτι κατά τη διάρκεια της ζωής του, είναι ένας βασιλιάς πρέπει να κοιμηθούν σε ένα κρεβάτι στο άλλο κόσμο δεν έχει κανένα νόημα να κοιμηθεί στο έδαφος, για παράδειγμα.

Όπως διαπιστώθηκε στο θρόνο του δόγματος που είναι το τελευταίο νούμερο έξι, πράγμα που σημαίνει ότι ο βασιλιάς δεν βασιλιά και κάθε βασιλιάς πρέπει Barhh της διατήρησης του στο βασιλικό τάφο του, γιατί; Επειδή η όλη του τη ζωή ήταν ένας βασιλιάς στο θρόνο της Αιγύπτου, και η αναχώρησή του στον άλλο κόσμο δεν τελείωσε περιγράφεται ως ένας βασιλιάς και αυτό προκύπτει από τους τίτλους των οποίων έχουν καταγραφεί μετά το θάνατό του, όπως: ο βασιλιάς της Αιγύπτου, της Βόρειας και της Νότιας είμαι ο ήλιος θεός ιατρός θεός Alawzar (αποθανόντος) εξακολουθεί να είναι βασιλιάς, γι 'αυτό έπρεπε να για να σώσει το θρόνο του στο εσωτερικό του τάφου, επειδή ο βασιλιάς της Αιγύπτου, χωρίς να το θρόνο δεν είναι ιδιοκτησία

Και ήταν το ιδιοκτησιακό καθεστώς, που κρατήθηκαν στο εσωτερικό του τάφου ή πυραμίδα που αποτελείται από αυτά τα ξυλώδη υλικά και την ύφανση του λίνου και της Almmyawat, είτε ανθρώπου ή των ζώων, αν τα ζώα - πουλιά - φασόλια - αποξηραμένα φρούτα τα οποία είναι όλα τα οργανικά υλικά και την επιβίωση για χιλιάδες χρόνια είναι ένα θαύμα εντυπωσίασαν τους επισκέπτες.

Ποιο είναι το μυστικό για να κρατήσει αυτές τις διάφορες οργανικές ύλες, έστω και διαφορετικούς τύπους υφάσματος ξύλο ή λινό ή δέρματα ζώων ή αποξηραμένα φρούτα των διαφόρων ειδών χουρμάδες, τα σταφύλια, τα σύκα - Dom ... κλπ. ή το ψωμί ή το κρέας, είτε αποξηραμένα για πρόβατα ή αίγες, πάπιες χήνες, κοτόπουλο ή κρέας ελάφια εκτός από Almmyawat τόσο των ανθρώπων ή των ζώων καθώς και φτερά πουλιών, ειδικά τα φτερά στρουθοκαμήλου;

Θεωρούμε ότι είναι πλέον γνωστή στους αρχαιολόγους ως μέσο για την αποθήκευση αυτών των υλικών με δύο τρόπους: την ταρίχευση και το στέγνωμα

Μουμιοποίηση των οργάνων του ανθρώπου μετά τη σφαγή ή στο ζώο μετά το θάνατο ή τη θανάτωση των ζώων που μουμιοποίηση μετά το θάνατο του και περιορίζεται μόνο σε ό, τι Abdul τους και πήραν τους θεούς, όπως: ιερή αγελάδα "Hathor" μετά το θάνατό της στο εσωτερικό του ναού καθώς και τα κροκοδείλια ιερό "Σομπεκ" Το Τσακάλι "Ιερά Anubis «λιοντάρι και ένα θηλυκό ιερό" Sekhmet », κ.λπ..

Αυτό δεν ισχύει για το υπόλοιπο του ίδιου τύπου, εκτός από αυτά τα ιερά αγελάδα, οι αγελάδες είναι το υπόλοιπο της κανονικής ζώων που χρησιμοποιούνται στη γεωργία, να σφαγούν και να φάει, εκτός από το ιερό κροκόδειλος, είναι το υπόλοιπο του κροκόδειλου του Νείλου σε φυσιολογικά ζώα σκοτώσουν εάν είναι απαραίτητο, και ούτω καθεξής. Λατρεία του ένα μεμονωμένο άτομο του είδους και όχι για κάθε τύπο όπως ήταν στην Ινδία για τους Ινδουιστές, για παράδειγμα,

Αυτό ισχύει και για τα πουλιά όπως Ibis ιερό και είναι γνωστή ως "Bgehoty" και το γεράκι ιερό "Horus", κ.λπ., εκτός από αυτό δεν είναι όλα Ibis ή το σύνολο της γεράκι είναι ιερή, αλλά μόνο ένα φυλάσσεται στο εσωτερικό του ναού και τα υπόλοιπα θεωρούνται πουλιά κοινό.

  Valthanit τόσο για το πρόσωπο μετά το θάνατο ορισμένων ζώων και πουλιών είναι ο μόνος τρόπος για να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε. Οι καρποί, τα δημητριακά, το ψωμί και το κρέας των ζώων ή πτηνών για να φάει ήταν στεγνώνουν στον ήλιο για αρκετές ημέρες ή εβδομάδες έως ότου η σύγχυση και στη συνέχεια τοποθετούνται σε κιβώτια μέσα στους τάφους των δικών τους.

Η εγκριθείσα η αρχαία αιγυπτιακή μουμιοποίηση και τους τρόπους της πρώτης και δεύτερης ξήρανση το πόδι του ότι είναι αυτό που οι αρχαιολόγοι στην έρευνά τους. Αρκούν όμως αυτές οι διαδικασίες ταρίχευση και η ξήρανση είναι επαρκείς για την αποθήκευση αυτών των οργανικών υλικών για όλα αυτά τα χιλιάδες χρόνια; Στην πραγματικότητα, δεν είναι αρκετό ταρίχευση ή ξήρανση για να αποθηκεύσετε αυτά τα υλικά για χιλιάδες χρόνια, υπάρχει ένας άλλος λόγος για τον οποίο το πιο σημαντικό.

Θεωρούμε ότι η διατήρηση αυτών των υλικών από διάφορα υλικά όταν τοποθετούνται στο νεκροταφείο μετά την ταφή, θα κλείσει νεκροταφείο σταθερά στο έδαφος που εκτίθενται στην παρουσία των βακτηρίων μικρόβια και τα μικρόβια που υπάρχουν στον αέρα που γεμίζει το νεκροταφείο από το εσωτερικό, το οποίο συνόδευσε την είσοδο και έξοδο από την εισαγωγή αυτών των πραγμάτων μέσα στο νεκροταφείο, και μέσω της αναπνοής τους μέσα στο νεκροταφείο και όχι για την αποστείρωση του νεκροταφείου, όπως συμβαίνει τώρα σε καραντίνα ή χειρουργεία ... κλπ..

Με το κλείσιμο του νεκροταφείου και με την παρουσία των μικροβίων αυτών, τα βακτήρια και τα μικρόβια είναι όλα τα οργανικά υλικά στο εσωτερικό του θέματος νεκροταφείο να αλληλεπιδρούν μαζί τους και ως εκ τούτου είναι ζημιά σε αυτά τα υλικά.

 Είναι επίσης γνωστό ότι ο αέρας που έχει παγιδευτεί μέσα στο νεκροταφείο περιέχει 21% οξυγόνο και αυτό είναι επίσης ένας άλλος παράγοντας που βοηθά τη δραστηριότητα των βακτηρίων μικρόβια, και τα μικρόβια.

  Ωστόσο, διαπιστώνουμε ότι το οργανικό υλικό εδώ και χιλιάδες χρόνια σε καλή κατάσταση, τι τον κωδικό πρόσβασης;

Μυστική σε ότι, με τη στιγμή του κλεισίματος του νεκροταφείου ξεκινά μικρόβια και τα βακτήρια και τα μικρόβια κατά τη συνήθη δραστηριότητα γνωστό που προκαλούν ζημιά, αλλά με τη μη ανανέωση του αέρα μέσα στο νεκροταφείο καταναλώνει οξυγόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας και συνέβαλε στη χρηματοδότηση με τη μορφή του Όσιρη είχε τοποθετηθεί μέσα στο νεκροταφείο και μέσα στη λάσπη των πεδίων και σκόρπισε το σιτάρι από αρδεύονται με νερό .

Και να τοποθετηθεί αυτό το ταμείο στον τάφο το σκοτάδι από μια μακρά νύχτα και γνωρίζουμε ότι το φυτό να μεγαλώνει απορροφά το οξυγόνο κατά τη διάρκεια της νύχτας, άρχισε να φυτό να αναπτύσσεται με ταχύ ρυθμό κατά τις ημέρες και σύντομα να πεθάνει και να καίει και να βρουν οι αρχαιολόγοι τάφους και να προκαλέσει μείωση του οξυγόνου που αποθηκεύονται μέσα στο νεκροταφείο, προκειμένου να διατηρηθεί μόνο το δεύτερο οξείδιο του άνθρακα και τα υπόλοιπα των άλλων γνωστών συστατικών του αέρα.

Η μη ανανέωση του αέρα μέσα στο νεκροταφείο και την έλλειψη οξυγόνου για χιλιάδες χρόνια εργάζεται για το θάνατο των μικροβίων και βακτηρίων, τα οποία εξαρτώνται από το οξυγόνο, και το είδος της αναερόβιας, η οποία δεν εξαρτάται από το οξυγόνο εξαρτάται δραστηριότητα την πάροδο του χρόνου, είτε έξι ή πέντε χρόνια ή δέκα χρόνια για τη μη ανανέωση του νεκροταφείου αέρα εδώ και χιλιάδες χρόνια.

  Διαπιστώνουμε ότι με την έλλειψη γνώσης της αρχαίας αιγυπτιακής οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με μικρόβια ή βακτήρια ή τα μικρόβια δεν γνωρίζουν πού το σύγχρονο μικροσκόπιο, αλλά και τα ταφικά έθιμα και τις θρησκευτικές τελετές που συνόδευε είχε συμβάλει τα μέγιστα στη διατήρηση των οργανικών υλικών.

     

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق