الجمعة، 4 نوفمبر، 2011

Ελληνική τέχνη στην Αίγυπτο, τη Ρουμανία

Ήταν ένα προϊόν της εισβολής της Αιγύπτου στην Αλεξάνδρεια "332 π.Χ.. Μ» και το επάγγελμα και την υποταγή της Αιγύπτου σύμφωνα με τους Έλληνες και τους Ρωμαίους σημαντικό αντίκτυπο σε μια αλλαγή στην αρχαία αιγυπτιακή τέχνη

Μπορούν να φέρουν οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι μαζί τους στην Αίγυπτο, την τέχνη τους, "Ελληνιστική" το δικό τους, το οποίο αποτέλεσε τη βάση της ελληνικής τέχνης και με την άφιξή τους στην Αίγυπτο με αρχαίο πολιτισμό και την τέχνη της μοναδικής σε όλους τους τομείς, είτε γλυπτό ή τοιχογραφία ζωγραφική ή ακόμα και μια μικρή τέχνη του κοσμήματος, εργαλεία, έπιπλα, κλπ, μπορούμε να τους βρούμε μπορεί να Behrhm αυτής της τέχνης αρχαία upscale και άρχισε να μιμηθούν αυτή την τέχνη και τη δημιουργία της εσκεμμένης ανάμειξης μεταξύ ελληνικής τέχνης και την ελληνική και αιγυπτιακή τέχνη αυτό αποδεικνύεται ιδιαίτερα στη γλυπτική και την αρχιτεκτονική, ειδικά ναούς.

 Ήταν η πολιτική των Ελλήνων και την έναρξη των Πτολεμαίων, ιδίως σε ό, του Πτολεμαίου Α 'στη βασίλισσα Κλεοπάτρα, αλλά και κατά τη ρωμαϊκή εποχή πολιτικής έχει ως στόχο να πλησιάσει τους Αιγυπτίους, έτσι ώστε να αποκλείσει τον τίτλο του εισβολείς τους. Θα τους βρείτε πρόθυμοι να χαράξει αγάλματα στο ίδιο μοτίβο της αγάλματα των βασιλέων της Αιγύπτου στο φαραωνικού εποχή από την άποψη της κατάστασης, είτε όρθια ή καθιστή στάση, καθώς και τις συνθήκες στα χέρια και τα πόδια και τα χέρια, σε αντίθεση με την κατάσταση των αγαλμάτων της ελληνικής, η οποία χαρακτηρίστηκε από την προσομοίωση της φύσης και δεν είναι μια κατάσταση την κλασική αγάλματα της αρχαίας αιγυπτιακής τέχνης, αν και πρόσθεσε δακτυλικών αποτυπωμάτων-πρότυπο είναι καθαρά αγάλματα του κεφαλαίου , η οποία αντιπροσωπεύει τα φυσικά χαρακτηριστικά του προσώπου των βασιλέων και τα μαλλιά τους στην ελληνική τέχνη ήταν το καμάρι του εθνικισμού και των εργαζομένων τους, ότι είναι πρόθυμοι να αντιπροσωπεύουν το κεφάλι και τα μαλλιά της δικής τους τέχνης

, Συλλέγονται αυτά τα αγάλματα της αιγυπτιακής τέχνης, αρχαία κλασική διακριτικό ελληνικής τέχνης, καθώς και τον ενθουσιασμό των Βασιλέων για να εκπροσωπήσουν τους εαυτούς τους στους τοίχους των ναών κατά την εποχή της ελληνικής και της Ρουμανίας, αυτό είναι εμφανές στους ναούς της Φίλαε και Ντεντέρα, Kom Ombo και Edfu, με τη μορφή των βασιλέων της Αιγύπτου στο φαραωνικού φορές σε όλες του τις λεπτομέρειες, εάν πληρούνται οι προϋποθέσεις του φυσικού προσώπου, των ώμων και τα χέρια τα χέρια και τα πόδια από την πλευρά της και τα μάτια από το μέτωπο. Επίσης, όσον αφορά την διακόσμηση και στολίδια σε ρούχα και καλύμματα κεφαλής που Mathlt επίσης κορώνες των βασιλιάδων είναι γνωστή ως η αιγυπτιακή διακόσμηση και όλα αυτά πριν από την ίδια Αιγυπτίων θεών, όπως ο Όσιρις, Ίσις, και Hur, και Hator και άλλων θεών

 . Εκτός από τις μορφές των επίπλων, ειδικά το θρόνο και Mahafah που χρησιμοποιούνται σε θρησκευτικές τελετές, καθώς και τα εργαλεία που πιάνουν Kalsoljan βασιλείς και βασιλικές κορυφογραμμές ως σύμβολα της ιδιοκτησίας

Όπως και στην αρχιτεκτονική ήταν πρόθυμοι να λάβουν τα ίδια πρότυπα της αιγυπτιακής αρχιτεκτονικής με τη μορφή των στηλών με τα έντυπα του λωτού και πάπυρο και φύλλα φοίνικα και τις στήλες που κοσμούσαν το πρόσωπο της Hathor θεών καθώς και τις μορφές των πυλών και είναι διακοσμημένα στην κορυφή των ναών είναι γνωστό Balavriz ειδικά πόρτες διακοσμημένα πρέζα Κυρ φτερωτό σύμβολο του θεού Ρα. Η νέα προσθήκη προστέθηκε από τους Έλληνες και οι Ρωμαίοι είναι το Νομισματοκοπείο, το οποίο δεν ήταν γνωστό στην Αίγυπτο, όπου εργάζεται Mkabdh στη διαδικασία αγοράς και πώλησης τα χρήματα δεν ήταν γνωστή στην Αίγυπτο

Με την κυριαρχία των Πτολεμαίων της Αιγύπτου και αργότερα οι Ρωμαίοι, και διαπίστωσε ότι έχουν επίσης εισαχθεί κόβει νόμισμα από ασήμι, χρυσό ή χαλκό ή νικέλιο με τις εικόνες των βασιλέων στο πρόσωπο και μερικά από τα βασιλικά, θρησκευτικές κορυφές, και ντοκιμαντέρ όπως τίτλους, ημερομηνία, αν και μερικοί απ 'αυτούς βαφής βαφής αιγυπτιακή καθαρά ως μορφές κάποιων θρησκευτικών συμβόλων

Στον τομέα της μουσικής και του τραγουδιού συνέχισε να τους Αιγυπτίους κατά τη διάρκεια της εποχής ελληνική και ρωμαϊκή Bmosikahm διατηρώντας, τα μέσα και την ποίηση και το τραγούδι, όπως συνέβη στην περίπτωση του φαραωνικού εποχή, αλλά διαπιστώνουμε ότι οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι έφεραν μαζί τους την τέχνη τους και τις μηχανές τους τη δική τους μουσική, αν και είναι απίθανο να είναι ανάμειξη, αν και είναι ελαφρά μεταξύ αυτών των μηχανών, ειδικά κατά τη διάρκεια της γιορτές και τα πανηγύρια, ειδικά στον θρησκευτικές εορτές, οι οποίες ήταν έντονος Πτολεμαίων βασιλέων και Ρωμαϊκή να κάνουν τα ίδια καθήκοντα των βασιλιάδων και των φαραώ της επανασύνδεσης με τους Αιγυπτίους.

Στον τομέα των ενδυμάτων και υφασμάτων, οι Πτολεμαίοι και οι Ρωμαίοι χρησιμοποιούσαν τα εργοστάσια υφασμάτων στην Αίγυπτο, ιδιαίτερα στην Άνω Qeft στην παραγωγή των υφασμάτων και διακοσμητικά χρωματιστά ρούχα. Οι Αιγύπτιοι πρόθυμοι για τη χρήση των διακοσμητικών μοτίβων και τα χρώματα των ρούχων και ότι το γνήσιο αιγυπτιακό παππούς μετά την αγκαλιά Αιγύπτιοι του Χριστιανισμού και τη χρήση από τα γνωστά στοιχεία της Κοπτικής τέχνης στη διακόσμηση των ρούχων.

Οι Αιγύπτιοι κατά τη διάρκεια της ελληνορωμαϊκής συμμορφώνονται με την τέχνη τους την παλιά φαραωνικού σε όλους τους τομείς, είτε αρχιτεκτονικής ή τα ρούχα ή τα εργαλεία και άλλα εγγραφεί ακόμα Χριστιανισμού στην Αίγυπτο, Venbz Αιγύπτιοι και BTA για την τέχνη αυτή και έχουν καθιερώσει οι ίδιοι, επίσης, σε μια νέα τέχνη, τη λεγόμενη τέχνη, αιγυπτιακή κοπτική με ένα καθαρό θρησκευτικό χαρακτήρα, εφόσον οι θρησκευτικά σύμβολα, όπως τα σταφύλια και τα φύλλα, καλάθια, σταυρούς, και των θρησκευτικών μύθων για τα πάντα, τόσο στις πρωτεύουσες των στηλών ή τοίχους ή κόγχες των εκκλησίες, μοναστήρια και άμβωνες και βωμούς, τις πόρτες και τα έπιπλα και για τις δύο εκκλησίες και σπίτια, εργαλεία σπίτια όλων των ειδών τα βιβλία.

Η τέχνη αυτή χαρακτηρίζεται από σαφήνεια και απλότητα σε συνδυασμό με τη χρήση της αιγυπτιακής γλώσσας, η οποία με την εξέλιξη της γραμμής με τη γραμμή όπου το κοπτικό ελληνικά γράμματα ως ένα στοιχείο της διακόσμησης για Κοπτικής τέχνης.

Βρίσκουμε στην Αίγυπτο κατά την περίοδο αυτή είναι παρόμοια με ποια είδη της τέχνης. Το πρώτο είναι οποιαδήποτε αιγυπτιακή κοπτική τέχνη στους Αιγυπτίους την τέχνη του άλλου συνδυασμού της ελληνικής και της αιγυπτιακής τέχνης φέρει τις ιδιότητες του τεχνικούς.

    

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق