Friday 4 November 2011

Arts στην ισλαμική Αίγυπτο

Οι Άραβες δεν έχουν την τέχνη της δικής τους, αλλά όταν εισέβαλαν στην Αίγυπτο, τη Συρία, το Ιράκ και το Ιράν έχουν υιοθετήσει high-end καλών τεχνών σε αυτή τη χώρα. Στη συνέχεια άρχισε να αναπτύσσεται ένα ισλαμικό πηγάζει στυλ σταδιακά προέρχεται από δύο τεχνικούς: δύο βυζαντινά και Sasanian τέχνης. Οι επιδράσεις του Χριστιανισμού στην Αίγυπτο, τη Συρία και το Ιράκ είναι απαραίτητη για πολλά από τα γλυπτά, υφάσματα και άλλα προϊόντα.

Και μπορούμε να βρούμε τον αντίκτυπο αυτών των πλούσιων πηγών των τεχνικών κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων από την άποψη της διακόσμησης και κατασκευής εγκαταστάσεων καθώς και τα χρώματα. Καθώς και σχέδια φωτογραφίας και τοίχου και καλλιγραφία, επιχρύσωση και αυτό είναι σαφές Betzen και το Κοράνι, ειδικά το πρώτο χρεώσεις σελίδα και πολύχρωμο φυτό σεκταριστική γραμμές με μια ποικιλία γραφείου και ο Κόφι και Mazda και άλλα. Δεσμευτική ήταν επίσης μία από τις τέχνες που δημιουργήθηκε από μουσουλμάνους καλλιτέχνη από τις χρήσεις του δέρματος και το χαρτί-ROM, καθώς και η χρήση της αποκοπής και επικόλλησης. Και για να παρέχουν τα βιβλία με σχέδια και εικόνες που και χρωματισμένα

Επίσης, διαπιστώνουμε ότι η τέχνη της γλυπτικής σε πέτρα και σοβά, είτε τζαμιά και τα παλάτια και τα σπίτια που πωλούνται, λαμβάνοντας ένα μεγάλο περιουσιακών στοιχείων που προέρχονται από τις ίδιες πηγές

Μεταξύ των σημαντικότερων γεωτρήσεων τέχνης σε ξύλο και τη χρήση των νέων μεθόδων της γεώτρησης στο ξύλο που χρησιμοποιούν οι μονάδες της γεωμετρικά στοιχεία, τα φυτά και η χρήση της μεθόδου αλληλοσυνδέονται και Balabnos εμβολιασμού, των οστών, καθώς και η χρήση του χρώματος

Το μέταλλο Αντίκες είτε σκεύη από χαλκό ή ασήμι και πιάτα, καθώς και το μερίδιο χάλκινο λέοντος της προσοχής από τη μουσουλμανική καλλιτέχνη, Betzen αγγεία διακοσμημένα με γεωμετρικά και φυτικά πουλιά σχέδια, και τα ζώα και τα χρυσά στολίδια και εισήγαγε επίσης μια μέθοδο Altkvi το χάλκινο με το ασήμι να τα αγγεία υπήρχαν όπλα, πανοπλίες, μαχαίρια και Akhawaz του κεφαλιού που είναι κατασκευασμένα από χαλκό ή ασήμι ή το χρυσό, το οποίο είναι διακοσμημένο με όλα τα είδη διακόσμησης, αν γεωμετρικά ή floral ή γραμμές, τα γραπτά, τα οποία μερικά ήταν πρόθυμοι να υπαλλήλους μερικούς στίχους για το ξίφη και εγχειρίδια, φύλλα χρυσού και ορισμένα από αυτά είχε γράψει το όνομά του ήταν για τα κεραμικά μεγαλύτερο μερίδιο της δημιουργικότητας της μουσουλμανικής καλλιτέχνης που κέρδισε κεραμικά από το Ιράν, το Ιράκ και την Αίγυπτο είπε πολλά από την τέχνη του με τη χρήση της διακόσμησης και επιχρύσωση και την επικάλυψη και τα περισσότερα είδη των κεραμικών με μεταλλική λάμψη, η οποία είναι η υψηλότερη ποιότητα των κεραμικών προϊόντων στον ισλαμικό κόσμο και την πηγή της παραγωγικότητας στην Αρχαία Αίγυπτο

 Τέχνες και άκμασε στην παραγωγή κρυστάλλων φλιτζάνια γυάλινα αντικείμενα και βάζα, μπουκάλια, φιάλες και κανάτες σχέδια και γραπτά και υπήρχαν πολλά είδη διακόσμησης και χρωμάτων

Το μερίδιο των κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων στην Αίγυπτο μεγάλη και ήταν μια επέκταση του ιστού της Κοπτικής και πολλούς τύπους ιστού της λινό, μετάξι, το ζαχαροκάλαμο και τα είχε πολλά κέντρα στην Αίγυπτο και ότι η κοινή φήμη σε ολόκληρο τον κόσμο, η οποία τέθηκε σε διάφορους σκοπούς, όπως τα ρούχα και τα τουρμπάνια, καθώς και την κάλυψη της Κάαμπα, κουρτίνες και τις ταπετσαρίες έχουν επωφεληθεί ο καλλιτέχνης και ο κατασκευαστής της Αιγύπτου από εμπορικές σχέσεις και την επαφή με τον έξω κόσμο να εισέλθει πολλές από τις τεχνικές για τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα

Ένας από τους κύριους τύπους υφασμάτων χαλιά, τα οποία πήρα μεγάλη φήμη στον κόσμο και την τέχνη της προέρχεται από το Κοπτικής τέχνης. Βρίσκουμε κάθε εποχή της Ισλαμικής γεύση εποχών και τη γεύση και την ανάπτυξη και την ποικιλομορφία του κάθε ηλικία έχει τη δική της τέχνη που μπορεί να εμπλουτιστεί για να καθοριστεί η διάρκεια ζωής του προϊόντος των στοιχείων της διακόσμησης

Αιγυπτιακή καλλιτέχνης έχει ωφεληθεί από παλαιότερους πολιτισμούς, αλλά προστέθηκε από την ψυχή και τη δημιουργικότητά του, που καλύπτει τις ανάγκες της τέχνης στην παραγωγή διακριτικό ισλαμικής τέχνης

No comments:

Post a Comment