Sunday 6 November 2011

Τρόπος να αποφανθεί στην Αρχαία Αίγυπτο

Διαφορετικοί τρόποι πρόσβασης των βασιλέων της αρχαίας Αιγύπτου στο θρόνο για τη βασιλική φορές φαραωνικού, δεν πήρε ένας τρόπος, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι και μέθοδοι της γενετικής με την πολιτική των θρησκευτικών σε στρατιωτικό κατακτητή.

Ο πρώτος τρόπος (γενετική):

 Η μέθοδος της γενετικής που του θρόνου στην Αίγυπτο, ο μεγαλύτερος γιος του βασιλιά δεν είναι, μετά το θάνατο του βασιλιά είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται σε όλη την φορές φαραωνικού, η οποία έλαβε συγχαρητήρια από την Αίγυπτο περιόδους ειρήνης, ωστόσο, υπήρξαν ορισμένες περιπτώσεις κατά την οποία ο βασιλιάς στο γιο του ότι η από κοινού διακυβέρνηση, ιδιαίτερα στην εποχή του σύγχρονου κράτους ως παράδειγμα τη συμμετοχή του βασιλιά Αμενχοτέπ, γιος του βασιλιά Αμενχοτέπ IV (Akhenaten) μαζί του στην εξουσία δεν είναι διάδοχος του θρόνου, αλλά ο βασιλιάς έχει τα ίδια δικαιώματα και τις εξουσίες του βασιλιά ο ίδιος (1405-1367 π.Χ.) .. σε περίπτωση που δεν νόμιμη κληρονόμος του βασιλιά, δηλαδή όταν ο βασιλιάς δεν είναι ο γιος και έχει μία κόρη, έχουν το δικαίωμα να ανέβει στον θρόνο ως βασίλισσα των νέων αντικαταστήσει η μητέρα της αλλά δεν ελέγχει και είναι ένα από το γάμο της στην οικογένεια απόφαση που έχει το δικαίωμα να είναι ο βασιλιάς της χώρας, όπως η Βασίλισσα πρόδωσε Cao S, το τελευταίο ντάμες της τέταρτης δυναστείας του Αρχαίου Βασιλείου.

Σε περίπτωση απουσίας τους γιους του βασιλιά, ώστε το δικαίωμα για τον αδελφό του από τον πατέρα του ότι το παράδειγμα ο βασιλιάς είναι ο Khafre βασιλιάς της τέταρτης δυναστείας με την κατάσταση της παλιάς .. Όταν το θάνατο του βασιλιά Χέοπα ήρθε στην εξουσία το παλαιότερο γιο του, «κουπί-Ρα», ο οποίος πέθανε μετά από τον πατέρα του δεν διέπεται μόνο οκτώ χρόνια μόνο και δεν έχει I Vetoly ποινή μετά τον αδελφό του βασιλιά "Χεφρήνο." Σε σπάνιες περιπτώσεις, η βασίλισσα θα κυβερνήσει μετά το θάνατο του βασιλιά και να γίνει η απόφαση, για παράδειγμα, The Queen, "Χατσεπσούτ" Μετά το θάνατο του συζύγου της και τον αδελφό της, την ίδια στιγμή, "Thutmose ΙΙ» κατέλαβε την εξουσία και κυβέρνησε την Αίγυπτο και μόνο για 21 χρόνια - η δέκατη όγδοη δυναστεία του σύγχρονου κράτους (1490-1468 π.Χ.), . μ.

Η δεύτερη μέθοδος (πολιτική):

Οι πολιτικές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των Αιγυπτίων και των εσωτερικών δυνάμεων του κλήρου που κυριάρχησαν τα ηνία της πάντα δύναμη και τον έλεγχο από το βασιλιά για να το μικρότερο άτομο στην Αίγυπτο. Όταν το θάνατο του κυβερνώντος βασιλιά και ελλείψει των γιων των ισχυρών ήταν οι ιερείς επιλέξουν μία εξ αυτών με τη δύναμη να παντρευτεί την κόρη του βασιλιά και στη συνέχεια έχει το δικαίωμα να κυβερνήσει τη χώρα, όπως είναι ο διάδοχος του βασιλιά, για παράδειγμα, ο γάμος ιερέας "Osrkav" την κόρη του βασιλιά (Hbsskaf) ο τελευταίος βασιλιάς της τέταρτης δυναστείας και έγινε ένα από τα ιδρυτικά πέμπτη κατάσταση της οικογένειας του παλαιού (2560-2420). π.Χ. μ.

 Μετά το θάνατο του βασιλιά Τουταγχαμών και δεν έχει καμία κληρονόμος ο ιερέας ήρθε στην εξουσία (οποιαδήποτε) και έγινε βασιλιάς της Αιγύπτου μετά τον γάμο του με την αδελφή του "Τουταγχαμών" Μεγαλύτερη κυβέρνησε την Αίγυπτο για μόλις δύο χρόνια μόνο. Στις περιπτώσεις των κοινωνικών επαναστάσεων πάνω στους βασιλιάδες της Αιγύπτου τέλη του Παλαιού Βασιλείου της Αιγύπτου και την έναρξη της αποσύνθεσης στην εποχή της πρώτης 2200 π.Χ., βλέπουμε ότι οι ισχυροί επαρχιακοί κυβερνήτες ήταν σε θέση κατά το χρόνο της ανεξαρτησίας από το στόχο της κεντρικής κυβέρνησης σε αυτά και ο βασιλιάς και η κεντρική κυβέρνηση μετά την κατάρρευση των 2200 π.Χ.. M.

Και κάθε έγινε ανεξάρτητο ηγεμόνα τον εαυτό του και έδαφος και αποκαλούσε τον εαυτό του τον τίτλο του βασιλιά. Και προσπάθησε κάθε χάρακα για να εξαπλωθεί έλεγχό της σε σχέση με άλλες περιοχές Vtkont κυβερνήτης οικογένειες στα βόρεια και νότια της χώρας που αποτελείται αργότερα ενιαίο κράτος της Αιγύπτου, όπως:. Alonatfah οικογένεια στη Θήβα το 2100 π.Χ. M είναι αυτοί που εγκατέστησε τη Μέση Για παράδειγμα, "Seqenenre" ο ιδρυτής του σύγχρονου κράτους με τα παιδιά του, "Kamose" και τον αδελφό του, "Ahmose Ι" το 1575 π.Χ.. μ.

 Ο τρίτος τρόπος (στρατιωτικών)

Ήταν η κυρίαρχη δύναμη στα πράγματα της Αιγύπτου είναι η δύναμη του κλήρου που είναι από τη φύση τους τείνουν να μην ανέβει στο θρόνο, αλλά τείνουν να ελέγχουν το θρόνο της Αιγύπτου από το βασιλιά King το εργαλείο για την Αίγυπτο που ελέγχονται από τους ιερείς σε όλους, και μια τέτοια επιλογή ενός από τους διοικητές, ο κυβερνήτης Horemheb 1332 - 1308 π.Χ.. m για να αναλάβει το θρόνο της Αιγύπτου εδώ και 30 χρόνια, και ανέβηκε στο θρόνο μετά από αυτόν, ο κυβερνήτης ενός στρατιωτικού διοικητή Ραμσή διαρκέσει δύο χρόνια. Τα θεμέλια της οικογένειας ένατο αιώνα και διαδέχτηκε ο στρατιωτικός διοικητής του γιου του και της πόλης μετά το στρατιωτικό διοικητή ανέλαβε ο γιος του Ραμσή ΙΙ, ο οποίος ήταν από τους πιο γνωστούς βασιλείς της Αιγύπτου για το έτος 1290 -. 1224 π.Χ. Μ.

 ο τέταρτος τρόπος (επάγγελμα):

Αίγυπτος υπέστη μια εκστρατεία των ξένων στρατιωτικών από το τέλος της δωδέκατης δυναστείας, που εκπροσωπούνται από το εισόδημα των Υκσώς (1675 - 1575 π.Χ.). Και Λίβυοι (945-720 π.Χ.) και Nubians (730 με 665 π.Χ.) και στη συνέχεια τους Πέρσες (525-404 π.Χ.)... , και στη συνέχεια τον Μέγα Αλέξανδρο (332 π.Χ.) .. Ως εκ τούτου, διαπιστώνουμε ότι ανεβαίνουμε στο θρόνο της Αιγύπτου δεν είναι ένας τρόπος, ένας γενετιστής, αλλά υπήρχαν πολλοί τρόποι για να ανέβει στο θρόνο.

       

No comments:

Post a Comment