الأحد، 6 نوفمبر، 2011

Του Φαραώ Ραμσή ΙΙ

Ραμσή ΙΙ, ήταν ο τρίτος φαραώ της οικογένειας ένατο αιώνα. Κυβέρνησε την Αίγυπτο για 66 χρόνια από το 1279 π.Χ.. M. Μέχρι το 1212 π.Χ.. M. (Ή το 1290 π.Χ. Μ. -... 1 224 π.Χ. Μ.) τριαντάφυλλο
Για την εξουσία στις αρχές του twenties του. Με τη σκέψη ότι έζησε μέχρι που έγινε 99 χρονών, αλλά πιθανότατα πέθανε στις αρχές της δεκαετίας Tsainath. Κάντε κράτηση οι αρχαίοι Έλληνες (όπως ο Ηρόδοτος) αποδίδεται επιτεύγματα του στο ημι-θρυλικό Sizostris βασιλιά. Ορισμένοι πιστεύουν ότι ο Φαραώ των Εβραίων από την Αίγυπτο. Αν είχε ανέβηκε στο θρόνο το 1279 π.Χ.. M., όπως πολλοί αιγυπτιολόγοι, ήταν στις 31 του Μάη 1279 π.Χ.. M. Με βάση την αιγυπτιακή ιστορία του αύξουσα στο θρόνο του τρίτου μήνα της χημειο σεζόν, στις 27.

Ραμσή ΙΙ, ήταν γιος του Σέτι Ι και της βασίλισσας Tuya. Μήνες από τις συζύγους του ήταν Νεφερτάρι. Μεταξύ των άλλων συζύγων Isis και Maat Novrt Poplar Navarro Ra, Princess Khatti. Ο αριθμός των παιδιών περίπου 90 κόρη και ένα γιο. Υιοί από αυτούς ήταν: Bntanat ασφάλεια και Merritt (πριγκίπισσες και οι σύζυγοι και λίπος), και ο Φαραώ Stnacht MRN پ tah (αριστερά) και τον πρίγκιπα Khaúmust

 Όπως και οι περισσότερες των Φαραώ, Ραμσή ήταν ο αριθμός των ονομάτων. Τα δύο σημαντικότερα από αυτά: Royal LASE ​​και πρωτότυπο ιερογλυφικά το όνομά του προκύπτει από πάνω προς τα δεξιά. Και αυτά τα ονόματα γραμμένο στα αραβικά ως εξής: Ra Ra συλλέγονται και τα πόδια του Αγίου پ N, Ra κυρία Sue Marie ασφάλεια, και η σημασία τους: «μια ισχυρή και Maat-Ra, Ra Μουσταφά, το Πνεύμα της Ra, τον αγαπημένο του Αμμωνα." Η αιτιολογική σκέψη στην έκδοση της Συνθήκης της Ειρήνης με το αρσενικό πάνω Hatossells τρίτον, ότι το όνομα του Φαραώ εμφανίζεται ως εξής: Η Hmoara St پ ΕΡΑ Ramch dextropositioned. Και μερικοί αιγυπτιολόγοι πιστεύουν ότι αυτό το λόγο πρέπει να θεωρηθεί ως η πλησιέστερη προφορά για το όνομα του Φαραώ

 Οι υπολογισμοί των αστρονόμων στην αρχαία Αίγυπτο, λέει ότι ο συνδυασμός της εμφάνισης του άστρου το οποίο καθορίζει την άφιξη μιας από τις πλημμύρες του Νείλου με την πλανητών που καθορίζουν την έναρξη του θρησκευτικού έτους και την αρχή του γεωργικού έτους δεν συμβαίνει μόνο μία φορά κάθε 1.461 χρόνια και ότι αυτό το τρίο του συνεταιρίζεσθαι, αναμένει ένα important εκδήλωση θα συμβεί στο έδαφος, και ήταν Ραμσή ΙΙ μπορεί να υπερηφανεύεται για πολλές φορές ότι αυτή η αντιστοίχιση συνέβη σε το 1317 π.Χ.. μ. και ότι το σημαντικό γεγονός είναι η γέννηση σε το 1315 π.Χ.. m (Βιβλίο Ραμσή του Μεγάλου Ratavrd Συγγραφέας. σ. 24) και τις πλημμύρες του έτους πριν από τη γέννηση του ήταν μια πλήρης και πυκνά πλημμυρίσει τη χώρα ευημερούσα και γεμάτη σπίτια σιτηρών και η χαρά ήταν διάχυτη στην καρδιά, καθώς και το ρεκόρ του Ραμσή ΙΙ περηφάνια του ότι γεννήθηκε από τον Θεό (Amon) μετενσάρκωση του ίδιου φορέα (Πόλη Ι) Vonjbh της Βασίλισσας (Toya) και τη μητέρα του.

Πίσω από Ραμσή ΙΙ και τον πατέρα του Σέτι Ι στην εξουσία το 1290 π.Χ. M και μια σειρά από παράγοντες που τον βοήθησε να επιβάλει φήμη του μέχρι σήμερα:
1 - ο πατέρας του και η συμμετοχή του στην κυβέρνηση να κερδίσει την πολιτική και στρατιωτική εμπειρία.
2 - Crown κανόνα ένας νεαρός άνδρας γεμάτος ενθουσιασμό και ελπίδες Thdoh μεγάλη.
3 - η διάρκεια της ποινής του από 67 χρόνια.
4 - κληρονόμησε από τον πατέρα του, μια ισχυρή χώρα με μια πλουσιότερη φάσματος.
5 - αν κάποιο από τους άνδρες, πολίτες του και στρατιωτική υποστήριξη για όλες τις εργασίες του.
6 - την αντιμετώπιση των Χετταίων είναι η μεγαλύτερη στρατιωτική δύναμη στην εποχή του
 7 - ήταν λάτρης των διαιωνίζοντας τη μνήμη του και να δοξάζουμε τον εαυτό του, και κατά τρόπο ώστε ένας μεγάλος αριθμός ναών, παλατιών, οβελίσκοι και αγάλματα, περισσότερο από κάθε άλλο κυβερνήτη πριν.
8 - δημιουργήθηκε το νέο κεφάλαιο του για την Αίγυπτο το όνομά του (Broamsso) κάθε σπίτι του Ραμσή και έγινε ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια της αρχαίας Εγγύς Ανατολής.

 Η συνήθης - εάν το έργο του ένα άγαλμα ενός Lafraain έγινε αισθητή για να απεικονίσει τους γιους του μαζί του - να είναι το μέγεθος ενός μικρού τόπου και στέκεται δίπλα στα πόδια του πατέρα τους, και αυτό είναι αυτό που βλέπουμε σε πολλά από τα αγάλματα και ό, τι βλέπουμε στην αγάλματα του Ραμσή ΙΙ στο μπροστινό μέρος του ναού του Αμπού Σιμπέλ, δεν βρούμε ένα άγαλμα του Ραμσή ΙΙ, αντιπροσωπεύεται από παιδιά στέκεται δίπλα στα πόδια μου, και του πατέρα του (Seti I) Ίσως κρίθηκε από την παιδική ηλικία που ο ίδιος (η μεγαλύτερη) (ή μεγαλύτερη) που απεικονίζει Έτσι, το μοναδικό του αγάλματος έφτασε σε μας αντιπροσωπεύεται από ένα παιδί κάθεται σταυροπόδι, και ο διάδοχός του, ο θεός Horon (υποτίθεται ότι) Αρχή Falcon-κατευθύνθηκε προς τον θεό Horus, ενώ Ραμσή ΙΙ ντροπή των ειδών ένδυσης, αλλά βάζει τον δίσκο ήλιο κεφάλι του και uraeus στο μέτωπό του, και βάζει το δάχτυλο του δεξιού του χεριού πάνω από το στόμα του με ένα ελαφρύ χαμόγελο που χαρακτηρίζει τα περισσότερα από τα αγάλματα του, κρατώντας στο αριστερό εργοστάσιο συσκευασίας του χέρι ένα σύμβολο της Αιγύπτου και του Νείλου, ενώ σε ένα άλλο άγαλμα αντιπροσώπευε έναν νεαρό άνδρα απεικόνισε τον εαυτό του και Khvlh Θεού (Sotak) προστατευόταν από Sotak, όπως ο θεός με τη μορφή ενός υβριδικού ζώο με ένα κροκόδειλο, και σε μια άλλη φάση της νεολαίας του, που απεικονίζει τον εαυτό του ως όρθιος και την προστασία του από πίσω το έμβολο - το σύμβολο του θεού Αμμωνα

Στην πραγματικότητα, η πόλη άρχισε να συμμετάσχουν ο γιος του Ραμσή ΙΙ, στις υποθέσεις της όταν ήταν ακόμη στην ηλικία των δέκα και κήρυξε τον πρίγκιπα στέμμα στην ηλικία των δεκατριών, και στη συνέχεια τον άφησε έναν εταίρο σε βασιλιά λίγα χρόνια αργότερα, και το αποτέλεσμα αυτού του κόστους κάνοντας μερικές από τις ευθύνες του κράτους και τις υποθέσεις του, όπως η δημιουργία κτιρίων, κλπ., Αυτή ήταν η στέψη στα χέρια του τον θεό Αμμωνα, παρουσία του Φαραώ και του πατέρα του (Seti I) και που καταγράφονται στο Ναό του Seti I Balqrna, σημείωσε στέψη του δεύτερο στην πόλη της Heliopolis στα χέρια του θεού (Atom) και το κείμενο σε έναν από τους τοίχους του ναού του Σέτι Ι, του Ραμσή ΙΙ Bnakech στην υπερηφάνεια τον εαυτό του λέει:

(Η αύξηση Λόρδος επιχείρησή μου από το ίδιο το σύμπαν - σημαίνει τον θεό Ρα (υποτίθεται) - από τότε που ήμουν παιδί για να γίνει κυβερνήτης, μου έδωσε τη γη και είμαι στο αυγό και πριν από τη μεγάλη σκόνης μπροστά από το πρόσωπό μου, και στη συνέχεια να διοριστεί ως ο μεγαλύτερος πρίγκιπας γιος του γενετικά στο θρόνο και είστε άνω εκθέσεις για την κατάσταση των χερσαίων ως ηγέτης πεζών και των τροχών, και κάτι που έμοιαζε με τον πατέρα μου στη δόξα του, μπροστά από τους ανθρώπους και ήμουν παιδί είπε στους ανθρώπους: το ακίνητο μέχρι την τελειοποιημένη μεγαλείο βεβαιώνω είμαι ζωντανός!.

Ραμσή Β 'προστέθηκε στον τίτλο, ειδικά επίθετα όπως:
(Μαίρη-Ra) κάθε αγαπούσε Ra.
(Tate Ra) οποιαδήποτε Re εικόνα.
(ΟΑΕ Ra) κάθε κληρονομιά του Re.
(Stepan Ra) από οποιαδήποτε επιλεγμένη Ra.
Και μετά να περάσει από τις ποινές μετά το θάνατο του πατέρα του επέλεξε τον τίτλο (το μυστήριο της Maat Ra Ra εξηκοστή) κάθε (ισχυρό Ra Ra δικαιοσύνη και δήμαρχος) και η παραίτηση από όλες τις άλλες ιδιότητες.

Η επιγραφή στο ναό κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Σέτι Ι, και πριν απ 'αυτόν είναι ένας τρόπος (το ανάγλυφο) παρέμεινε Ραμσή ΙΙ, συνοδευόμενο, κατά τα πρώτα χρόνια της βασιλείας του, αλλά μετά από λίγο διαπίστωσε ότι η βαθυτυπία μπορεί να ολοκληρωθεί γρήγορα και κράτησε τη στιγμή της ανακούφισης ακολουθούν αυτή τη μέθοδο και στη συνέχεια περνώντας μέσα από διακυβέρνησης επιγραφές όλα, αλλά αφανίστηκαν και ένα κομμάτι των επιγραφών και των στοιχείων και ο πατέρας του επέστρεψε Banakec διεθνείς, οι οποίες μπορούν εύκολα να βρουν στους τοίχους των ναών που χτίστηκε από.

Υπάρχουν τρεις σκηνές στο Ναό πόλη θάφτηκε Baerabh τέλος όπου Ραμσή ως το διάδοχο του θρόνου, είναι μικρότερες από την εικόνα του πατέρα του Σέτι του εγώ, όμως ότι το θέαμα της στέψης που από Ραμσή ΙΙ, δύο χρόνια μετά το συμβάν, επιστέγασμα τον εαυτό του, που ήθελαν να τιμήσουν το ίδιο το γεγονός, θεωρούμε ότι έχει εντοπιστεί στην ίδια ίδιο μέγεθος ο οποίος ζωγράφισε τον ίδιο και το City του πατέρα του και το μέγεθος των τριών θεών που πραγματοποιήθηκε την τελετή στο Houdrthm και παρά το γεγονός ότι αυτή η τελετή ήταν ένας νέος (15 ετών) και με συμμετοχή στην κυβέρνηση με τον πατέρα του να μην οδηγήσει σε διακυβέρνησης - που δείχνει μια τάση στην οποία τα μεγαλύτερα και φαινόταν ότι δεν είχε τη δυνατότητα να σκαλιστά εικόνα του σε αυτή τη σκηνή, ιδίως - όπως επιβάλλεται - το μέγεθος είναι μικρότερο από το μέγεθος του πατέρα ή των θεών που ήταν μαζί του

 Υπάρχουν πίνακας χρονολογείται το τρίτο έτος της βασιλείας του - γράφτηκαν υπό την εξουσία του, ή τουλάχιστον αυτό ενέπνευσε - και, όταν αυτή απευθύνεται από αυλικούς, λέγοντας: Έχουμε καταρτίσει σχέδια όταν ήμουν ακόμα στο αυγό και στη λειτουργία ενός πρίγκιπα παιδί, και έγινε δεκτός σας υποθέσεις της χώρας, όταν ήμουν παιδί δείχνουν cum plexu, και δεν έτρεξε από τις επιπτώσεις της αν δεν υπό Sultank, αλλά δεν διακόπτουν τη σειρά θέλετε να μάθετε και εσείς το κεφάλι του στρατού από τότε που ήμουν παιδί στο δέκατο.

Υπάρχουν Sman στη νότια πλευρά της αίθουσας των Δημάρχων μεγάλη Καρνάκ αντιπροσωπεύουν τον εορτασμό της ετήσιας της κοιλάδας, και απεικονίζει Ραμσή ΙΙ, η οποία είναι η λειτουργία του Φαραώ την ίδια στιγμή ένας ιερέας περισσότερο, ενώ ο πατέρας του με τα πόδια στην παρέλαση του πλοίου του Αγίου, και αυτό δείχνει ότι η συμμετοχή στην κυβέρνηση με τον πατέρα του και προτείνει, επίσης, ότι ο πατέρας του τον άφησε, πολλές αρχές

Ραμσή ΙΙ και ήθελε να επιβεβαιώσει ότι ρίχνει σε όλες τις εγκαταστάσεις, λέει για τον εαυτό του: (Χωρίς δράση δεν πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τη Royal), που επιβεβαιώνει τον κανόνα κατά τη διάρκεια της βασιλείας του κτιρίου και ότι είχε καθοριστικό ρόλο στο σχεδιασμό της τα κτίρια που ανεγέρθηκαν.
   


.Σε π.Χ. το 1290. Μ Ραμσή ΙΙ πήρε την εξουσία και μόνο, έχει εντοπίσει περίπου 27 από τις αποκαλούμενο τρίτο μήνα (χημειο) (Ιούνιος), ως ημερομηνία για την επίσημη στέψη. Ήταν η στέψη στο Μέμφις το κεφάλαιο της πολιτικής και διοικητικής της Αιγύπτου, το οποίο βρίσκεται στη συμβολή της Άνω και της Κάτω Αιγύπτου, και παραδίδονται από τους θεούς ραβδί πλατεία και μαστίγιο και είναι ένα σύμβολο της δύναμης και να θέσει το στέμμα στο κεφάλι του (εικ. 127) και η κόμπρα βασιλική στο μέτωπό του για να το προστατεύσει και να καταστρέψουν τους εχθρούς του και έτσι έγινε Ραμσή ΙΙ (Horus), ο νέος θεός ενσωματώνονται κυβερνήτης της χώρας. Σε αντάλλαγμα, λαμβάνουν την αιώνια ζωή και δύναμη πάντα και στη συνέχεια ανακοίνωσε τα ονόματα του Ραμσή ΙΙ, Επίτιμος σε όλη τη χώρα.

 Horus ισχυρή ταύρος. Lovable (Maat)
- Ένας απόγονος των θεών. Προστάτης της Αιγύπτου. Αδιάσειστα ξένες χώρες.
- Horus Χρυσή. Με τα πολλά χρόνια. Μεγάλες νίκες.
- Ο βασιλιάς της Άνω και της Κάτω Αιγύπτου. Ισχυρή προς τη σωστή (ΕΣΣΔ. Maat. Ra).
- I (Ra) του Ραμσή. Lovable (Amon).
Κατά το δεύτερο έτος του εξηκοστού του πρόσθεσε τη λέξη Ra (δηλαδή, η επιλογή του Ρα) έγινε πλήρες όνομά του (ΕΣΣΔ Maat-Ra - Ra εξηκοστή) και στη συνέχεια πρόσθεσε άλλους τίτλους Tmgideh αποκαλύψει τάση Altaazemih του (Ραμσή του Μεγάλου -. Ρίτα ατομική σ. 31).

 Και σε τι διαφέρει από το φιλόδοξο και λεπτή πολιτική δραστηριότητα και έχει αρχίσει από τον πήρε στο θρόνο - και ακόμη και πριν ότι - για να θέσει το σημάδι του σε κάθε χώρα, όπως θα δούμε αργότερα Anchaouath αναπτυχθεί σε όλες τις πόλεις και της Αιγύπτου Νουβία.

Ο φαραώ ήταν - υπό την ιδιότητά του ως κυβερνήτης της χώρας - είναι ένας ιερέας του θεού (Amon) και το υπόλοιπο των θεών, αλλά αυτό δεν είναι απλώς μια συνταγή τιμητική ενώ ο ένας από τους ιερείς κάνουν τελετουργίες που απαιτούνται από τον ιερέα λειτουργία το πρώτο του θεού (Amon) για τον εορτασμό του Ραμσή ΙΙ, έχει σε αυτό το εορτασμός του ρόλου των αρχιερέα τον εαυτό του, κάτι που δεν γίνεται από ένα από Lafraain πριν συμβεί ότι η θέση του αρχιερέα του θεού (ασφαλής) ότι είναι δωρεάν, και δεν έχει καθοριστεί στις καρέκλα κενή, και οδήγησε τις θρησκευτικές τελετές που απαιτούνται από αυτήν την τελετή, φορώντας ένα ιερείς ρόμπα και γούνα για πάνω από ρούχα ιδιοκτησίας, και το έργο της εγγραφής στην επιγραφή αναγράφονται σε αυτό: ο παπάς το πρώτο του θεού (Amon), βασιλιάς του Νότου και του Βορρά Ραμσή ΙΙ Χορηγός της ζωής (Salim Χασάν Αρχαία Μέρος Αίγυπτος 2, σ. 477) και μετά την ολοκλήρωση της τελετής επέλεξε ο ιερέας (ενοχή, μάδημα) για να χρησιμεύσει ως ιερέας το πρώτο του θεού Amon, αν και δεν ήταν από μια σειρά Αμμωνα στη Θήβα, αλλά ο Αρχιερέας της Μέσης Αιγύπτου, και απέδωσε την Ραμσή αυτή την επιλογή με τις επιθυμίες του θεού (Amon) τον εαυτό του και επέστρεψε έπειτα από ένα πηγάδι στο σκάφος του βασιλικού σταμάτησε να παντρευτεί την είδηση ​​ο ίδιος με τον ιερέα (ΕΕΦ και Nnf) και στη συνέχεια συνέχισε με τα πόδια στο Νείλο μέχρι να φτάσει στο κεφάλαιο και Ραμσή και συνδεθείτε ΑΕΠ και Nnf - ευγνωμοσύνη στο σώμα του οποίου, λέει κατευθύνεται να μιλήσει στον Φαραώ

 Ήταν Ραμσή ΙΙ σε δεκαέξι ετών όταν παντρεύτηκε Nefertari Munmut ήταν η όμορφη πόλη της καλής συμβαίνει στις φλέβες του βασιλικού αίματος, ή της οικογένειας δεν είναι λιγότερο ευγενείς της οικογένειας του Ραμσή ΙΙ και παρέμεινε βασικά της συζύγου, ακόμη και μετά παντρεύτηκε μια άλλη, και ήταν το παρατσούκλι Πριγκίπισσα γενετική Κυρίας της Αιγύπτου πάνω και κάτω μέρος και μια γυναίκα από οποιαδήποτε επίγεια βασιλιά επί ίσοις όροις, που ήταν γνωστός ως ο πλοίαρχος του γήινου.

Και η σύζυγός του μετέφερε και τον τοκετό και να δοθεί το όνομα γεννήτρια, αλλά όχι σύντομα να πεθάνει, επαναλάβετε αυτό αρκετές φορές, τον δέκατο ένατο Rizk Bold ονομάζεται (Khamoa έξι ï) δεν ζουν μόνο λίγους μήνες και στη συνέχεια πέθανε, και γεννήθηκε ένα χρόνο αργότερα (Amon Khrkhbashv Ι) ήταν μόλις που έχασαν τη ζωή τους, καθώς, και επανέλαβε αυτό αρκετές φορές.
  Όμως, ο Αρχιερέας της Μέσης Αιγύπτου, και απέδωσε την Ραμσή αυτή την επιλογή με τις επιθυμίες του θεού (Amon) τον εαυτό του και στη συνέχεια επέστρεψε από ένα πηγάδι στο σκάφος του Βασιλικού σταμάτησε να παντρευτεί την είδηση ​​ο ίδιος με τον ιερέα (ΕΕΦ και Nnf) και στη συνέχεια συνέχισε με τα πόδια στο Νείλο μέχρι να φθάσει στην πρωτεύουσα και Ραμσή και συνδεθείτε ΑΕΠ και Nnf - ευγνωμοσύνη στο σώμα λέει ότι η ομιλία απευθύνεται στο Φαραώ

Αυτό είναι ακόμα ένα πρίγκιπας στέμμα. Στη συνέχεια, ανέλαβε επίσημα από την ηλικία των 23, και επανέλαβε τις γεννήσεις και τους θανάτους των νεογνών, αυτό συμβαίνει ιατρικά, όπως ήταν η μητέρα που μεταφέρουν τον ιό κυτταρομεγαλοϊό ιός CMV, όπως γεννήθηκαν τα παιδιά έχουν αλιευθεί του ιού από τη μητέρα και αιτία θανάτου σε παιδιά σε μικρή ηλικία, και κατά πάσα πιθανότητα, εξήγησε ότι η (αέρα καλό) δεν ικανοποιεί τη σύζυγό του και ίσως αυτός ήταν ένας από τους λόγους για τη σκέψη του στη μεταφορά κεφαλαίων προς το χαμηλότερο, ή σκέφτηκε ότι (η κατάρα του κακού), τον είχε χτυπήσει στα παιδιά του.

Όπως κάθε πατέρας σε μια τέτοια κατάσταση έχει στραφεί προς τους θεούς Istatafha και γονατίζουν πριν και σήμερα θυσίες και ελπίζει να ζήσει γιους Fenrah του γονατίζουν ενώπιον του θεού (Thoth) προσφέρει θυμίαμα του, και να συγκρίνουν αυτό (σεμνότητα) σαφώς κατά τη διάρκεια της στέψης του) από τους θεούς (Horus) και (έξι) έχουν σχέδιο το ίδιο μέγεθος με τους ίδιους θεούς, και έπρεπε να κάνουν το κατοικημένες στέκεται σε ένα κομμάτι από πέτρα να μην είναι αναγκασμένος επειδή το κλίνει κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης της κόμης το! Σε μία βλέπουμε γλυπτά προσφέρει λουλούδια στους θεούς (Horus και Horus Miem Baki και Horus Bohn) (ο θεός Horus να συνδέσει τρεις διαφορετικές περιφέρειες) και στις άλλες βλέπουμε σκαλιστά γονατιστή προσφέρει το ψωμί και το κρασί και το πουλί προσφορές προς το θεό (Amon) με τη μορφή ενός άνδρα με ένα γεράκι. Στη γλυπτική βλέπουμε άλλο άγαλμα προσφορές (Maat) στο θεό (Thoth) Ashmunein Κυρίου, και έτσι δεν άφησε ο Θεός στο βορρά ή στο νότο, και μόνο του ζήτησε να κρατήσει τους γιους του.

Τότε άρχισα να διστάζουν σε ναούς Νεφερτάρι σύζυγό του, υπόμνημα με τους θεούς είναι στο εξής να ζήσουν τα παιδιά τους. Το βλέπουμε με τη μορφή της (136) προσφέρει λουλούδια και καρπούς των θεών (και του Αγίου Κνουμ και επέπληξε). Στη γλυπτική είδε ξανά μπροστά από τον Θεό (Θωθ) και στην τελευταία βλέπουμε τα λουλούδια προσφέρουν στη θεά (Hathor) με τη μορφή της αγελάδας και σκαλιστά άλλο ζωγράφισε αυτό το τελετουργικό χορό και παρέχει υψηλό ιερέα μια δέσμη του σίτου για τον ταύρο (Kahj) (μια εκδήλωση του θεού "Min"), και αγάλματα Kings προγόνους στο κάτω μέρος της εικόνας και ταύρος Kahj αντιπροσωπεύει τη δύναμη και την φοβερίζει και της νεολαίας, και η μόνη εξήγηση για την ανάπτυξη αυτών των τελών σε ένα πίνακα, αλλά υπομνήματος με τους θεούς για να έχουν τα παιδιά τους σε τέτοια δύναμη και νεανικότητα ταύρο Kahj να ζήσουν και να γίνουν οι γιοι βασιλιάδες της, σαν να ήταν για τους προγόνους.

 Σημειώνουμε ότι Ραμσή ΙΙ, ήταν η εκλογή και η σύζυγός του, οι θεοί που έχουν σχέση με τη γονιμότητα, τη μητρότητα, τους νέους και τη δύναμη που που μπορεί να τους φέρει στα αιτήματά τους, Valelh (Min) είναι ο μεγαλύτερος Θεός που λατρευόταν στην περιοχή της Akhmim και η Θήβα και Armant, εκπροσωπούσε, με επικεφαλής τον δύο ελάσματα Aalitan, αυξάνοντας το δεξί του χέρι και κρατώντας το μαστίγιο των υποκαταστημάτων και ένα τρίγωνο στέκεται όρθια, το οποίο θεωρήθηκε ένας θεός της γονιμότητας και των γυναικών που κλέβουν τον κ. παρθένες και τους θρύλους να λέει στη μητέρα του ότι είχε την πιο γόνιμη! Είναι επίσης ο θεός της γονιμότητας της γης και τη λατρεία της συγκομιδής είναι άφθονη, καθώς και η επιλογή των Nefertari της θεάς (Hathor) για να τους λατρεία, είναι γυναίκες θεές, η θεά της αγάπης του Θεού Καλά τα αγαπημένα στις γυναίκες και το λένε (χρυσό) και ζήτησε από την ελληνική (Αφροδίτη). Οι γυναίκες γιορτάζουν την ίδρυση του χορού, τραγουδώντας και παίζοντας Balsajat και Alchkchkh Baklaúdhen και παίζοντας το ντέφι, μια μητέρα με το γιο του Θεού (EGY), αλλά είναι επίσης ένα σύμβολο της μητρότητας και τα πολλά παιδιά, έχουν καλέσει το λαό να τις κόρες τους (Alhathorat επτά) και οι οποίοι ήταν Ihaman παιδιά και Atenbon το μέλλον του κάθε νεογέννητο μωρό .

 Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ραμσή ΙΙ, και βρήκαν στοιχεία για τη δραστηριότητα των Αιγυπτίων κατά μήκος των χιλιομέτρων 300 κατά μήκος της μεσογειακής ακτής, τουλάχιστον μέχρι τη γωνία ή μάρμαρο. [10] Παρά την έλλειψη σαφήνειας από το λεπτό τα γεγονότα που περιβάλλουν την κατασκευή κάστρα και οχυρά των παράκτιων, θα πρέπει να έχουν έναν βαθμό ελέγχου πολιτική και στρατιωτική περιοχή για να επιτρέψει την κατασκευή.

Οι εκστρατείες του Ραμσή ΙΙ του Πρώτου καταρράκτη στα νότια της Νουβίας. Όταν ήταν στην ηλικία των 22, συνοδεύθηκε σε αυτές τις εκστρατείες και ένας από τους γιους του τη Δευτέρα, εκτός από την Αμμωνα - γάτα - Kh پ ishv. Με τη βασιλεία του Ραμσή, η αποικία Νούμπα για διακόσια χρόνια, αλλά ήταν εκ νέου ασχολούνται με επιγραφές από το ναό του Ραμσή ΙΙ, ο οποίος έχτισε Viphet Διοικητής | σπίτι του Κυβερνήτη, [8] (η οποία ήταν το αντικείμενο των εργασιών του Ινστιτούτου Ανατολικών Σπουδών κατά τη διάρκεια της εκστρατείας για να σώσει Νουβία στη δεκαετία του εξήντα), [9] گ RV Χουσεΐν και Kalabsha στη Νουβία. Στο νότιο τοίχο του Ινστιτούτου από το σπίτι του Κυβερνήτη, δείχνοντας Ραμσή ΙΙ στο άρμα της εξουσίας του πολέμου, οι συμμετέχοντες στη μάχη κατά της Nubians, ενώ το πίσω μέρος από τους γιους της Δευτέρας του Amon - γάτα - και Kh پ ishv Haúmost πίσω του, και σε άλλα στρατιωτικά οχήματα.

Μετά την εποχή των 30 ετών, εντάχθηκε στην ομάδα του Ραμσή ΙΙ προς τους βασιλείς της Αιγύπτου μακροβιότερο. Όπως συνηθίζεται, το τριακοστό έτος της που κάθεται στο θρόνο, γιόρτασε Ραμσή Jubilee κάθεται και κάλεσε Dam διακοπές, και γίνεται ο βασιλιάς ιδεολογικά σε αυτόν τον εορτασμό του θεού. [11] Στα μέσα του έκτου του και εξήντα (66), ήταν ο Ραμσής μπορεί Bz περισσότερες από τις μεγαλύτερες Φαραώ της Αιγύπτου για τα επιτεύγματα. Ramses II έχει επιτύχει την ειρήνη, και είναι σε θέση να εξασφαλίσει την αιγυπτιακά σύνορα, και συγχαίρει τον σημαντικό αριθμό από τα μεγάλα μνημεία σε όλη τη χώρα. Και σε βασιλείας του, η Αίγυπτος έγινε ισχυρότερη και πιο ευημερούσα ό, τι ήταν πριν από έναν αιώνα, πήρε το θρόνο. Όταν έγινε ο θεός του Ραμσή ΙΙ, άλλαξε δραματικά όχι μόνο υπό την ιδιότητά του ως κυβερνήτη της Αιγύπτου, αλλά για τον κανόνα του μεγαλύτερου γιου του, Amon - HR H پ sv. Υπό την ιδιότητά του ως διάδοχος του θρόνου και Διοικητής και Πρόεδρος του αιγυπτιακού στρατού, ο γιος του έγινε κύριος με όλη τη σημασία της λέξης.

 Έχει εντοπιστεί νεκροταφείο το 1904 από τους Ιταλούς (Askia Parilla), την τύχη να τη βρει μετά από αυτό θάφτηκε κάτω από την άμμο από το χρόνο και είχε μια επιδρομείς τάφο τον είχε προηγηθεί σε αυτό και έκλεψαν τους θησαυρούς που δεν αφήνουν πίσω τους μόνο το καπάκι του φέρετρου, το οποίο φέρει το όνομα (Nefertari) - και ένα περιδέραιο η βασίλισσα και τα παπούτσια της και μερικές ειδώλια, καθώς και μέρος του σώματός της είναι τα πόδια - και ίσως οι ιερείς είχαν παραμεληθεί κατά τη διαδικασία του σώματος Fathllt μουμιοποίηση είχε απομείνει από αυτά είναι τα πόδια, διότι δεν είναι λογικό να κλέψει τα μέρη του σώματος, είναι υπεύθυνος για όλα αυτά σε ένα πλοίο για την Τορίνο, όπου και έχτισε υπάρχει το πρώτο Μουσείο των Αρχαιοτήτων αιγυπτιακή στον κόσμο (Μουσείο του Τορίνο)

 Αν πάμε πίσω στο νεκροταφείο ίδια, διαπιστώνουμε ότι το ανώτατο όριο του τάφου αποτελεί το θόλο του μπλε, και τα αστέρια φωτεινά, και πριν φθάσει στον ταφικό θάλαμο υπάρχει μια αίθουσα με ένα τραπέζι που πρόκειται να διατεθούν από την Ευχαριστία, και στους τοίχους, επιγραφές θρησκευτικό βιβλίο των νεκρών, τότε η εικόνα της Βασίλισσας γονατιστή λατρεία του ήλιου, θεωρείται ως ο Θεός (Thoth) με τη μορφή του πουλιού ερωδιού, και από την άλλη τοίχους βλέπουμε τις εικόνες της βασίλισσας μπροστά από μια σειρά θεών: ο θεός (Οσέρ), θεός του Εφεξής, και (Hawwarechtay) θεά της Δύσης. Κατά τη γνώμη της θεάς (ISIS) παίρνει το χέρι της και την οδήγησε στο θεό (νέα) του Θεού Ήλιου, και απεικονίζεται η Βασίλισσα των αγελάδων λατρείας μοσχάρι ιερά και τα επτά θεία.

Στο Μουσείο των Βρυξελλών, υπάρχει ένα κομμάτι από ένα άγαλμα της βασίλισσας που γράφτηκε από μερικούς από τους τίτλους είναι σπάνια, όπως η πριγκίπισσα Almamdouhh πολύ, Lady Fitness, η άνεση της αγάπης, ένα εξειδικευμένο χέρι στον ξυλοδαρμό Alsajat, γλυκιά ομιλία και το τραγούδι, η σύζυγος του βασιλιά μεγάλη και αγαπημένη του (Nefer Tari Mrnmot) Alaaúhh όπως ο ήλιος ποτέ δεν

Ραμσή θάφτηκε στην Κοιλάδα των Βασιλέων, στο νεκροταφείο kv7, αλλά η μούμια μεταφέρθηκε στο Υπουργείο Οικονομικών μούμιες στο Deir el-Bahari, όπου ανακάλυψα το 1881 και κινήθηκε προς το Αιγυπτιακό Μουσείο στο Κάιρο, μετά από πέντε χρόνια, εξακολουθεί να διατίθεται, όπως φαίνεται και την υπερηφάνεια των Αιγυπτίων. Ραμσή ήταν η αύξηση της ανάστημα 170 εκατοστά, καθιστώντας την το ψηλό πρότυπα της εποχής του. Ιατρικές εξετάσεις για τη μούμια δείχνουν τα αποτελέσματα της κόκκινα μαλλιά ή βαμμένα. Πιστεύεται ότι έπασχε από σοβαρή ρευματοειδή αρθρίτιδα κατά τα τελευταία έτη της ηλικίας τους, καθώς επίσης και υπέφεραν από ασθένειες των ούλων.

Και όταν πέθανε ήταν κατά 90 ή περισσότερα χρόνια, είχε συμπληρώσει την ηλικία της αδυναμίας στην οποία οστών είναι σε θέση να κίνηση και αποδεδειγμένη δοκιμές που είχαν λάβει κατά τη διάρκεια Onhecan θεραπεία του που υποφέρουν από έντονο πόνο στο στόμα, φλεγμονή τον εμποδίζει ακόμα και από Almhye Mtnzin χωρίς ένα ραβδί κλίση τους και επίσης είναι γνωστό ότι εμπλέκονται τον γιο του μαζί του στην εξουσία στις τελευταίες μέρες, όπως αυτό που κάθε ένα από τα Φαραώ πριν από αυτό, είναι αδύνατο να φανταστεί κανείς ότι αυτός ο βασιλιάς, με τέτοιους όρους για την υγεία να είναι σε θέση να οδηγούν με το τιμόνι του πολέμου και τη δίωξη των παιδιών του Ισραήλ.

    .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق