Tuesday 3 January 2012

İslam Mısır'da yönetim sistemleri

Araplar, Mısır yönetiminde ihtiyatlı yönetim politikası takip siparişlerin denetim ve yürütme için önemli olan Mısır Bmozifaa ve tutulan kilit pozisyonların yönetim sistemleri korumuştur. Mısır'da bir halife, vali veya işçi ya da Prens ve Mısır Valisi koltuk Valisi polis ve askerlerin işlerini yetkisini finansal yönetim "apse" getiriyor ve yönetme "House eğimli olan" dir. Mısır Yukarı Mısır Dzein (Üst) ve Aşağı Mısır Aşağı ve bölümleri veya Core ve Mısır'a iki Mksman bölündü, 80 Korh, Kora olan köyler bölünmüştür.

Türkler ve halife adına Lua Mısır valileri, Halife ve Emevi Arapların zamanında ve Abbasi döneminde. Bazı valiler Halife tarafından Mısır'da istifa gibi devlet, hem de Tulunid Alokhchid Alokhchidah kurulmuş ve devlet kurdu Ahmed Ibn Tulun, söz konusu olduğunu oldu.

Ama bu kadar Sicilya 969 AD El Hekim bir aile üyesinin babası veya dedesi arkaya arkaya oğlu Fatımi halife özünü elinde Mısır Fatımiler açılış ve sonra Fatımiler döneminde görünüyor.Ülkenin aynı idari bölüm koruyarak yönetimi çalışanlar için Fas Mısır kadrosu ile dahil edilmiştir.

 Aynı tutarken aynı zamanda Eyyubi olay Selahaddin daha sonra oğlu Aziz Osman Bin Salah al-Din almış ve sonra sadece Falcaml ve sadece daha sonra din ve kutsal iyiliği yıldızı ve Sultan unvanını aldı ve aynı zamanda Başkan Yardımcısı Sultan sonrası girmiştik sonra arkaya aile üyelerinin aldı zamanında meydana Fatimiler döneminde oldu Mısır'da yönetim sistemleri de idari ve adli ya da dini de dahil olmak üzere yeni pozisyon ve bunların çoğu, girmiştik.

 Memluk döneminde, deniz veya Çerkez hükümdarı veya padişahın en güçlü ve yetkili dahil olmak üzere seçilir ve onlar Doğu ve Batı Mısır'a geldi ve Mısır onları barındırmak başardı ve o yabancı unsurların kökeni geri geldiğini, ve soğan ayırt edildi ve bu sahip olduğu ve profesör veya lider arasındaki dostluk ve ait olduğu, onlara Bağlantılar Seçme diğerine ya da bir grup önceki yönetim sistemleri koruyarak.

 

No comments:

Post a Comment