السبت، 7 يناير، 2012

Firavunlar döneminde cennet ve cehennem kavramı

Hatta dini inanç ve cenaze ve ölümünden sonra, o kendi büyük inşa yıl binlerce Nil kıyısında eski Mısır yaşamış ve ben doğal ve doğal olmayan hem de Mısır çevre ile canlı ve coğrafi Mısır doğal oluşumunda önemli bir etkisi vardır ve Firavun zamanlarda tüm hayatının bayan tarafından benimsenen inançları göstermektedir.

Güvenli bir yaşam ve çalışma tüm zihninin enerji ve arazi ve hazinelerin Mısır çevre ile mümkün bütün yararlanma Alibd niyet ve iklim ve doğal olayların, hem de evrenin ve olarak o her sonsuza kadar Fbera yaşayacak gibi ona hizmet eden, bize büyük bir medeniyet inanca dayalı yaşam olayları esinlenen alanları ve Mısır diğer insanlar için bir işaret oldu.

     Güvenli bir Eski Mısır söz ve yaşamı boyunca onu çağırdı ve onun çocukları ve çocuklarının çocukları tavsiye ve güvenli olarak - iyi - bilgelerin öğretilerini kayıt kötü ve ondan uzak tutmak için önerilen ve üç bin yıl boyunca onun dünyevi ile başardı iyi ve barış ve övgü ve iyi çocuklar alkış ve doğru bu dünyada daha fazla ödül için çağrı benzer.

Onları bu inanç gözlenen ve etkilenen doğa olaylarının bir ürünü güvenli bir diriliş ve ölümsüzlük, doktrini ise, diye düşündü, sonra bütün günbatımı güneş ve tüm sel son sel sonrası,

  Sonra çimlenme ve bitki çimlenme süresi. O bu yaşamda olduğu gibi güvenli ve iyi ve kötü ölümden sonra başka bir hayat vardır inanıyordu, o kötü adamlar iyi adamlar ayırmak ve herkes iyi ya da katı ceza olsun onun yüzünden ceza vermek için çalıştı.

     Ben sözde adı (Civanperçemi) herhangi bir alan Auxerre, salih için cennet olduğunu düşünüyorum, ben kötü bir yangın ve cehennem olduğunu da düşünüyorum ve (kayıt) ve bu deneme yeraltının (Auxerre) tanrı önce her ölen kişinin ölümünden sonra ölü bir virgül güvenli bir varlık olarak adlandırılanölü Rab iyiydi ilk sırasında ellerini kararlı bir ceza almak için her kişi için adil bir yargılama olarak kötü olduğunu ve gurur Fischer'in gerekir.

deneme

    Ikamet mezar ebedi olmadığını, ancak başka bir yaşam sonsuz yaşamdır deneme için var - ölümünden sonra - Eski Mısırlılar inanılmaktadır

Bu eski Mısır dili (de Ankh Jet Geh) olarak ifade edilmiştir ve ilgi mezarları çağırdı her tarafından mühürlü olduğu, (yaşam ya da ebedi vermek için) çevrilir.
 
Yeraltı Tanrısı (Auxerre) önce ikinci dava için ölüm ve yaşam arasındaki bu dönemde yansıtmak için.Farklı şekillerde eski Mısırlılar deneme düşünün ve araştırmanın görüşlerini bize deyim aynı zamanda Ölüler Kitabı Tılsım 30 ve 125 yılında ortaya çıktı, kendisi için istediği ne olduğunu ve onun isteklerine göre, ölümünden önce mezarlık seçimi filme olduğunu dikkate alarak, bu onların algı temel unsuru bir araya geldi bu

Biz yargılama manzaranın ilk bölümünü bulmak ve genellikle ölen çekim ayakta ya da sadece Allah (Auxerre) ve bazı görüntülerin gibi büyük ve büyük tüm tanrılar, aynı önce kendini temize çıkarmak diz çökmüş başlayan yüksek bir görünüm var: (Ra, Jeb, Knott, Hathor, İsis, Horus) yanlış bir şey yapmadığını ve suçsuzluğunu onları şımarık.

  Diğerleri bulurken o lakaplı olan her tüy adalet, (Maat) üstüne Mısır topraklarında adalet Allah her ​​Pazartesi ve kırk İl kırk iki temsilci, önünde fotoğraf kendisi

  Ölen ilk örnek tanrılara karşı herhangi bir günah suçsuzluğunu ya da suç onaylamak için (yaşamı boyunca) istediği, tüm tanrılara suçsuzluğunu kanıtlamak için dinini ve aşırı güven teyit ki.Ölen ikinci örnekte Mısır tüm illerde aynı deşarj istedim, bu tanrı her kendi adıyla ve ona günah suçluluk inkar adlarını bölünmüş. Bmanajah ben öldürmedim çalmadım aynı hata için sürgün onun adı, soyadı, her tanrı başlar.

Tamamlandığında, hatta bu sahne ve onu tanrıların (veya Hathor, İsis ve Nephthys) önünde kabin içi tahta (Auxerre), büyük bir salon şeklinde çekildi yeraltı Rabbi (Auxerre), daha önce Adalet Binası ve deneme girmek için izin verilir.

  Bu nedenle, ölen gelen deneme Allah (Horus) ve arkasında elinin onu neden görünür (Ka) ölmüş (Ka) kendi ve onun hayatı boyunca ve ölümünden gece gündüz sonra ölünün gereken , artı bir her şeyi bilir ve tanık için onun varlığı, biliyor her şey ve herkes burada bir sürücü ve bir şehit ile olacağını İslam'da hesaplaşma günü aynı sahneyi akla yatkın oldu.

Nasıl Eski Mısır zihin bu sahnenin izdiham için, Firavun dönemine sonundan bin yıl ile ilgili Kur'an vahiy rağmen?

 Ölen arkasında duran ve taht (Auxerre) ve ölen eşi ve Horus ve Maat arasında, kalbin ağırlığı denge yerleştirilir adalet (Maat), onun tüy sembolü süslü tanrıça (Maat), Lord Justice, biz maymun ortasında bulabilirsiniz

Ve burada sığır akbalıkçıl (Thoth) tanrı (Auxerre) ve denge denge denge yanında ölen duran kalbi. Sunulacak ağırlık sonucu hesabının baş aşağı olarak bilinen başka gösterir hesap ve ilgili bilginin maymun tanrısı (Gehoty) Rabbi olan,

  Adaletin sembolü olsun (badminton) veya sembolü tanrıça (Maat) ve Tanrı'nın özellikle badminton el (Auxerre), sık sık aynı manzara için hazırlanan ressam aynı tüy gibi hafif kalbinde temsil ölen kişinin isteği manzara üzerine bulunamamıştır kalp ağır olduğunu gösterir, ya da adalet sembolü ağır, Bu ölen malın masumiyet kanıtı olduğu tüm sahneler, adaletin sembolü olarak aynı ağırlık kalbidir.

Bu kötü adamlar simüle etmek için (taş kalp, siyah kalp) söylenir olarak eski Mısırlılar Valmusry eski yarı bu kötülükleri ve günahları tam kalbinde ağır olmalı, adı verilecek kalp, (Ip) iyi ya da kötü kalp kaynağı olduğunu pot inandığını gösterir .

  İslam'da, biz bulmak içeriği olarak Kutsal Peygamber (bir konuşma bu embriyonun vücut o tamir, uzlaşmanın tüm vücut ve de bozuk bütün vücudu, hem de (burada dindarlık, onun kalp atıfta dedi) ve (Allah yüzlerinizi bakmak, ama bakmaz ki kalp yerleşir.) kötülüklerini kupa, ve burada kilo kilo Valfaisal kalbinde tartmak için bir şey tanıtımı kalması anlamına gelir.

Kuran'da Surat deprem, Rahman dengesi belirtilen (gökyüzü ve yukarı kaldırdı ve denge koymak) ve aynı zamanda (ve iyi bir atom çalışır kötü görülme katiyen görür) 'dir.

 O, Mısır (ışık kalp) ve (zayıf kalp) ve (taş kalbi) ve (siyah kalp) artık halk söylüyor.

Bu örnekler kalp kötülükleri dolu ve günahların kalp ağırlık olarak diğerlerinden daha bu adamın samimiyetine bilmek, ağır olması bize göstermektedir. Ölümünden önce ölen şiddet, sanatçının herhangi zalimler suçsuzluğunu adalet kanıt sembolü ağırlığına eşit kalbinin ağırlığını tasvir istedi.

Nasıl Eski Mısır fikrin aklın izdiham için?
Kalbin ağırlığı ve hesap (Thoth) kaydedildi günahları, tanrının suçsuzluğunu kanıtlamak ve hayatının diğer başlamak için en ölen ömrü (ankh) verilmesi sonrasında düşen diğer dünya arasında (Auxerre) Rabbi hakkında sonuç görüntüler.

Denge bir timsah başkanı sembolik bir bileşeni ve bir aslan ön ve arka Adelie bir şeklinde eski Mısır hayvanın Allah'ın son formunun yanında yer alır ve (Aamo) olarak adlandırılan veya (ile birlikte) veya (Yum Yum)

 Kalp ağırlığının denge durumunda suçlu oldu ise Hangi günahkarların kalp yiyen Arapça (makrofajlar) çağrılır. Ve bu tanrı kalp yeme anlam katında onun için bir yer yine kara veya deniz veya nehir üzerinde olsun, ölünün kalbini ve hayatını kaybetti.

 Yargılama sonucunda, zaman hesabı bu tanrı (Thoty) Rabbin ölen ve gösteri kayıtlarının masumiyet ve yeni bir hayata başlamak için ölen işareti (ankh) onun ikinci vermektir yeraltı tanrısı (Auxerre) Tanrım, onu gönderin.

 (Ibdankm sizin için olacak): Biz eski Mısırlılar bir kitap (kapıları) kaydedilmiş olduğunu bulabilirsiniz. (Kendi kemik sizin sigorta olacaksa). (Adgerkm kadar (Civanperçemi) Cennet ve Komisyonu (Civanperçemi) antik Mısır görüntüleme ya da Ölü büyü 110 Kitabında yer alan Auxerre Tanrı alanları zevk serbest olan (Bunu bir kenara hemen cast mumya tabutlar ve mumya maskeleri eğiliminde olacaktır).

Bir nehir suyu mavi ve alanlarda (Auxerre) ve ölen ve implantlar ve farklı renk kaynakları ve bu nehirlerin serbestçe ölen yelken arasında olmanın tek başına küçük bir tekne yaptı. Bazı sahnelerde arkasında eşi alanlar (Auxerre) bulunmaktadır.

(Üzüm, incir, nar .........) ve meyve son görünümü yiyecek ve meyveli içecekler ve resimleri (kaz - bira - soğan - et - marul - - ördek ekmek) ve sunduğu yemek ve içmek için bir masada temsil edilir .
 
Soru? Neden bu şekilde antik Mısır cenneti tasvir eden

Bu Cennet toprak altında olduğunu hayal ve merhum mezarlık ve nehirlerin varlığında toprak altında gömülü olduğunu nedeni kuyu sondaj ve bunların dışında su kaynaklanmıştır vardır.
Yani bu Auxerre dahil olmak üzere birçok sulanan alanları ve nehirleri ile diğer arazi aşağı yaşam için bir cennet olduğunu hayal, ama göl şekil ve tat değişikliği izlenimi vermek farklı renkler ne olacak?


Ve Atbard, salih müminler için İslam cennet sözü ne aklına "ama onları Allah ve Tanrı aşağı nereye gittiğini ırmaklar akan hangi altında Gardens Rablerinden korkanlar doğru için iyidir" Surat Al-i İmran ayet 198, ve aynı zamanda "Allah'ın sınırları ve itaat Allah'a ve bahçeler girmek için Resûlüne hangi altında bu büyük bir kazançtır, "el-Nisa ayet 13 ırmaklar akan,.

 Ben adil için antik Mısır cennette, düşünme düşünmek - iyi - kötü bir yangın ya da cehennemde, ve ben olarak adlandırılan var (kayıt) ve eski Mısır dilinde (Yangın) anlamını, Ölü büyü No 17 papirüs Kitabı de olan eski Mısır hayal vardır.

Göl kötü Fathriq bedenlerini, hatta gölde onların temsil gizem ve bir günahkar kolay çıkamayız kırmızı atıldı. Bazı sahnelerde, ve bu göl kalın siyah duvar ile çevrili, herhangi bir giriş varsa veya çıkış tamamen kapalıdır.

  Valdakhl eksik ve çıkmak için bir yol vardır ve ölümcül yılanlar Kabra ve ateş gölünde kaçmaya çalışıyor günahkârın amacı dışında bir düzine yılan ile çevrilidir.

Gölün dört bir yanına, biz kaçmasını günahkarları önlemek için göl ya da cehenneme korumak için bir sandalye üzerinde oturan sekiz ya da dört maymun bulmak ve bazı sahneler maymun, sonunda her bir köşe veya Guerdane için birini bulmak, yangın dört yönü, biz ateş işareti (SJ) ve anlam buluyor.Gölün ortasında, biz günahkarların kömürleşmiş organları, baş olmadan, renk siyah olmuştur bulabilirsiniz.

Biz bulduğunuz yakından Murad Arapça (şeyl), cehennemin isimlerinden biri sarılmış benzer kelime (SJ), eski Mısır dili.
Ayrıntıları farklı olsa da, papirüs ve mezar sahneleri birçok filme ya da cehennem ateşi çok söz ama içeriği ve kökeni, yani yangın Mvsoly baş gölde günahkarlar yanan çekim oldu, kollarını ters bazı sahnelerde bağlı.

Ölümden sonra yaşam: onun ikinci Yahya için yine herhangi bir Baas, ölüm yine ölü bir madde gördüm ve ne olduğunu ona değil, özellikle hayat ölümden sonra olduğu bir saniyenin söyledim!

· Ruh: Ben onların yaşam için et canlı düşünüyor insan, bileşenlerinden biri olan, sonra da (Ba) denir ölünün baş ve yüz, bir kuş şeklinde gökyüzüne yukarı bırakın, Allah'ın gizli olan rağmen, ruh hakkında ona vermedi şimdiye kadar insanlar tarafından görüldüğü gibi, ölü bir ruhu çıktı önce de görmedim, özellikle (ve daha az Rabbimin emridir, ruh hakkında sorun)!

· Eşi: O, Mısır (Ka), her köşe ve bu konuda bucak biliyor denilen yaşamı Valgarin boyunca gece gündüz görür Kuran'da belirtilen çünkü adam bir kopyası yeraltı yaşamı boyunca ona eşlik eden ve iyi ya da kötü, için, bu ifade vermek üzere mahkemede onunla karşılamak herkes atanır.

  'deneme veya hesap: hesaplaşma ve intikam bir gün, geçerlilik ve yolsuzluk açısından ölen görmek için (Auxerre) tanık olduk. Bilindiği ilahi mesajları bulunan hesap ve ceza fikir ahirette ceza dolayı orada eski Mısır?

Kalp ° Dengesi ve ağırlık: yolsuzluk veya insan ve iyi ya da iyi ya da kötü olmanın bilgi canlılığı ölçmek için antik Mısır hayal hangi kıstas.
· Kalp veya inanç: adam iyi ya da kötü bir kaynak. Kalp ve damar iş ve herhangi bir ışık günah ve onun iyilik ve iyilik rehberi ve Cennet günahları ve kötülükleri ve günahları dizin yolsuzluk ve kötülükleri Onun kaderi ya da cehennem ateşi ağır dolu olan ceza serbest olması.

· Paradise (civanperçemi): Bu Allah (Auxerre) diğer dünya Rabbi, altında ırmaklar akan tekrar mutlu bir yaşam adil bir ödül ve bir içecek için göz alanları ve tanrılar ile yaşamaktadır

.Yangın ya da cehenneme (SJ): cehennem ya da günah ve ihlallerin yaptıklarından ne kötü, ceza bir cehennem.

Ve burada ve eski Mısır ile standı, biz Hıristiyanlık ve İslam Mısır uygarlığının sona ermesinden sonra 332 yıl ve 940 yıl sonra çevresinde başlayan rağmen, eski Mısır ve diriliş ve yaşam, cennet ve cehennem için özellikle tek tanrılı dinlerin, İslam'da sözü edilen inanç arasında çok az benzerlik olduğunu bulmak

Ve bu, medeniyetler, Mısır arazi nedeniyle insanlar bu yüzden barış içinde yeryüzünde yaşam için en büyük insan mesajları taşınan Tanrı'nın peygamberlerinin çok ziyaret gördü.

Mısır, (Sheth) Ben (Adam), ikinci peygamberler göstermiştir, barış bunların üzerine olsun, ve de (İdris) ve O'na (İbrahim) ve oğlu (İsmail), barış üzerine olsun onları Mısır, hem de (James) & Sons ile evli olan üzerine olsun

 (Yusuf) barış de dahil olmak üzere ve onun torunları (Musa) torunları üzerine olsun - sav - bütün bu peygamberlerin firavunların Mısır yaşadık ve Yaratan'ın Bojbath, hak ve hayatında rolü ona hatırlatmak ve bilgilendirmek için, genel olarak insan ve insan hakları için Tanrı'nın mesajları taşıdı.

 Büyük insan ırkının gelişimi göz önüne alındığında, Tanrı bu gelişmenin ayak uydurmak ve dosdoğru yola adam rehberlik birbiri ardına, kimse mesaj gönderme oldu. Onlara sahip Havariler bu sevkıyatlar bulundu ve kavramların bazılarını seçtik

  Biz onlara antik Mısır tapınak rahipleri bakın ve bu iletileri aracılığıyla kendisine öğrettiği gibi eski inanç, mix ve ilahi mesajlar ve Mısır Almtakdat arasındaki tuhaf benzerlik konuştu.

















هناك تعليق واحد: