الأحد، 6 نوفمبر، 2011

Mmermptah Φαραώ, ο Μωυσής από

Πήρε το Φαραώ χαρακτήρα της Αιγύπτου που έζησε (Μωυσής) - ειρήνη σ 'αυτόν - πολύ ασάφεια, και έγινε αυτός ο χαρακτήρας είναι πολύ χώρο για συζήτηση για να ανακαλύψει την ταυτότητά του, επειδή δεν καθορίσετε το όνομά του, τόσο στα κείμενα του Κορανίου, το οποίο περιείχε την ιστορία (ο Μωυσής) - ειρήνη σ' αυτόν - σε αρκετές φορές δεν είπε μόνο το «Φαραώ» ήταν ένας τίτλος προσόντα από τους βασιλείς της Αιγύπτου. Και επίσης δεν ανέφερε το όνομα του Φαραώ στην Τορά ή οποιαδήποτε από τις άλλες πηγές δεν ανέφερε στην Τορά, μόνο το όνομα της πόλης "Ραμσή τη δικαιοσύνη του" πρωτεύουσα του Φαραώ, μια πόλη που χτίστηκε από τον βασιλιά, "Ραμσή ΙΙ» στο ανατολικό Δέλτα στη βόρεια Αίγυπτο,

  Και αυτό είναι κάτι που ενέπνευσε πολλούς, ειδικά τους Εβραίους ότι ο Φαραώ (Μωυσής) - ειρήνη σ 'αυτόν - είναι "Ραμσή ΙΙ», η τρίτη δυναστεία δέκατο ένατο - το σύγχρονο κράτος περίπου 1261-1223 π.Χ. Μ.. Αυτό επιβεβαιώθηκε από τον καθένα ότι είναι αυτός που άφησε στα χέρια των Ισραηλινών με (Μωυσής) - ειρήνη σ 'αυτόν - από την Αίγυπτο και πνίγηκε στη θάλασσα. Αλλά είναι - πραγματικά - Φαραώ της Αιγύπτου, η οποία βγήκε στα χέρια των Ισραηλινών; Είναι ότι ο Λόρδος μου (Μωυσής) - ειρήνη σ 'αυτόν - στο παλάτι του, όπως αναφέρεται στο Ιερό Κοράνι είναι ο Φαραώ ή τον άλλο; Σε αυτή την έρευνα μπορούμε να καθορίζεται ποιος είναι ο Φαραώ (Μωυσής), ειρήνη σ 'αυτόν ανάλογα με αυτό που επιβλήθηκε από το Κοράνι και τη λογική και εύλογη, καθώς και ό, τι είχε αναφερθεί και σε άλλες πηγές.

Πρώτον, ο φαραώ που έθεσε ο Μωυσής στο παλάτι του

Σύμφωνα με την ιστορία (ο Μωυσής) - ειρήνη σ 'αυτόν - του Ιερού Κορανίου, το οποίο δεν είχε αφαιρέσει ή να αλλάξει αυτό, το οποίο ο Θεός αποκάλυψε στον Μωάμεθ - ειρήνη σ' αυτόν - από δεκατέσσερις αιώνες πριν, σύμφωνα με την αλληλουχία των γεγονότων στην ιστορία και την συγκρίνουν με τις διατάξεις της βιογραφίας οι βασιλιάδες της Αιγύπτου κατά την περίοδο βρίσκουμε τα εξής:

Αυτός (ο Μωυσής) - ειρήνη σ 'αυτόν - ήταν γιος ενός από τους Ισραηλινούς, που ζουν στην Αίγυπτο, που ονομάζεται (Imran) και ήταν το έθνος Imran εγγράφηκαν για πρώτη φορά στην Αίγυπτο τα τέλη της Μέσης Βασίλειο Με την έναρξη των Υκσώς στην Αίγυπτο γύρω στο 1.675 π.Χ. M, όπου υποβλήθηκαν σε πολιτικές και οικονομικές πιέσεις που τους ανάγκασαν να εισέλθουν Αίγυπτο. πολλές από τις ασιατικές φυλές που είδε την ήττα του αιγυπτιακού στρατού εναντίον Ασιάτες και την παρουσία των εσωτερικών αναταραχών στη χώρα, η οποία επέτρεψε πολλοί από αυτούς εισέρχονται στην Αίγυπτο και τη σταθερότητα, ιδιαίτερα στην ανατολική περιοχή του Δέλτα

Και ήταν Ashraf (Yousef Ben-Jacob), η ειρήνη είναι επάνω σε αυτά τα ταμεία της Αιγύπτου κατά τη διάρκεια της βασιλείας του ένα από τα Βόρεια Alasaaoyen αναφέρεται στο Ιερό Κοράνι αγαπούσε την Αίγυπτο, που έστειλε για την οικογένειά του να έρθει στην Αίγυπτο και αργότερα οι Ισραηλινοί. Ανέστειλε τη φυλές στην Αίγυπτο μετά την απελευθέρωσή της από τον ξένο ηγεμόνες και την εκδίωξή τους από την Αίγυπτο στα ανατολικά του Δέλτα από περίπου 1575 π.Χ.. Till Khrjohm από την Αίγυπτο στα μέσα του Family δέκατη ένατη περίπου στο 1204 π.Χ.. M σχεδόν οποιαδήποτε από 461 χρόνια και λόγω της έλλειψης γης ή ακινήτων έχει αναγκαστεί εργαζόμενους να ενταχθούν στο αιγυπτιακό κράτος ειδικά έργα, ως μέτρο για να είναι σε θέση να τη ζωή στην Αίγυπτο

Ήταν το άνοιγμα της Αιγύπτου στον κόσμο, ανατολή και δύση και να τους πολλούς πολέμους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου με την ανταλλαγή εμπόριο μεταξύ της Αιγύπτου και των γειτόνων της, η χώρα ήταν γεμάτη από πολλές φυλές και χιλιάδες Alasaaoyen, Λίβυοι, Nubians, και αυτό ήταν ένα φυσιολογικό πράγμα στην Αίγυπτο και η αιγυπτιακή κοινωνία. Και τα πράγματα πήγαν κανονικά μέχρι το βασιλιά Ραμσή ΙΙ στο θρόνο της Αιγύπτου γύρω στο 1291 π.Χ. M, και κατά τη διάρκεια της βασιλείας του, η οποία διήρκεσε περίπου 67 ετών, όταν διατάχτηκε να παρακολουθήσει ορισμένα από τους ιερείς των Αιγυπτίων ότι αυτές οι Ισραηλινοί θα βγει να εξαλείψει τον θρόνο του και το βασίλειό του.?

  Συνιστάται η κατάργηση των κάθε αρσενικό παιδί που θα γεννηθεί σε αυτούς, και στη συνέχεια πρότεινε να τον κάποιες θανάτωσης χρόνια άνδρες και σταματήσει να σκοτώνει χρόνια και ήταν η χρονιά που γεννήθηκε (Aaron) - ειρήνη σ 'αυτόν - είναι η χρονιά που δεν είναι η δολοφονία, ήταν το επόμενο έτος που γεννήθηκε (Μωυσής) - ειρήνη σ' αυτόν - είναι το έτος της δολοφονίας για τα παιδιά του Ισραήλ Fajavc που εκπονήθηκε από τη μητέρα του και τα κουτιά του ξύλου και το πέταξε τον έριξε στο ποτάμι, όπου η ροή του νερού κοντά στο βασιλικό Παλάτι του Βασιλιά Ραμσή.

 Ο Φαραώ της Αιγύπτου κατά την περίοδο αυτή ήταν ο Βασιλιάς Ραμσή ΙΙ, ήταν η ιστορία που συνέβη περίπου 30 χρόνια του βασιλιά του, της Αιγύπτου, όταν ήταν στην ηλικία των πενήντα, όπου πέθανε σε περίπου ενενήντα ετών.

Ο βασιλιάς ήταν ο Ραμσής ΙΙ Σύμφωνα με τα έγγραφα της αιγυπτιακής αυτόν των αγοριών 162 και ενός αγοριού και ενός κοριτσιού και τις συζύγους 103 γυναίκες, και λαμβάνοντας παράλληλα το ρέμα του ταμείου υδάτων του ποταμού, η οποία τοποθετείται η μητέρα του γιου του Μωυσή στην παραλία κοντά στην πόλη βασιλικό παλάτι του "η δικαιοσύνη του Ραμσή", το οποίο δημιουργία θέρετρο του καλοκαιριού βασιλιά γι 'αυτόν, κάθε άλλο παρά καλό ζεστό στο πάνω στην Άνω Αίγυπτο, υπήρξε μία από τις συζύγους του βασιλιά Ταμείου παιδί OPPE ο οποίος αποκάλυψε την αγάπη του Θεού σε Vahpth καρδιά της, και που σχετίζονται με αυτόν, αλλά να τον κρατήσει στο παλάτι έπρεπε να είναι άδεια του βασιλιά

 Ο βασιλιάς και ζήτησε για μια συνέντευξη Astiznth να κρατήσει το παιδί, αλλά εκείνος τη ρώτησε αν ένας από τους Ισραηλινούς, αντέκρουσε, όπου ήμουν φοβισμένος να τον σκοτώσει και όταν ρωτήθηκε για το όνομά του, απάντησε αρνητικά, ρώτησε στη συνέχεια, όπου Osrty αυτό; Απάντησαν στο νερό του Νείλου, Vosmah (Musa), η οποία στην αρχαία αιγυπτιακή γλώσσα (ο γιος του νερού), αλλά αμφιβολία ότι ένας από τους Ισραηλινούς και ήθελαν να δοκιμάσουν του ζήτησε να φέρει κάρβουνα, κοσμήματα, εμφανίζεται μπροστά από το παιδί αποκάλυψε στο Θεό για το παιδί να πιάσει Paljmr και το έβαλε στο στόμα του. Ο βασιλιάς Ραμσή τότε επιτρέπεται να διατηρήσουν είναι ακόμη εξανθρωπίζει μητρότητας σε μειονεκτική θέση.

Και έθεσε ο Μωυσής και καλλιεργούνται στο βασιλικό παλάτι του βασιλιά Ραμσή είχε την εκπαίδευσή του στην Αίγυπτο, ιδιαίτερα κατά το Βασιλικό Παλάτι, πρέπει να υπόκεινται στις παραδόσεις της εκπαίδευσης για τα παιδιά των ελαττωματικών ιδιοκτησίας στο πλαίσιο του προγράμματος της παιδείας και αριθμητικής μετά Aftmh από τη μητέρα του που ήταν να κρύβεται στο παλάτι για να τον γνωρίζουν, και όταν αλιεύονται άρχισε να εφαρμόζεται από το καλώδιο και ο στρατιώτης μπήκε στο αιγυπτιακό στρατό με τους πρίγκιπες να λάβουν στρατιωτική εκπαίδευση και έξω από το Tdrabiyat στην αιγυπτιακή έρημο με τους γιους του βασιλιά, ο οποίος κέρδισε την επιστήμη και την φοβερίζει και την αρχοντιά του ανδρισμού ως ένα από τα μέλη του το Βασιλικό Παλάτι.

Και όταν μεγάλωσε και έγινε περίπου στην ηλικία των τριάντα, ήταν ο βασιλιάς Ραμσή σε περίπου ογδόντα ετών. Υπήρξε μία μέρα που αγωνίστηκαν ένας από τους Ισραηλινούς με τους Αιγυπτίους στους δρόμους μιας πόλης, "η δικαιοσύνη του Ραμσή" στο πέρασμα του Μωυσή - ειρήνη σ 'αυτόν - αυτό ήταν το Ισραήλ γνωρίζει προσωπικά στράφηκε στον Μωυσή Μωυσής Μωυσή τον ακολούθησαν για να τον υποστηρίξει στην αιγυπτιακή Vczh το χέρι του και πέθανε,

  Εδώ είναι το πίσω μέρος το μυστήριο του Μωυσή από εκείνη των Ισραηλινών, Vensahh ένα από αυτά διαφυγής από την Αίγυπτο, το συντομότερο η υπόθεση ήταν εκτεθειμένη και έφυγε ο Μωυσής στα ανατολικά της Αιγύπτου, μεταμφιεσμένοι και σε όλη την Σινά στη γη της Παλαιστίνης η οποία ήταν υπό αιγυπτιακό έλεγχο, και υπάρχουν γνωστοί στην πόλη "χρωστά" τη γυναίκα άνθρωπος, μία από τις κόρες του και τις λεπτομέρειες αυτής της η ιστορία αναφέρεται το Κοράνι σε πολλές από τις εικόνες, και έζησε εκεί σχεδόν δώδεκα χρόνια και το γεγονός ότι η οικογένεια έχει.

Όταν ο Μωυσής άκουσε το θάνατο του Ραμσή Β ', βασιλιά της Αιγύπτου, περίπου 1223 π.Χ.. Μ και να ανέβει ο γιος του (Merenptah) κανόνας, διαδεχόμενος τον πατέρα του, ο γιος δέκατη τρίτη βασιλιά Ραμσή του (105) και τα αγόρια που μεγάλωσε με το Μωυσή, το Βασιλικό Παλάτι και έζησε με την παιδική ηλικία και τη νεολαία του. Νομίζω ότι ο Μωυσής - ειρήνη σ 'αυτόν - δηλαδή να επιστρέψει στην Αίγυπτο έγινε εύκολη μετά το θάνατο του βασιλιά Ραμσή, η οποία έγινε υπό την επιτήρηση της δολοφονίας του αιγυπτιακού και μετά από σχεδόν δώδεκα ετών μπορεί να είναι οι άνθρωποι στην Αίγυπτο έχουν ξεχάσει το έγκλημα, και με την καύση και την λαχτάρα να δει την οικογένειά του στην Αίγυπτο, και της σκέψης ότι ο νέος βασιλιάς (Merneptah) Cisamha λάθος του και να τον συγχωρέσει, να δει την οικογένειά του στην Αίγυπτο μια φορά πιο πιθανό.

Αυτό σημαίνει ότι Ραμσή ΙΙ όταν πέθανε ήταν ο Μωυσής - ειρήνη σ 'αυτόν - στην Παλαιστίνη, πέθανε σε ηλικία ενενήντα ετών και ήταν τα τελευταία δύο χρόνια οι ασθενείς ξαπλωμένη στο κρεβάτι, δεν θα είναι σε θέση να κάνει τελετουργικό (Αγάπη για διακοπές - φράγμα) στο Αμπού Σιμπέλ, όταν ο ναός δεν είχε επίγνωση του τίποτα σε αυτόν τον κόσμο για την ασθένειά του και την αδυναμία του να είναι νεκρός.

Δεύτερον, Μωυσής, ο Φαραώ, ο οποίος πνίγηκε στη θάλασσα:

While προετοιμασμένοι Μωυσής - ειρήνη σ 'αυτόν - ο ίδιος και η οικογένειά του να επιστρέψει στην Αίγυπτο, ενώ η διέλευση του Σινά που έλαβε από τον Θεό το μήνυμά του και το Βιβλίο της Τορά και ο Θεός έστειλε έναν προφήτη στους Ισραηλίτες και ο Αγγελιοφόρος του Θεού στον βασιλιά της Αιγύπτου (Merenptah) και οι Αιγύπτιοι να τους πει ότι ο Θεός είναι το ένα είναι το Lord of the Worlds, και αρνήθηκε ότι οι θεοί τους πολλούς που τους λατρεύουν χωρίς τον Θεό.

Και όταν μπήκε στην Αίγυπτο πήγε στο Βασιλικό Παλάτι, όπως ο Θεός τον διέταξε με τον αδελφό του, ο μεγάλος Haroun - ειρήνη σ 'αυτόν - για την επίτευξη του βασιλιά της Αιγύπτου Merenptah τι ΑΛΛΑΧ έχει Μωυσής ειρήνη σ' αυτόν για να τον ενημερώσει σχετικά με το μήνυμά του από το Λόρδο του, ο βασιλιάς της Αιγύπτου, που εμπαίζει και κάνει τη διασκέδαση του, όπως είπε από τον Μωυσή - ειρήνη σ 'αυτόν -, η Αίθουσα του Θρόνου και δίπλα στον ιερέα βασιλιά του ειδώλου της Αιγύπτου (Amon), η οποία αναφέρθηκε στο Κοράνι β (σημαντικό) σε διάφορα σημεία, είναι ο τίτλος της Αιγύπτου (Ham Ασφαλείας), με την έννοια του ιερέα του Άμμωνα ήταν ένα ψευδώνυμο που δόθηκε στο ιερέα μεγαλύτερο μέρος αυτής της θεότητας, ο οποίος είχε ναούς του Καρνάκ

Οι βασιλείς της Αιγύπτου προσφορές Igdqon και θεωρήθηκε ένα κράτος εν κράτει με την ανεξαρτησία της και έχει - και - οι στρατιώτες του για την προστασία του ναού και αυτό εξηγεί τι ήρθε στο Κοράνι (και στρατιώτες) κάθε στρατού βασιλική του Φαραώ και της Αιγύπτου, και οι στρατιώτες του ναού. Ο βασιλιάς ρώτησε ειρωνικά ο Μωυσής - ειρήνη σ 'αυτόν - λέγεται ότι είναι χτισμένο είναι σημαντικές, ίσως να ενημερώσει τον Θεό του Μωυσή για να συνηθίσουν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι για την κατασκευή πολυόροφων κτιρίων και ναών Ohermat εξαιρετικά χρήσιμες για να κοιτάξει στον ουρανό, όπου οι Αιγύπτιοι διακρίθηκε στην αστρονομία.

Αρνήθηκε στον Φαραώ και του λαού του - αλλά και τη σύζυγό του - και το μήνυμα που κατηγόρησε την Προφήτης - ειρήνη σ 'αυτόν - μαγεία. Όταν του ζητήθηκε να βασιλιάς Merenptah να του δείξει την απόδειξη της ειλικρίνειας του από τον Μωυσή ειρήνη σ 'αυτόν το χέρι και ήταν λευκά σαν το χιόνι και πέταξε το ραβδί και αν είναι ζωντανοί, να ζητούν, όπως αναφέρεται στο Κοράνι, αλλά ο βασιλιάς Merneptah δεν πίστευε αυτό που ήρθε από τον Μωυσή - ειρήνη σ' αυτόν - και ζήτησε να εισπράξει το πιο εξειδικευμένο μάγοι για να αντιμετωπίσει ο Μωυσής, ειρήνη σ 'αυτόν, και ο οποίος θα μπορούσε να τους νικήσει, προτρέποντας τους να πίστη σε αυτόν και τον έφερε από το Lord of the Worlds και ο βασιλιάς Merenptah είναι να τους σκοτώσει όλους, με αποτέλεσμα ο Μωυσής για να προσευχηθούν στο Φαραώ της Αιγύπτου και του λαού του.

 Και προετοιμάζονται Μωυσής - ειρήνη σ 'αυτόν - και τα παιδιά του Ισραήλ μετά τη ΔΕ τα νέα τους είναι γι' αυτούς να πιστέψουν σ 'αυτόν από την Αίγυπτο κρυφά για να ξεφύγουν από την τυραννία του βασιλιά Merenptah, οι οποίοι γνώριζαν για την έξοδο του Μωυσή και τους ανθρώπους του ανατολικά προς την Παλαιστίνη, κατάρτισε το στρατό του και προσπάθησε να καλύψει τη διαφορά με αυτούς για την εξάλειψή τους, και ήταν το έθιμο των βασιλιάδων Φαραώ πριν να πάνε για αγωνίζονται για να παραγγείλετε ένα προσωπικό κείμενο γραμμένο σε πέτρα που καταγράφονται τις νίκες εντυπωσιακό για τους εχθρούς για να το πούμε στους ναούς, και στη συνέχεια να βγει να πολεμήσουν και όταν επέστρεψε για να ζωγραφική η πέτρα έχει προετοιμαστεί, αλλά έπρεπε να περιορίσουν την έξοδο του φαραώ των συνόρων της Αιγύπτου και την ταχεία επιστροφή, η οποία δεν επιτρέπει ο συγγραφέας το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση

  Που τον ανάγκασαν να χρησιμοποιήσετε τον πίνακα από τη βασιλεία του βασιλιά Amon-hotep ΙΙΙ περίπου (1221-1378 π.Χ.) και χρησιμοποιούν το πίσω μέρος αυτής της ζωγραφικής που θα σκοράρει στον βιαστικά γραπτό κείμενο, ο οποίος είναι χειρόγραφο το οποίο είναι καλά κάνει, ο οποίος έγραψε σε μια βιασύνη, λόγω έλλειψης χρόνου, και ήρθα σε αυτό:. "και έχω περάσει με τα παιδιά του Ισραήλ και δεν έχουν πλέον το σπόρο, "μια ζωγραφική είναι γνωστή ως η ομάδα του Ισραήλ στο αιγυπτιακό Μουσείο στο Κάιρο, γεγονός που αποδεικνύει με ό, τι ήρθε, όπου ο βασιλιάς Merneptah ήταν ο Φαραώ από όπου και ήταν ο μόνος, χωρίς την φαραώ βασιλιάδες της Αιγύπτου, η οποία καταγράφει το όνομα των Ισραηλινών δεν απάντησε αναφέρεται δεν ημέρες από τον πατέρα του Ραμσή ΙΙ και πέρα.

 Ήταν ο θάνατος του βασιλιά στη θάλασσα μετά Mlahakath στον Μωυσή - ειρήνη σ 'αυτόν - και ο λαός του πνιγμού και διάσωση του έξω από τη θάλασσα πνίγηκε ίσως και δύο μέρες μετά το ναυάγιο και μεταφέρθηκε στο βασιλικό παλάτι για την ταριχευμένη έθιμο των αρχαίων Αιγυπτίων και η εξάτμιση του θαλασσινού νερού από τα άλατα κρυσταλλικού σώματος για τους πόρους του δέρματος, αποτρέποντας το δέρμα με Muadalthanit απορρόφηση που έπληξε μούμια του βασιλιά στα λευκά, χωρίς όλες τις αρχαίες αιγυπτιακές μούμιες των βασιλιάδων ή μούμιες των ατόμων,

 Πού θα βρείτε τις μούμιες είτε μαύρο ή σκούρο δομές Ogamq επειδή ταρίχευση υλικά που αποδεικνύει χωρίς αμφιβολία ότι Φαραώ Masralzy αριστερά υπό την επιτήρηση του Μωυσή - ειρήνη σ 'αυτόν -. Έχει επιβιώσει ο Θεός κύτος του βασιλιά, όπως αναφέρεται στο Κοράνι (και σήμερα Nnczyk Bbdnk να είναι αυτοί που θα έρθουν μετά από εσάς) και επιβιώνουν εδώ, το σώμα, κάθε σώμα χωρίς το πνεύμα για να τον διασώσει από Seargrivia για να δείτε όλους τους ανθρώπους που ήταν ιερείς Johmonh ως Υιό του Θεού βασιλιάς των θεών ότι εάν πεθάνει δεν πεθαίνει ως ανθρώπινο ον, αλλά ανεβαίνει στον ουρανό για να πιάσει την παρέλαση στον ουρανό και οι θεοί, που είναι γνωστή καθώς (ο γιος του ήλιου), Vhahwalan νεκρό σώμα, όπως κάθε συνηθισμένος άνθρωπος και όχι ένας θεός και έτσι να είναι κάθε μάθημα και μετά από αυτόν των βασιλέων της Αιγύπτου.

 Ως εκ τούτου, μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ο Μωυσής - ειρήνη σ 'αυτόν - έχει ένα σύγχρονο δύο από τους Φαραώ της Αιγύπτου πρώτος είναι ο βασιλιάς Ραμσή ΙΙ, ο οποίος πήρε μία από τις συζύγους του και έζησε σχεδόν τριάντα στο βασιλικό παλάτι της πόλης (Brramcis) ανατολικά από το Δέλτα και το δεύτερο είναι, ο βασιλιάς Merneptah I Ραμσή ΙΙ, ο οποίος μεγάλωσε με τον Μωυσή - ειρήνη σ 'αυτόν - με τον ίδιο παλάτι, το οποίο ήταν ανώτερο του κατά περίπου δέκα ή δεκαπέντε χρόνια και ήταν μαζί στο παλάτι, όπου ήταν σε γλώσσα του στον Μωυσή - ειρήνη σ' αυτόν - ". Μήπως δεν δημιουργεί σύγχυση τόσο μας και το χέρι" Η έξοδος των παιδιών του Ισραήλ και το θάνατο του βασιλιά Φαραώ Merneptah από το 1214 π.Χ.. M.

       

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق