الجمعة، 4 نوفمبر، 2011

Η οικονομική ζωή στην Αίγυπτο, η ελληνική Ρουμανίας

Με την έναρξη του Αλεξάνδρου στην Αίγυπτο και την κατάληψή της από τους Έλληνες και τους Έλληνες, έγινε η Αίγυπτος στην εποχή του ανεξάρτητου κράτους με την κυριαρχία, που διευθύνεται από την αρχή της αιγυπτιακής καθαρά εργάζεται για την ανάπτυξη του πολιτισμού και της ευημερίας στην Αίγυπτο, την πρόσληψη των πόρων για την αναζωογόνηση της οικονομίας του κράτους και την ενεργοποίηση της κίνησης του εξωτερικού εμπορίου μέσω της ανταλλαγής εμπόριο μεταξύ της Αιγύπτου και των γειτόνων της ως βασίλισσα ημέρες Hachpsot και τα ταξίδια, "Puntland" διάσημο σε μια κατεχόμενη χώρα σε αλλοδαπούς το βλέπουν σαν ένα ιδιωτικό αγρόκτημα να πάρουν αυτό που χρειάζονται από τις γεωργικές καλλιέργειες, ακόμη και όπως ειπώθηκε, η Αίγυπτος έγινε το "καλάθι του σιταριού στη Ρώμη"

Η περίπτωση της Αιγύπτου αποίκους των ξένων εργατών και των αγροτών δουλεύουν σαν σκλάβοι για την αποικιοκρατική δύναμη, κατέρρευσε η οικονομία της Αιγύπτου, ο οποίος είδε την ιστορία του, κάποια μέρα να είναι μια καλή πρωτεύουσα της Αιγύπτου, που ήταν ολόκληρο τον κόσμο με την πόρτα τοις εκατό, οι οποίοι προέρχονται από κάθε γωνιά του κόσμου τους θησαυρούς του κόσμου. Είναι τώρα σε αυτήν την ηλικία που φυτεύτηκαν του σιταριού στη Ρώμη.

Και μόνο η υπόθεση σε μερικές βιοτεχνίες και τις μικρές βιομηχανίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της καθημερινής Αιγυπτίων, και δεν υπήρχε καμία οικονομική αναγέννηση του πολιτισμού, όπως ήταν την εποχή των Φαραώ

Η εμπορική δραστηριότητα που περιορίζεται στο πέρασμα του μερικές από τις εμπορικές τροχόσπιτο μεταξύ της Ασίας, που εκπροσωπούνται στην Ινδία και κάποια από Νουβία Ifriqiya να φέρει ορισμένους τύπους πρώτων υλών και αγαθών, όπως ελεφαντόδοντο, λιβάνι, ξύλο, υφάσματα και ορισμένα γεωργικά προϊόντα που απαιτούνται από την Ευρώπη και βοήθησε σε αυτό το site Αίγυπτο διάκριση μεταξύ των ηπείρων της Ασίας, της Αφρικής, της Ευρώπης και τα ερείπια στο Μπαχρέιν λευκό , κόκκινο και φυσική προέκταση του Νότου που οδηγούν μέχρι τα μέσα της Αφρικής.

Ωστόσο, η δραστηριότητα είναι βασικός οικονομικός στην Αίγυπτο εξαρτάται από τη γεωργία και γεωργικές καλλιέργειες, η οποία ελεγχόταν από την αποικιοκρατική δύναμη δεν πήραν οι Αιγύπτιοι, αλλά τα ψίχουλα με μια ισχυρή λαβή στην πλάτη τους φόρους τους και την επιστροφή του συνόλου της οικονομίας είναι στα ταμεία των αρχόντων και οι οπαδοί τους δεν ήταν η επιστροφή Αιγύπτιοι από αυτό, το σύστημα αυτό παρέμεινε το κυρίαρχο κατά τη διάρκεια της ελληνικής και ρωμαϊκής εποχής μέχρι την άφιξη του Ισλάμ στην Αίγυπτο το 640 μ.Χ. και το τέλος της ρωμαϊκής κατοχής της Αιγύπτου και την ανάπτυξη των μουσουλμάνων ηγεμόνων της Αιγύπτου θεμέλια της κοινωνικής αντίδρασης της δικαιοσύνης για να τους τα δικαιώματα των αιγυπτιακών Κοπτών και την αίσθησή τους ότι είναι οι ιδιοκτήτες της γης τους και την καλοσύνη τους

Καθώς και οι κυβερνήτες της Αιγύπτου κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα θέσει ένα ισλαμικό οικονομικό σύστημα στο οποίο ο ήχος να φέρει το μουσουλμανικό και χριστιανικό Zakat φόρο τιμής, ο φόρος επί του παρόντος εκτιμάται με βάση τις πλημμύρες του Νείλου. Έτσι συστάθηκε η μουσουλμανική πρότυπα ηγεμόνες του Νείλου, όπως τα μέτρα του Νείλου, την παλιά στη διακριτική ευχέρεια του αποστήματος και τους φόρους σύμφωνα με τον ισλαμικό νόμο, Vantash αιγυπτιακή οικονομία και πάλι μέχρι την έναρξη της Αιγύπτου στην Οθωμανική περίοδο και τη σειρά Αίγυπτο πίσω στην επαρχία Οθωμανική την άσκηση των Τούρκων και των οπαδών τους από το Μαμελούκων τι είχε κάνει από τους Έλληνες και τους Ρωμαίους.

   

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق