Sunday 6 November 2011

Ναός της Αβύδου

Βρίσκεται στο κέντρο του Ναού της Αβύδου στην Sohag Balyana
Ναός είναι μια όμορφη λεπτή χτίστηκε, πρώτα ο βασιλιάς, «Πόλη μου», της δεύτερης δυναστείας XIX, και ο πατέρας του διάσημου βασιλιά "Ραμσή ΙΙ". Ένας ναός ταφικό και "Πόλη Ι" του εντός της περίφραξης, περιλαμβάνει μια συνολική αρχαίο τάφο, ο οποίος θεωρεί ότι ο τάφος του θεού "Όσιρις".

Ο ναός περιβάλλεται από ημέρες της ευημερίας φύτεψε έναν κήπο των ανθοφόρων φυτών, Albasagh δέντρα. Το πρόσφατα αποκαλύφθηκε από την αρχική πρόσοψη του ναού, και την εκ νέου εγκατάσταση, εμφανίστηκε δύο μεγάλες Abhan του ναού, και ο χώρος, η οποία ακολουθείται από το χώρο της αυλής πρώτη και τη δεύτερη αυλή του ναού.

  Η Osabhma μεγάλη ζημιά, και καταλήγουν στην πρόσοψη ναού, είσοδο και την τρέχουσα Boamdth πλατεία τοίχους και τις τρύπες που έχουν συνταχθεί από κάποια από τα γεγονότα του "Ραμσή ΙΙ» πόλεμο, και τις νίκες του στην Ασία. Εκτός από την ανάγνωση μερικών από τις αναμνηστικές επιγραφές της.

Υπενθυμίζεται ότι το "Ραμσή ΙΙ» έχει ολοκληρώσει την κατασκευή ενός "Αβύδου" ναός μετά το θάνατο του πατέρα του βασιλιά, "Πόλη πρώτα." Αλλά το μέρος που χτίστηκε στην εποχή του «Σίτι» ήταν πολύ μεγαλύτερη από ό, τι είναι τεχνικά τμήμα της ολοκληρώσει την κατασκευή "Ραμσή ΙΙ".

Και ο ναός της "Αβύδου" αρκετά διαφορετική από το σχεδιασμό των άλλων αιγυπτιακών ναών, την οποία επαινεί ως επί το πλείστον με τη μορφή ενός ορθογωνίου, και όλα τα Rdhadtha και Hgratha σε έναν άξονα. Ο ναός του «Αβύδου» της διάταξης είναι πολύ μοναδική, καθώς είναι υπό τη μορφή ορθή γωνία, είτε με τη μορφή του λατινικού αλφαβήτου L. Η καμπίνα είναι τα Άγια των Αγίων, ένα κύριο διαμέρισμα είναι κάθετη προς μια σειρά από αυλές και αίθουσες διαδοχικές στήλες

 Υπάρχουν πολλές στήλες από την αίθουσα είναι η αίθουσα των στηλών που χτίστηκε από τον βασιλιά, «Πρώτη Πόλη», αλλά η διακόσμηση ήταν κατά τη βασιλεία του γιου του "Ραμσή ΙΙ". Και το μήκος αυτό το δωμάτιο σχεδόν 55 μέτρα, πλάτος περίπου 11 μέτρα. Το ανώτατο όριο βασίζεται σε είκοσι τέσσερις κίονες.

Και στήλες από το κάτω μέρος της φόρμας του παπύρου, και κορώνες τους για το λουλούδι δεν ανθίζει ακόμη. Οι στήλες χωρίζονται σε δύο σειρές, κάθε σειρά από δώδεκα στήλες. Κάθε γραμμή χωρίζεται σε έξι ομάδες, και σε καθεμία από τις δύο στήλες είναι κοντά, τότε υπάρχει μικρή αίθουσα διάδρομο, και στη συνέχεια θα βρούμε άλλους δύο κοντά μεταξύ τους, και ούτω καθεξής .. Υπάρχουν επτά περάσματα στο δωμάτιο που αφορούν τις άλλες λωρίδες με παρόμοιας φύσης στην Αίθουσα του Στήλες II.


Hall of Στήλες II

Είναι το επόμενο δωμάτιο στο ναό του "Σέτι Ι," και η οροφή που σε τριάντα έξι στήλες .. Χωρίζεται σε τρεις σειρές, κάθε σειρά στις δώδεκα στήλες. Όπως και το άλλο δωμάτιο αποτελείται από ομάδες σειρές κιόνων, το καθένα αποτελούμενο από ένα σύνολο δύο στήλες.

  Έτσι, υπάρχουν επτά περάσματα μεταξύ τους, όπως στο πρώτο δωμάτιο. Σχετίζονται με κάθε μία από τις επτά περάσματα σε κάθε μία από τις αίθουσες, και τελειώνει επτά ιερά κόγχες, οι οποίες τοποθετήθηκαν αγάλματα των θεών

.. Αφού αφιέρωσε το μιχράμπ Το πρώτο από τα δεξιά του θεού "Horus", τότε θεά θέση «Isis», τότε ο θεός "Όσιρις", τότε "Αμήν", και στη συνέχεια "Horakhty" Ra-Harakhty θεός του ήλιου το πρωί και στη συνέχεια «Πτα," και, τέλος, το μιχράμπ του βασιλιά «Πρώτη Πόλη».

 Και πίσω από το βωμό "Όσιρις" Υπάρχει μια πόρτα που οδηγεί σε μια μικρή αίθουσα με κίονες, με τρία μικρά εκκλησάκια με το συντάκτη της τριάδας των θεών ", ο Όσιρις," και "Isis", και "Horus". Υπάρχουν επίσης και άλλες προσαρμοσμένες θαλάμους για κάθε ένα από τους θεούς "Nfrtom," και "Πτα, τη ζάχαρη" και "Sugar".

Οι επιγραφές από αυτή την αίθουσα έχουν κατά τη βασιλεία του βασιλιά, "Πόλη πρώτα." Είναι τόσο όμορφο επιγραφές, και τα περισσότερα από τα θέματα που μιλούν για το βασιλιά της Μεγάλης Πόλης, με τους θεούς της Αιγύπτου, αν και ο ναός ήταν αρχικά ιδρύθηκε προς τιμήν του θεού "Όσιρις".

νονά λίστα

Όσον αφορά το ανατολικό τοίχο της αίθουσας υπάρχει μια πόρτα στον τοίχο οδηγεί σε ένα στενό διάδρομο συνδέεται με ένα άλλο δωμάτιο με κίονες. Στη μέση του διαδρόμου αυτού είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία των Φαραώ. Αυτό το πρότυπο είναι ένα «νονά λίστα" διάσημο "τον κατάλογο των Αβύδου,​​" μια λίστα με τα ονόματα των βασιλιάδων της Αιγύπτου, τον οποίο θεωρείται «το πρώτο Seti" νόμιμη βασιλιάδες της χώρας.

  Αυτή η λίστα έχει ξεκινήσει για λογαριασμό του βασιλιά, «Μίνα», και κατέληξε το όνομα του Βασιλιά "Πόλη", αγνοώντας το όνομα της βασίλισσας, "Χατσεπσούτ», και τα ονόματα των βασιλέων της εποχής μεταρρύθμιση της θρησκευτικής ψευδαίσθηση »Ακενατόν» και τους διαδόχους του, συμπεριλαμβανομένου του "Τουταγχαμών".

 Στο μακρύ διάδρομο που οδηγεί στο «Alawzurion." - Η οποία ξεκίνησε την κατασκευή τουβασιλιά, "City Ι" (περίπου 1290-1279 π.Χ.) Στην "Άβυδο", Iqapelln αυτό το μοτίβο γύρω από τοθεό "Nunn" Μοναχή μια βάρκα ανελκυστήρα ηλιακό για "Khyeery" Khepry, μια σκηνή από το "The Book of Gates" Βιβλίο του Gates. Και η έννοια του ονόματος «Khyeery" ή "Kebri" είναι το ρήμα"είναι", όπου "Khyeery» συμβολίζει τη γέννηση μιας νέας, ανανέωση, και απεικονίζονται με τη μορφή ενός σκαραβαίος (σκαθάρι ).

   

No comments:

Post a Comment