Friday 4 November 2011

Η θρησκεία και λατρεία στην εποχή των Φαραώ

Η θρησκεία είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που δημιουργείται από το πρώτο άτομο υπό την επήρεια και σύνδεσης με ορισμένες από τις δυνάμεις της φύσης και εκδηλώσεις, και να χρειάζεται να φτάσουμε κοντά και σε Alastzadh στόχο της παροχής ή της μείωσης της βλάβης, αυτό δεν ήταν πιο κοντά στην κορυφή που βασίζεται στην αφοσίωση του και εγκαινιάστηκε, και αντιπροσώπευαν τις δυνάμεις της φύσης στον ήλιο και το φεγγάρι και τον ουρανό και τη γη, τον αέρα, κλπ., Οι εκδηλώσεις ήταν από το περιβάλλον του, και είναι σε άγρια ​​ή οικόσιτα ζώα, τα πουλιά, τα δέντρα, τα φυτά, και έτσι υπήρχαν πολλές διαφορετικές θεούς, και στην ουσία

Η αρχαία αιγυπτιακή αισθάνονται την παρουσία αυτών των δυνάμεων και να βελτιώσει τον αντίκτυπό τους πάνω, τα αποτελέσματα ορισμένων βλαβερών και κάποια ευεργετική, αλλά όταν επέλεξε ορισμένους από αυτούς να άγια, γιατί πιστεύω ότι είναι ένα κάτι φάλαινα ισχυρή και θεία από μόνη της, με την έννοια ότι η δύναμη της άγνωστης προέλευσης μπορεί να επιλέξει αυτό το ζώο για να το υλοποιήσει. Ωστόσο, ο Αιγύπτιος δεν σέβονται αυτή την υπηρεσία των ζώων, αλλά επέλεξε να διαμορφώσει ένα για το σκοπό αυτό, για παράδειγμα, Abd al-Baqarah "Hathor" Ο κροκόδειλος "Σομπεκ", αλλά δεν βρίσκουν τίποτα κακό για τη σφαγή την αγελάδα να ταΐσει τη σάρκα του και χρησιμοποιείται στον τομέα ή να σκοτώσει αλιγάτορα σε αυτοάμυνα

 Ιδρύθηκε κατά την αρχαία Αίγυπτο είναι δύο από τους θεούς: οι θεοί του σύμπαντος και των τοπικών θεών και οι θεοί είναι τοπική, η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο δόγμα του κοντά σε αυτό και επηρεάζεται από την άμεση και κάθε περιοχή έχει τη δική του ειδώλου του

Και συνέχισε την υπόθεση έως ότου η χώρα ενωμένη κάτω από έναν βασιλιά, και εκεί εμφανίστηκε ένας τρίτος τύπος των θεών. Idol του κράτους το οποίο ήταν αρχικά ένα τοπικό θεών, ο κυβερνήτης του εδάφους της και να επιβάλει την κυριαρχία της πάνω από την Αίγυπτο ως σύνολο, και, αναπόφευκτα, οι Αιγύπτιοι τους αγιάζω όλους να το είδωλό του, το είδωλο γίνεται έτσι το σύνολο της χώρας

Αιγυπτιακή θρησκεία σημαδεύτηκε από τελετουργικό ήσυχο, ήρεμο περιβάλλον που επηρεάζεται από τη φύση της Αιγύπτου, ο οποίος βοήθησε τους αρχαίους Αιγυπτίους να σκεφτεί να γνωρίσουν τα μυστικά του κόσμου στον οποίο ζουν και αναρωτιούνται πώς δημιούργησε τη γη και την αρχή της ζωής και τι θα μπορούσε να είναι στον ουρανό και τα αστέρια. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την παρουσία πολλών από τη θεωρία της δημιουργίας του σύμπαντος σε Ηλιούπολη και στο Μέμφις Σε Ashmunein

 Οι Αιγύπτιοι θεωρούν το δικό τους θεό, και ως εκ τούτου κυριαρχεί όλες τις υποθέσεις της κυβέρνησης, η λέξη του είναι νόμος, και είναι ο αποκλειστικός μεσολαβητής ανάμεσα στον λαό και τον κόσμο των θεών, ένας ιερέας είναι επίσης η μεγαλύτερη όλων των θεών

Οι Αιγύπτιοι έχτισαν τεράστια ναούς διαφόρων θεών, και όπου η υπηρεσία που ανατέθηκε σε έναν αριθμό των ιερέων, η αποστολή τους ήταν το είδωλό τους και να φροντίζει για τα τελετουργικά της εποχής του είναι διαφορετική. Πιστεύουμε ότι η αιγυπτιακή θεούς όπως και οι άνθρωποι τρώνε και να πίνουν και να στεφανωθούν και να έχουν τα παιδιά, πράγμα που σημαίνει ότι πήγαν για να λατρεύουν το θεό ενσαρκωμένος στο άγαλμα του ή των ζώων που συμβολίζει την

Η Αίγυπτος διαιρείται σε φαραωνικού εποχή έως 42 από 20 South County και 22 στα βόρεια, το καθένα με μια ιερή τριάδα αποτελείται από μια τοπική θεότητα της περιοχής και η σύζυγός του (η θεά), και ο Υιός.

Το Λούξορ υπήρξε «Amon» και ο θάνατος »και« Khonsu ". Το Memphis υπήρξε μια" Πτα, "και" Sekhmet "και" Nfrtm "αυτό που είναι γνωστή ως η θεά των τοπικών περιφερειών της θεάς του επίσημου κράτους είναι η θεά των τοπικών γίνουν βασιλιάδες του μποϊκοτάζ των βασιλέων της Αιγύπτου. Βρίσκουμε "Αμμωνα" έγινε η επίσημη θεότητα της Αιγύπτου στην εποχή του σύγχρονου κράτους. Πτα ήταν θεός είτε επίσημα στην Αίγυπτο στην Παλιά Βασίλειο

Δεν υπάρχουν θεοί του σύμπαντος, ο μεγάλος ήλιο "Ra" και το φεγγάρι, "Ααα​​" και υπάρχει επίσης ένα "Σημείωση" θεά του ουρανού και "παράσταση" Lord of the αέρα και «Τζεμπ" Κύριος της γης. Και ότι ορισμένοι από αυτούς είχαν μια λατρεία, με την αιτιολογία, τους ναούς, οι ιερείς, όπως "Ra", αλλά οι άλλοι δεν τον λατρεύουν στο έδαφος ή ναούς ή ιερείς.

Η φύση του έργου των ιερέων ή κληρικών από το να είναι στη μέση μεταξύ των θεών και των ανθρώπων, ήταν ένα υψηλό προφίλ και πολύ ισχυρό μεγάλο, που τους επιτρέπουν τον έλεγχο της αιγυπτιακής κοινωνίας όλων των ομάδων των λιγότερο χώρο Egyptians μια λαϊκή τάξη που ήρθαν οι ίδιοι με τους βασιλείς, φέρνοντάς τους ένα υψηλό κατάσταση διακρίθηκε σε ορισμένες περιπτώσεις, η κατάσταση των βασιλιάδων τους είναι σε ορισμένες ages τον έλεγχο σε θέματα κράτους και υπόκεινται στους βασιλείς για την εξουσία και Abdlonhm τους, όπως συνέβη μετά την εποχή του βασιλιά, «Τουταγχαμών,« η παράδοση ενός στρατιωτικού commander το θρόνο της Αιγύπτου, η οποία δεν σχετίζεται με τη βασιλική οικογένεια ή θα παρακολουθήσω εκ των οποίων είναι διακυβέρνησης, όπως συνέβη κατά το family πέμπτη μετά την εμφάνιση της λατρείας ήλιο και την εντατικοποίηση της επιρροής των ιερέων του θεού "Ra"

Εκτός από τη λατρεία των θεών ελάχιστους τύπους υπήρχε και ένα άλλο είδος των θεών, ένας θεός για άλλο κόσμο ή τους θεούς της ζωής και μετά το θάνατο, υπάρχουν και "Όσιρις, ο Λόρδος του άλλου κόσμου ή τον Κύριο των νεκρών και η σκίαση κάτω από τους άλλους θεούς του κόσμου των άλλων και τους νεκρούς, όπως" Anubis "Lord of the νεκροταφείο και το" Maat "νοικοκυρά δικαιοσύνης και άλλων θεών.

Όσο για την αρχαία αιγυπτιακή πίστη στην αιώνια ζωή μετά θάνατον, νομίζω ότι ο θάνατος επηρεάζει μόνο την εξωτερική σάρκα, αλλά το πνεύμα υπάρχει, το οποίο αποτελεί το σώμα του νεκρού κεφάλι του ένα πουλί που πέταξε στον ουρανό και υπάρχει μια «σύζυγος» και να παραμείνουν με το σώμα στον τάφο.

Το έργο της αιγυπτιακής δευτερόλεπτα Yahia να διατηρήσει το σώμα και παρέχει Balthanit νεκροταφείο γεμάτο εργαλεία, έπιπλα και τα τρόφιμα, με την πίστη στην αθανασία στους τομείς της "Auxerre" Yarrow », ένας παράδεισος έχει παρομοιαστεί με τη γη της Αιγύπτου

   

No comments:

Post a Comment