الأربعاء، 2 نوفمبر، 2011

Η όμορφη πόλη της Πέτρας

Η όμορφη πόλη της Πέτρας, ή βράχια της πόλης από τα επτά σύγχρονα θαύματα του κόσμου, την Πέτρα, που ονομάζεται επίσης αγαθά, μια ιστορική πόλη που βρίσκεται στη νότια Ιορδανία, 225 χλμ. νότια του Αμμάν κεφαλαίων προς τα δυτικά του κεντρικού δρόμου που συνδέει την πρωτεύουσα πόλη του Αμμάν και της Άκαμπα.
 
· Η Πέτρα από τους πιο σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους στην Ιορδανία και στον κόσμο δεν υπάρχει παράλληλη στον κόσμο, κέρδισε πρόσφατα τη δεύτερη θέση στο διεθνή διαγωνισμό για τα επτά θαύματα του που είναι περίπου μια ολόκληρη λαξεμένη στο χρώμα βράχου ροζ (εξ ου και η Πέτρα όνομα σημαίνει στα ελληνικά ροκ) (αντισταθμίζεται από σε Nabatiyeh Rgimo) και την Πέτρα, επίσης γνωστή ως ροζ πόλη σε σχέση με το χρώμα των βράχων που δημιουργήθηκε για να χτίσει, μια πόλη που έμοιαζε με Matkon Citadel

 · Ενσωματωμένο από το Nabataeans εξόπλισαν το 400 π.Χ. και έκανε το κεφάλαιό τους και στην περιοχή της πόλης βρίσκεται το όρος Ααρών, ο οποίος πιστεύει ότι έχει τον τάφο του Προφήτη Ααρών, ειρήνη σ 'αυτόν και οι επτά πηγές του Μωυσή κτυπάει το βράχο με Vtfjrt το προσωπικό του. Πέτρα επελέγη ως ένα από 7/7/2007. Η νέα επτά θαύματα του κόσμου.
 
· Ήταν Πέτρα, η πρωτεύουσα του Nabataeans εξόπλισαν και τις σημαντικότερες πόλεις του βασιλείου τους, η οποία διήρκεσε από το 400 π.Χ. μέχρι το 106 μ.Χ., έχει επεκτείνει τα σύνορά της από τις ακτές της Ασκελόν στην Παλαιστίνη στα δυτικά μέχρι την έρημο του Levant στα ανατολικά. Και από τα βόρεια της Δαμασκού με την Ερυθρά Θάλασσα στο νότο, μια περιοχή της Πέτρας πολιτισμών της Μεσογείου Μεσοποταμία, την Ανατολή και την Αραβική Χερσόνησο και την Αίγυπτο, την οικονομική σημασία που έχει στην κατοχή του κράτους του ελέγχου Nabataeans εξόπλισαν του εμπορίου μεταξύ των πολιτισμών αυτών των περιοχών και των κατοίκων τους και τα τροχόσπιτα το εμπόριο μέχρι να φορτωθεί με καρυκεύματα και μπαχαρικά από τη νότια Αραβία και το μετάξι από τη Γάζα, τη Δαμασκό και χέννα από Ashkelon, υαλικά της Τύρου και της Σιδώνας και το μαργαριτάρι του Περσικού Κόλπου
· Κράτος από το τέλος του Nabataeans εξόπλισαν ήταν από τους Ρωμαίους όταν Hasrōha καιεμπόδισε από χρόνια νερό 105 και ονόμασε το αραβικό κράτος. Κατά το έτος 636 έγινε Πέτραζουν στο υπόλοιπο του πληθυσμού σχετικά με τη γεωργία, αλλά το σεισμό που έπληξε 746/748χρόνια και σεισμούς διασπορά των ανθρώπων της
 
· Με την έναρξη των πτήσεων Ανατολιστές του αραβικού κόσμου το δέκατο ένατο αιώνα ήταν η ανακάλυψη της Πέτρας το 1812 από τα χέρια της ανατολίτικης ελβετικό Johann Ludwig Barakaart που έμαθε αραβικά και σπούδασε το Ισλάμ στη Συρία και ήρθε στην Πέτρα, ισχυριζόμενος ότι ήταν μουσουλμάνοι από την Ινδία να αρνηθεί την ισλαμική ενδυμασία και σκοπός της είναι να προσφέρει μια θυσία για τον Προφήτη Aaron και αυτό του επέτρεψε να εισέλθει ο τοπικός πληθυσμός αυξήθηκε-κόκκινη πόλη, και περιείχε το βιβλίο του τυπωμένο το 1828 και είναι γνωστή ως οι πτήσεις στη Συρία και τις εικόνες Αγίων Τόπων της Πέτρας

Ένα από τα πιο διάσημα σχέδια από Πέτρα ήταν η λιθογραφία ζωγραφισμένο από τον David Roberts της Πέτρας και του Wadi Musa κατά την επίσκεψή του το 1839, και τα περισσότερα από είκοσι λιθογραφική πλάκα έχει τυπωθεί πολλά από αυτά, δίνοντας Πέτρα φήμη. Υπάρχουν πολλές Πέτρας έργα ζωγραφικής και άλλες εικόνες που χρονολογούνται από τον δέκατο ένατο αιώνα, η οποία δείχνει πώς η προσοχή που απέδωσε εκ νέου ανακαλύφθηκε στην Ευρώπη εκείνη την εποχή. Διάσημα έργα της Πέτρα υδατογραφίες ζωγραφική του τοπίου της Πέτρας με τον καλλιτέχνη Cheranz για το 1840 και το πρώτο χάρτη του το χειρόγραφο της Πέτρας στα αγγλικά για να επιστήσει ταξιδιώτες να Apodi γύρω από το έτος 1830 και τις εικόνες των εμπορευμάτων Πέτρας απεικόνισης το 1830 [Το πλάτος του ερμαρίου 28 μέτρα και ύψος 39,5 μέτρα, και υπάρχουν πολλά αγάλματα των διαρθρωτικών (υπολείμματα Nabatean)

Και Πέτρα λαξευμένη στο βράχο και κρύβονται πίσω από το αδιαπέραστο φράγμα των βουνών που μόλις και μετά βίας συμπαγής πορώδη έχουν μια μυστηριώδη γοητεία. Η Balsik κίνηση έναν διάδρομο μέσα από ένα στενό πτυχή του ύψους πολυόροφων που επιτρέπουν μόλις και μετά βίας το πέρασμα του από τον ήλιο, προσφέρει μια δραματική αντίθεση με τη μαγεία στην άλλη και ξαφνικά να ανοίγει σε ένα φυσικό τετράγωνο περίφημο Ταμείο της Πέτρα λαξευμένη στο βράχο και λαμπερό κάτω από τις ακτίνες του χρυσαφένιο ήλιο.
·
· Υπάρχουν πολλές διασυνδέσεις που προσελκύουν τον επισκέπτη σε όλη την αρχαία πόλη, ένα μνημείο που οδηγεί σε ένα άλλο αποστάσεις Bantoa δάσκαλος. Το συνολικό μέγεθος της πόλης και του υπέροχα σκαλιστά προσόψεις είναι συγκλονιστικό και κάνει του δίνει μια ιδέα για το επίπεδο της δημιουργικότητας και της βιομηχανίας της Nabateans που έκανε Πέτρα τα κεφάλαιά τους περισσότερο από 2000 χρόνια πριν. Είναι τα κεφάλαιά τους που θα μπορούσε να Nabataeans εξόπλισαν τη δημιουργία ενός δικτύου των καραβανιών που έφερε μπαχαρικά, λιβάνι, μύρο, χρυσό, ασήμι και πολύτιμους λίθους από την Ινδία και την Αραβική Χερσόνησο, η διαπραγμάτευση γίνεται προς τα δυτικά.

 · Ως αποτέλεσμα του πλούτου που απέκτησαν, που στόλιζαν την πόλη τους με τα ιερά παλάτια, και τόξα. Όπως ξεκίνησε από την πύλη της εισόδου της πόλης και της κοιλάδας είναι αρκετά ανοιχτό. Αυτή η ενότητα είναι μια στενή πόρτα εισόδου ξέρει Siq. Πρώτη Maatmr βρίσκεται Jinn το οποίο είναι περίπου μία ομάδα από τρεις κύβους του βράχου στα δεξιά του διαδρόμου και το διασχίζουν περισσότερα από τον επισκέπτη σχισμή βλέπει τον τάφο του οβελίσκοι σκαλισμένα από το βράχο σε μια στιγμή τη σειρά του το πέρασμα από μια ευρεία σε ένα σκοτεινό κενό δεν υπερβαίνει τα μερικά μέτρα και ξαφνικά λίγες βήματα για να αποκτήσουν την πρώτη ματιά σας από τα καλύτερα επίτευξη της Πέτρας (Υπουργείο Οικονομικών) που εμφανίζονται στο μάτι κάτω από τον καυτό ήλιο και είναι λαξευμένο στον βράχο.

Το ύψος αυτής της διασύνδεσης είναι περίπου 39,1 μέτρα και πλάτος περίπου Oabulg 25,30 μ. και το μήκος των κιόνων στον πρώτο όροφο του περίπου 12,65 μ., ενώ στο δεύτερο όροφο του περίπου 9 μέτρα, και το βάζο πάνω από το ύψος του περιπτέρου ανέρχεται σε 3,50 μ.. Αποτελείται interface Θησαυρός των δύο τμήματα: το άνω και το Τμήμα υπόγειο, με το τρίγωνο το σπασμένο δαχτυλίδι κτίριο, αποτελείται από το κάτω μέρος των έξι κιόνων, που αποτελούν τους πυλώνες του κέντρου, που χωρίζονται από τον τοίχο, και κιονόκρανα του πρώτου τύπου «λαχανικό», και υπάρχουν ορισμένες διαφορές μεταξύ των σχημάτων του κορώνες φυτών , και οι στήλες πάνω από τα ζεύγη διακοσμημένα μυλωνάδες του φτερωτού τέρατα, όπως αγγεία, καθώς και τις ουρές τους κατσαρώνουν κορμούς και είναι αλληλένδετες, και οι δύο πλευρές της ζωφόρου στο πρόσωπο του στιγμιότυπα από τα φύλλα των φυτών. Πάνω από το σχήμα τριγώνου (Αέτωμα) ηλιακού δίσκου από τα κέρατα και τα αυτιά του σιταριού, ένα σύμβολο στους θεούς της Ίσιδας (Ίσις) της Αιγύπτου, όπως βρίσκουμε στη μέση του προσώπου της ζωφόρου από τα φύλλα βγαίνουν Alokanthus, έχει διαστρεβλωθεί, και στην κορυφή πλευρές του τριγώνου βρίσκεται ένα φτερωτό ζώο,
 Και βρέθηκαν αυτές τις μορφές επιρροή του αιγυπτιακού πολιτισμού από την άποψη του περιεχομένου, όπως διαπιστώνουμε όταν χώρους πλευρά μεταξύ της βάσης στήλες ολοκληρώνεται με ένα σκαλιστό, η οποία είναι μια ανθρώπινη μορφή που στέκεται μπροστά από ένα άλογο, και ήταν ανάγλυφες μορφές άλογα και καμήλες στην κηδεία τέχνες Nabatiyeh είναι σαφής: να τους βοηθήσει για τη μεταφορά του νεκρού στο ταξίδι του για να μετά από τη ζωή. Το πάνω μέρος του υπουργικού συμβουλίου αποτελείται από έξι κίονες μπροστά και οκτώ κίονες του φόντου, το οποίο επισυνάπτεται στην τοίχους και τα κιονόκρανα του δεύτερου είδους "των φυτών

 "Στη μέση της διεπαφής που δαχτυλίδι της οικοδόμησης μιας πλάγια στέγη με τη μορφή των σκηνών, ξεπερνιέται από έναν πυλώνα στέμμα και βάζο, και Alafrish υψηλότερα, είναι διακοσμημένο με φύλλα κάθε είδους εγκαταστάσεις, καθώς και μορφές ρόδια, σταφύλια, πεύκο, συμπεριλαμβανομένου τα πρόσωπα των ανθρώπινων μορφών, και πάνω από το Alafrish πτυχές αποτελούν το τρίγωνο Broken (Broken -Αέτωμα). Πέρα από όλα αυτά τα μοτίβα, βρίσκουμε μεταξύ εμπρός κολόνες και πίσω, γλυπτά αγάλματα σχετικά με τους κανόνες, έχει διαστρεβλωθεί σε μεταγενέστερη περίοδο, στο μεσαίο δακτύλιο του κτιρίου (Θόλος) άγαλμα στέκεται των θεών (ISIS), με το σιτάρι, το οποίο την συμβολίζει, μια θεά του θανάτου αιγυπτιακή, και από την πλευρά της, μεταξύ των στηλών, βρίσκουμε αγάλματα της Νίκης

 , Και τρίγωνα, βρίσκουμε τις υψηλότερες μορφές των γλυπτών πουλί αετό. Βρίσκουμε συμμετρία στο περιβάλλον σε μεγάλο βαθμό, από την άποψη της αρχιτεκτονικής διακόσμησης και της μηχανικής, με τις γλυπτικές στις πλευρές δεν είναι ίδιες μεταξύ τους, αλλά είναι συντονισμένες μεταξύ τους ή με το περιβάλλον εργασίας, έτσι ώστε να ήταν κατάλληλη για μια ποικιλία. Dahlman έχει περιγραφεί (Dalman) και ασφαλές περιβάλλον εργασίας, όπως αποτελείται από τις προσόψεις ναού, εμπρός και πίσω και τοποθετούνται το ένα πάνω από το υπόγειο δείχνει την είσοδο του ναού, και στην κορυφή δείχνει την πανεπιστημιούπολη του ιερού (Ιερό).

Πρόσθεσε ότι ο συνδυασμός αυτός επαναλήφθηκε στο κτίριο της Μονής και του τάφου μόνο Κορινθιακό, το οποίο είναι κατά την παράδοση, αλλά και κατάλληλη για τον τόπο. Υπήρξαν πολλές θεωρίες για την προέλευση του Γενικού Λογιστηρίου, έχει δοκιμάσει ένα μεγάλο αριθμό ερευνητών να βρει κτίρια σαν αυτό, μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για το σχεδιασμό του ασφαλούς. Βρήκε πολλά που προέρχονται από τα κτίρια στην Αλεξάνδρεια, ένα ναό Κλειώ Πέτρας, η βιβλιοθήκη, ενώ Babinschr (Papenstecher) σε ένα δακτύλιο του κτιρίου (Θόλος), σε πολλές ιδιωτικές κατοικίες και παλάτια, όπου ήταν περιτριγυρισμένο από στοές (), έχει βρεθεί Starkey (Starcky) η διεπαφή Υπουργείο Οικονομικών, αντικατοπτρίζουν την αρχιτεκτονική στην πόλη της Αλεξάνδρειας, στην Αίγυπτο κατά την Ελληνιστική εποχή,

Σε κάθε περίπτωση, θεωρούμε ότι αυτή η διασύνδεση συνδυάζει ανατολίτικες επιρροές, και εκπροσωπείται στην θεών, ζώων, δεισιδαίμονες Αιγύπτου, και ο αετός της Συρίας, καθώς και τη μορφή των JAR Ανατολής, με τις μεθόδους της ελληνιστικής, καθώς και ως προς τη φύση των Ναβαταίων στην μορφές και τη διακόσμηση του κορώνες, και ζωφόρο, και μερικές ιδιότητες των αγαλμάτων μεταξύ των στοιχείων της αρχιτεκτονικής κλασικό. Παρόμοια με το κάτω τμήμα του Γενικού Λογιστηρίου, ένας ναός στιλ Κορινθιακό έξι κίονες πάνω από τη βάση του χαμηλά, και στήλες τελειώνει με τάξη κορώνες Κορινθιακό, αλλά δεν μοιάζουν με τις κορώνες που γνωρίζουμε στην Γέρασα, Baalbeck, η οποία επιστρέφει με το δεύτερο μ.Χ. αιώνα, τότε δεν είναι, βρίσκουμε μόνο δύο σειρές από χαρτί Alokanthus, και η τρίτη σειρά, αντί να σκάλισμα floral καλλιτέχνη είναι πολύ ακριβής, από ένα κουκουνάρι, για να καταλάβουν το κέντρο της επίπεδης ή Alapacos.

Πάνω από τις στήλες εκτείνεται τεθεί σε μουσική ιόντων τάξη, έχει σπάσει μεταξύ των δύο τελευταίων στηλών σε κάθε πλευρά, και η ζωφόρος πάνω από το γλυπτό είναι επίσης ένα ιόν μοντέλο, που αποτελούνται από φυτικά μοτίβα, τα ζώα θρυλικό μεταξύ του χρόνου-όπως αγγεία, τα οποία αφθονούν στο νεκροταφείο, που ονομάζεται γλάστρες δάκρυα (Lecmrimaria) . Το τρίγωνο Vicll τέσσερις στήλες της Κεντρικής και όχι το άθροισμα των στηλών, όπως συμβαίνει στη ρουμανική ναούς, και εντός των συχνών φυτικά μοτίβα που περιβάλλουν με μια γυναίκα που είχε στρεβλώσει τα χαρακτηριστικά του και μπορεί να παρομοιαστεί με θεούς φώτιση εμπειρία, τώρα στο Μουσείο του Ομάν, και στην κορυφή του πυλώνα τρίγωνο (Acrckrium) με στο δίσκο του ήλιου που περιβάλλεται από τα κέρατα και τα αυτιά του σιταριού, το οποίο είναι το σύνθημα των Αιγύπτιων θεών Ίσιδας, και το Hatour θεούς που αντιστοιχούν όταν η σημιτική θεούς Αστάρτη,

Το τρίγωνο βασίζεται στη βάση του δεύτερου γύρου είναι διακοσμημένα με ένα διάζωμα των λουλουδιών, και τα αγάλματα των Σφιγγών και στα δύο άκρα. Διαφέρει από το δεύτερο γύρο για τον πρώτο γύρο, από την άποψη της διακόσμησης και της αρχιτεκτονικής, στο γύρο περίπτερο κέντρο ονομάζεται στα ελληνικά (Θόλος), που περιβάλλεται από κίονες, κιονόκρανα κορινθιακού, και επάνω από μια στέγη-όπως καταστολή, τέλος στέμμα Cornthe και ένα βάζο, τοποθετούνται σε μέρη όπου συνήθως τις στάχτες των νεκρών, αλλά εδώ συμβολικά, δεδομένου ότι είναι κούφιο , έχει σπάσει, επειδή ο Βεδουίνοι ήταν που άνοιξαν πυρ εναντίον της φωτιάς, Danin περιέχουν ασφαλή Φαραώ, και υπό αυτό το όνομα που κυκλοφορεί σήμερα, και στις δύο πλευρές του Binaan περίπτερο διακοσμημένο με στήλες, από πάνω τους το τρίγωνο είναι σπασμένο, και πάνω από τις γωνίες ερείπια του Eagles συνθλίβονται, τα κτίρια αυτά αποτελούν ένα διάδρομο για το περίπτερο, και επιτύχει την αποφυγή του Μηχανικού Nabati μονοτονία, και να κάνει άλλες εξέχουσες θέσεις και κούφια, και των θραυσμάτων άνω τρίγωνα και στις δύο πλευρές, και να σπάσουν Alhant στο υπόγειο, και να συνάδουν τα αγάλματα εμφανή και στους δύο ορόφους.

 Αγάλματα στον πρώτο όροφο ανάμεσα στα δύο στήλες των άλλων, αγάλματα θεών είναι γνωστή ως η ελληνική Baldioschori, ή (Κάστωρ και Πολυδεύκης των Ρωμαίων) (Κάστωρ και polux) και οι δύο γιοι του θεού Δία, και οδηγούσαν τους νεκρούς στον άλλο κόσμο, και ως εκ τούτου κατέχει κάθε ένα από αυτά τα χαλινάρια του αλόγου του, και ονομασία για το πρώτο προς τα δυτικά, και η δεύτερη προς τα ανατολικά, δείχνουν ότι ακολουθούν τον ήλιο στην ανατολή και τη δύση του ηλίου. Aldioschori και ταιριάζει στον πάνω όροφο του Αμαζονίου πολεμιστές γυναίκες όπως λένε ελληνική μυθολογία, έχει αρθεί το καθένα Blttha πάνω από το κεφάλι της, και άρχισε να χορεύει το χορό του πολέμου, ενώ τα φορέματα που πετούν στον αέρα. Το περίπτερο μπροστά, δίνοντας το άγαλμα θεούς Taika της τύχης και έφερα το αριστερό της χέρι από έναν αιώνα της ευημερίας, και με το σωστό σύμβολο της γονιμότητας, και πολλά τέτοια αγάλματα στην ελληνική τέχνη, και το άγαλμα είναι περιτριγυρισμένο από θεούς και φτερωτό αριθμό νίκη έξι.

 Μέσα από το υπουργικό συμβούλιο είναι κατασκευασμένα κατά του Δημοσίου από τα τρία δωμάτια, δύο στο πλάι και το άλλο στη μέση, και δωμάτια στα πλάγια άδειο εκτός από Treasury σκαμμένη στο δωμάτιο, Δυτική, και το Επιμελητήριο της Κεντρικής και ανεβαίνουν τα σκαλιά, φτάνοντας Dilaha 12.50 μέτρων, και σε τρεις πτυχές των γραφείων τοποθετούνται σε σαρκοφάγοι για την ταφή, Αυτή ήταν η πόρτα του δωματίου κλειστή ορείχαλκο ή το ξύλο, όπως αποδεικνύεται από τα αποτελέσματα των υπόλοιπων κομμάτων για την πύλη στην άνω και κάτω
 
Πέτρα κέρδισε το διαγωνισμό στη νέα επτά θαύματα του κόσμου μετά την επίσημη υποστήριξη της ψηφοφορίας, όπου θεωρήθηκε ένα εθνικό καθήκον, και η ιορδανική κυβέρνηση ξεκίνησε μια τεράστια προπαγανδιστικές εκστρατείες στην Πέτρα στις εφημερίδες της Ιορδανίας, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση της Ιορδανίας της Ιορδανίας για την τόνωση των πολιτών του Βασιλείου σε ψηφοφορία. Οι εταιρείες άρχισαν να προχωρήσει σε δράσεις υποστήριξης της ψηφοφορίας

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق