الجمعة، 4 نوفمبر، 2011

Αρχιτεκτονική στην ισλαμική Αίγυπτο

Όταν οι Άραβες κατέκτησαν την Αίγυπτο και άλλες χώρες δεν έχουν καμία εμπειρία στον τομέα της αρχιτεκτονικής, όπου το επιβάλλει το περιβάλλον της ερήμου για να ζήσει στην έρημο και οι πόλεις στην Αραβική Χερσόνησο απομονωθεί από το υπόλοιπο των αρχαίων πολιτισμών, είτε στο Ιράκ ή την Αίγυπτο ή την Υεμένη, χωρίς παράλληλα στον αραβικό κτίρια Peninsula τεράστια ναούς ή ανάκτορα ή τα σπίτια που είδε τα κτίρια μεγαλείο σε φαραωνικού Αίγυπτο, όπως οι ναοί του Καρνάκ και του Αμπού Σιμπέλ, Λούξορ και Medinet Habu και τις πυραμίδες δείχνουν το βαθμό στον οποίο οι αρχαίοι Αιγύπτιοι στον τομέα της αρχιτεκτονικής, η οποία συνεχίστηκε και κατά τους χρόνους της ελληνικής και ρωμαϊκής ήταν η δημιουργία των ναών της Φίλαε και Edfu και Dendera για την ίδρυση της πόλης της Αλεξάνδρειας Bembaanha μεγάλη πολυτέλεια, καθώς και τα στρατιωτικά οχυρά, όπως το αήττητο φρούριο της Βαβυλώνας στο Παλαιό Κάιρο

Έτσι, όταν οι μουσουλμάνοι κατέκτησαν την Αίγυπτο και τους Άραβες να εισέλθουν στην ισλαμική εποχή, οι μουσουλμάνοι άρχισαν να χρησιμοποιούν τα αδέλφια τους Χριστιανούς για να τους βοηθήσει να χτίσει τζαμιά, τα σπίτια τους και τα παλάτια, τις αγορές και τα λουτρά και άλλα κτήρια.

Ήταν φυσικό να δείχνει την επίδραση του πολιτισμού, της αρχαίας Αιγύπτου, Ελληνικά, Ρουμανικά στην ισλαμική αρχιτεκτονική πρώτα στην Αίγυπτο, επειδή οι ​​Αλβανοί είναι το ίδιο με τον Αιγύπτιο, που χτίστηκε αυτά τα κτίρια στην αρχαία Αίγυπτο, ελληνικά, ρουμανικά, αντανακλάται αυτό σαφές στην αρχιτεκτονική των τζαμιών στην Αίγυπτο από την άποψη του συνολικού σχεδιασμού του τζαμιού, καθώς και τα συστατικά στοιχεία του τζαμιού, καθώς και διακόσμηση, και θα βρούμε αυτό σαφές με την παρουσία του την κύρια είσοδος οδηγεί σε μια ανοικτή αυλή και αίθουσα των στηλών και στη συνέχεια το εσωτερικό του τόπου της προσευχής, το μιχράμπ και βρίσκουμε τα ίδια συστατικά που μοιάζουν με ναούς, εκκλησίες και διαφορετικές θέσεις εργασίας και τους τίτλους

Εκτός από την παρουσία του οβελίσκοι και πύργους στους ναούς, εκκλησίες, και βρίσκουμε εκπροσωπούνται στο τζαμί Palmazn. Διαπιστώνουμε επίσης ότι ο σχεδιασμός των παραθύρων και είναι εξοπλισμένα με βιτρώ στις εκκλησίες έχει εφαρμοστεί στα παράθυρα των τζαμιών, καθώς και τη διακόσμηση των ναών, θρησκευτικά κείμενα, όπως στις εκκλησίες, τα οποία είναι διακοσμημένα με μεγάλη Κοπτική Χριστιανική κείμενα, αλλά και τη διακόσμηση των τζαμιών, τα κείμενα από το Κοράνι για να διακοσμήσουν τα τζαμιά και ιδιωτικές πλευρές της μιχράμπ

  Οι μουσουλμάνοι στην ισλαμική Αίγυπτο κατά την αραβική κατάκτηση που ζουν σε σκηνές στην Fustat Με την αύξηση του αριθμού τους μετά την άφιξη των οικογενειών τους στην Αίγυπτο άρχισε η κατασκευή των ανακτόρων σπίτια, και διοικητικά κτίρια, όπως τα χρήματα για το σπίτι και το Δικαστικό Μέγαρο και άλλα κτίρια στο ίδιο αρχιτεκτονικό στυλ του Χριστιανισμού στην Αίγυπτο με τη βοήθεια μερικών από τα αρχιτεκτονικά στοιχεία του φαραωνικού πολιτισμού ειδικά στα παράθυρα και τον εξαερισμό και τη χρήση του φυσικού φωτισμού και τη διακόσμηση των κτιρίων

 Με το πέρασμα του χρόνου, οι μουσουλμάνοι άρχισαν να επιστήσω την αρχιτεκτονική των δικών τους, με την προσθήκη στοιχείων της μουσουλμανικής άτομο δεν είναι γνωστό αιγυπτιακό πολιτισμό, φαραωνικού, κατά τη διάρκεια της ελληνορωμαϊκής εισάγετε ένα γεωμετρικό και φυτών στην ισλαμική αρχιτεκτονική, τόσο στην κτίρια από πέτρα ή τα στοιχεία του ξύλου και να βρούμε αυτό είναι εμφανές σε ό, τι επηρεάζεται από ισλαμικές τζαμιά στην Αίγυπτο όπως τα εσωτερικά και εξωτερικά τοιχώματα έχουν γίνει ξεχωριστά διακοσμημένα με κάθε νέα εποχή της μεσαιωνικής ισλαμικής εποχής στην Αίγυπτο, εάν οι διοικητές ή Ataiwlaunayn ή Fatimid και των Μαμελούκων ή οθωμανική εποχή, διαπιστώνουμε ότι κάθε εποχή έχει τα δικά της χαρακτηριστικά, ιδίως στους μιναρέδες και τρούλους. Εκτός από τα παλάτια και τα σπίτια, έτσι ώστε οι αρχαιολόγοι μέσα από τη μελέτη του στίχου αρχιτεκτονικά στοιχεία μπορεί να καθοριστεί η ηλικία του κάθε κτιρίου ή ένα τζαμί ή μια πόρτα ή αρχιτεκτονικό στοιχείο του τα χαρακτηριστικά της κάθε εποχής

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق