الأحد، 6 نوفمبر، 2011

Η σημασία των αγαλμάτων στην εποχή των Φαραώ

Ήταν μια από τις δημιουργίες της αρχαίας αιγυπτιακής τέχνης, το οποίο ονομάζεται φαραωνικού αγάλματα των βασιλιάδων, ή εάν τα άτομα ή τους θεούς ή τα ζώα ... Και ούτω καθεξής. Αλλά η πραγματική σημασία του αυτό που ήθελε από την αρχαία αιγυπτιακά αγάλματα; Ποιος είναι ο σκοπός που γίνεται για;

Θεωρούμε ότι κάθε είδος αγάλματα που έχουν σημασία και την έννοια του τη δική του ανεξάρτητη Στο αγάλματα των βασιλιάδων και τη σημασία τους για τα διάφορα αγάλματα άτομα των Θεών, για τα αγάλματα των ζώων.

Με την έναρξη των αιώνων πριν από την ιστορία, διαπιστώνουμε ότι τα πιο σημαντικά είδη τα αγάλματα ειδώλια από πηλό είναι μερικοί από τους θεούς και σκοπός τους είναι να λατρεύουμε και να πιο κοντά σε αυτούς θεούς διάφορες purpose της χρήσης του τι αντιμετωπίζει η αρχαία αιγυπτιακή κινδύνου, και προσπαθούν να αποτρέψουν αυτόν τον κίνδυνο και την αναζήτηση ασφάλειας και προστασίας, όπως αγάλματα του Υιού καταφύγιο ή ένας θεός "Anubis," ο Θεός του το νεκροταφείο και τους νεκρούς και μουμιοποίηση, η οποία Abdo αρχαίοι Αιγύπτιοι για να αποκρούσει το κακό αυτού του ζώου που ψάχνει για τους οργανισμούς των νεκρών στο σύνολό τους, νομίζω ότι η αιγυπτιακή ότι τον πλησίασε και τη λατρεία που με idolizing και να κρατήσει το άγαλμα αυτό θα αποτρέψει το κακό του για να προστατεύσει το σώμα του να χαιρετίσω για άλλη μια φορά

Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα αγάλματα των θεών του καλού και αναπτύσσονται, όπως είναι η αγελάδα, την οποία αποκάλεσε "Hathor" και άλλα αγάλματα, αυτά τα αγάλματα ήταν απλά ψημένου πηλού, και στη συνέχεια την ανάπτυξη άλλων υλικών από πέτρα και χαλκό. Αγάλματα ήταν απλά στις λεπτομέρειες και η σημασία της οποίας είναι σαφή και ρητή.

Ξεκίνησε σκάλισμα στα αρχαία αιγυπτιακά αγάλματα των βασιλέων, ένας δεύτερος τύπος, που ακολουθείται από αγάλματα των ατόμων

Ήταν για τα αγάλματα των βασιλέων είναι βασιλιάδες πάνω στο σώμα του Θεού, μετά το θάνατο σε καθιστή θέση στο θρόνο γενειοφόρος, η γενειάδα των θεών φορώντας την ποδιά γύρω από το κέντρο και στο κεφάλι κουκούλα Βασιλικό, το οποίο ονομάζεται μαγκούστα, ένα μήνα καλύπτει το κεφάλι με τις κουβέρτες και πάλι διέφεραν στις φόρμες και τα χρώματα τους, του Taj Βόρειας και της Ερυθράς Νότια και λευκό διπλό συστατικό τους μαζί με διάφορες άλλες επενδύσεις και ήταν πρόθυμοι να κοσμούν την πρόσοψη Kabra φιδιού (κόμπρα) και Phoenix (θηλυκό αετός) Ramzy φρουρές Alalehtan του νότου και βορρά. Ήταν πίστευαν ότι η αρχαία αιγυπτιακή βασιλιά όταν αυτός ανέβηκε στο θρόνο, σύμφωνα με αυτό που ήταν σαν ιερέας, ο γιος του θεού κατάσταση επίσημη (Ra), τον ήλιο και έτσι αποκαλείται ο βασιλιάς τίτλο (Sa-Ra) κάθε γιος του ήλιου, μαζί με πολλούς τίτλους, όπως (Sa Πτα) κάθε γιος του Θεού (Ptah ) Ο Θεός (νεκρός όμηρος) Μέμφις, ο βασιλιάς του Βορρά και του Νότου (Nsopety) και vegetans τίτλος ανήκει στους θεούς της Αιγύπτου Alhamaitin Βορρά και του Νότου τον τίτλο, καθώς και κάθε HOURI (Horus).

Ο βασιλιάς πρέπει να εκπροσωπείται σε νεαρή ηλικία δεν έχουν περισσότερα από περίπου 25-30 ένα χρόνο το πολύ, δεν έχει σημασία τι ηλικία ο βασιλιάς και αυτό σημειώνεται με σαφήνεια στο φαραωνικού εποχή γεμάτη από 3200 π.Χ.. Και ακόμα και το 332 π.Χ.. Μ πρέπει να είναι ένα άγαλμα του βασιλιά σε ηλικία ενός μικρού άνδρα με ένα νταής μυϊκή, ισχυρή δομή, συνεπής υφές, με διορατικότητα και Hmokh το κεφάλι, τους ώμους Vd, κάθεται στην απόλυτη τέλεια με διαφορετικές συνθήκες, τα δύο χέρια στους ώμους ή το στήθος όρθια ή καθιστή θέση.

Ωστόσο, στις ηλικίες μελέτη αιγυπτιακή βασιλιάδες σε όλες τις φαραωνικού φορές (παλιό κράτος - το κράτος και μεσαία - ένα σύγχρονο κράτος) και την εποχή της ύστερης, διαπιστώνουμε ότι οι ηλικίες ξεκινώντας από 7 χρόνια για 109 χρόνια, όπως τα χρόνια του Τουταγχαμών εννέα, και πέθανε τον ένατο αιώνα και υπάρχει Ραμσή ΙΙ 23 - 93 σε γενικές γραμμές, ο βασιλιάς Πέπη II, 19 - 109 στο Queens και ήταν μεταξύ είκοσι και ογδόντα χρόνια.

Αλλά έχουν να εκπροσωπεί όλα αυτά σε αυτή τη μορφή, έτσι ώστε η μη ιδανικό για φοιτητές τέχνης αιγυπτιακή πίστευαν ότι όλα τα αγάλματα είναι παρόμοια με οποιοδήποτε πρόσωπο ένα ή περισσότερα άτομα συχνά και δεν υπάρχει καμία διαφορά μεταξύ ενός ή του άλλου.

Δηλαδή ότι υπάρχει ένα μοντέλο ή δύο μοντέλα Itakerran σε όλα τα αγάλματα, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια Με την εξέταση των αγαλμάτων χαρακτηριστικά του κάθε βασιλιά υπάρχει διαφορά μεταξύ των χαρακτηριστικών του βασιλιά για το τελευταίο πρέπει να είναι ότι το παράδειγμα θέλησε να αντιπροσωπεύουν τις λεπτομέρειες του προσώπου του βασιλιά προσεκτικά, διαφορετικά αυτό δεν είναι το άγαλμα του βασιλιά και να γίνει ένα πρόβλημα που έχει χάνει τη ζωή του, γιατί δεν είναι λογικό να δεχτεί ένα άγαλμα του βασιλιά δεν έχει τα στοιχεία του προσώπου.

Αλλά ποια είναι η σημασία της εκπροσώπησης των βασιλέων της αυτό το ιδανικό σώμα, ιδιαίτερα των νέων και φοβερίζει;.

Η απάντηση είναι ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι, όταν εξασφαλίσει το δόγμα της ανάστασης και της ζωής και πάλι, αυτή ήταν η ουσία αυτού του δόγματος ότι ο άνθρωπος όταν Yahya δευτερόλεπτα πρέπει να είναι αυτός ο άνθρωπος εικόνα ισχυρή μυϊκή δομή ήχο του Yahya ευτυχισμένη ζωή και να απολαύσει τη ζωή του δεύτερου στο έπακρο και αυτή η εικόνα θα είναι αιώνια, δηλ. δεν θα αυξηθεί τη χρονιά, όπως ήταν στην πρώτη ζωή, αν και πέθανε, όπως Ραμσή ΙΙ, για παράδειγμα, στην ηλικία των 91 ή 93 ετών, γέρος, δεν γνωρίζει τίποτα σε αυτόν τον κόσμο, άρρωστοι, άρρωστοι, άρρωστοι, και δεν είναι σε θέση να περπατήσει ή να καθίσει , και δεν μπορεί να φάει ή να πιει όπως ήταν στα νιάτα του, πώς θα πρέπει να απολαμβάνει τη ζωή και πάλι; Θα είναι ένα μαρτύριο με τον ίδιο, και δεν θα επιθυμούν να ζήσουν μια δεύτερη ζωή με αυτόν τον τρόπο και με αυτόν τον τρόπο.

Vaatkaddoa ώστε ο άνθρωπος θα επιστρέψει ένας νεαρός άνδρας για να απολαύσετε τη ζωή του ένα δεύτερο.

Αλλά ποια είναι αυτή η πίστη; Και πώς το δόγμα έχει εδραιωθεί καλά πάνω από τρεις χιλιάδες χρόνια είναι η ηλικία του αιγυπτιακού πολιτισμού, ένα ρίζες και τις πηγές. Εμείς παύση εδώ:

Όσο για τα αγάλματα των ατόμων, που επικράτησε όλα τα φαραωνικού φορές σε διαφορετικές καταστάσεις και διαφορετικές ομάδες τους βασιλικούς συγγραφέας - ο διοικητής του στρατού - ένας ιερέας - έναν ανώτερο υπάλληλο ... κλπ.. , Έχει καταφέρει το έργο του τα αγάλματα για να κάνουν ένα άγαλμα του εαυτού του αντιπροσωπεύεται σε αυτό που έκανε στον κόσμο. Ποια είναι η σημασία και το νόημα

Θα βρείτε αυτά τα αγάλματα παρόμοια με την ταυτότητα ή τον συγγραφέα αστυνομικής ταυτότητας κατά τη διάρκεια της ζωής του ήταν ένα κοινωνικό καθεστώς βρίσκεται σε βολική δίπλα στα περιουσιακά του στοιχεία και στην κοινότητα είναι πρόθυμοι για αυτή την κατάσταση και η θέση αυτή έγινε ένα άγαλμα του τον κοσμεί από το σπίτι του κατά τη διάρκεια της ζωής του για να καυχηθεί στους οικογένειά του και τους συντρόφους του, όταν ο θάνατος πρέπει να τοποθετηθεί το άγαλμα στον τάφο να ενημερώνει κάθε μία από τη ζωή του δεύτερου ότι ήταν ένας συγγραφέας βασιλικό κατά τη διάρκεια της ζωής του να σεβαστεί και να απολαύσετε το ίδιο κύρος και την κατάσταση στον άλλο κόσμο, και βρήκε αυτούς τους τάφους αγάλματα, καθώς και τα άτομα, δικαστές, στρατιωτικοί ηγέτες, θεωρούνται, όπως η κάρτα και πληροφορίες ταυτότητας από τον άλλο κόσμο την κατάσταση όλων στην κοινότητά Vinallowa τους ίδιους κατάσταση

 Τα αγάλματα των θεών που εκπροσωπούν όλους τους θεούς, τους θεούς μεγάλο ή επίσημη, ή τοπική, που, που ανέρχονται σε πάνω από 170 εκατόν εβδομήντα-θεός και θεά, αυτός είναι η προσωποποίηση της δύναμης του πνεύματος των θεών Vtmthal τον θεό Αμμωνα, ο γιατρός ο Θεός, για παράδειγμα, είναι μια φυσική εικόνα του Θεού και ειδικά αυτά τα αγάλματα για τη λατρεία, είτε σε ναούς και σπίτια.

Έτσι βλέπουμε ότι η αρχαία αιγυπτιακή, όταν θέλησε να εξυπηρετήσει μια συγκεκριμένη ιδέα, είτε της πίστης ή των πεποιθήσεων και της κοινωνικής δράσης να τους εξυπηρετήσει με τη μορφή της αυτή η ιδέα εκφράζεται με τρόπο σαφή και ξεκάθαρα και χωρίς περιθώρια παρερμηνείας.

       

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق