Sunday 6 November 2011

Η έννοια του ουρανού και της κόλασης στην εποχή των Φαραώ

Έζησε την αρχαία αιγυπτιακή στις όχθες του Νείλου από χιλιάδες χρόνια χτίστηκε το δικό του μεγάλο, και ζω με τον αιγυπτιακό περιβάλλον, τόσο το φυσικό όσο και μη, και η φύση της γεωγραφικής της Αιγύπτου να έχει σημαντικό αντίκτυπο στη διαμόρφωση και καταδεικνύουν τις πεποιθήσεις που εκφράστηκαν από την κυρία του όλη του τη ζωή μέσα από την φαραωνικού φορές, ακόμη και στις θρησκευτικές πεποιθήσεις και η κηδεία και μετά το θάνατό του.

Ως μια ασφαλή ζωή και το έργο της συνολικής ενέργειας του νου και Alibd πρόθεση να ωφελήσει όλους τους κατέστη δυνατή από το αιγυπτιακό περιβάλλον της γης και τους θησαυρούς της, και το κλίμα και τα φυσικά φαινόμενα, αλλά και του σύμπαντος και της φαινόμενα, μας ενέπνευσε ενός μεγάλου πολιτισμού πίστη-βασισμένη ζωή, υπηρετώντας της ως εάν αυτός θα ζει για πάντα Fbera σε κάθε πεδία, και η Αίγυπτος έγινε φάρος για τους άλλους ανθρώπους.

     Ως ένα ασφαλές αρχαία αιγυπτιακή υπόσχεση και τον κάλεσε σε όλη τη ζωή του, και συνέστησε στα παιδιά του και τα παιδιά των παιδιών του, και ασφαλή - καλά - το κακό και συνιστάται να κρατήσει μακριά από αυτόν και ήταν σε θέση μέσα από κοσμικές του σε τρεις χιλιάδες χρόνια για να καταγράφουν τις διδασκαλίες των σοφών έκκληση για καλό και την ειρήνη, και τον έπαινο και την επιδοκιμασία του οι καλοί, και πιο ανταμοιβή σε αυτόν τον κόσμο για τους δίκαιους όμοιους.

Στο δόγμα της ανάσταση και την αθανασία, που η εξασφάλισή τους από ένα προϊόν των φυσικών φαινομένων που παρατηρούνται και επηρέασε σε αυτή την πίστη, σκέφτηκε, μετά από όλα ο ήλιος ανατολή ηλιοβασίλεμα, και μετά από όλες τις πλημμύρες τελευταία πλημμύρα,

  Μετά από τη βλάστηση και των φυτών χρόνο βλάστησης. Πιστεύεται ότι έχει μια άλλη ζωή μετά θάνατον, ως ασφαλής και καλό και το κακό σε αυτή τη ζωή, εργάστηκε για να διακρίνει τους καλούς από τους κακούς και να δοθεί σε όλους, λόγω τιμωρίας του, είτε καλή είτε αυστηρή τιμωρία.

     Όπως νομίζω ότι δεν υπάρχει παράδεισος για τους δίκαιους, το λεγόμενο όνομα (Yarrow) κάθε Auxerre πεδία, πιστεύω επίσης ότι υπάρχει φωτιά και κόλαση για τους κακούς, και ονομάζεται (που καταγράφεται), και ότι είναι μια ασφαλής ύπαρξη της δίκης ένα κόμμα για τους νεκρούς μετά το θάνατο του κάθε νεκρού πριν (Οσέρ), θεός του κάτω κόσμου Άρχοντας των νεκρών πρέπει να είναι μια δίκαιη δίκη για κάθε άτομο να λάβει ποινή δεσμεύεται να τα χέρια του κατά την πρώτη του, ότι ήταν καλό ήταν κακό και αυτό είναι περήφανοι Fischer.

 δίκη

    Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν - μετά το θάνατο - ότι ο τάφος της διαμονής δεν είναι αιώνια, αλλά υπάρχει μια άλλη ζωή για τη δίκη η οποία είναι αιώνια ζωή

Εκφράζεται στην αρχαία αιγυπτιακή γλώσσα (de Ανκ Jet GEH) και μεταφράστηκε (να δώσει ζωή ή αιώνιο), η οποία σφραγίζεται από κάθε ζήτησε από τους τάφους των τόκων.
 
Για να ληφθεί υπόψη αυτή την περίοδο μεταξύ του θανάτου και της ζωής να είναι η δεύτερη δίκη ενώπιον του Θεού του Κάτω Κόσμου (Οσέρ). Η Φανταστείτε την αρχαία δίκη Αιγύπτιοι με διαφορετικούς τρόπους και ότι συναντήθηκαν για τα βασικά στοιχεία στην αντίληψή τους για αυτό, λαμβάνοντας υπόψη ότι η δήλωση για εμάς από την άποψη της δίκης γυρίστηκε επιλογή του νεκροταφείου πριν από το θάνατό του, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, είναι και τι θέλει για τον εαυτό του, εμφανίστηκε επίσης στην Talismans 30 και 125 από το Βιβλίο των Νεκρών

Θεωρούμε ότι στο πρώτο μέρος του τοπίου της δίκης, και συχνά έχουν υψηλότερο άποψη, η οποία αρχίζει γυρίσματα του αποβιώσαντος, όρθια ή γονατιστά απαλλάσσει τον εαυτό του ενώπιον του Θεού (Οσέρ), μόνο και μερικές εικόνες το ίδιο σε όλους τους θεούς μεγάλα και μεγάλα, όπως: (Ra, Τζεμπ, Knott, Hathor, Isis, Horus) τους χάλασε την αθωότητά του από οποιαδήποτε αδικοπραγία.

  Ενώ άλλα κράτη θεωρούν ότι οι φωτογραφίες τον εαυτό του μπροστά από σαράντα δύο εκπρόσωποι του Θεού της δικαιοσύνης στο έδαφος της Αιγύπτου κάθε Δευτέρα και σαράντα επαρχία, το ένα πάνω στο φτερό της δικαιοσύνης, η οποία είχε βαπτιστεί (Maat),

  Το πρώτο παράδειγμα του εκλιπόντος ήθελε (κατά τη διάρκεια της ζωής του) για να επιβεβαιώσετε την αθωότητα ή την ενοχή του για οποιαδήποτε αμαρτία ενάντια στους θεούς? Η οποία επιβεβαιώνει τη θρησκεία του και η υπερβολική εμπιστοσύνη, προκειμένου να αποδείξει την αθωότητά του σε όλους τους θεούς. Το δεύτερο παράδειγμα του εκλιπόντος ήθελε να εκπληρώσει το ίδιο σε όλες τις επαρχίες της Αιγύπτου, διαιρούμενο τα ονόματα αυτών των θεών το καθένα με το όνομά του και να αρνηθεί τον την ενοχή της αμαρτίας. Bmanajah ξεκινά κάθε θεό στο όνομα, το επώνυμό του, εξορίστηκε για την ίδια βλάβη, όπως εγώ δεν κλέβουν, δεν σκοτώνουν.

 Όταν ολοκληρωθεί, αυτή η σκηνή και ακόμη και του έδωσε την άδεια να εισέλθουν στην αίθουσα της Δικαιοσύνης και της δίκης ενώπιον του Κυρίου του υποκόσμου (Οσέρ), η οποία γυρίστηκε με τη μορφή μιας μεγάλης αίθουσας του θρόνου (Οσέρ), μέσα στην καμπίνα, μπροστά από τους θεούς (ή Hathor, Isis και Nephthys).

  Έτσι, φαίνεται ο αποθανών έρχεται τον οδηγεί από το χέρι του για τη δίκη του Θεού (Horus) και πίσω από τον θανόντα (Ka) κατέχουν και (Ka) είναι η σύζυγος που απαιτείται από τον θανόντα κατά τη διάρκεια της ζωής του και μετά από την ημέρα του θανάτου και τη νύχτα του, καθώς και ένα ξέρει τα πάντα, και την παρουσία του εδώ για να το μάρτυρα, ο ίδιος το γνωρίζει τα πάντα και είχε την τάση να το μυαλό εδώ την ίδια σκηνή με την ημέρα της αναμέτρησης στο Ισλάμ ότι ο καθένας θα είναι με έναν οδηγό και μάρτυρας σε αυτό.

Πώς να συμβολή της αρχαίας αιγυπτιακής μυαλό αυτή τη σκηνή, παρά την αποκάλυψη του Κορανίου είναι περίπου χίλια χρόνια από το τέλος του φαραωνικού εποχής;

 Στέκεται πίσω από τον θανόντα και η θεά (Maat), ο Lord Justice, η οποία είναι διακοσμημένα σύμβολο φτερό της δικαιοσύνης (Maat), τα οποία τοποθετούνται στην ισορροπία με το βάρος της καρδιάς, μεταξύ των θρόνο (Οσέρ) και ο αποθανών σύζυγος και Horus και Maat, βρίσκουμε στη μέση του πιθήκου

Και εδώ είναι η μαϊμού θεός (Gehoty) Κύριος του λογαριασμού και την αντίστοιχη γνώση σε κάποιο άλλο δείχνει, γνωστό ως βοοειδή ερωδιός (Thoth) είναι η κεφαλή του λογαριασμού κάτω ως αποτέλεσμα του βάρους που πρέπει να υποβάλλονται στο θεό (Οσέρ) και στην ισορροπία της ισορροπίας την οποία η καρδιά του αποθανόντος στέκεται δίπλα στην ισορροπία.

  Το σύμβολο της δικαιοσύνης, είτε (badminton) ή σύμβολο θεά (Maat) και ειδικά το χέρι μπάντμιντον του Θεού (Οσέρ), συχνά αίτημα του θανόντος για την εκπροσώπηση της καρδιάς με τον ίδιο featherweight εξίσου από τον ζωγράφο προετοιμασμένοι για το τοπίο δεν έχει βρεθεί στο τοπίο αντιπροσωπεύει την καρδιά είναι πιο βαριά, ή το σύμβολο της δικαιοσύνης βαρύτερο, Όλες οι σκηνές είναι στην καρδιά το ίδιο βάρος με το σύμβολο της δικαιοσύνης, διότι αυτό είναι απόδειξη της αθωότητας του νεκρού καλό.

Αυτό δείχνει ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι η καρδιά, η οποία θα ονομάζεται (IP) είναι η πηγή του καλού ή του κακού καρδιά είναι το επιχειρηματικό ποτ, όπως λέγεται (την καρδιά της πέτρα, η καρδιά της μαύρης) για την προσομοίωση τους κακούς, Valmusry την παλιά ημι-αυτήν την καρδιά γεμάτη από αδικίες και τις αμαρτίες πρέπει να είναι βαριά .

  Στο Ισλάμ, διαπιστώνουμε ότι στη συζήτηση του Αγίου Προφήτη και το περιεχόμενό της (ότι το σώμα του εμβρύου που επισκευάζονται, τη συμφιλίωση ολόκληρο το σώμα και ότι διεφθαρμένοι ολόκληρο το σώμα, και επίσης (ευσέβεια εδώ, είπε, αναφερόμενος στην καρδιά του) και, επίσης, (που ο Θεός δεν εξετάζει τα πρόσωπά σας, αλλά κοιτάξτε τι εγκαθίσταται στην καρδιά σας.) σημαίνει ότι η κακή ενέργειες παραμένουν στις καρδιές, και η εισαγωγή του ένα πράγμα να ζυγίσει το βάρος, το βάρος εδώ Valfaisal καρδιά.

Στο Κοράνι αναφέρεται στην ισορροπία του Ar-Rahman (τον ουρανό και ύψωσε και βάλτε το υπόλοιπο) και επίσης (και κάνει ένα άτομο με καλή θέληση δούμε να λειτουργεί Γουίτ δει το κακό), Surat σεισμό.

Λέει ότι το κοινό σήμερα στην Αίγυπτο (η καρδιά του φωτός) και (αδύναμη καρδιά) και (καρδιά από πέτρα) και (μαύρου πυρήνα).

Αυτά τα παραδείγματα μας δείχνουν ότι η καρδιά είναι γεμάτη από αδικίες και τις αμαρτίες να είναι βαρύ, να γνωρίζουν την ειλικρίνεια αυτού του ανθρώπου από κάθε άλλο να είναι το βάρος της καρδιάς. Ο ζήλος του νεκρού πριν από τον θάνατό του, ζήτησε από τον καλλιτέχνη απεικονίζουν το βάρος της καρδιάς του ισούται με το βάρος του συμβόλου των αποδεικτικών στοιχείων της δικαιοσύνης για την αθωότητά του από οποιαδήποτε αδικοπραγία.

Πώς να συμβολή του νου του την αρχαία αιγυπτιακή ιδέα;
Όταν το βάρος της καρδιάς και να αποδείξει την αθωότητά του από τις αμαρτίες πραγματική (Thoth), θεός του λογαριασμού και εμφανίζει το αποτέλεσμα στην (Οσέρ), Λόρδος του άλλου κόσμου, που πέφτει μετά τη χορήγηση της ζωής του θανόντος (ANKH) για να ξεκινήσει τη ζωή του από την άλλη.

Το υπόλοιπο βρίσκεται δίπλα στην τελευταία μορφή του θεού των αρχαίων αιγυπτιακών ζώων με τη μορφή της ένα συμβολικό στοιχείο του το κεφάλι ενός κροκόδειλου και ένα μπροστινό λιοντάρι και πίσω μέρος του adelie και κάλεσε (Aamo), ή (με με), ή (Yum Yum)

Που ονομάζεται στα Αραβικά (μακροφάγα) που τρώει την καρδιά των αμαρτωλών, αν αποδειχθεί η ενοχή του στην υπόθεση του ισοζυγίου του βάρους της καρδιάς. Και η έννοια της διατροφής στην καρδιά αυτού του θεού έχασε την καρδιά και τη ζωή του από τους αποθανόντες, είτε στην ξηρά είτε στη θάλασσα ή ποτάμι είναι καμία θέση για αυτόν στο πάτωμα και πάλι.

  Μετά τη δίκη, όταν η αθωότητα του νεκρού και να δείξουμε τα αρχεία αυτού του θεού (Thoty) Κύριος του λογαριασμού και την υποβάλλει στο θεό (Οσέρ), Λόρδος του κάτω κόσμου, ο οποίος είναι να δώσει ο αποθανών το δευτερόλεπτό του του σήματος (ANKH) για να ξεκινήσει τη νέα του ζωή.

Διαπιστώνουμε ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν καταγραφεί σε ένα βιβλίο (πύλες): (Η Ibdankm θα σας). (Αν τα οστά σας θα ασφάλεια από εσάς). (Θα έχετε την τάση, μούμια φέρετρα και η μούμια μάσκες κατά μέρος ρίχνει αμέσως) (η οποία απελευθέρωσε Adgerkm απολαμβάνουν τόσο τα πεδία (Yarrow) Παράδεισος και η αρχαία αιγυπτιακή απεικόνιση της Επιτροπής (Yarrow), ή πεδία Auxerre τον Θεό, όπως περιέχονται στο Βιβλίο των Νεκρών ξόρκι 110.

Ένα νερό του ποταμού είναι το μπλε και μεταξύ των τομέων (Οσέρ) και του νεκρού και τα εμφυτεύματα και τις πηγές διαφορετικών χρωμάτων και του νεκρού πλέουν ελεύθερα σε αυτά τα ποτάμια που μόνο μικρό σκάφος. Σε ορισμένες σκηνές είναι η γυναίκα του πίσω του στα πεδία (Οσέρ).

Η τελευταία άποψη είναι αντιπροσωπεύεται κάθεται σε ένα τραπέζι για φαγητό και ποτό προσφορές των τροφίμων και των φρούτων ποτά και εικόνες από αυτά (ψωμί - μπύρα - κρεμμύδια - κρέας - μαρούλι - πάπιες - χήνες) και φρούτα (σταφύλια, σύκα, ρόδια .........) .
Το ερώτημα; Γιατί απεικονίζουν αρχαία αιγυπτιακή παράδεισο με αυτόν τον τρόπο;

Φαντάζομαι ότι αυτό Παράδεισος είναι κάτω από τη γη, και ο λόγος που ο θανών ήταν θαμμένο κάτω από το έδαφος στο νεκροταφείο και η παρουσία των ποταμών προέρχεται από το τρύπημα των πηγαδιών και το νερό έξω από αυτά.
 
Έτσι φανταστείτε ότι αυτό είναι ένας παράδεισος για τη ζωή των άλλων γης κάτω από τους ποταμούς των πολλών αρδευόμενης τομείς, συμπεριλαμβανομένης της Auxerre, αλλά τι γίνεται με τη μορφή των λιμνών και τα διαφορετικά χρώματα που δίνουν την εντύπωση ότι η αλλαγή στη γεύση

Και Atbard στο μυαλό αυτό που αναφέρεται στο Ισλάμ παράδεισος για τους πιστούς δίκαιους, "αλλά εκείνοι που φοβούνται τον Κύριό τους για τους κήπους του κάτω από τα οποία τα ποτάμια ροή πού πήγαν κάτω από τον Θεό και ο Θεός είναι καλύτερο για τους δίκαιους" Surat Al-Imran στίχος 198, και, επίσης, «τα όρια του Αλλάχ, και υπακούει Αλλάχ και ο Αγγελιοφόρος του να εισέλθει κήπους κάτω από τα οποία τα ποτάμια ροή, όπου αυτό είναι μια μεγάλη νίκη, "al-Nisa στίχο 13.


Νομίζω ότι στην αρχαία αιγυπτιακή παράδεισος για τους δίκαιους, που σκέφτονται - και - σε μια πυρκαγιά ή κόλαση για τους κακούς, και έχω βαπτιστεί (καταγράφονται) και το νόημά της στην αρχαία αιγυπτιακή γλώσσα (Fire), έχει φανταστεί τον αρχαίο αιγυπτιακό ήταν επίσης σε πάπυρο Βιβλίο των Νεκρών ξόρκι αρ. 17.

Λίμνη είναι ένα κόκκινο ρίχνει το κακό Fathriq τα σώματά τους, το μυστήριο της εκπροσώπησή τους στη λίμνη και ακόμα και ένας αμαρτωλός δεν μπορεί να βγει εύκολα. Σε ορισμένες σκηνές, και αυτή η λίμνη περιβάλλεται από ένα παχύ μαύρο τοίχο, δεν έχει καμία είσοδος ή έξοδος είναι κλειστό εντελώς.

 Valdakhl λείπει και δεν έχει τρόπο να βγούμε από αυτό, και περιβάλλεται από μια ντουζίνα από τα φίδια έξω από το θανατηφόρο Kabra φίδια και ο σκοπός της αμαρτωλός που προσπαθεί να ξεφύγει από την λίμνη της φωτιάς.

  Στις τέσσερις γωνίες της λίμνης, θα βρείτε οκτώ ή τέσσερις πιθήκους κάθεται σε μια καρέκλα για τη φύλαξη της λίμνης ή την κόλαση για να αποτρέψει τους αμαρτωλούς από τη διαφυγή και το βρίσκουμε σε ορισμένες σκηνές μαϊμού, ένα για κάθε γωνία ή Guerdane Στο τέλος, οι τέσσερις πτυχές της φωτιάς, θα βρείτε μια πινακίδα (SJ) και την έννοια της πυρκαγιάς. Στη μέση της λίμνης, βρίσκουμε απανθρακωμένα σώματα των αμαρτωλών, έχει γίνει το μαύρο χρώμα, χωρίς το κεφάλι.

Θεωρούμε ότι η λέξη (SJ), η αρχαία αιγυπτιακή γλώσσα, τα οποία μοιάζουν Mourad τυλιγμένο σε αραβική (σχιστόλιθος), ένα από τα ονόματα της κόλασης.
 
Αναφέρθηκε πολλά από τα γυρίσματα ή κόλαση του πυρός σε πολλές από τις σκηνές παπύρους και ο τάφος, αν και διαφέρουν οι λεπτομέρειες, αλλά το περιεχόμενο και η προέλευση σε μία, δηλαδή, σκοποβολή καύση τους αμαρτωλούς στη λίμνη της φωτιάς Mvsoly το κεφάλι, τα χέρια τους δεσμεύονται σε ορισμένες σκηνές στο ανάποδα

Η ζωή μετά το θάνατο: το θάνατο από οποιαδήποτε Μπάαθ και πάλι για τη δεύτερη Yahya του, του είπε μια δεύτερη ότι υπάρχει ζωή μετά το θάνατο, ειδικά όταν δεν έχει δει ένα νεκρό εκ νέου το θέμα και να του πω τι έγινε!

· Πνεύματος: Είναι ένα από τα συστατικά του ανθρώπινου, το οποίο πιστεύω ότι ζουν στη σάρκα για τη ζωή, αφήστε το στη συνέχεια προς τα πάνω προς τον ουρανό, με τη μορφή ενός πουλιού με το κεφάλι και το πρόσωπο του νεκρού, η οποία ονομάζεται (BA), που του είπαν για το πνεύμα, παρά το γεγονός ότι το μυστικό του Θεού, δεν θεωρείται από τους ανθρώπους μέχρι τώρα, (και θα σας ρωτήσω σχετικά με το πνεύμα, τόσο μικρότερη είναι η σειρά του Κυρίου μου), ειδικά όταν δεν έχετε δει πριν ήταν ένα νεκρό πνεύμα ήρθε έξω από αυτό!

· Σύζυγος: αντίγραφο του ανθρώπου που συνοδεύει όλη τη ζωή του μετρό, και να συναντηθούν με τον κατά τη δίκη για να καταθέσει, για το καλό ή το κακό, διότι βλέπει μέρα και νύχτα κατά τη διάρκεια της Valgarin της ζωής του, ο οποίος κάλεσε τον Αιγύπτιο (Ka) ξέρει κάθε γωνία και σχισμή για το, αναφέρθηκε στο Κοράνι ότι Ο καθένας έχει ανατεθεί.

 · Η δίκη ή το λογαριασμό: την ημέρα της αναμέτρησης και της εκδίκησης, η οποία είδε (Οσέρ) για να δείτε το έργο του εκλιπόντος από την άποψη της εγκυρότητας και της διαφθοράς. Η ιδέα της λογοδοσίας και της τιμωρίας που περιέχονται στη θεία μηνύματα, όταν είναι γνωστό ότι η αρχαία αιγυπτιακή εκεί λόγω της τιμωρίας στη μετά θάνατον ζωή;

· Ισοζύγιο και το βάρος της καρδιάς: είναι το μέτρο με το οποίο να φανταστεί κανείς την αρχαία αιγυπτιακή για τη μέτρηση της βιωσιμότητας της διαφθοράς ή των ανθρώπων, και η γνώση του να είσαι καλός, ή καλό ή κακό.
 
· Καρδιά ή πίστη: μια πηγή καλού ή του κακού στον άνθρωπο. Καρδιά και τις επιχειρήσεις των πλοίων και απαλλαγμένες από οποιοδήποτε φως τις αμαρτίες και τις αμαρτίες της καλοσύνης του και τον οδηγό καλοσύνη και τον Παράδεισο και την ποινή που τυχόν βαρέα γεμάτη αδικίες και τις αμαρτίες της διαφθοράς κατάλογο και τα κακά της μοίρας του ή το πυρ της κολάσεως.

· Παράδεισος (Yarrow): Αυτά είναι τα πεδία του Θεού (Auxerre) Lord of the άλλο κόσμο, μια ανταμοιβή για τους δίκαιους ζήσει μια ευτυχισμένη ζωή και πάλι με τα ποτάμια ρέουν κάτω, και τα μάτια για ένα ποτό και να ζήσουν με τους θεούς

 Πυρκαγιά ή κόλαση (SJ): κόλαση ή μια κόλαση του κακού, τιμωρία για το τι έχουν κάνει από τις αμαρτίες και ανομίες.

Και εδώ και να σταθεί με την αρχαία αιγυπτιακή, διαπιστώνουμε ότι υπάρχει μικρή ομοιότητα μεταξύ των πεποιθήσεων των αρχαίων Αιγυπτίων και αναφέρθηκε στην μονοθεϊστικές θρησκείες, ειδικά το Ισλάμ για την ανάσταση και τη ζωή, παράδεισος και κόλαση, ακόμη και αν ο Χριστιανισμός και το Ισλάμ άρχισε περίπου μετά από 332 χρόνια και 940 χρόνια μετά το τέλος του αιγυπτιακού πολιτισμού

, Και αυτό οφείλεται στη γη των πολιτισμών, την Αίγυπτο, έχει δει τις επισκέψεις σε πολλούς από τους προφήτες του Θεού, που μεταφέρονται τα μηνύματα από τις μεγαλύτερες άνθρωπο σε άνθρωπο, ώστε να η ζωή στη γη με ειρήνη.

Αίγυπτος έχει δείξει (Sheth), Μπεν (Αδάμ), δεύτερον προφήτες, η ειρήνη είναι επάνω τους, και επίσης (Idris) και την ειρήνη σ 'αυτόν (τον Ιμπραήμ) και του γιου του (Ισμαήλ), ειρήνη σ' αυτούς έχουν παντρευτεί από την Αίγυπτο, καθώς και (James) & Sons

  Συμπεριλαμβανομένων (Yusuf) ειρήνη σ 'αυτούς και τους απογόνους του τα εγγόνια του (Μωυσής) - ειρήνη σ' αυτόν - όλα αυτά τα προφήτες έζησαν μέσα από την Αίγυπτο των Φαραώ, και μεταφέρονται τα μηνύματα του Θεού προς τον άνθρωπο και τα ανθρώπινα δικαιώματα εν γένει, να υπενθυμίσω και να τον ενημερώσει για Bojbath Δημιουργού τα δικαιώματά του, και ρόλο στη ζωή.

  Λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη της μεγάλης ανθρώπινης φυλής, ο Θεός στέλνει το μήνυμά του, το ένα μετά το άλλο ώστε να συμβαδίζει με την εξέλιξη αυτή και να καθοδηγήσει τον άνθρωπο να την ευθεία πορεία. Έχω βρει αυτές τις αποστολές των Αποστόλων της έχοντας τους και επιλέγονται κάποιες από τις έννοιες

  Εμείς αναφερόμαστε σε αυτούς τους ιερείς της αρχαίας Αιγύπτου ναούς και αναμιγνύουν τα παλιά δόγματα, συμπεριλαμβανομένων του δίδαξε μέσα από αυτά τα μηνύματα, και μίλησε με την παράξενη ομοιότητα μεταξύ των ουράνια μηνύματα και την αιγυπτιακή Almtakdat.

  .

No comments:

Post a Comment