الجمعة، 4 نوفمبر، 2011

Πολιτισμού της Μεσοποταμίας

Πολιτισμού της Μεσοποταμίας από τους λαμπρότερους πολιτισμούς μας έχει αφήσει μερικά μεγάλα αποτελέσματα
 
«Μεσοποταμία ή Μεσοποταμία (Μεσοποταμία) (στα ελληνικά Μεσοποταμία," Miso پ autamaa ", δηλαδή Μεσοποταμία) Μεσοποταμία στη νοτιοδυτική Ασία ήταν από τα πρώτα κέντρα του πολιτισμού στον κόσμο. Βρίσκεται σήμερα στο Ιράκ μεταξύ του Τίγρη και του Ευφράτη. Το πιο διάσημο πολιτισμούς της Sumer και Akkad είναι, Βαβυλώνα, Ασσυρία και των Χαλδαίων, τα οποία προέρχονταν από το Ιράκ

Με μια ανθηρή πολιτισμών στη Μεσοποταμία και στην εποχή των ταυτόχρονων και διαδοχικών κατέλαβε τις γύρω εκτάσεις καταλαμβάνουν τα ανατολικά μέρη του Ιράν και συγκεκριμένα Ελάμ (τώρα η επαρχία του Κουζεστάν, γνωστή ως η Αραβική Stan) και κατέλαβαν τη δυτική και τη Συρία να φτάσει στην Παλαιστίνη, όπου η βαβυλώνια αιχμαλωσία υπό Ναβουχοδονόσορα. Μετά από εξουθενωμένες Ναβουχοδονόσορας περάσει πολιτισμού της Μεσοποταμίας στην εποχή της παρακμής, ενώ προέρχεται από τις δυνάμεις του πολιτισμού Πέρσες VTM κατάληψη της Βαβυλώνας και πέρα ​​Βαβυλώνας από τον Κύρο και έγινε Kotaisfon (γνωστή σήμερα ως τις πόλεις), νοτιοανατολικά της Βαγδάτης, την πρωτεύουσα του αλόγου μέχρι που ήρθε με την Ισλαμική κατάκτηση στα χέρια του Omar Ibn al-Khattab. Με το πέρασμα των χρόνων κάτω από το λάβαρο του Ισλάμ, Βαγδάτη έγινε η πρωτεύουσα του χαλιφάτου των Αββασιδών, η οποία θεωρήθηκε η χρυσή γενιά του Ισλάμ. Το 1919, το Ιράκ ανακοίνωσε την εμφάνιση της αυτονομίας της χώρας μετά την ανεξαρτησία από την οθωμανική κυριαρχία.

Η ανάγκη για άμυνα και άρδευση τα κίνητρα που έχουν συμβάλλει στη διαμόρφωση του πρώτου πολιτισμού της Μεσοποταμίας, από τους κατοίκους της αρχαίας Μεσοποταμίας και περιφραγμένες πόλεις τους και D κανάλια. Χρόνια μετά το 6000 π.Χ.. M. Οικισμοί έχουν προκύψει ότι έχουν γίνει οι πόλεις στην τέταρτη χιλιετία π.Χ.. M. Η αρχαιότερη ανθρώπινη οικισμούς υπάρχουν Ουρούκ Τηλ. συμμαχία στη Συρία, όπου κρατήθηκε από τους ναούς του τούβλου και πηλό ήταν διακοσμημένα Bmchgullac μέταλλο και πέτρες και εφηύρε τη γραφή σφηνοειδή.

 Οι Σουμέριοι είναι υπεύθυνοι για την καλλιέργεια της πρώτης εκεί και στη συνέχεια να εξαπλωθεί βόρεια προς την Άνω Ευφράτη, το πιο σημαντικό Σουμερίων πόλεις που έχουν προκύψει κατά το χρόνο της Yezidiπου έμειναν izd Ίσως αυτό οφείλεται στη θρησκεία Γεζίτες αυτή τη στιγμή στο Ιράκ και Kish, και Larsa, Ur και Λογοτεχνία. Κατά το έτος 2330 π.Χ.. M. Κατέλαβαν την ακάδες των σημιτικών λαών ήταν μεταξύ των χωρών μεταξύ Alnehrbn ήταν ο πρώτος βασιλιάς Sargon (2335 π.Χ. Μ. -.. 2 279 π.Χ. Μ.) ίδρυσαν το Βασίλειο της Akkad και αντικαταστάθηκε Ακκαδική γλώσσα αντικατασταθεί Σουμερίων. Ακάδες παρέμεινε ο κανόνας μέχρι την πτώση της Jawtyon 2218 π.Χ.. M. Πρόκειται για φυλές της ανατολικής λόφους. Μετά από λίγο το πίσω μέρος της τρίτης εποχής της πόλης της Ουρ και τον κανόνα των περισσοτέρων της Μεσοποταμίας.

Μετά ήρθαν οι Ελαμίτες καταστράφηκε Ουρ και 2000 π.Χ.. M. Και ελέγχονται οι περισσότερες από τις αρχαίες πόλεις δεν αναπτύσσουν κάτι που ήρθε από τη Βαβυλώνα και Χαμουραμπί ενωμένη τη χώρα για λίγα χρόνια αργότερα από την εποχή του. Αλλά Amuriyah οικογένεια ήρθε στην εξουσία στην Ασσυρία στο βορρά. Ενεργοποίηση οι Χετταίοι από την Τουρκία από την αναπτυσσόμενη κατάσταση των Βαβυλωνίων Aakbhm αμέσως στο Kushites για τέσσερις αιώνες. Στη συνέχεια, κατακτήθηκε από τους Almitaon (είναι οι άνθρωποι που ονομάζεται αντισημιτική συχνά όνομα Hurion ή Alihuraaon) που προέρχονται από τον Καύκασο που ονομάζεται ήταν και παρέμεινε ως τη Μεσοποταμία εδώ και αιώνες. Αλλά μετά το 1700 χρόνια π.Χ.. M. Αναπτυχθεί σε μεγάλους αριθμούς σε όλη την βόρεια σε όλες της Ανατολίας. Και εμφανίστηκε στο βόρειο τμήμα της Ασσυρίας και Μεσοποταμίας Βόρεια Ανατολική βασίλεια, και νίκησε τους Ασσυρίους Almitanien και πολιόρκησαν την πόλη της Βαβυλώνας στο 1225 π.Χ.. M. Έφθασαν στη Μεσόγειο το 1100 π.Χ.. M.

 Μεσοποταμία, συμπεριλαμβανομένης και της γης μεταξύ του Τίγρη και του Ευφράτη, τα οποία έχουν την πηγή τους στα βουνά της Αρμενίας στη σύγχρονη Τουρκία. Και τα δύο ποτάμια τροφοδοτούνται από πολλούς παραποτάμους, και ολόκληρο το σύστημα τροφοδοσίας νερού του ποταμού μια τεράστια ορεινή περιοχή. Δρόμοι στη Μεσοποταμία συνήθως ακολουθούν τον Ευφράτη, διότι στις όχθες του ποταμού Τίγρη είναι συνήθως σοβαρή και δύσκολη. Ημίξηρο κλίμα της περιοχής με πάνω από μια απέραντη έρημο του Βορρά, η οποία δίνει τόπο στην πλατεία έκταση 6.000 μίλια από έλη, λίμνες, ελώδεις περιοχές, καθώς και τις όχθες του καλάμια στο νότο. Σε πολύ νότια του Ευφράτη και του Τίγρη ενωθούν και ρίχνουμε στον Περσικό Κόλπο.
 Άγονες περιβάλλον, που κυμαίνονται από τις βόρειες περιοχές της την αρδευόμενη γεωργία, στα νότια από την άποψη της αρδευόμενης γεωργίας είναι απαραίτητη, αν το επιπλέον ποσό της ενέργειας που επέστρεψε από την τοποθέτηση της ενέργειας μπορεί να επιτευχθεί. Άρδευση με τη βοήθεια της υψηλής επιφανειακά ύδατα, τα υπόγεια ύδατα, και το λιώσιμο του χιονιού από τις ψηλές κορυφές των βουνών Zagros και από την αρμενική Highlands, η πηγή του Τίγρη και του Ευφράτη, ο οποίος του δίνει μια περιοχή το όνομά της. Χρησιμότητα της άρδευσης εξαρτάται από την ικανότητα να κινητοποιήσει αρκετή δουλειά για την κατασκευή και τη συντήρηση των καναλιών, και αυτό, από τα αρχαία Alozl, έχει βοηθήσει στην ανάπτυξη των αστικών οικισμών και κεντρικά συστήματα της πολιτικής εξουσίας.

Γεωργία σε ολόκληρη την περιοχή έχουν ολοκληρωθεί από τη βόσκηση νομαδική, που μεταφέρουν Βεδουίνων σκηνές κοπάδια Saknoa των προβάτων και αιγών (και αργότερα καμήλες) από το ποτάμι βοσκότοπο σε ξηρά καλοκαιρινούς μήνες, και έξω στο έδαφος των βοσκοτόπων σεζόν στην άκρη της ερήμου την περίοδο των βροχών το χειμώνα. Περιφέρεια έλλειψη γενικά την κατασκευή πέτρα, πολύτιμα μέταλλα, ξυλεία, και ως εκ τούτου ιστορικά επικαλείται το εμπόριο μακρινών αποστάσεων των γεωργικών προϊόντων για την εξασφάλιση αυτών των υλικών από απομακρυσμένες περιοχές. Στις ελώδεις περιοχές στο νότο της χώρας, βρήκε ένα σύνθετο πολιτισμό που βασίζεται στην αλιεία και το νερό από τους προϊστορικούς χρόνους, και προστίθεται στο πολιτιστικό μίγμα.

Αναλύσεις στο σύστημα περιοδικά πολιτιστική και υπέγραψε μια σειρά λόγων. Η ζήτηση εργατικού δυναμικού έχει από καιρό σε καιρό για την αύξηση του αριθμού των ατόμων που υπερβαίνουν τα όρια της αντοχής ικανότητα του περιβάλλοντος, καθώς και τις συνέπειες μιας περιόδου αστάθειας του κλίματος, την κατάρρευση της κεντρικής κυβέρνησης και η μείωση του πληθυσμού μπορεί να συμβεί. Αντ 'αυτού, η στρατιωτική αδυναμία της εισβολής από την οριακή ορεινών φυλών ή νομάδες κτηνοτρόφοι οδήγησαν σε περιόδους κατάρρευσης του εμπορίου και της παραμέλησης των συστημάτων άρδευσης. Ποσό ίσο με, προσελκύοντας ένα κεντρικό τάσεις μεταξύ των ΗΠΑ σήμαινε ότι η κεντρική αρχή για ολόκληρη την περιοχή, όταν επιβάλλεται, έχει την τάση να είναι εφήμερες, αποσπασματικές και των τοπικών εξουσιών υπέρ των περιφερειακών ενοτήτων που είναι μικρότερες ή φυλής. Αυτές οι τάσεις έχουν συνεχιστεί μέχρι και σήμερα στο Ιράκ.

 Η αρχαιότερη γνωστή γραπτή γλώσσα στη Μεσοποταμία ήταν Σουμερίων, μια γλώσσα απομονωμένες μονολιθική. Σημιτικές διαλέκτους, μιλώντας στη Μεσοποταμία με πρώιμη Σουμερίων. Αργότερα την ίδια σημιτική γλώσσα, Ακκαδική, ήρθε να είναι η κυρίαρχη γλώσσα, αν και Σουμερίων ήταν διατηρούνται για διοικητικούς σκοπούς, θρησκευτική, λογοτεχνική και επιστημονική. Διαφορετικές ποικιλίες των Ακκαδική χρησιμοποιήθηκαν μέχρι το τέλος του δεύτερου Βαβυλώνας. Στη συνέχεια έγινε αραμαϊκή, η οποία είχε γίνει κοινή στη Μεσοποταμία, την περιφερειακή επίσημη γλώσσα διοίκηση του Αχαιμενιδών Περσικής αυτοκρατορίας. Ανάσχεση της χρήσης Ακκαδική, αλλά και οι δύο των Σουμερίων και Ακκαδική ήταν ακόμα χρησιμοποιούνται σε ναούς για μερικούς αιώνες.

Πρόωρη Μεσοποταμία (γύρω στα μέσα 4η χιλιετία π.Χ.) σφηνοειδή γραφή εφευρέθηκε. Σφηνοειδής σημαίνει κυριολεκτικά «σφηνοειδές», λόγω του Κόμματος του τριγώνου χρησιμοποιείται για τη συμπίεση των σημάτων στυλό σε βρεγμένο πηλό. Τυποποιημένη μορφή κάθε σημείου σφηνοειδή φαίνεται ότι η εξέλιξη των απεικονίσεων. Οι πρώτες (7 πάνελ παλιά) να προέρχονται από οποιοδήποτε - Anna πολύ ιερή αυλή αφιερωμένο στη θεά Ινάννα στην Ουρούκ, Level III, το κτίριο είχε χαρακτηριστεί ως ένας ναός (γ) του Hvar.
 
Συμβολική σύστημα έγκαιρης σφηνοειδή πήρε πολλά χρόνια να κυριαρχήσει. Οι Ως εκ τούτου, μόνο ένας περιορισμένος αριθμός ατόμων διορίστηκαν υπάλληλοι εκπαιδεύονται για να διαβάζουν και να γράφουν. Δεν ήταν μέχρι την έγκριση της χρήσης σε μεγάλη κλίμακα τομογραφία του κειμένου σύμφωνα με τον κανόνα του Sargon ότι μεγάλα τμήματα του πληθυσμού της Μεσοποταμίας δεν είναι αναλφάβητοι. Τεράστια αρχεία κειμένων που ανακτήθηκαν από τα αρχαιολογικά πλαίσια των σχολείων της αρχαίας Βαβυλώνας εκτύπωσης, στο οποίο παιδείας που δημοσιεύθηκε
  
 Κατά τη στιγμή της Βαβυλώνας, υπήρχαν βιβλιοθήκες στις περισσότερες πόλεις και ναούς? Όπως Σουμερίων είναι "αυτός που θα υπερέχουν σε υπαλλήλους σχολείο πρέπει να ξυπνήσει με την αυγή». Οι γυναίκες με τους άνδρες έχουν μάθει να διαβάζουν και να γράφουν, και Babylon σημιτική, που περιλάμβανε Marafhllgh εξαφανιστεί Σουμερίων, κλιπ και περίπλοκα.
 
Ένα μεγάλο μέρος της λογοτεχνίας Βαβυλωνιακή μεταφράστηκε από Σουμερίων προέλευση, και η γλώσσα της θρησκείας και του δικαίου καιρό συνέχισε να συμπαγή την αρχαία γλώσσα των Σουμερία. Λεξιλόγιο, γραμματική, και τη μετάφραση μεταξύ των γραμμών είναι εξοπλισμένα για τη χρήση των μαθητών, καθώς και παρατηρήσεις σχετικά με τα αρχαία κείμενα και τις ερμηνείες των διφορούμενες λέξεις και φράσεις. Συγχρονικά λέξεις της γλώσσας ήταν όλα τοποθετημένα και απροσδιόριστος, καθώς και λεπτομερείς καταλόγους αυτούς αντλήθηκαν.
 
Υπάρχουν πολλά λογοτεχνικά έργα Βαβυλωνιακή ότι Anoaneha γνωστό σε εμάς. Ένα από τα πιο γνωστά από αυτά είναι ένα έπος του Γκιλγκαμές, σε δώδεκα βιβλία, μετάφραση από το πρωτότυπο Σουμερίων από Sen - LIQ - Aoninna, και τοποθετημένα στη βάση της παραγγελίας. Κάθε τμήμα περιέχει μια ιστορία της περιπέτειας και ένα στην λειτουργία του Γκιλγκαμές. Η όλη ιστορία είναι το προϊόν μιας ένωσης, είναι πιθανό ότι ορισμένες από τις ιστορίες μια προστιθέμενη τεχνητά με το κεντρικό μοτίβο.
 
Βαβυλωνιακή αστρονόμοι ήταν πολύ ενδιαφέρον για τη μελέτη τα αστέρια και τον ουρανό, και τα περισσότερα από αυτά δεν μπορεί να προβλέψει την προ-πραξικόπημα του ηλιακές και σεληνιακές εκλείψεις. Νομίζω ότι οι άνθρωποι που όλα είχαν έναν σκοπό στην αστρονομία. Οι περισσότερες από αυτές που σχετίζονται με τη θρησκεία και οιωνούς. Οι αστρονόμοι της Μεσοποταμίας είχαν θέσει ένα χρονοδιάγραμμα 12 μηνών με βάση τους κύκλους της σελήνης. Διαίρεσε τον χρόνο, σε δύο εποχές: το καλοκαίρι και το χειμώνα. Η εμφάνιση της αστρονομίας, της αστρολογίας, καθώς και Aerkh του αυτή τη φορά
Κατά το όγδοο και έβδομο αιώνα π.Χ., Βαβυλωνίων αστρονόμοι αναπτύξει μια νέα προσέγγιση για την αστρονομία. Altaata άρχισε να σπουδάζει φιλοσοφία που ασχολούνται με την ιδανική φύση του σύμπαντος νωρίς, και άρχισε την εργασία για την εσωτερική λογική μέσα πρόβλεψης πλανητικών συστημάτων τους. Αυτή ήταν μια σημαντική συμβολή στην αστρονομία και τη φιλοσοφία της επιστήμης, και κατά συνέπεια μερικοί επιστήμονες έχουν προτείνει αυτή τη νέα προσέγγιση όσον αφορά την επιστημονική επανάσταση, η πρώτη αυτής της νέας προσέγγισης για την αστρονομία υιοθετήθηκε και αναπτύχθηκε περαιτέρω στην αστρονομία στα ελληνικά και ελληνιστικά.
 
Με τον καιρό, Greyhound και Barthe, αστρονομικά εκθέσεις επιστημονικού χαρακτήρα με ακρίβεια? Είναι αβέβαιο πόσα είχε προηγουμένως αναπτύξει τις γνώσεις τους και τις μεθόδους τους έχουν αναπτυχθεί Βαβυλωνιακό ανάπτυξη μεθόδων για την πρόβλεψη των κινήσεων των πλανητών αποτελεί βασικό κρίκο στην ιστορία της αστρονομίας

Ο αστρονόμος Βαβυλωνιακή μόνο γνωστό ότι η μορφή υποστήριξης από τον ήλιο -.. Μια κεντρική κίνηση των πλανητών ήταν Σέλευκος της Σελευκείας (190 π.Χ. Ο Σέλευκος είναι γνωστή από τα συγγράμματα του Πλούταρχου στηρίζεται η θεωρία του από έναν κεντρικό ήλιο, όπως η Γη περιστρέφεται γύρω από τον άξονά της, η οποία με τη σειρά του περιστρέφεται γύρω από τον ήλιο και σύμφωνα με τον Πλούταρχο, ο Σέλευκος σύστημα έχει αποδείξει από τον ήλιο - μια κεντρική, αλλά δεν είναι γνωστό ποια επιχειρήματα που χρησιμοποίησε.
 
Αστρονομία Βαβυλωνιακή είναι η βάση για τα περισσότερα από όσα έχουν γίνει στην αστρονομία ελληνικά και ελληνιστικά και ινδική αστρολογία, την κλασική στην αστρονομία Σασσανιδών, βυζαντινή, της Συρίας, και στην επιστήμη της ισλαμικής αστρονομίας στο Μεσαίωνα, και στην αστρονομία στην Κεντρική Ασία και τη Δυτική Ευρώπη
 
Χρησιμοποιήστε το λαό της Μεσοποταμίας Steny αριθμητικό σύστημα δύο δέκατα (βάση 60). Αυτή είναι η πηγή της την τρέχουσα ώρα, που αποτελείται από 60 λεπτά και 24 ώρες την ημέρα, καθώς και τον κύκλο των 360 μοιρών. Σουμερίων ημερολόγιο μετράται επίσης εβδομάδες επτά ημέρες την εβδομάδα. Αυτή η μαθηματική γνώση χρησιμοποιήθηκε στην παραγωγή χαρτών

 Βαβυλώνιοι μπορεί να γνώριζαν τους γενικούς κανόνες για τη μέτρηση χώρους. Μέτρησαν την περιφέρεια ενός κύκλου και τρεις φορές τη διάμετρο και την περιοχή ως ένα δωδέκατο του πλαισίου οριοθέτησης, η οποία θα ίσχυε σε περίπτωση Β εκτιμάται ως 3. Ληφθεί ως όγκος παραγωγής ενός κυλίνδρου στην απεργία της Αλ Κάιντα και το μήκος, αλλά ο όγκος της πυραμίδας κόλουρης ή Κυτιοποιίας εσφαλμένα, ως αποτέλεσμα της υψηλής και χτύπησε το ήμισυ του συνόλου των κανόνων. Επίσης, υπήρξε μια πρόσφατη ανακάλυψη στην οποία ο πίνακας χρησιμοποιεί το i (π ή π) τιμή των 3 και 1 / 8 (3.125 αντί για 3,14159 ~). Βαβυλώνιοι γνωστή επίσης τάση Βαβυλωνίων, μετρώντας μια απόσταση ίση με περίπου επτά μίλια (11 χλμ.) την ημέρα. Αυτή η μέτρηση για αποστάσεις τελικά μετατράπηκε σε ένα μίλι - και culminal χρήστη για τη μέτρηση της κίνησης του ήλιου και, ως εκ τούτου, αντιπροσωπεύει το χρόνο

 Το παλαιότερο κείμενο Βαβυλώνας στην ιατρική Taudely περίοδο της αρχαίας Βαβυλώνας στο πρώτο μισό της δεύτερης χιλιετίας π.Χ.. Τα περισσότερα από τα Βαβυλώνα ιατρικά συγγράμματα και μεγάλης κλίμακας, είναι το διαγνωστικό εγχειρίδιο που γράφτηκε από έναν γιατρό Esagil - Ken - ΑΠΛΗ της Borsippa, κατά τη διάρκεια της βασιλείας του βασιλιά της Βαβυλώνας Adad - μπαράζ - Adena (1069-1046 π.Χ.).
 
Μαζί με την ιατρική αρχαία Αίγυπτο σήμερα, οι Βαβυλώνιοι εισήγαγε τις έννοιες της διάγνωσης, τις προσδοκίες της ιατρικής, κλινική εξέταση και συνταγογράφηση. Επιπλέον, το διαγνωστικό εγχειρίδιο για μεθόδους θεραπείας, θεραπείας και αιτιολογία και τη χρήση της πειραματικής μεθόδου, ​​τη λογική και ορθολογισμό στη διάγνωση, τις προσδοκίες και τη θεραπεία. Κείμενο περιέχει έναν κατάλογο των ιατρικών συμπτωμάτων, ενώ υπάρχουν λεπτομερείς συχνά εμπειρικές παρατηρήσεις, μαζί με λογικούς κανόνες που χρησιμοποιούνται στο συνδυασμό των συμπτωμάτων Almlouhza στο σώμα του ασθενούς με τη διάγνωση και την πρόγνωση

Συμπτώματα και ασθένειες των ασθενών που έλαβαν θεραπεία με θεραπευτικά μέσα, όπως επιδέσμους, Alchrimatu σιτηρών. Εάν ο ασθενής δεν μπορεί να θεραπευτεί φυσικά, οι γιατροί βαβυλώνια συχνά βασίζονται σε εξορκισμό για να καθαρίσει τον ασθενή από οποιαδήποτε κατάρα. Αποδείξεις για την Esagil διάγνωση - Ken - ΑΠΛΗ βασίστηκε σε ένα σύνολο λογικών αξιωμάτων και παραδοχών, συμπεριλαμβανομένης της σύγχρονης άποψη ότι μέσα από την εξέταση και τον έλεγχο των συμπτωμάτων του ασθενούς, είναι δυνατό να καθοριστεί νόσου του ασθενούς, τα αίτιά της, οι μελλοντικές εξελίξεις, και τις ευκαιρίες για τη θεραπεία του ασθενούς.

 Esagil - Ken - ΑΠΛΗ ανακάλυψε μια ποικιλία από παθήσεις και ασθένειες, και τα συμπτώματα που περιγράφονται στον Οδηγό για τη διάγνωση. Αυτά περιλαμβάνουν τα συμπτώματα για πολλές ποικιλίες της επιληψίας και των σχετικών παθήσεων εκτός από τη διάγνωση και την πρόγνωση τους
 
Οι κάτοικοι της Μεσοποταμίας εφεύρει πολλές τεχνικές, συμπεριλαμβανομένων μεταλλικών και ορείχαλκο έργα, γυαλί και καθιστώντας λαμπτήρες, τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, τον έλεγχο των πλημμυρών, την αποθήκευση νερού και την άρδευση.
 
Ήταν επίσης ένας από τους πρώτους λαούς της εποχής του Χαλκού στον κόσμο. Νωρίτερα χρησιμοποίησαν χαλκό, μπρούντζο και χρυσό, και αργότερα χρησιμοποιήθηκε το σίδερο. Παλάτια ήταν διακοσμημένο με εκατοντάδες κιλά από αυτά τα μέταλλα είναι πολύ δαπανηρή. Όπως επίσης και η χρήση της πανοπλίας χαλκό, μπρούντζο και σίδηρο, καθώς και για διαφορετικά όπλα, όπως ξίφη, μαχαίρια, ακόντια, ραβδιά και πολεμοχαρείς

Το αρχαιότερο είδος των αντλιών είναι ο Αρχιμήδης βίδα (μαντολίνα), η πρώτη χρησιμοποιείται από Σενναχειρείμ, ο βασιλιάς της Ασσυρίας, σε συστήματα νερού στο Κρεμαστοί Κήποι της Βαβυλώνας και η Νινευή το δέκατο έβδομο αιώνα π.Χ., και αργότερα, περιγράφονται με περισσότερες λεπτομέρειες από τον Αρχιμήδη στον τρίτο αιώνα π.Χ.. Αργότερα κατά τη διάρκεια της Sassanid Αυτοκρατορίας ή Παρθία, έχουν κάνει μια μπαταρία της Βαγδάτης, η οποία μπορεί να είναι η πρώτη μπαταρίες, στη Μεσοποταμία
 
Η θρησκεία στη Μεσοποταμία είναι η πρώτη που πρόκειται να καταχωριστεί. Οι κάτοικοι της Μεσοποταμίας πίστευαν ότι ο κόσμος ήταν ένας επίπεδος δίσκος που περιβάλλεται από ένα χώρο ικανού μεγέθους και διάτρητο, και, πάνω απ 'όλα, τον Παράδεισο, όπως πίστευαν ότι το νερό ήταν παντού, πάνω, κάτω, οι πλευρές, και ότι το σύμπαν γεννήθηκε από αυτή την τεράστια θάλασσα. Επιπλέον, η θρησκεία της Μεσοποταμίας με την πολλαπλότητα των θεών

Αν και η πεποίθηση που περιγράφεται παραπάνω έχει σε κυκλοφορία μεταξύ των λαών της Μεσοποταμίας, υπήρχαν και περιφερειακές διαφορές. Η Σουμερίων λέξη για αυτό είναι ότι - τόσο, που αναφέρεται στο θεό και θεά Ki Ann. Ο γιος τους ήταν Ενλίλ, ο θεός του αέρα. Πιστεύουν ότι ο θεός Ενλίλ ήταν η πιο ισχυρή θεότητα. Ήταν ο αρχηγός θεός των θεών ή Πάνθεον ομάδα, όπως ήταν ο Δίας των Ελλήνων και των Ρωμαίων ήταν ο Δίας. Σουμέριοι που θέτει, επίσης, φιλοσοφικά ερωτήματα, όπως:? Ποιοι είμαστε, πού είμαστε, πώς φτάσαμε εδώ;. Τραβάνε οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα να εξηγήσεις που δόθηκαν από τους θεούς.
 
Εκατοντάδες τάφοι έχουν ανασκαφεί σε περιοχές της Μεσοποταμίας, που αποκαλύπτει πληροφορίες για τα ταφικά έθιμα στη Μεσοποταμία. Στην πόλη της Ουρ, οι περισσότεροι άνθρωποι θάφτηκαν σε οικογενειακούς τάφους κάτω από τα σπίτια τους (όπως συμβαίνει σε Catalhuyuc), μαζί με μερικές από τις περιουσίες τους. Λίγα βρέθηκαν τυλιγμένα σε χαλάκια και χαλιά. Τα παιδιά του αποθανόντος και τοποθετούνται σε ένα "ελκυστήρας" σημαντικό το γεγονός ότι έχουν αναπτυχθεί στην οικογένεια εκκλησία. Άλλες συντρίμμια βρέθηκαν θαμμένα σε ένα νεκροταφείο γενικά για την πόλη. 17 βρέθηκαν στον τάφο με πολύ πολύτιμα κομμάτια στο μυαλό τους? Υποτίθεται ότι επρόκειτο για τάφους της ιδιοκτησίας

Μερικά από τα τραγούδια που γράφτηκαν για τους θεούς, αλλά πολλά έχουν γραφτεί για να περιγράψει σημαντικά γεγονότα. Αν και η μουσική και τα τραγούδια ήταν διασκεδαστικό βασιλείς, επίσης απολαμβάνουν οι απλοί άνθρωποι που αγαπούν να τραγουδούν και να χορεύουν στο σπίτι τους ή στην αγορά. Τραγούδια έχουν τραγουδήσει σε παιδιά που ήταν Amrrunha στα παιδιά τους αργότερα. Έτσι, τα τραγούδια πέρασαν μέσα από πολλές γενιές για να γραφτεί από κάποιον. Αυτά τα τραγούδια ένα μέσο για να μετακινηθείτε δια μέσου των αιώνων πολύ σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα ιστορικά γεγονότα που έφτασε τελικά το σύγχρονο ιστορικοί.
 
Ούτι είναι ένα μικρό μουσικό όργανο, με Uttar. Η παλαιότερη εικαστική καταγραφή των επαγγελιών της επιστροφής για την περίοδο Ουρούκ στη νότια Μεσοποταμία περισσότερα από 5000 χρόνια πριν. Είναι το κυλινδρικό σφραγίδα είναι τώρα στο Βρετανικό Μουσείο και απέκτησε από τον Dr Dominique Κολωνία. Εικόνα που απεικονίζει τις θηλυκές πάπιες με τα εργαλεία τους σε μια βάρκα και να παίξει το δεξί χέρι. Αυτή η μηχανή εμφανίζεται εκατοντάδες φορές στην ιστορία της Μεσοποταμίας και πάλι στην αρχαία Αίγυπτο μετά από τη Δέκατη όγδοη Δυναστεία στις διαφορές και τις ποικιλίες της μακράς και κοντό λαιμό

Ούτι είναι πρόγονος του Eurovision όνομα του μηχανήματος λαούτο προέρχεται από το «ξύλο» την αραβική λαούτο, το οποίο είναι ίσως το όνομα του δέντρου που τους καθιστά λαούτο. (Ονοματεπώνυμο στα αραβικά, με το οριστικό άρθρο, είναι η πηγή της «παρτίδα» τη λέξη.)
Το κυνήγι ήταν δημοφιλής μεταξύ των Ασσυρίων βασιλέων. Πυγμαχία, πάλη δείχνουν σε αμοιβές σε πολλές περιπτώσεις, και μια μορφή του πόλο ήταν μάλλον δημοφιλής, με άντρες που κάθονται στους ώμους των άλλων ανθρώπων και όχι στα άλογα. Έπαιξαν επίσης και "Major", ένα παιχνίδι παρόμοιο με το ράγκμπι, αλλά παίζουν μια μπάλα από ξύλο. Έπαιξαν επίσης ένα παιχνίδι παρόμοιο με το Alcinat παιχνίδι στο τραπέζι, τώρα γνωστό ως "το βασιλικό παιχνίδι - Acsplo

Ιστορία της Μεσοποταμίας έγινε όλο και πιο πατριαρχική κοινωνία, όπου οι άνδρες, που ήταν πολύ ισχυρότερη από ό, τι οι γυναίκες. Thorchled Jacobsen, και άλλα μέλη υποστήριξαν ότι η κοινότητα της Μεσοποταμίας κυβερνήθηκε από τις αρχές της "Γεροντίας", η οποία ήταν οποίο γυναίκες και άνδρες εκπροσωπούνται ισότιμα​​, αλλά με το πέρασμα του χρόνου, της θέσης των γυναικών Hui, και περισσότερους άνδρες. Όσον αφορά την εκπαίδευση, μόνο την ατομική ιδιοκτησία και οι γιοι των πλουσίων και των επαγγελματιών, όπως γραφείς, οι γιατροί, οι διαχειριστές ναό, και ούτω καθεξής, πήγαν στο σχολείο.

  Τα περισσότερα από τα αγόρια μελετούσαν το επάγγελμα του πατέρα τους ή ήταν Eptdúa να μάθει το επάγγελμα από Abbaah. Τα κορίτσια έπρεπε να μείνει σπίτι του με τις μητέρες τους για να μάθουν καθαριότητα και το μαγείρεμα, και να φροντίσει για τα μικρότερα παιδιά. Μερικά από τα παιδιά βοήθησαν για να συντρίψουν το σιτάρι, ή τον καθαρισμό πουλιά. Σε κάτι ασυνήθιστο για αυτή τη φορά της ιστορίας, οι γυναίκες στη Μεσοποταμία είχαν δικαιώματα. Είχε το δικαίωμα της ιδιοκτησίας, και, αν έχουν βάσιμους λόγους, για να επιτύχει την έκδοση διαζυγίου

Γεωγραφία της Μεσοποταμίας είναι ότι μια τέτοια γεωργία μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω της άρδευσης και καλή αποστράγγιση, η οποία είχε μια βαθιά επίδραση στην ανάπτυξη του πολιτισμού στη Μεσοποταμία. Η ανάγκη για άρδευση οδήγησαν οι Σουμέριοι και αργότερα Akkadians να οικοδομήσουμε πόλεις κατά μήκος των ποταμών Τίγρη και Ευφράτη και τα υποκαταστήματα αυτών των ποταμών. Ορισμένες μεγάλες πόλεις, όπως η Ουρ και Ουρούκ, ρίζωσε στην παραπόταμοι του Ευφράτη ποταμού, ενώ άλλες, ιδίως για τους Gach, χτισμένο στους κλάδους του ποταμού Τίγρη. Ποτάμια και παρέχονται περισσότερες από τα οφέλη του ψαριού (που χρησιμοποιούνται τόσο για τρόφιμα και εμπλουτισμό), τα καλάμια και λάσπη (δομικά υλικά).

Με την άρδευση του εφοδιασμού με τρόφιμα στη Μεσοποταμία ήταν πολύ πλούσιο με τις κοιλάδες του Τίγρη και του Ευφράτη ποτάμια, τα οποία αποτελούν το βορειοανατολικό τμήμα της Εύφορη Ημισέληνο, η οποία περιελάμβανε, επίσης, τον Ιορδάνη ποταμό και τον ποταμό Νείλο. Παρά το γεγονός ότι η γη που βρίσκεται πλησιέστερα προς τους ποταμούς ήταν εύφορη και καλά για τις καλλιέργειες, μερίδες της γης μακριά από το νερό ήταν ξηρός και σε μεγάλο βαθμό μη κατοικήσιμη. Για το λόγο αυτό η ανάπτυξη των αρδευτικών ήταν πολύ σημαντικό για εποίκους της Μεσοποταμίας. Άλλες καινοτομίες της Μεσοποταμίας, συμπεριλαμβανομένου και του ελέγχου του νερού μέσω της χρήσης των φραγμάτων και των καναλιών. Οι πρώτοι άποικοι της εύφορης γης στη Μεσοποταμία Astkhaddmot ξύλινα άροτρα για να μαλακώσει το χώμα πριν από τη φύτευση καλλιεργειών όπως τα κρεμμύδια κριθάρι,, σταφύλια, γογγύλια και τα μήλα. Οι άποικοι στη Μεσοποταμία ήταν οι πρώτοι άνθρωποι Alzbn έκανε μπύρα και κρασί.

 Παρά το γεγονός ότι το ποτάμι έχει εξασφαλίσει τη συνέχεια της ζωής, είναι επίσης καταστράφηκε από τις συχνές πλημμύρες που σάρωσαν ολόκληρη πόλεις. Καιρός ότι είναι απρόβλεπτη, σε πολλές περιπτώσεις, στη Μεσοποταμία ήταν δύσκολο για τους αγρότες? Καταστράφηκαν καλλιέργειες σε πολλές περιπτώσεις, ως εκ τούτου, διατηρείται ένα αντίγραφο ασφαλείας πηγές των τροφίμων, όπως οι αγελάδες και τα πρόβατα. Ως αποτέλεσμα των ικανοτήτων στον τομέα της γεωργίας στη Μεσοποταμία, οι αγρότες δεν στηρίζονται σε σκλαβιά για να ολοκληρωθεί η εργασία στα αγροκτήματα που τους χορηγούνται, με ορισμένες εξαιρέσεις. Υπήρχαν πολλοί κίνδυνοι συναφείς με την υλοποίηση της διαδικασίας της δουλείας (διαφυγής / slave εξέγερση

 Γεωγραφία της Μεσοποταμίας είχε μια βαθιά επίδραση στην πολιτική ανάπτυξη της περιοχής. Μεταξύ των ποταμών και των ρεμάτων, των Σουμερίων άνθρωποι χτίστηκε τις πρώτες πόλεις, μαζί με τα κανάλια άρδευσης που χωρίζονται από τεράστιες εκτάσεις της ερήμου ανοικτή ή βάλτο, όπου νομαδικές φυλές περιπλανιόταν. Η επικοινωνία μεταξύ των απομονωμένες πόλεις ήταν δύσκολη και μερικές φορές επικίνδυνη. Και ως εκ τούτου κάθε πόλη Σουμερίων έγινε κράτος - πόλη, ανεξάρτητα από τους άλλους, και προστάτης της ανεξαρτησίας της. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μια πόλη μπορεί να προσπαθήσουν να εισβάλουν και να ενώσει την περιοχή, αλλά οι προσπάθειες αυτές αντιστάθηκαν και απέτυχε για αρκετούς αιώνες. Ως αποτέλεσμα, η πολιτική ιστορία της Sumer είναι ένας από τους σχεδόν σταθερή υποθέσεων. Τελικά Sumer ήταν ενωμένη με Ayanatam Eannatum, αλλά ομοιομορφία ήταν αδύναμη και απέτυχε να μείνετε εκεί που Akkadians κατέκτησε Σουμερία στο 2331 π.Χ.. Μετά από μόλις μια γενιά αργότερα.

Κατά την Ασσυρία εξελίχθηκε σε μια αυτοκρατορία, ήταν χωρισμένη σε μικρά κομμάτια, που ονομάζονται επαρχίες. Κάθε ένα από αυτά είναι το όνομά του από μεγάλες πόλεις, όπως η Νινευή, της Σαμαριάς, τη Δαμασκό και Arpad. Είχαν μια ειδική κυβερνήτη, ο οποίος ήταν για να βεβαιωθείτε ότι όλοι πληρώνουν το φόρο που οφείλεται από τον? Ονομαζόταν οι στρατιώτες του πολέμου, και την προμήθεια των εργαζομένων κατά την οικοδόμηση του ναού. Ήταν επίσης υπεύθυνος για τους νόμους που ήδη εφαρμόζονται. Με αυτόν τον τρόπο ήταν πιο εύκολο να κρατήσει τον έλεγχο της αυτοκρατορίας, όπως η Ασσυρία. Αν και Cannon Βαβυλώνα μικρή χώρα των Σουμερίων περίοδο, έχει αυξηθεί σημαντικά με την πάροδο του χρόνου του κανόνα του Χαμουραμπί. Ήταν γνωστός ως ο "νομοθέτης", και σύντομα Βαβυλώνα έγινε μια από τις κυριότερες πόλεις στη Μεσοποταμία. Ονομάστηκε αργότερα Βαβυλωνία, που σημαίνει "πύλη των θεών." Επίσης, έγινε μια από τις μεγαλύτερες στην ιστορία της μάθησης

Με την ανάπτυξη των πόλεων-κρατών, σφαίρα επιρροής της αλληλεπικάλυψης, δημιουργώντας συγκρούσεις μεταξύ των πόλεων-κρατών, ιδιαίτερα πέρα από το έδαφος και τα κανάλια. Οι συγκρούσεις σημειώθηκαν στην δισκία αρκετές εκατοντάδες χρόνια πριν από κάθε μεγάλο πόλεμο - την πρώτη εγγραφή του πολέμου έλαβαν χώρα γύρω στο 3200 π.Χ., αλλά δεν ήταν διαδεδομένη πριν από το έτος 2500 π.Χ.. Στο σημείο αυτό περιλαμβάνονται ο πόλεμος στο πολιτικό σύστημα της Μεσοποταμίας, όπου μπορούν να ενεργούν ως διαιτητής για μια ουδέτερη πόλη, δύο πόλεις ανταγωνίζονται. Αυτό βοήθησε στη διαμόρφωση των ενώσεων μεταξύ των πόλεων, η οποία οδήγησε τις χώρες της περιοχής. Όταν π.Χ. δημιουργήθηκε αυτοκρατορίες, πήγαν στον πόλεμο περισσότερο με ξένες χώρες.

 Ο βασιλιάς Sargon, για παράδειγμα, κατέκτησε όλες τις πόλεις της Σουμερία, ορισμένες πόλεις στη Δημοκρατία του Mari, και στη συνέχεια πήγε στον πόλεμο με τη Συρία, πολλοί από τους τοίχους των παλατιών Βαβυλωνίων είναι διακοσμημένα με εικόνες από επιτυχείς μάχες και τον εχθρό, αν απεγνωσμένα διαφυγή, ή να κρύβονται ανάμεσα στα καλάμια. Βασιλιάς στη Σουμερία, Γκιλγκαμές, ήταν πιθανά τα δύο τρίτα θεός και το ένα τρίτο και μόνο ένα ανθρώπινο ον. Υπάρχουν θρυλικές ιστορίες και τα ποιήματα μαζί του, η οποία πέρασε για πολλές γενιές, επειδή έχει πολλές περιπέτειες, η οποία πιστεύεται ότι είναι πολύ σημαντικό, και κέρδισε πολλούς πολέμους και μάχες

       .  .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق