Sunday 6 November 2011

Η σημασία της οικογένειας στην Αίγυπτο φαραωνικού

Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι γνώριζαν ότι ο γάμος από τους σημαντικότερους παράγοντες μιας καλής κοινωνίας, η σύνθεση της οικογένειας των αρχαίων Αιγυπτίων είναι ύψιστης σημασίας και ο άνθρωπος που συνιστάται από τα παιδιά του και ότι τα παιδιά μεγαλώνουν για να διαπιστώσει ότι οι γονείς αρχίζουν να ψάξει για το καλό σύζυγο για το γιο τους να διαιωνίσουν τη μνήμη τους και τα παιδιά του να τον βοηθήσει στο έργο του.

Διαπιστώνουμε ότι οι σοφοί, όπως η αλ-Χακίμ "Πτα Hotep" συμβούλευσε τον γιο του να παντρευτεί, του λέει: "Αν είστε γεγονός οικογένεια ένας σοφός άνθρωπος για τον εαυτό σου." Υπάρχει επίσης ένας σοφός γιος, μια άλλη συνέστησε «ότι ήταν σοφό να λάβει τη νέα σύζυγό του γεννά τα παιδιά του. Τίποτα τόσο καλά με την παρουσία του στο σπίτι ενός άντρα είναι του».

Όπως και σοφός, «Εγώ», είπε, «να λάβει η γυναίκα κάποιου για τον εαυτό του όταν ήταν νέος, έτσι ώστε να του δώσει ένα γιο, θέσατε τον και εσείς στα νιάτα σας και να ζήσουν για να δουν και να γίνει ένας άνθρωπος που ευτυχής αφθονούσαν Forums Aoukrunh Ο καθένας και η οικογένειά του για τα παιδιά του

 Ήταν σοφός, όπως: «Είμαι" συμβούλευσε τον γιο του λέγοντας: «Να τηρείτε τη μητέρα σου και εγώ την άποψη, ο Θεός είναι αυτός που έδωσε σε εσάς, έχετε την καμπάνια σας στο στομάχι ένα βαρύ φορτίο ώμους Babih μόνη της, χωρίς βοήθεια, και όταν γεννήθηκε έχει να σας εξυπηρετήσουμε ή λεπτή σας, και στη συνέχεια είχαν θηλάσει για τρία χρόνια. .... κλπ.. θυμάται ότι η μητέρα σας έχει γεννηθέντα μην αφήσουμε Tlomk και σηκώνει το χέρι της για να Θεός θα ακούσει την καταγγελία της.

Εδώ βρίσκουμε το ενδιαφέρον της κοινότητας αυτής στη μητέρα της τους σημαντικότερους πυλώνες του υπολοίπου της κοινότητας και μετά από το σύζυγό της στην αρχαία αιγυπτιακή κοινωνία. Επίσης ενδιαφέρονται για την αιγυπτιακή κοινωνία να εργαστούν για τη δύναμη των οικογενειακών δεσμών μεταξύ των μελών της οικογένειας, όπου τα ζευγάρια συνιστάται για συνετή καλή μεταχείριση της συζύγου, ο σοφός λέει: αγαπώ τη γυναίκα σας στο σπίτι, όπως είναι η διαρρύθμιση των χώρων και την ελπίδα το στομάχι της με τρόφιμα και ρούχα, X-πίσω.

Καλή όσο η καρδιά της ζωντανή, που τομέα ένα καλό πράγμα για το σύζυγό της. Εδώ και κάνουν έρωτα μεταξύ του ζευγαριού με βάση συζυγικής και αυτό είναι αυτό που το σώμα του καλλιτέχνη τόσο στην αιγυπτιακή τοιχογραφία τοπίο ζωγραφισμένο μέσα στους τοίχους των τάφων των ατόμων, καθώς και αγάλματα της οικογένειας και μερικά από τα αγάλματα της ιδιοκτησίας.

 Επίσης, συνιστάται ο σοφός άντρας να είναι φιλικό, λέει: "Μην είσαι αγενής ή σκληρή καρδιά, γιατί δεν το μαλακό εργαστείτε με αυτό περισσότερη δύναμη Δώστε προσοχή σε ό, τι θέλετε από αυτό και να γυρίσει προς το μέρος του τα μάτια της και, το φέρει, μόνο έτσι Tstbgaha στο σπίτι σας και να τους ζουν στο σπίτι σας, και να είναι ευτυχισμένος. Εάν το χέρι σας με τη συνεργασία. η πρόθεση είναι να εργαστεί για τη σταθερότητα του χρόνου στο σπίτι μεταξύ των συζύγων.

Ήταν η αιγυπτιακή τακτική γυναίκα ενδιαφέρεται για τις υποθέσεις του σπιτιού είναι από τον πρώτο πυλώνα της οικογενειακής σταθερότητας, συμπεριλαμβανομένων των καθηκόντων του την παρασκευή τροφίμων και το σπίτι τον καθαρισμό και την προσαρμογή και την προσοχή σε ιδιωτικές επιχειρήσεις για να βοηθήσει το σύζυγό της, είτε στην εργασία ή τη γεωργία, και πήγε στην αγορά μαζί με την αύξηση των παιδιών και την εκπαίδευση τους, έτσι βρίσκουμε σε μεγάλη ηλικία της σεβαστές και λατρεύεται από τον σύζυγο, τα παιδιά, αυτό ήταν της Αιγύπτου γυναικών μια ιδιαίτερη θέση στην οικογένεια και την κοινωνία, και ονομάστηκε από τον τίτλο "Bar άνοιξη" νοικοκυρά ή «έξι σπίτι» και είχαν την ελευθερία να τρέξει το σπίτι όπως σας αρέσει

 Όπως αναφέρθηκε οι σοφοί και οι γυναίκες να μην αναμειγνύεται με ξένους, τόσο οι άνδρες όσο και γυναίκες και μακριά από τη διαφθορά, διατηρώντας παράλληλα την αξιοπρέπεια της δυναστικής και τα μυστικά των σπιτιών, όπως: "Να μην μπει στο σπίτι επιτρέπεται μόνο όταν λέτε ο ιδιοκτήτης: Καλώς ήρθατε.

Με διαφορετικά επίπεδα κοινωνικής τάξης αιγυπτιακή οικογένειες πλουσίων και φτωχών και μεταξύ αυτών ήταν οι εν λόγω έννοιες, την ηθική, η εκπαίδευση είναι ένα χαρακτηριστικό που συνδυάζει την πλουσίων και φτωχών

 .

No comments:

Post a Comment