Wednesday 2 November 2011

τον ελληνικό πολιτισμό

Από τους αρχαιότερους πολιτισμούς παγκοσμίως, λόγω της ιστορίας, του πολιτισμού της, οι Έλληνες, ή, τον Ελληνισμό, ο όρος αναφέρεται στην ιστορική περίοδο (από 750 π.Χ. έως το 146 π.Χ.), και τον πολιτισμό που εξαπλώνονται του ελληνικού πολιτισμού στη Μεσόγειο, την Ανατολική Ευρώπη και την Ασία, την ολοκληρωμένη με τις τοπικές κουλτούρες.
 
Οι Έλληνες ήθελαν να ρυθμίσετε τη μεγαλύτερη αυτοκρατορία στην ιστορία της Ασίας και της Ευρώπης μετά την κατάληψη της Μέσης Περσία και τη Βαβυλώνα, την Ινδία και την Εγγύς Ανατολή, την Αίγυπτο και τη Βόρεια Αφρική έχει επιτύχει αυτό το όνειρο, τον γιο τους Αλέξανδρο.
  Στις αρχές του τέταρτου αιώνα π.Χ.. Μ. Μακεδόνες άρχισαν να επηρεάζουν τα γεγονότα στην Ελλάδα και τους Έλληνες, ιδιαίτερα μετά την αντιπαλότητα μεταξύ Αθήνας και Σπάρτης.
 
Οι Πέρσες Aalponhma ένας εναντίον του άλλου. Η πόλη της Αθήνας και στη συνέχεια ένα ανεξάρτητο κράτος και το κοινοβούλιο του. Σε αυτήν την εποχή, η κλήση για να ενώσει τους Έλληνες και τους Μακεδόνες να αντιμετωπίσει την απειλή από τους Πέρσες. Ο Αριστοτέλης ήταν ο Αλέξανδρος έκκληση για την παρούσα πρόσκληση για ενότητα για την υποδούλωση των λαών. Και ο Αριστοτέλης έστελνε χρήματα για να Flaton δάσκαλό του να στείλει ανθρώπους στην Ασία για τη συλλογή πληροφοριών και κατάσκοπος για το φυσικό άλογο

 Πολιτισμός προέκυψε Ελλάδα Βαλκανικής Χερσονήσου και του Κόλπου του Αιγαίου στη βόρεια ακτή της Μεσογείου ορεινή περιοχή των στενών πεδιάδων, διάστικτη με μια ομάδα μικρών νησιών του Αιγαίου Πελάγους. Η ιστοσελίδα αντίκτυπο στην Ελλάδα πολιτισμού σημαντικό αντίκτυπο. Είναι κοντά στην πηγή των αρχαίων ανατολικών πολιτισμών »Αίγυπτος - Levant - Ιράκ -. Vinkie όπως η Κρήτη και η Κύπρος, ως η κύρια διάβαση για τη σύνδεση των πολιτιστικών και εμπορικών συναλλαγών με τις περιοχές και στη Μικρά Ασία και τις ακτές της Βόρειας Αφρικής, καθώς και των ακτών της Ελλάδα στα δυτικά και τα νησιά κοντά σε αυτό, όπως η δυτική πύλη της Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένης της οι μετανάστες και οι έμποροι που ο πολιτισμός στην ιταλική χερσόνησο,

Έτσι προήλθε το ρωμαϊκό πολιτισμό, και έτσι γεωγραφική θέση της χώρας έχει βοηθήσει τους Έλληνες να ενεργεί ως εισαγωγέας των πολιτισμών της Ανατολής και έχουν έναν διανομέα για την υπόλοιπη Ευρώπη. Εκτός από το διαιρεμένο έδαφος, βουνά υψηλά χώρα τους Έλληνες σε μια ομάδα περιφερειών περιορισμένο χώρο και απομονωμένο λόγω της δυσκολίας της επικοινωνίας μεταξύ τους, η οποία οδήγησε στην εμφάνιση των κρατών γύρω από τις μεγάλες πόλεις και σημαντικό είναι για την κάθε πόλη να βασίζονται στον εαυτό τους όσον αφορά την πολιτική, οικονομική και ανταγωνίζονταν αυτές τις πόλεις μεταξύ τους και ποικίλα ενδιαφέροντα και αντικρουόμενες στόχους .

  Έχει οδηγήσει τη φύση της ορεινής χώρας προς την κατεύθυνση της οικογένειάς της προς τη θάλασσα ως μέσο επικοινωνίας, όπως ήταν εύκολο να εγκαταστήσετε την ελληνική θάλασσα για να φέρουν την ταλαιπωρία των διερχόμενων τις ορεινές περιοχές και στη συνέχεια ήταν ο πολιτισμός του πολιτισμού, οι Έλληνες το ελεύθερο εμπόριο, και ο στόλος και ιδιόκτητο στόλο της πόλης της Αθήνας, ένα ορόσημο στον ελληνικό πολιτισμό, και έχουν εύκολη ιππασία στη θάλασσα από τα νησιά όρμους και χερσονήσους εξάπλωση ελληνικών ακτών και γύρω στο λαό της χώρας να ταξιδέψει σε πολλούς προορισμούς μετανάστευσε και έχει διακανονίσει ή επιστρέψει, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων του ενεργητικού και τις ιδέες των άλλων πολιτισμών
. Εξάπλωση του Βασιλείου της Muaria ανατολικά της Ινδίας στην αρχαία Αίγυπτο, τη Δύση καιαπό την Τουρκία, βόρεια Συρία και το σύνολο της νότιας και θεωρείται η μεγαλύτερη βασίλεια των Ελλήνων στην ιστορία Υπήρξε Ελλάδα στο χώρο ξεχωριστό: αναδειχθεί ο πολιτισμός Ελλάδαχερσόνησο, τα Βαλκάνια και στον Κόλπο του Αιγαίου στη βόρεια ακτή της Μεσογείου, των ορεινών πεδιάδες στενά, διάσπαρτα από μια ομάδα μικρών νησιών του Αιγαίου. Η ιστοσελίδααντίκτυπο στην Ελλάδα πολιτισμού σημαντικό αντίκτυπο.

  Είναι κοντά στην πηγή των αρχαίων πολιτισμών της Ανατολής, "Αίγυπτος - Levant - Ιράκ», όπωςη Κρήτη και η Κύπρος ως κύριο σημείο διέλευσης για τις εμπορικές και πολιτιστικές επαφές μετους οργανισμούς αυτούς και τα παράλια της Μικράς Ασίας και της Βόρειας Αφρικής. Εκτός απότις ακτές της Ελλάδα Δυτική και τα κοντινά νησιά τα οποία χρησιμεύουν ως η δυτική πύλη της στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των εμπόρων φέρουν και τους μετανάστες πολιτισμός στην ιταλική χερσόνησο, και έτσι ξεκίνησε τον πολιτισμό, τους Ρωμαίους, και έτσι βοήθησε τη γεωγραφική θέση Ελλάδα για να ενεργεί ως εισαγωγέας των πολιτισμών της Ανατολής και του διανομέα έχουν στην υπόλοιπη Ευρώπη.

 Εκτός από το διαιρεμένο έδαφος, βουνά υψηλά χώρα τους Έλληνες σε μια ομάδα περιφερειών περιορισμένο χώρο και απομονωμένο λόγω της δυσκολίας της επικοινωνίας μεταξύ τους, η οποία οδήγησε στην εμφάνιση των κρατών γύρω από τις μεγάλες πόλεις και σημαντικό είναι για την κάθε πόλη να βασίζονται στον εαυτό τους όσον αφορά την πολιτική, οικονομική και ανταγωνίζονταν αυτές τις πόλεις μεταξύ τους και ποικίλα ενδιαφέροντα και αντικρουόμενες στόχους .
 
  Έχει οδηγήσει τη φύση της ορεινής χώρας προς την κατεύθυνση της οικογένειάς της προς τη θάλασσα ως μέσο επικοινωνίας, όπως ήταν εύκολο να εγκαταστήσετε την ελληνική θάλασσα για να φέρουν την ταλαιπωρία των διερχόμενων τις ορεινές περιοχές και στη συνέχεια ήταν ο πολιτισμός του πολιτισμού, οι Έλληνες το ελεύθερο εμπόριο, και ο στόλος και ιδιόκτητο στόλο της πόλης της Αθήνας, ένα ορόσημο στον ελληνικό πολιτισμό, και έχουν εύκολη ιππασία στη θάλασσα από τα νησιά όρμους και χερσονήσους εξάπλωση ελληνικών ακτών και γύρω στο λαό της χώρας να ταξιδέψει σε πολλούς προορισμούς μετανάστευσε και έχει διακανονίσει ή επιστρέψει, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων του ενεργητικού και τις ιδέες των άλλων πολιτισμών

 Έλληνες αποκαλούσαν οι άνθρωποι τον εαυτό τους ή Alakhien Alhelinyin, έχει εμφανιστεί πριν από τη γέννηση του Boukmsmih πολιτισμού τους και πριν από πενήντα χρόνια και πέρασε από τρία στάδια:

Οι Έλληνες ήταν οι πρώτοι πολιτισμού στη γη των μικρών κυκλική ονομάζεται «Κυκλάδες» στο Αιγαίο Πέλαγος. Πληθυσμός μεγάλωνε σταφύλια, ελιές, σιτηρά, όπου και θα αυξήσει τα ζώα για τους σκοπούς του γάλα - κρέας. Και παρήγαγαν αγγεία και αγάλματα της μαρμαρογλυπτικής, τη χρήση των φύλλων των φυτών και χαρακτικά κατασκευασμένα από ηφαιστειακά πετρώματα και τα χάλκινα.
 
  Μετά από αρκετούς αιώνες, ήρθε καταστροφή για τους ιδιοκτήτες αυτής της πόλης, ο αντίκτυπος της ένας καταστροφικός σεισμός που ακολουθείται από μια ηφαιστειακή έκρηξη ένα τεράστιο κάψιμο περισσότερα νησιά των Κυκλάδων, ενώ άνθισε αλλού, ένα νησί της Κρήτης προέκυψε τους παλαιότερους πολιτισμούς της περιοχής στα νησιά που βρίσκονται ανατολικά της Μεσογείου και στη συνέχεια μετακόμισε στην Ελλάδα και το νησί της Κρήτης είναι το κέντρο και τα θεμέλια για αυτόν τον πολιτισμό, η οποία περιελάμβανε, στη συνέχεια, τα νησιά του Αιγαίου, τη Ρόδο και η Κύπρος και η Ελλάδα. Και επιστρέφει τα παλαιότερα ίχνη του πολιτισμού αυτού με τρεις χιλιάδες χρόνια π.Χ. και διήρκεσε σχεδόν δύο χιλιάδες χρόνια

,Ότι ο πολιτισμός έχει χωριστεί σε τρεις περιόδους, όπως αναφέρεται. Ήταν το όνομα αυτού του Alminoch πολιτισμό τον πολιτισμό σε σχέση με το Μίνωα, ένας βασιλιάς που αναφέρεται στην αρχαίοι μύθοι τον κανόνα του νησιού της Κρήτης. Υπήρχαν εμπορικές σχέσεις και πολιτισμικές επαφές μεταξύ των ιδιοκτητών του εν λόγω πολιτισμού στην Αίγυπτο, μεταφέρθηκε Alchrityon πολλά για την Αίγυπτο, βρήκα τα αποτελέσματα της Κρήτης και της Αιγύπτου, βρήκε χρόνο και κατασκευάζει υψηλής CRETEIL βρίσκονται στο αρχαιολογικούς χώρους στην Αίγυπτο.
 
  Σε μια εποχή που κρητικού πολιτισμού κατάρρευση και παρακμή άρχισε να ανθίζει ο πολιτισμός στις φυλές μετανάστευσαν στη Βαλκανική Χερσόνησο (στο νότιο τμήμα της Ελλάδα), αφού ήταν σε θέση να τη σταθεροποίησή τους για αιώνες, δεν ήταν οι Έλληνες πλάτες πρώτα μια ενωμένη χώρα που τους έφερε σε επαφή όλους τους υπό έλεγχο, αλλά για τους ίδιους και τους multi-κράτος χωριστά από το άλλο και κάθε κυβέρνηση κράτους και τους νόμους της, ο στρατός του και ίσως και ο λόγος είναι ότι η Ελλάδα ορεινή χώρα είναι δύσκολο να κάνουμε ένα ενωμένο κράτος, όπου, όμως, παρά την ανεξαρτησία των κρατών, η ελληνική ένας από τον άλλο, ήταν έξω από ένα από τους θρησκεία και τον πολιτισμό τους και ένας

 Όταν η εποχή του Almisinyin, έλυσε μια μεγάλη κρίση στην Ελλάδα, ακόμη και καλώντας αυτήν την εποχή η σκοτεινή περίοδος, που κράτησε για 400 χρόνια, οπότε νομίζω ότι οι άνθρωποι δεν θυμούνται πώς να γράψει για την απουσία οποιαδήποτε έγγραφα ή ενδείξεις για το τι έκαναν. Οι άνθρωποι διαποτισμένη με την πείνα άρχισε σιγά-σιγά, μέχρι που ήταν αποφασισμένοι να αφήσουν τη γη αυτή σε αναζήτηση νέων κορεσμού γη των αναγκών τους, Vzhbwaely παράλια της Μικράς Ασίας και του Αιγαίου, που σταμάτησε στο έδαφος.
 
  Στο όγδοο αιώνα π.Χ. οι Έλληνες άρχισαν να διεκδικούν τον πολιτισμό τους και την ευημερία τους και τους μετανάστες από τους οποίους έχουν αναπτυχθεί γύρω από τη Μαύρη Θάλασσα στα βορειο-ανατολικά και τα δυτικά προς τα νότια της Ιταλίας, μέχρι που έφτασε την ανάπτυξή τους στην Ισπανία και τη Γαλλία, οι περισσότεροι από τους μετανάστες εργάστηκαν ως γεωργοί και μερικές από αυτές φρόντισαν πυλώνα Εμπορίου. Ξεκίνησε η σταθερότητα των Ελλήνων, όταν οι παραγωγοί από την αναφορά στην Ελλάδα για να απελευθερώσει την έλλειψη εκεί, όπου η μετατροπή του λιμένα της Μαύρης Θάλασσας σε εκείνες τις ημέρες από το λιμάνι του σιταριού και τα δέντρα στο λιμάνι γεμάτο με κρασί και το ελαιόλαδο, το μέλι

 Με τον έκτο αιώνα π.Χ., υπήρχαν πολλές πόλεις ως κυρίαρχο στα ελληνικά πράγματα: την Αθήνα και τη Σπάρτη. Στην αρχαία Ελλάδα, οι άνθρωποι μιλούν μια γλώσσα και όχι περισσότερα, και να λατρεύουν τον ίδιο Θεό και να μοιράζονται τα ίδια ρούχα μέχρι τον όγδοο αιώνα π.Χ.. Λόγω του διαχωρισμού των πόλεων και διαιρείται με εμπόδια στη θάλασσα ή το βουνό. Οι περισσότερες πόλεις Kothena Κορίνθου και της Σπάρτης και των κτιρίων της γνώριζαν τις περιοχές τους είναι υψηλό και περιβάλλεται από τους αγρότες που καλλιεργούν και να αυξήσει τα ζώα.
 
  Κάθε πόλη έχει τώρα ένα ειδικό σύστημα διακυβέρνησης και τρόπων ανάπτυξης επιχειρηματικής δράσης, έτσι ώστε να γίνεται για κάθε πόλη του θεού για την προστασία τους, ιδίως από άλλες πόλεις, Phippnon ναό του στο φρούριο της Αθήνας, ένα Alokrbul. Η συνεχιζόμενη μάχη μεταξύ των πόλεων όπου πολεμούσαν μεταξύ τους, και πιο ισχυρές πόλεις στην Ελλάδα την εποχή εκείνη Αθήνα και τη Σπάρτη, που ήταν σε μόνιμη σύγκρουση με την ένταση του ανταγωνισμού μεταξύ τους. Όμως, σε ώρα ανάγκης θεραπεύτηκε νέων ερωτηθέντων, για παράδειγμα, όταν η περσική εισβολή της χώρας τους δεν βρήκε φάνηκε να ενωθούν για να νικήσουν τους εισβολείς

 Εμφανίστηκε στην αρχαία Ελλάδα μερικές πόλεις, ιδιαίτερα οι πόλεις συνέβαλαν σημαντικά στην κατασκευή του ελληνικού πολιτισμού είναι οι πόλεις της Σπάρτης και της Αθήνας. Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, είναι ο ιδρυτής της Σπάρτης Akdeimun, γιος του θεού Δία και της Tajit θεούς, κάλεσε στο όνομα της συζύγου του, Aorautas κόρη. Πήγα στη Σπάρτη μετά από το στρατιωτικό καθεστώς που είχε για την καταπολέμηση καιρό πολέμους με τους γείτονές της, με επικεφαλής την Αθήνα, η οποία αγωνίστηκε ένα καταστροφικό πόλεμο με τους συνεχίστηκε για ένα τέταρτο του αιώνα οι πόλεμοι γνωστό Albelopponih, αλλά η Αθήνα και η Σπάρτη σύντομα ενωμένη στο 481 π.Χ.. M, αν και Hroppema
 
, Όταν έκανε το άλογο την κατεύθυνση της Ελλάδα, και ήταν σε θέση να Αθήνας απευθύνεται στην πρώτη εκστρατεία, αλλά ότι η εκστρατεία του Β Περσικό, ήταν να καταστρέψουν τον στρατό της Αθήνας, εκτός από το ότι οι Σπαρτιάτες εξασφάλισε την απόσυρση μείον τις απώλειες του στρατού, ο Αθηναίος, να προσπαθούν με 300 από τους γενναιότερους ηγέτες της Σπάρτης στρατιωτική ηγεσία να Eonaides και διαμορφώθηκε σε μεγάλο περσικό στρατό έως ότου ο στρατός αποσύρθηκε στην Αθήνα βάζα ασφαλή τοποθεσία

Το σύστημα διακυβέρνησης στη Σπάρτη βασίζεται σε μια δημοκρατική βάση, σε κάποιο βαθμό εξαρτάται από την κατανομή των αρμοδιοτήτων στα τέσσερα στοιχεία: 1 - διπλή ιδιοκτησία του ατόμου έτσι ώστε να μην μοναδικό στο βασιλιά και μια φράση. 2 - Γερουσία αποτελείται από 28 μέλη (και απαιτείται να είναι τουλάχιστον εξήντα χρόνια το μέλος). 3 - μια γενική συνέλευση όλων των πολιτών, όταν το αρσενικό συμπληρώσει την ηλικία των τριάντα. 4 - Η ενδεχόμενη εφαρμογή των υπαλλήλων γραφείων, πέντε εκλεγμένοι από το λαό και κατέχουν το καθένα από αυτά και τη δουλειά του για μια περίοδο ενός έτους. Μεταξύ 740-720 π.Χ. τα μυκηναϊκά Πολέμου,
  Ικανός να Σπάρτη που επέκτειναν το έδαφός τους για να αναλάβει Fort Mountain Latium περιλαμβάνονται Μεσσήνη (δυτικά της Σπάρτης), κατά τη διάρκεια της βασιλείας του βασιλιά Tjubombus. Και μεταξύ 660-640 π.Χ., ένας πόλεμος μυκηναϊκή δεύτερη, με και ήταν ογδόντα χρόνια της Μεσσηνίας Σπαρτιάτη, υπήρχαν άνθρωποι της Μεσσηνίας εναντίον της Σπάρτης κυβέρνηση, και την υποστήριξή τους σε ανυπακοή τους ηγέτες των ελληνικών πόλεων-κρατών στα βόρεια και ανατολικά, η οποία σε αντίθεση με την Σπάρτη

 Όταν η μεγαλύτερη είναι η οικονομική και πολιτική εξαρθρώσεις στη Μεσσηνία και την απώλεια πολλών από τα Σπαρτιάτης εκτάσεις γης που αγοράστηκαν μετά τον πρώτο πόλεμο, έσπευσαν Σπάρτη για να επιβάλει την επιρροή του στη Μεσσηνία, και εφηύρε Alospartion Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τον πόλεμο, την τακτική με βάση την συγκεντρώθηκαν τάγμα πεζικού των ενόπλων σε όλους τους τύπους των όπλων (δόρατα, ξίφη, εργαλεία, πανοπλίες, ασπίδες και τα κόμματα), και αυτή η τακτική έχει εξαπλωθεί στους πολέμους στον κόσμο μετά από αυτό, αφού οι Σπαρτιάτες. Σπάρτης κέρδισε μια νίκη στην ποδιά του πολέμου, επέστρεψε στο κύρος του συνόλου των ελληνικών πόλεων, αλλά και τους καθιστά μια νέα κατάσταση, ένα κράτος δεν γνωρίζει ο πόλεμος
 
  Alosparti κοινωνία αποτελείται από τρεις φυλές, έναν ανδροκρατούμενο κοινωνία, οι γυναίκες στο περιθώριο. Και εκτρέφονται άνδρες μεταξύ 14-20 ετών από το κράτος και λαμβάνουν εκτεταμένη στρατιωτική εκπαίδευση, και οι ηλικίες 20-30 είναι εγγεγραμμένοι στο στρατό όλους μας, και που είναι το μεγαλύτερο από τα τριάντα συλλόγους ανταποκρίνονται στην Ανδρών στις πόλεις, και τρώει τα γεύματά τους από κοινού

Ίσως η PHP λόγο αυτό μιλιταρισμό ότι η θέση της Σπάρτης ήταν μακριά από τη θάλασσα, όχι μπροστά από ένα μέσο για την αντιμετώπιση του αυξανόμενου πληθυσμού, μόνο η επέκταση στα γύρω χώρας, καθιστώντας την το μαστίγιο του μαρτυρίου για τους γείτονές της, έχει Σπάρτη ισχυρή και στον έλεγχο των περισσότερων από Ελλάδα χάρη στη δύναμή τους και των στρατιωτικών τους για μια περίοδο διακόσιες χρόνια όταν προσγειώθηκε ένα επιφώνημα του λαού είναι η πτώση, αλλά κανένα έθνος δεν ήταν λυπημένος από αυτό.
 
Έφτασε στην Αθήνα με την ηγεσία των ελληνικών πόλεων στο πέμπτο αιώνα π.Χ., καθώς δύο χιλιάδων πεντακοσίων χρόνια πριν και να φτάσει σε ένα μεγάλο ποσό της προόδου και του πολιτισμού και θεωρείται από τους ιστορικούς της εποχής Tarichhaha φωτεινότερο περιόδους στην ιστορία όχι του Athinabul στην ιστορία των Ελλήνων στο σύνολό της

Και η Αθήνα ήταν η πρωτεύουσα ενός βουνού ένα φτωχό έρημη, με εξαίρεση μερικά από τα φαράγγια ανάμεσα στα βουνά όπου μεγάλωσε το σιτάρι, σταφύλια, ελιές και της έδωσε τα βουνά πολλά μεταλλεύματα, πέτρες, ειδικά μάρμαρο που τον έκανε τους Αθηναίους πολλά από τα αγάλματα, επίσης, βρέθηκαν οι άνθρωποι στις όχθες του ποταμού λάσπη καθαρό έκανε αγγεία τους έχει Awwadhm στη θάλασσα για πολλά από αυτά που Avckaddoh στην ίδια τους τη ρύθμιση των ακτών τους, τη φύση με τα λιμάνια και όρμους, φυσικά και η περίθαλψη Αθηναίους εμπόριο πολλή προσοχή και έφτασε στην εφεύρεση του νομίσματος, που βοήθησε την ανάκτηση, το νόμισμα έχει διευκολύνει τη συλλογή και την αποθήκευση περισσότερων από τα γεωργικά προϊόντα ή τα ζώα και τα άλλα εργαλεία του εμπορίου-off που χρησιμοποιήθηκε για την ανταλλαγή την Αίγυπτο και άλλα αρχαία γη της Ανατολής.

 Ίσως το πιο σημαντικό, από την Αθήνα προς την ανθρωπότητα είναι η ιδέα της δημοκρατίας, παρά τη διαφορετική αντίληψη στην εποχή μας, και η λέξη δημοκρατία αποτελείται από δύο συλλαβές (Δήμου), και την αίσθηση των ανθρώπων (Kratos), υπό την έννοια του κανόνα (Demos Kratos), ένα (κανόνας από τον λαό). Ωστόσο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η στην Αθήνα και άλλες ελληνικές πόλεις και τα κοινοβούλια για να γίνει πολίτης έχει το δικαίωμα να εκφράζει γνώμη και να συμμετέχουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων σε όλα νοιάζονται για το πίσω μέρος των νομοθετών που θεσπίζουν νόμους και κανονισμούς θέσει. Υπήρχε ένα μεγάλο χάσμα μεταξύ των πλουσίων και των φτωχών στην Αθήνα
 
, Κατέφυγαν στο δανεισμό από τους φτωχούς και τους πλούσιους ήταν ο κανόνας μεταξύ αυτού αδυνατεί να πληρώσει το χρέος με μεγάλο ενδιαφέρον γίνεται σκλάβος στον πιστωτή και να εργάζονται σε αγροκτήματα και πωλούνται ως σκλάβοι. Και συνέχισε να προτρέψει η κατάσταση χειροτερεύει και το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών είναι αναπτυσσόμενη και διευρυνόμενη στο μάτι, «Σόλων», ένα χάρακα πάνω τους. Ο Σόλων γεννήθηκε στην Αθήνα για την οικογένεια ευγενών. Ήταν γνωστός αρχικά ως ποιητή. Τα ποιήματα έχουν ένα σημαντικό ρόλο στην προτρέποντας τους Αθηναίους να ανακτήσουν το νησί της Σαλαμίνας, το οποίο ήταν κάτω από ξένα χέρια για μεγάλο χρονικό διάστημα. Έχω οδηγήσει τα στρατεύματα έστειλε για να ανακτήσει το νησί. Έχει υποβληθεί σύντομα. Είχε επιλεγεί μετά Arjona (NDP I) και ήταν επιφορτισμένη με την αρχή για να αλλάξουμε τους νόμους

Και η Αθήνα ήταν σε τρομερή ανάγκη της πολιτικής και οικονομικής αλλαγής. Το μεγαλύτερο μέρος του πλούτου συγκεντρώνεται στα χέρια λίγων επιρροή των πολιτών και των αγροτών αναγκάστηκαν να υποθηκεύσουν τη γη τους για να δανειστούν χρήματα από τους ίδιους τους παρόχους και τις οικογένειές τους τις εγγυήσεις της θρησκείας. Σόλων εξέδωσε νόμου για την κατάργηση όλων αυτών των χρεών και υποθηκών, καθώς και δωρεάν εκείνοι που έχουν γίνει δούλοι. Έχει τροποποιηθεί επίσης χρηματοπιστωτικών συστημάτων, πράγμα που καθιστά ευκολότερο για το εξωτερικό εμπόριο. Η μόνη τροποποίηση που εισήγαγε ο Σόλων στην Αθήνα, το εξωτερικό εμπόριο είναι η έκδοση του νόμου για να αποτρέψει την εξαγωγή των σιτηρών.

Συνταγματικές μεταρρυθμίσεις του Σόλωνα επέστρεψε, ένα τμήμα των πολιτών σε τέσσερις κατηγορίες ανάλογα με το εισόδημα. Και επιτρέπει στους πολίτες όλων των τάξεων, για να γίνουν μέλη της Νομοθετικής Συνέλευσης και στα αστικά δικαστήρια. Σόλων ιδρύθηκε από ένα συμβούλιο των 400 ατόμων, κατά την άσκηση των πολιτικών του αρχών σε Aleriobagus (Δικαστικό Συμβούλιο) και ιδρύθηκε Δικαστήρια της Λαϊκής ότι οι πολίτες μπορούν να επικαλούνται και προσφυγής κατά των αποφάσεων των δημοσίων υπαλλήλων. Ο Σόλων ήταν διατηρούνται σχετικά με τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες το παλιό δικαιούνται μόνο στην κορυφή τρία στρώματα του υψηλού επιπέδου θέσεις κοινό έχει το δικαίωμα μόνο στο ανώτερο στρώμα για να αναλάβει τη θέση του Alerkhoun. Αυτές οι συνθήκες έχουν διατηρηθεί σε κανένα κανόνα ολιγαρχίας και των μειονοτήτων, αλλά τις μεταρρυθμίσεις του Σόλωνα ήταν ένα βήμα προς την αβέβαιη πορεία της δημοκρατίας.

Λέγεται ότι ο Σόλων έκανε τους Αθηναίους να τηρεί τους νόμους της, παρέχει για 10 χρόνια. Στη συνέχεια πέταξε προς τα ανατολικά και επισκέφθηκε την Αίγυπτο, όπου έμεινε για μεγάλο χρονικό διάστημα να ενημερώσει τον πολιτισμό, και όταν επέστρεψε μετά από 10 χρόνια, βρέθηκε χώρα που συμμετέχει στον εμφύλιο πόλεμο και γρήγορα πήρε τον έλεγχο του Bezistratos πράγματα. Μετά Bezistratos την αντίθεσή του, ο Σόλων συνταξιούχος και απομακρύνθηκε από το κοινό.

   .

No comments:

Post a Comment