Diğer dünyadaki tüm ihtiyaçları ile mezarlık sağlamak için Firavuncu zamanlarda eski Mısır alışık, biz düşünüyoruz, örneğin, ancak Kral mezarı, mumyalanmış sonra kralın cenaze töreni ile modern devletin 1350 MÖ. M Onsekizinci Hanedanı "Tutankhamun" ve Mmaaah yatırılankentin Kings anakara batı "ve Estee" Luxor Vadisi alanında kendi mezarlık, mezarının kendi mobilya ile sağlanan ve hayatı sırasında kullanılan
Biz Kraliyet Kraliyet Sarayı ve ona sahip olma tabut geliştirilmesi için özel tören cenaze gibi özel uçuşlar, ailesini bulmak ve koltuk ve sandalyeler taht ve sayısı altı, giyim, takı ve balıkçılık, avcılık ve dart ve ok, hançer, zırhlı ve askeri araçlardan yazı gereçleri ve savaş araçları için araçlar vardır ve bunları tutmak için yürüyüş onların ihtiyacı olan onun hayatı boyunca bir yatakta uyurken Kral, diğer dünya kullanılmak üzere, o bir kral diğer dünyada bir yatakta uyumak gerekir, örneğin zeminde uyumak mantıklı değil.
Biz Kraliyet Kraliyet Sarayı ve ona sahip olma tabut geliştirilmesi için özel tören cenaze gibi özel uçuşlar, ailesini bulmak ve koltuk ve sandalyeler taht ve sayısı altı, giyim, takı ve balıkçılık, avcılık ve dart ve ok, hançer, zırhlı ve askeri araçlardan yazı gereçleri ve savaş araçları için araçlar vardır ve bunları tutmak için yürüyüş onların ihtiyacı olan onun hayatı boyunca bir yatakta uyurken Kral, diğer dünya kullanılmak üzere, o bir kral diğer dünyada bir yatakta uyumak gerekir, örneğin zeminde uyumak mantıklı değil.
Gibi kral hiçbir kral ve her kral kraliyet mezarı, neden ona istinat Barhh gerektiğini, yani son sayısı altı olan doktrinin tahta bulunan? Hayatı boyunca o Mısır tahtında bir kral, ve diğer dünya için yola bir kral olarak tarif sona ermedi ve bu ölümünden sonra kaydedilir hangi başlıkları gibi net olduğu için: Mısır kralı, Kuzey ve Güney ben güneş tanrısı doktor tanrı Alawzar (merhum) hala kral değilim, bu yüzden gerekiyordutahta olmadan Mısır kralı özelliği olmadığı için mezar içinde tahtını kurtarmak için
Kuşlar - - fasulye - kuru meyve binlerce yıldır tüm organik madde ve yaşam olan bir mucize ziyaretçi etkilendiğini ve hayvan olsun, insan veya hayvan yemi olup, bu malzemeler ahşap oluşan ve keten ve Almmyawat dokuma mezar veya piramit içinde tutuldu mülkiyet oldu.
Kuşlar - - fasulye - kuru meyve binlerce yıldır tüm organik madde ve yaşam olan bir mucize ziyaretçi etkilendiğini ve hayvan olsun, insan veya hayvan yemi olup, bu malzemeler ahşap oluşan ve keten ve Almmyawat dokuma mezar veya piramit içinde tutuldu mülkiyet oldu.
Dom ... vs ya ekmek ya da et, ya koyun veya keçi, ördek kaz, tavuk veya et için kurutulmuş - bu çeşitli organik maddeler tutmak için gizli ahşap veya keten bez veya hayvan derisinden veya tarih, üzüm çeşitleri kuru meyve türleri, incir olsun, nedir yanı sıra geyik insan ya da hayvan gibi, özellikle kuş tüyleri, devekuşu tüyü hem Almmyawat için?
Biz şimdi iki ile bu malzemelerin kaydetmek için bir araç olarak arkeologlar bilinmektedir bulmak: tahnit ve kurutma
Insan otopsi veya ölüm veya öldürme hayvanların hayvan organlarının mumyalama o ölüm ve sadece sınırlı sonra mumyalama ne Abdul onları ve tanrılar gibi oldu: Kutsal İnek "Hathor" onun tapınak içinde ölüm gibi timsah kutsal "Sobek" Çakal "Kutsal Anubis sonra "aslan ve bir kadın kutsal" Sekhmet'in "vb.
Biz şimdi iki ile bu malzemelerin kaydetmek için bir araç olarak arkeologlar bilinmektedir bulmak: tahnit ve kurutma
Insan otopsi veya ölüm veya öldürme hayvanların hayvan organlarının mumyalama o ölüm ve sadece sınırlı sonra mumyalama ne Abdul onları ve tanrılar gibi oldu: Kutsal İnek "Hathor" onun tapınak içinde ölüm gibi timsah kutsal "Sobek" Çakal "Kutsal Anubis sonra "aslan ve bir kadın kutsal" Sekhmet'in "vb.
Bu, aynı türde geri kalanı için geçerli değildir bu kutsal inek dışında, inek kesilen ve yenmek üzere, tarımda kullanılan normal hayvanların geri kalan, kutsal timsah hariç, gerekirse öldürmek ve böylece normal hayvanlarda Nil timsah Yazımın geri kalanı da. Bu türün tek bir bireyin ibadet değil, onu Hindular için Hindistan'da olduğu gibi her türü için, örneğin
Bu aynı zamanda bu tüm Ibis veya şahin tüm hizmetler değildir haricinde, bu gibi Ibis kutsal ve "Bgehoty" ve şahin kutsal "Horus" vb olarak bilinen kuşlar için de geçerlidir kutsaldır, ama yalnızca bir tapınak ve geri kalanı içinde muhafaza yaygın kuş olarak kabul edilmektedir.
Bazı hayvan ve kuşların ölümünden sonra korumak için denemek için tek yoldur kişi için hem de Valthanit.Meyve, tahıllar, ekmek ve hayvan ya da yemek için kuş eti kendi mezarları içine kutulara yerleştirilir sonra şaşkın ve kadar birkaç gün veya hafta boyunca güneşte kurutulur.
Bu aynı zamanda bu tüm Ibis veya şahin tüm hizmetler değildir haricinde, bu gibi Ibis kutsal ve "Bgehoty" ve şahin kutsal "Horus" vb olarak bilinen kuşlar için de geçerlidir kutsaldır, ama yalnızca bir tapınak ve geri kalanı içinde muhafaza yaygın kuş olarak kabul edilmektedir.
Bazı hayvan ve kuşların ölümünden sonra korumak için denemek için tek yoldur kişi için hem de Valthanit.Meyve, tahıllar, ekmek ve hayvan ya da yemek için kuş eti kendi mezarları içine kutulara yerleştirilir sonra şaşkın ve kadar birkaç gün veya hafta boyunca güneşte kurutulur.
Eski Mısır mumyalama ve birinci ve ikinci bir araştırma ne arkeologlar onun bacak kurutma yolları kabul etmiştir. Ancak mumyalama ve kurutma işlemleri yıllık tüm bu binlerce, bu organik maddeler kurtarmak için yeterli mi? Aslında, yeterli tahnit veya binlerce yıldır bu malzemelerin kaydetmek için kurutma değil, neden en önemli bir başka neden yoktur.
Biz mezar sonra mezarlık yerleştirilen çeşitli malzemeler, bu malzemelerin korunması, mikrop, bakteri ve mikropların varlığına maruz toprağa sıkıca giriş ve mezarlık içinde bunların giriş çıkış eşlik içinde gelen mezarlık doldurur havada bulunan mezarlık kapalı olacağını bulmak ve bunların solunum yoluylamezarlık ve mezarlık sterilize etmek için değil içinde örneğinde olduğu gibi karantina veya ameliyathanelerde ... vb şimdi.
Mezarlık sona ermesiyle birlikte, bu mikropların varlığı, bakteri ve mikrop onlarla etkileşim mezarlık konu içindeki tüm organik maddeler ve bu nedenle bu malzemelerin zarar edilir.
Biz mezar sonra mezarlık yerleştirilen çeşitli malzemeler, bu malzemelerin korunması, mikrop, bakteri ve mikropların varlığına maruz toprağa sıkıca giriş ve mezarlık içinde bunların giriş çıkış eşlik içinde gelen mezarlık doldurur havada bulunan mezarlık kapalı olacağını bulmak ve bunların solunum yoluylamezarlık ve mezarlık sterilize etmek için değil içinde örneğinde olduğu gibi karantina veya ameliyathanelerde ... vb şimdi.
Mezarlık sona ermesiyle birlikte, bu mikropların varlığı, bakteri ve mikrop onlarla etkileşim mezarlık konu içindeki tüm organik maddeler ve bu nedenle bu malzemelerin zarar edilir.
Ayrıca mezarlık içinde sıkışmış hava% 21 oksijen içerir ve bu da mikrop, bakteri ve mikropların aktivitesine yardımcı bir faktör olduğu bilinmektedir.
Ancak, bulduğunuz organik iyi durumda binlerce yıldır maddi, ne şifre?
Mezarlığın kapatılması an ile o gizli, zarar görmesine neden olduğu bilinen normal faaliyet mikrop ve bakteri ve mikrop başlar, ancak mezarlık içindeki hava yenilenmemesi ile gün boyunca oksijen tüketir ve Osiris şeklinde fon oldu bu tane su ile sulanan mezarlık içinde ve alanları ve dağılması çamur içine yerleştirildi .
Ancak, bulduğunuz organik iyi durumda binlerce yıldır maddi, ne şifre?
Mezarlığın kapatılması an ile o gizli, zarar görmesine neden olduğu bilinen normal faaliyet mikrop ve bakteri ve mikrop başlar, ancak mezarlık içindeki hava yenilenmemesi ile gün boyunca oksijen tüketir ve Osiris şeklinde fon oldu bu tane su ile sulanan mezarlık içinde ve alanları ve dağılması çamur içine yerleştirildi .
Ve uzun bir gece mezar karanlıkta bu fon yerleştirilir ve büyümeye bitki gece boyunca oksijen emer biliyoruz, sadece ikinci oksit tutmak için, gün içinde hızla büyümeye ve yakında ölür ve yanık ve arkeologlar mezarları bulmak ve mezarlık içinde kaydedilen oksijen tükenmesine neden bitki başladı karbon ve hava bilinen diğer bileşenlerin geri kalanı.
Oksijen bağlı mikrop ve bakteri, ölümü çalışan binlerce yıl ve oksijen bağımlı değildir anaerobik bir tür için mezarlık ve oksijen yetersizliği içindeki hava yenilemek uyulmaması altı ya da beş yıl veya on yıl ya da zaman içinde bağımlı bir faaliyettir binlerce yıldır hava mezarlığın olmayan yenilenmesi için.
Biz mikrop veya bakteri veya mikrop hakkında antik Mısır bilgilerin bilgi eksikliği ile modern mikroskop, ancak birlikte ölü gömme gelenekleri ve dini ritüelleri organik maddelerin korunması büyük ölçüde katkıda nerede olduğunu öğrenmek olmadığını bulmak.
Oksijen bağlı mikrop ve bakteri, ölümü çalışan binlerce yıl ve oksijen bağımlı değildir anaerobik bir tür için mezarlık ve oksijen yetersizliği içindeki hava yenilemek uyulmaması altı ya da beş yıl veya on yıl ya da zaman içinde bağımlı bir faaliyettir binlerce yıldır hava mezarlığın olmayan yenilenmesi için.
Biz mikrop veya bakteri veya mikrop hakkında antik Mısır bilgilerin bilgi eksikliği ile modern mikroskop, ancak birlikte ölü gömme gelenekleri ve dini ritüelleri organik maddelerin korunması büyük ölçüde katkıda nerede olduğunu öğrenmek olmadığını bulmak.
No comments:
Post a Comment