Friday, 4 November 2011

Βάρκες στην εποχή της θρησκευτικής Φαραώ

Χρησιμοποιείται βασιλιάδες Φαραώ από την Παλιά Βασιλείου 2700-2200 π.Χ., όταν δημιουργείτε Ohramanm προετοιμάσει γεώτρησης με τη μορφή των σκαφών σκαλισμένα στο βράχο, δίπλα από τις πυραμίδες, διατηρημένα μέσα στη σκάφη ξυλεία χαλαρό, που το καθένα περιέχει ένα ξύλο κλάδων, μερικά από τα οποία είναι μεγάλα και ένα μικρό, που κυμαίνονται αριθμός αυτών των διάτρηση μεταξύ τριών και πέντε για ένα από τα βασίλισσες. Αυτό παρέμεινε η υπόθεση μέχρι τις αρχές του σύγχρονου κράτους, όταν τα σκάφη αντικατέστησε τα αληθινά ένα μικρό δείγμα της ένωσης με τα μεγάλα βασιλιάδες τοποθετείται μέσα στους θαλάμους των επίπλων ταφικά τάφο

Με τον εντοπισμό του πρώτου από αυτά τα σκάφη το 1954 από τον αρχιτέκτονα δημοσιογράφος Kamal Al, ο οποίος ονομάζεται (σύνθετο Ήλιος), και αυτή η ονομασία λάθος συνεχίστηκε το χρησιμοποιήσετε σε αυτήν την ημέρα, ειδικά στα δημοσιεύματα, αν και απευθύνεται κύριοι αρχαιολόγους, απαλά σε βιβλία τους και τις δικές τους απόψεις, αν θα συμφωνήσει με αυτό το χαρακτηρισμό ή διαφορά απόψεων, αλλά να πω με βεβαιότητα μια επιτύμβια βάρκες, και όχι ένα ιδιωτικό σκάφος θεό Ήλιο τον ήλιο (Ra) ονομάστηκε επίσης.

Και καμία αμφιβολία ότι αυτά τα σκάφη χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της ζωής του βασιλιά, είτε για μια βόλτα από τα νερά του Νείλου, σε μια σελίδα ή να επιβλέψει και θα επιθεωρήσει τις συνθήκες της χώρας, στην Άνω Αίγυπτο ή Κάτω. Και δεδομένου ότι είναι ιδιωτική περιουσία του βασιλιά, είναι φυσικό, δεν τα χρησιμοποιούν αλλού μετά το θάνατο, γι 'αυτό ήταν επιτακτική ανάγκη για τους ανθρώπους του βασιλιά και να σώσει την υποσημείωση από αυτά τα σκάφη στα pits δίπλα από τον τάφο του βασιλιά της κάθε πυραμίδας. Και αφού αποσυναρμολογηθεί σε μέρη και τη θέση τους σε μια λογική ρύθμιση, ώστε να μπορεί εκ νέου συνδέσμου αυτά τα μέρη και πάλι στον άλλο κόσμο

Και αν ο στόχος της εξοικονόμησης του σκάφους δίπλα στους τάφους του ακινήτου ως βασιλιάς, δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για μεταγενέστερη, ή να πιστεύουν στη χρήση του βασιλιά μετά το θάνατό της, και πάλι, βρίσκουμε τους αρχαίους Αιγυπτίους πρόθυμοι για μια βάρκα δίπλα στην Ohramanm Kings.
 
Στο σύγχρονο κράτος, 1575-950 π.Χ., και με τη χρήση των τάφων Kings σας στο έδαφος, αντί της Al-Ahram και η δυσκολία απόληψη για αυτό το πλοίο αντικαταστάθηκε από τα μοντέλα των μικρών 50-110 εκατοστά τοποθετούνται εντός του ταφικά έπιπλα του βασιλιά σε ιδιωτικό χώρο δίπλα σε ένα δωμάτιο ταφή

 Σημαντικό ερώτημα τώρα είναι:
Γιατί αυτοί οι βασιλιάδες πράγματι τηρούνται αυτά τα σκάφη ή πιο σωστά με την έννοια ότι ο πραγματικός σκοπός των βασιλιάδων για να κρατήσει αυτό το σκάφος δίπλα στους τάφους;
Valsbouapn αλλά τα πρώτα δύο, τόσο από την περιουσία του βασιλιά ή δεν πρέπει να χρησιμοποιούν άλλους βασιλείς και την ανάγκη να αποθηκευτεί δίπλα στην πυραμίδα για να τις χρησιμοποιήσετε ξανά και πάλι, αλλά το πώς θα χρησιμοποιηθεί και πάλι;

Για να επιτευχθεί η απάντηση στο ερώτημα αυτό θα πρέπει να αναφέρεται η γνώση της θεωρίας των αρχαίων Αιγυπτίων κατά τη διάρκεια του Αρχαίου Βασιλείου για βασιλείς μετά τον θάνατο.

Θεωρούμε ότι στην εποχή της παλιάς κρατικής ότι το δόγμα της λατρείας του ήλιου είναι η επικρατούσα πεποίθηση ότι ο θεός του ήλιου (Ra) έγινε ο αρχηγός θεός, που αντανακλά τον ουρανό από την ανατολή στη δύση κάθε μέρα.

Και αυτό που θεωρήθηκε τότε ότι ο βασιλιάς του θεού ήλιου, και το παρατσούκλι (Sa-Ra) κάθε γιος του θεού του ήλιου Ρα στη διάρκεια της ζωής του και στη συνέχεια Aldnyaoah ήταν επίσης η πίστη στην άνοδο του βασιλιά στον ουρανό μετά το θάνατό του, προκαλώντας τον πατέρα του (Ra) και να ενταχθεί στην καθημερινή νηοπομπή.

Έτσι, συχνά εικόνες του Θεού (Ra) αντανακλά τον ουρανό σε ένα όχημα μεγαλοπρεπή, και μαζί του ο βασιλιάς και μερικοί άλλοι θεοί κάτω από το σώμα των Θεών "Σημείωση" θεά του ουρανού, είτε με τη μορφή μιας γυναίκας κάμψης άγγιγμα στα χέρια, τα πόδια τους, τα μέρη του σύμπαντος ή τις γωνίες της γης τεσσάρων και το σώμα της είναι διακοσμημένο με αστέρια, ή σχηματίζονται με τη μορφή μιας αγελάδας η πομπή πέρασε κάτω από το στομάχι της και να ξεκινήσει η πομπή με κατεύθυνση προς το πίσω μέρος της πρώτης, όπως είναι η κατάποση η θεά του ουρανού ο Θεός (Ra) σε αναγέννηση και πάλι το επόμενο πρωί.

 Αν είναι απαραίτητο να συνοδεύουν τον Βασιλιά Θεός (Ra) σε αυτοκινητοπομπή του στην ένωση της δικής του. Αλλά είναι οι βάρκες που χρησιμοποιούνται γενικά αποκλειστικά μόνο στο Νείλο ή τη θάλασσα, σε κάθε νερό. Πώς μπορώ να πιστεύω στη χρήση της αρχαίας αιγυπτιακής βάρκες να διασχίζουν τον ουρανό; Είναι αυτή η μυθοπλασία ή επινοήθηκε από τον καλλιτέχνη πηγάζει από την καθιερωμένη θεωρία και μια βαθιά πίστη ότι ο ουρανός δεν είναι παρά ένα μεγάλο ωκεανό ή θάλασσα;

Στην πραγματικότητα, η έρευνα με τη μορφή της έκφρασης των αρχαίων Αιγυπτίων για τον ουρανό με τη μορφή της λεκάνης ορθογώνια ανεστραμμένου άκρες του και στις δύο πλευρές της υψηλής εκπροσωπούν τα μέρη που συμμετέχουν στον ορίζοντα και ότι το γράψιμο της γραφής Alheiroglevy και προφορά (bit) και το χρώμα είναι το μπλε, αυτό σημαίνει ότι στην πραγματικότητα ο ουρανός καθώς πιστεύω ότι είναι μόνο η γειτνίαση με μεγάλη νερό, ολίσθησης με, ο Θεός (Ra) ανά ημέρα από ανατολή προς δύση. Καθώς και πρόθυμοι για τη διακόσμηση της αρχαίας Αιγύπτου ναούς και τάφους, Επίσκοπος άσπρα αστέρια σε μπλε φόντο αντιπροσωπεύει το χρώμα του ουρανού και το μπλε χρώμα αντιπροσωπεύει το χρώμα της καθαρής θάλασσας.

Ενώ είναι λογικό τώρα, αφού πιστέψει την αρχαία αιγυπτιακή ότι ο ουρανός είναι ακριβώς στην περιοχή που γειτνιάζει με αυτό που βλέπει ακόμη παραπάνω, να επιστήσει την βάρκες ανάποδα μέχρι το πανί σε αυτό, αλλά ήταν σχέδιο βάρκες σε μια μέτρια, η οποία πρότεινε να Gallup που κολυμπούν στο χώρο (ίσως η κατάσταση αυτή ονομάζεται η αμερικανική διαστημική υπηρεσία NASA, για όνομα χώρου κάψουλες "διαστημικά οχήματα" και αυτή η ετικέτα δεν είναι επιστημονικά ακριβής).

Αυτή η κατάσταση είναι μέτρια για σκάφη λογικό, από τεχνικής πλευράς προοπτικών, όπως φαίνεται βάρκα μέσα στη θάλασσα ή το ποτάμι από το χερσαίο μέτρια που περιβάλλεται από νερό από την κορυφή και στο κάτω μέρος, τότε σας όταν φωτογραφίζετε βάρκες στον ουρανό ζωγραφισμένο στους τοίχους ή κάτω ή πάνω στο σώμα της αγελάδας ή κάτω σε μια μέτρια , είναι παρόμοια με τη φυσιολογική κατάσταση των πλοίων στα ποτάμια και οι θάλασσες δεν είναι, ένα αεροπλάνο κι αν ακούγεται σε μερικούς.

Zamna ήταν λογικό να διατηρήσει πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δίπλα από τους τάφους των βασιλέων να εκφράσει με αυτόν τον ωκεανό, όπως κάνουν κατά τη διάρκεια της ζωής τους Aldnyaoah αλλιώς πνίγηκαν και τελείωσε.

 Και διαβεβαίωσε τους την αντίληψή τους για τον ουρανό γύρω από αυτό είναι πραγματικά μια μεγάλη και με την πεποίθηση πέρα από κάθε αμφιβολία, οι βροχοπτώσεις κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Το χειμώνα, βρείτε το αρχαίο αιγυπτιακό δυνατή βροχή αυτό κάτω από τον ουρανό και να ζητήσει πολλά από πού προέρχονται; Στη συνέχεια αποφάσισε, και νομίζω ότι στα σίγουρα ότι ο ουρανός είναι μόνο σε ή γύρω από ένα μεγάλο μεγάλο συστατικά θαλασσινό νερό, και το νερό μόνο, αλλά πού θα το νερό; Δεν ξέρει κανένα πράγμα για εξάτμιση από τους ωκεανούς, τα ποτάμια, και τα μάτια με νερό, χωρίς συμπύκνωση των ατμών και τη βροχή, οι πραγματικότητες της σύγχρονης επιστημονικής φυσικοί ευρήματα σε μεταγενέστερες περιόδους μετά από χιλιάδες χρόνια.

Διαπιστώνουμε επίσης την αρχαία αιγυπτιακή ξεκίνησε σε αυτό το όνομα βάρκα, Vantrb χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από το βασιλιά να διασχίσουν τον ουρανό, τη συνοδεία του θεού (Ra) κατά τη διάρκεια της ημέρας ονομάζεται (Manjat), και το δεύτερο όταν διασχίζει τον υπόκοσμο κατά τη διάρκεια της νύχτας μετά από τον ήλιο έχει το ονόμασε (Mskktaat)

Όσο για εκείνα τα πλοία που λέγεται Solar Boats είναι τα σκάφη του θεού (Ra) και ήταν η πρώτη της εμφάνιση με την έναρξη της πέμπτης δυναστείας της χώρας και των παλαιών μετά εμφανίζονται δυνάμεις των ιερέων του ήλιου, και παίρνοντας το θρόνο μετά το τέλος της τέταρτης δυναστείας από τη βασίλισσα (πρόδωσε Cao Q) τελευταία βασίλισσες οικογένεια και να αυξήσει την επιρροή των ιερέων του ήλιου μετά το γάμο της με έναν ιερέα, και τότε θα διαπιστώσετε ότι από τα μέσα τέταρτο της οικογένειας άρχισαν να δείχνουν το όνομα του θεού Ρα στα ονόματα των βασιλιάδων, όπως: (κουπί-Ra - Khafre - Menkaure).

Και συνέχισε κατά τη διάρκεια της Πέμπτης Δυναστείας, όπου άρχισε την ίδρυση των ναών του ήλιου, ιδιαίτερα στην περιοχή του Abu Sir νότια της Γκίζας. Τα πιο σημαντικά στοιχεία αυτών των οβελίσκος ναούς και τον ήλιο η ένωση του Θεού, τα οποία αφορούν όλους τους ιερείς της πιο αιγυπτιακών θεών σχετικά με την ανάγκη να αναπτυχθούν μικρές βάρκες από γρανίτη, το ξύλο, ο χρυσός διατηρείται στα Άγια των Αγίων ναού, και το χρυσό άγαλμα του Θεού του ναού, κατά τη διάρκεια του φαραωνικού φορές μέχρι το τέλος.

  Από τα αποδεικτικά στοιχεία και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι τα στοιχεία μπορούμε τώρα να ζητήσει από την βάρκα δίπλα στις πυραμίδες και αποθηκεύονται στους βασιλικούς τάφους στην αρχαία Αίγυπτο, όπως επιτύμβιες βάρκες.

     .

No comments:

Post a Comment