Friday, 4 November 2011

Ο θάνατος και η ζωή μετά το θάνατο στην εποχή των Φαραώ

Έζησε την αρχαία αιγυπτιακή για περισσότερα από 40 χιλιάδες χρόνια στις όχθες του ποταμού Νείλου, και μετά από αυτό ήταν το κινητό στα δάση της Αιγύπτου κατά τη διάρκεια των αιώνων πέτρα, η οποία εκτείνεται σε περισσότερα από 700 χιλιάδες χρόνια π.Χ., όπου ζούσε σε ομάδες των κινητών που ζουν στη γενναιοδωρία των πλουσίων από την αιγυπτιακή Περιβάλλοντος ηλικίες μάρτυρες αυτής της βροχερό κλίμα βοήθησε την ανάδειξη του δάσους που είναι τώρα στις τροπικές περιοχές.

Με το τέλος των αιώνων πέτρα, και τη μετατροπή αυτού του κλίματος με την περίοδο της ξηρασίας, άρχισε αυτά τα δάση και χώρων πρασίνου γίνεται σιγά σιγά μια έρημο που καλύπτει τα περισσότερα από τη γη της Αιγύπτου και άρχισε να καθοριστεί η χαρακτηριστικά της Αιγύπτου στη σημερινή γεωγραφική και περιορισμένο χώρο πρασίνου στην κοιλάδα του ποταμού Νείλου, ως επικεφαλής του νερού στην Αίγυπτο και σε λίγες οάσεις διάσπαρτα στη Δυτική Σαχάρα και διατρέχει αυτή την κοιλάδα του Νείλου από το νότο στο βορρά, φέρνοντας μαζί του βούρκου, Arsabh αριστερά και δεξιά, δημιουργεί και έχει εύφορο, η οποία ζητούσε την αρχαία αιγυπτιακή κινητό προς τη σταθερότητα και τη μόνιμη διαμονή δίπλα στο ποτάμι, το οποίο βοήθησε να καθοριστεί η αρχαίους πολιτισμούς και, μετά από τους αιώνες μέχρι τις αρχές της ηλικίας πέτρα, σύγχρονο και τους προϊστορικούς χρόνους και όπως δυναστείες και ιστορικές περιόδους. Η σταθερότητα αυτή συνέβαλε στο να προβληματιστούν σχετικά με την αρχαία αιγυπτιακή στο περιβάλλον του, τη ζωή του και το μέλλον του.

Είναι το πιο σημαντικό πράγμα είναι να γεμίσει το μυαλό της Αιγύπτου και το τέλος της επίγειας θάνατό του είναι η μόνη αλήθεια στη ζωή του. Κάθε άνθρωπος πρέπει να έχει το τέλος του θανάτου που εκφράστηκε στην αιγυπτιακή γλώσσα (θάνατος) Μια διάταξη που έχει ένας άνθρωπος να ορίσει ξαπλωμένος στο πρόσωπο της γης.

Και συχνά αναρωτιόταν τι είναι ο θάνατος; Αυτό που μετά τον θάνατο; Είναι το τέλος της πρώτης ζωής; Ή η αρχή μιας άλλης ζωής, και έχει βρει την απάντηση από το γύρω περιβάλλον. Βρέθηκε η απάντηση χωρίς να ρωτήσει. Έδωσε τη δυνατότητα να σταθερότητα μετά την απαγόρευση της κυκλοφορίας, την ευκαιρία για προβληματισμό, και διαπίστωσε ότι ο ήλιος και το φεγγάρι και τα αστέρια φαίνονται, τότε εξαφανίζονται και στη συνέχεια εμφανίζονται σε Vtakhtvy συνεχή βρόχους καθώς και τις ετήσιες πλημμύρες του Νείλου και στη συνέχεια να εγκατασταθούν, και στη συνέχεια να σπανίζουν, και στη συνέχεια πλημμύρες ξανά και ούτω καθεξής. Εκτός από τις καλλιέργειες και τα φυτά μεγαλώνουν και στη συνέχεια να προέρχονται και στη συνέχεια να αυξάνεται και πάλι, και αυτό συνέβαλε και η ανακάλυψη της γεωργίας, όπου βλέπει ο σπόρος μεγαλώνει σε ένα δέντρο και στη συνέχεια δίνεται Bdhira καλλιεργείται δέντρα δεδομένη και ούτω καθεξής.

 Ο ίδιος, επίσης, σε σύγκριση με τα στοιχεία του περιβάλλοντος γύρω του. Είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του περιβάλλοντος. Αναρωτήθηκε Θα μπορούσε να είναι ότι έχει αρχή και πάλι μετά το θάνατο. Και άρχισαν να θέσει αυτές τις έννοιες στη ζωή. Να είστε σίγουροι ότι υπάρχει ζωή μετά το θάνατο και το αναπόφευκτο της ζωής αβέβαιο, αλλά παράλληλα διαπίστωσε ότι η εξάντληση σώμα μετά το θάνατο του, αναρωτήθηκε πώς ο χαιρετισμός άλλη μια φορά, χωρίς το σώμα, ήταν αναγκαίο να διατηρηθεί αυτό το σώμα δεν έχει καμία φυσική ενσάρκωση.

 Μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες, κατάφερε να φθάσει τη διαδικασία της ταρίχευση του σώματος, η οποία πηγαίνει από τα πιο σημαντικά έθιμα, κηδεία, ειδικά κατά τους ιστορικούς χρόνους και είδε ότι το σώμα δεν είναι μόνο το νόημα της ζωής, η δεύτερη, αλλά υπάρχει και ένα πνεύμα, το οποίο ονομάζεται (Ba), το οποίο είναι το όργανο που ονομάζεται (Khatt), το Πνεύμα είναι η δύναμη που ενυπάρχουν στο σώμα, ο κινητήρας έχει και που τον εγκαταλείψει μετά το θάνατο. Και εδώ είναι το ερώτημα πώς θα φτάσετε στο αρχαίο αιγυπτιακό να ξέρετε ότι κάθε σώμα ενός πνεύματος; Δεν το έχει δει πριν ή μετά σε αυτήν την ημέρα το πνεύμα από το σώμα, η οποία αναφέρεται στο Ιερό Κοράνι "και θα σας ρωτήσω σχετικά με το πνεύμα, τόσο μικρότερη είναι η σειρά του Κυρίου μου" στίχο.

 Το πνεύμα είναι το μυστικό του λαού του Θεού δεν είχε δει. Πώς γνωρίζουμε ότι υπάρχει η αιγυπτιακή πνεύμα του σώματος; Για να απαντήσουμε στο ερώτημα αυτό, διαπιστώνουμε ότι η Αίγυπτος είναι η χώρα των Kenana είχε πολλούς από τους προφήτες και αγγελιοφόροι του Θεού και ήταν η πρώτη από αυτές, "Seth" Ben "Αδάμ" ειρήνη σ 'αυτόν και «Αβραάμ» και ο γιος του «Ισμαήλ» και παντρεύτηκαν στην Αίγυπτο και στη συνέχεια «Jacob» και τα παιδιά του, συμπεριλαμβανομένου του "Ιωσήφ" και "Μωυσής" Kalimullah όλα αυτά η ειρήνη του Θεού. Εκτός από αυτούς τους αποστόλους και θα τους καλέσει να λατρεύουμε τον Θεό μια Κυριακή δεν υπήρχε άλλη πηγή επεκταθεί στο "Αδάμ" ειρήνη σ 'αυτόν ο πατέρας των ανθρώπων, γενιά Vetoarth με τη γενιά των αρχαίων Αιγυπτίων, τις πεποιθήσεις σχετικά με τη θνησιμότητα και το λογαριασμό και τον άλλο κόσμο, και αυτό ήταν το πέρασμα του χρόνου έγραψε από το αρχαίο αιγυπτιακό στυλ και προσέγγιση.

Ήξερε ότι δεν υπήρχε το πνεύμα αυτού που ονομάζεται "Ba", η οποία αφήνει το σώμα μετά το θάνατο του και να ανέβει στον ουρανό. Γι 'αυτό και είναι ενσωματωμένη με τη μορφή του ένα πουλί ή ένα πουλί έχει ένα πράσινο κεφάλι του νεκρού, και κατέχει το πρόσωπο, αλλά πού να μετατρέψει αυτό το πνεύμα; Είναι τοποθετημένο μέσα σε όλες τις θρησκείες.

Σπούδασε αρχαία αιγυπτιακή ουρανό προσεκτικά και να παρακολουθεί τα αστέρια τους και να σχεδιάσετε ένα κύκλο αστρονομικό διάσημος, αλλά σημείωσε ότι το αστέρι της Αρκτικής είναι το μεσαίο και το κέντρο του ουρανού και των γαλαξιών Tdorholh, αστέρια και πλανήτες, Fahadah την ιδέα ότι η σταθερότητα αυτής της αστέρι και να μην αλλάξει τη θέση του, ενώ εκείνη του όλα τα αστέρια περιστρέφονται γύρω από αυτό, είναι ένα σύμβολο της αιωνιότητας και Asermdh . Νομίζω ότι η ζωή μέχρι τον ουρανό με το αστέρι και στη συνέχεια πάλι πίσω στο σώμα τους για τα συγχαρητήρια και πάλι.

 Επίσης νομίζω ότι η αιγυπτιακή ότι πρέπει να αποθηκεύσετε το όνομα του εκλιπόντος, καθώς και το όνομα, το οποίο καλείται η (Ryan) είναι μέρος του σώματος του νεκρού τον ήξεραν όλη του τη ζωή, πρέπει να διατηρεί το καταγράφηκε μέσα και έξω από το νεκροταφείο και το Twabath από το σπίτι και το εξωτερικό, καθώς και ταφικά έπιπλα και Halith παράδειγμα βασιλιάς (Τουταγχαμών).

Επίσης ενδιαφέρονται για την αρχαία αιγυπτιακή καρδιά, που ο ίδιος αποκάλεσε "Abe" και την καρδιά από τα πιο σημαντικά μέλη του ανθρώπινου σώματος που απαιτούνται για τη ζωή ήταν έντονο από την αρχαία αιγυπτιακή μετά το θάνατο του τράβηξε από τα στήθη και ταριχευμένα, και στη συνέχεια να φέρει πίσω στη θέση του στο στήθος και πάλι. Και για να την πεποίθηση ότι η πηγή της καλοσύνης και η πηγή του κακού στον άνθρωπο και μέσω των γνωστών ανθρώπινη καλοσύνη or διαφθορά και από το βάρος της καρδιάς κατά τη διάρκεια της δίκης του νεκρού μπροστά από το "Όσιρις" Κύριος του άλλου κόσμου με την πίστη της Αιγύπτου, είναι να ξέρει τη μοίρα του Paradise Όναρ, όπου η καρδιά είναι αυτός που αγαπά είναι που απεχθάνεται το οποίο μεταφέρει το μίσος ή την αγάπη.

Πιστεύω ότι οι καλές πράξεις και τα κακά προέρχονται από την καρδιά, αλλά ότι η καρδιά είναι το πλοίο που περιέχουν τα έργα του ανθρώπου κακό γίνεται βαριά, όπως λέμε στις μέρες μας: "Η Καρδιά του Black" ή "Heart of Stone", και όταν το υπόλοιπο βάρος βάζει την καρδιά στο υπόλοιπο, ενώ η άλλη πλευρά το σύμβολο της θεάς (Maat), μια θεά της δικαιοσύνης και της αμεροληψίας και φτερό σύμβολο Εάν αυτή η καρδιά σταθμισμένο ίσο με το σύμβολο αυτό, θεωρείται ήπια, ελεύθερη από την αμαρτία και την αμαρτία, και την τύχη του ιδιοκτήτη ευλογημένο του Παραδείσου, η οποία ονομάστηκε «Yarrow» πεδία, ο Θεός του Κάτω Κόσμου του Όσιρη, και συνεχάρη τους. Αν υπάρχει κάποια βαριά καρδιά γεμάτη αδικίες και τις αμαρτίες τύχη ή την κόλαση του «SDJ" οποιαδήποτε φωτιά.

 Που γυρίστηκε στη λίμνη εκρήξεις που περιβάλλεται τοίχο πάχους μαύρο δεν έχει καμία πόρτα και περιβάλλεται από το εξωτερικό, δεκάδες κόμπρες, τότε το τείχος άλλες τέσσερις πλευρές σημάδι της πυρκαγιάς ή την κόλαση (SDJ), ενώ, όπως στις τέσσερις γωνίες τέσσερις φρουρούς με τη μορφή τεσσάρων πιθήκους κάθεται πάνω στις καρέκλες για την πρόληψη διαφυγή των αμαρτωλών, καθώς προσπαθούσαν να διαφύγουν μετά τη ρίψη τους σε κόλαση. Αυτό είναι το αντίθετο του Παραδείσου, που την ονόμασαν «Yarrow», που αντιπροσώπευαν τα ποτάμια διεξάγεται κάτω από τη γη και τους κήπους και τα σιντριβάνια του νερού, κλπ., τα οποία απολαμβάνουν οι δίκαιοι όλων των ειδών τροφίμων και ποτών, όπως απεικονίζεται και έχουν τραπέζια προσφορές, όπως είναι οργώνουν χωράφια, «Yarrow," και να ζήσουν ειρηνικά με τους θεούς.

  Το υπόλοιπο των μελών, που αποτελείται από το ήπαρ, το έντερο, το στομάχι και τους πνεύμονες, αφαιρέθηκαν από το σώμα και το γεμιστό και διατηρούνται σε pots ειδικά ονομάζεται pots canopic σε σχέση με την πόλη της Canopus κοντά στην Αλεξάνδρεια represented κουκούλες στρατηγός του νεκρού, και στη συνέχεια να παρουσιάζεται με τη μορφή του επικεφαλής των παιδιών του Horus, το τέσσερα (F Χιόνι ugliness - F-γεννημένος θάνατος - Hapi - Amisty), ενώ η απομάκρυνση του προσώπου και των ματιών, καθώς ο εγκέφαλος έχει εξαχθεί μέσα από τα ρουθούνια και μια τρύπα στην κορυφή του κρανίου.

 Και μεταξύ του θανάτου και της δίκης ενώπιον του "Auxerre" Lord of the άλλο κόσμο δεν υπάρχει ο τάφος που εκπονήθηκε από τον θανόντα ο ίδιος πριν από το θάνατο και Metraouh μεταξύ Dvinat μικρά δωμάτια και αίθρια, πυραμίδες, διαφορετικό σχήμα, αλλά ο στόχος και αυτό που είναι να διατηρηθεί το σώμα μετά το θάνατο από βλάβες. Θεωρούμε ότι αυτή η τάφο υπό την προϋπόθεση ότι ψεύτικο πόρτες κοσμούν τα ανώτερα τμήματα του τάφου, η οποία καλείται επίσης τις πόρτες της ζωής, μια παράσταση σε πέτρα ή ξύλο για να σχηματίσουν τις πόρτες με τις εικόνες του νεκρού ιδιοκτήτη ρεκόρ του τάφου και τα ονόματα και τους τίτλους του,

  Ο σκοπός αυτής της δυνατότητας με την ψυχή να δει τον τάφο της, η μούμια μέσα στο σώμα της, τίθεται στη συνέχεια στον τάφο, και στη συνέχεια να τα καλά Μοσούλη στο ταφικό θάλαμο, και ότι τα σχέδιά του για αρχαία αιγυπτιακή πλευρά σε παπύρους γραπτή "νεκρό", και είναι παρούσα στον άλλο κόσμο, όπου απεικονίζεται το πνεύμα με το το κεφάλι του πράσινου πουλιού κάτω στο νεκροταφείο για τον ταφικό θάλαμο που χρονολογείται από το σώμα της για να ζήσει και πάλι.

Όπως και οι πόρτες είναι διακοσμημένη με σκηνές από τη ζωή δώρα και τις προσφορές, οι μεταφορείς κινούνται τα πρόσωπά τους στις πόρτες της ζωής, όπου αποφοίτησε με το Πνεύμα για τη νύχτα για να λάβουν αυτά τα δώρα, όπως η αρχαία αιγυπτιακή σκέψη.

Αλλά η ιδέα της ύπαρξης του αιγυπτιακό τάφο του νεκρού και πώς να βγούμε από αυτό, εκτός εάν νεκρικό θάλαμο Almmia μέσα στο φέρετρο; Και πώς θα βγει από αυτό;

 Νομίζω ότι η αρχαία αιγυπτιακή να μείνετε τάφο δεν είναι παρά μια προσωρινή κατοικία για περιορισμένο χρονικό διάστημα δεν γνωρίζει μια σειρά όπου ήταν ο τάφος του, ένα άλλο σπίτι για αυτόν, για την προσωρινή στέγαση ήταν να διαθέτει ο τάφος όλα αυτά που χρειαζόταν και να χρησιμοποιούνται σε κοσμικές του, θα βρείτε στον τάφο του Βασιλείου, «Hetepheres" η μητέρα του βασιλιά "Χέοπα "2620 π.Χ.. μ., που περιέχουν άλλα έπιπλα του Nmuseh και ένα κρεβάτι, καρέκλα, κουτιά κοσμήματα, εργαλεία, τρόφιμα και ένα φορείο, καθώς και τον τάφο του" Τουταγχαμών "με όλα τα εργαλεία έπιπλα και σκεύη, κλπ. όλα αυτά που είχε χρησιμοποιηθεί στον άλλο κόσμο παραμένει στον τάφο για να επαναχρησιμοποιηθούν σε αυτό το προσωρινή στέγαση.

Κατά την επιστροφή της ψυχής με το ανθρώπινο σώμα θα χαιρετισμό του νεκρού και της Περιφέρειας ως ένα αντικείμενο που πρέπει να χρησιμοποιούνται αυτά τα πράγματα βγαίνουν τη νύχτα για να έχουν λάβει το έδωσε και στη συνέχεια πάλι πίσω για να χαιρετήσει Bcyprh φαγητό και ποτό, αλλά το πώς θα βγει από το φέρετρο, σφιχτό κλείσιμο. Πιστεύω ακράδαντα ότι η μαγεία θα ανοίξει το φέρετρο και τον τάφο για να πάει στον άλλο κόσμο

Αυτό όμως που μετά από αυτό το χρονικό διάστημα; Σκέψη την αρχαία αιγυπτιακή να υπάρχουν λόγω της του Βασιλείου "Auxerre" Κύριος του άλλου κόσμου πρόκειται να έρθει μετά από αυτή τη δοκιμή, η οποία ανεγέρθηκε σε αυτόν, μπροστά από 42 Θεό, και φέρει τον τίτλο "Auxerre" όπου είναι το βάρος της καρδιάς του στην ισορροπία με την "Horus" και Anubis "μπροστά από το σύμβολο της δικαιοσύνης" Maat, «όπου η καρδιά βρίσκεται στο χέρι, το σύμβολο της αλήθειας και της δικαιοσύνης στην ισορροπία, ένα φτερό ή ένα σύμβολο των θεών" Maat, «και αν το συμμετρικό βάρος Αυτό δείχνει ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τις αμαρτίες του νεκρού

Το βάρος των μέσων καρδιά είναι ένοχοι για τη διάπραξη αμαρτίας. Στην περίπτωση αυτή, ρίχνει στην καρδιά του «Μπάρμπα» για να καταβροχθίσει την καρδιά, ένα ζώο με ένα κροκόδειλο και ένα μπροστινό λιοντάρι και πίσω μέρος του adelie, και αυτό είναι ό, τι σημαίνει ο αποθανών έχασε τη ζωή του, είτε στη θάλασσα ή το ποτάμι και για τον λόγο ότι δεν έχει περιθώρια να ξεφύγουν με τη ζωή του. Όπως γνωρίζει το σώμα στη λίμνη της φωτιάς "SDJ."

Από εδώ, διαπιστώνουμε ότι το θέμα του θανάτου και μετά το θάνατο του είχε τον έλεγχο της σκέψης και του πνεύματος της αρχαίας Αιγύπτου, το ίδιο κάνουν και σκέψη και περισυλλογή και φαντασία από τις εικόνες του, τη φαντασία του όλες αυτές τις πεποιθήσεις, την οποία σημείωσε όλα τα αποτελέσματά της, τόσο πάπυρος όπως είναι γνωστή ως το "Βιβλίο των Νεκρών" και "τι είναι στον άλλο κόσμο "και" πύλες ". Όπως και στις πλευρές του τα φέρετρα και τάφους, καθώς και από τις συνήθειες και τα έθιμα της ταφής και όχι μόνο.
 
Και τελικά εγκαταστάθηκαν στο εγκόσμια ζωή είναι μόνο η αρχή της αιώνιας ζωής αιωνίου στον άλλο κόσμο

       

No comments:

Post a Comment