Ο πληθυσμός της Αιγύπτου στην ελληνορωμαϊκή συνθέτοντας Mveja των εθνικοτήτων και διαφορετικών στοιχείων, όπως οι Εβραίοι, Σύριοι, Φοίνικες και Λίβυους και άλλους να τους Αιγυπτίους
Ως αποτέλεσμα, ένα μείγμα από θρησκείες και τις θρησκείες, αιγυπτιακή, ελληνική, της Ασίας, της Ρουμανίας, και, τέλος, Christian
Τουλάχιστον έχω να ακολουθούν αυτές τις θρησκείες ανεκτική πολιτική των Ρωμαίων κατά την άσκηση της θρησκείας τους, εφ 'όσον δεν εκτίθεται με την πίστη τους προς το κράτος δεν έχει σκληρή με τους Εβραίους και τους Χριστιανούς, μόνον όταν αντιστάθηκε στην αρχή της Ρουμανίας.
Ως αποτέλεσμα, ένα μείγμα από θρησκείες και τις θρησκείες, αιγυπτιακή, ελληνική, της Ασίας, της Ρουμανίας, και, τέλος, Christian
Τουλάχιστον έχω να ακολουθούν αυτές τις θρησκείες ανεκτική πολιτική των Ρωμαίων κατά την άσκηση της θρησκείας τους, εφ 'όσον δεν εκτίθεται με την πίστη τους προς το κράτος δεν έχει σκληρή με τους Εβραίους και τους Χριστιανούς, μόνον όταν αντιστάθηκε στην αρχή της Ρουμανίας.
Σέβομαι τους Έλληνες και τους Ρωμαίους, η Αιγυπτιακή θρησκεία και την ελευθερία εγκατάστασης των Αιγυπτίων σε τελετές και τους ναούς τους, την κατασκευή και επισκευή ό, τι ήταν να τους καταστράφηκε. Επίσης, διαπιστώνουμε ότι οι Πτολεμαίοι περπάτησε σε αυτό που ακολούθησε από βασιλιάδες και φαραώ πήρε τους ίδιους τίτλους φαραωνικού και βαμμένα στο ίδιο εικόνες στους ναούς, τα δάνεια νομιμότητα στην εξουσία του αυτοκράτορα στα μάτια των Αιγυπτίων. Καθώς και η ανάπτυξη Πτολεμαίων βασιλέων και Ρωμαϊκή κλήρου υπό τον έλεγχό τους για την επιρροή τους για τον περιορισμό των αρμοδιοτήτων τους και να ενταθούν εδώ στην εποχή των Ρωμαίων δεν επέτρεπε για τους ιερείς μόνο αυξανόμενες αγροτικές περιοχές ώστε να παρέχουν τις ανάγκες των ναών μόνο στη συνέχεια θα τοποθετούνται οι ναοί υπό την εποπτεία της κεντρικής αρχής, προκειμένου να μειωθεί η δραστηριότητα των ιερέων να υποκινήσει Αιγύπτιοι εναντίον των Ελλήνων ή τους Ρωμαίους.
Οι Έλληνες εργάζονται για να κερδίσουν τους Έλληνες και Αιγύπτιοι κέρδισε Balchbh θρησκεία της θεοποίησης της ελληνικής αυτοματισμού βασιλιάδες τους επίσημα τα ονόματα των ιερέων και ένα χρονικό των εγγράφων και ομολόγησε σε μια επίσημη θρησκεία στην ελληνική θρησκεία και επέτρεψε τη δημιουργία θρησκευτικές τελετουργίες και τις τελετές και τη δημιουργία των ναών και των θεών τους παρομοιαστεί με την αιγυπτιακή θεούς και αιγυπτιακών θεών να επιστήσω την πιο κοντά στο μεγάλο
Όπως επίσης και σεβαστή Ρωμαϊκή ελευθερία των Αιγυπτίων στην πίστη και τη φροντίδα για τους ναούς και την κατάρτιση αυτοκράτορες οι ίδιοι Φαραώ και να μιμούνται τους την ίδια στιγμή, η οποία αναμιγνύεται με τα δόγματα της Αιγύπτου πεποιθήσεις και την ελληνική, διαπιστώνουμε ότι Ίσις λατρεύτηκε και την εξάπλωση λατρεία της στον κόσμο, μαζί με άλλους θεούς και δεμένα μεταξύ του ταύρου Apis και το Σέραπι Θεοί και χρησιμοποίησε την αρχή αυτοκράτορες των βασιλέων αυτοματοποίηση της εγκατάστασης λατρεία για να τους βοηθήσει να έλεγχο των λαών της αυτοκρατορίας
Όπως επίσης και σεβαστή Ρωμαϊκή ελευθερία των Αιγυπτίων στην πίστη και τη φροντίδα για τους ναούς και την κατάρτιση αυτοκράτορες οι ίδιοι Φαραώ και να μιμούνται τους την ίδια στιγμή, η οποία αναμιγνύεται με τα δόγματα της Αιγύπτου πεποιθήσεις και την ελληνική, διαπιστώνουμε ότι Ίσις λατρεύτηκε και την εξάπλωση λατρεία της στον κόσμο, μαζί με άλλους θεούς και δεμένα μεταξύ του ταύρου Apis και το Σέραπι Θεοί και χρησιμοποίησε την αρχή αυτοκράτορες των βασιλέων αυτοματοποίηση της εγκατάστασης λατρεία για να τους βοηθήσει να έλεγχο των λαών της αυτοκρατορίας
Όταν ο Χριστιανισμός άρχισε την Αίγυπτο, το τέλος του πρώτου αιώνα, οι Ρωμαίοι άρχισαν να τη γέννησή τους, ο φόβος τους για την κατάσταση του αυτοκράτορα δεν συμμετείχε στη χριστιανική λατρεία επίσημη πολιτεία. Δεδομένου ότι η χριστιανική θρησκεία απορρίπτει τις παλαιές θρησκείες, καθώς οι άνθρωποι τα ιερά αυτοκράτορα, θεωρήθηκαν για να συμπιέσει το καλώδιο πρέπει να είναι ένα κίνημα εναντίον. Άρχισε η εποχή της δίωξης του Χριστιανισμού και τους Χριστιανούς από το 64 μ.Χ.. Ψηφίστηκε δεν είναι να ασπαστούν το Χριστιανισμό και ήταν βαρύτερο στην εποχή της δίωξης του Διοκλητιανού μέχρι που αναγνωρίζεται ως επίσημη θρησκεία το 282 μ.Χ..
No comments:
Post a Comment