Friday, 4 November 2011

Alvsih αγρότης - η ιστορία της αρχαίας αιγυπτιακής λογοτεχνίας

Η ιστορία της Alvsih γεωργός είναι μαγνητοσκόπηση μια ρεαλιστική συνέπεια της διαφθοράς των πλουσίων και ισχυρών και η συνολική ιστορία αυτή που πραγματοποιήθηκε γεγονότα της κατά του κράτους την Ενδέκατη Δυναστεία και 2200 π.Χ.. Μ σχεδόν σε ένα φτωχό αγρότη από το λαό της στο έδαφος του Φαγιούμ ήταν το σπίτι σε ένα χωριό που ονομάζεται στον τομέα του αλατιού οδήγησε ένα μικρό κοπάδι γαϊδουράκια Bhaslat το χωριό του και πήγε να τον Ahnasia προς την πόλη θέλει να πουλήσει Haslath ο δρόμος απαιτεί από αυτόν να περάσει ότι ένα άτομο που ονομάστηκε χωριουδάκι (Thoty Nacht), το οποίο με τη σειρά του ήταν μια διεφθαρμένη υπάλληλος ο πρωθυπουργός του Φαραώ (Διευθυντής της Βουλής των Φαραώ)

Και όταν είδε τον εργαζόμενο τον αγρότη και το κοπάδι του ενορχήστρωσε τέχνασμα για βιασμό της συνοδείας, συμπεριλαμβανομένου του σηκώθηκε για να κλείσει το δρόμο λινό κεφάλαια για να αναγκαστούν οι αγρότες να εκφράσουν τον τρόπο μέσα από τα κάτω στο πεδίο που η επίσημη απληστία καλλιεργούνται με σιτάρι και το γαϊδούρι τρώει μερικές σιτάρι μίσχους ευκαιρίες Vthbot για τον προσκεκλημένο (Thoty Nacht) που πρέπει να αξιοποιηθεί για την αυτοκινητοπομπή, και ασχολήθηκε με το άνθρωπος χωρικός, λέγοντας (στο δρόμο μου ευθεία έχει τους στρατιώτες σας να κλείσει ... Vaztrrt να πάει στο δικό σας πεδίο επανέλαβε το δρόμο μου .. Atgtsb Hmiry επειδή ένα από αυτά τα τέλη γεμίζουν τα πόδια του Qmg) δεν αποκόμισε κανένα όφελος δικαιολογίες αγροτών φτωχούς, προκειμένου να ανακτήσει αυτοκινητοπομπή του και πέρασε τέσσερις ημέρες προσπαθώντας να τον πείσει να επιστρέψει από γαϊδούρια χωρίς ενδιαφέρον που αποφάσισε να αυξήσει την καταγγελία προς τον Πρωθυπουργό (Renzi)

Ποιος ήταν διάσημη για την αγάπη του για τη δικαιοσύνη και τα ρόπαλα, όπως στη δικαιοσύνη και το πρόσφερε και άκουσε τον υπουργό, και συζήτησε μαζί μου το προσωπικό του και τους μάρτυρες που είχαν όψης από τον συνάδελφό τους, και η απάντηση ήταν (τιμωρείται Thoty Nacht, επειδή οι ​​αγρότες δεν πληρώνουν φόρους και γαϊδούρια κλαπεί σιτάρι τομέα του;) Εν τω μεταξύ, ο γεωργός στεκόταν ακούγοντας μια απώλεια τα χρήματά του και η καταστροφή του είναι αναπόφευκτη, είτε ο πρωθυπουργός καθόταν στη σιωπή, το ενδεχόμενο αυτό που ήταν είτε ο γεωργός Shan όταν είδε ο πρωθυπουργός δεν έκανε τίποτα για να τον προσφέρει και του μίλησε εύγλωττα εκπληκτικό

  (I do you O Δικαιοσύνης της Medhat και ανασηκώστε την αδικία σημαίνει να δούμε, θα φέρει τα βάρη πάνω από τα βάρη. Υποχρέωση κραυγή που ομιλούνται από το στόμα μου και έσπασε την αδικία και καθιέρωσε το δικαίωμα, το θέλημα του Θεού είναι είτε εξορία αδικία από τη γη .........) και εντυπωσιάστηκε από τον υπουργό διακριτικά αγρότη και άφησε χωρίς τον τεμαχισμό τους σε υπόθεσή του και πήγε αμέσως στον Φαραώ και του είπε την υπόθεση και ποιο ήταν το γεωργό καλό να πει ότι του είπε στον Φαραώ ότι δεν κόβει στην περίπτωσή του η γνώμη του την επιθυμία να αυτοσχεδιάσει ομιλίες αγρότη άλλο είναι ένα σημείωμα της προσεκτικά τα λόγια του .. και τι πήραμε από τα λεγόμενα του αγρότη εννέα παπύρους είναι η αντιμετώπιση του, αντιμετωπίζοντας τον Πρωθυπουργό

Το δεύτερο επιχείρημα: ο υπουργός αντιμετώπιση πρώτη του (Renzi) φανταστείτε την απογοήτευση που βιώνουν ο γεωργός από τον Υπουργό Δικαιοσύνης σκέφτηκε ότι (Renzi) Fikatah (Renzi) απειλή, αλλά ο αγρότης να συνεχίσει να τον Υπουργό Tqureih
Υπεράσπιση III: Κύριε Υπουργέ Προστατέψτε ατυχές Περιορίστε κάτω οι κλέφτες Beware του αιώνιου (θάνατος) προσέγγιση και προτίμησε να λειτουργήσει καλύτερα και να πράττουν το ίδιο θέα (που τα ίδια δικαιώματα με την αξιολόγηση Maat) »και πραγματοποίησε τιμωρία του αξίζει Δεν υπάρχει τίποτα που ισοδυναμεί με ακεραιότητα Ποτέ δεν μιλούν ψευδώς.... για είστε διαχειριστής. να μην είναι ένα φως για να σας με το βάρος. δεν Taatkelmen συκοφαντίες για σας βασίζεται στη δικαιοσύνη .. έχετε goofing ισορροπία. καταλαβαίνω και τα υπόλοιπα όλα το ίδιο και η γλώσσα σας είναι η δύναμη εξισορρόπησης, και η καρδιά σας είναι Almthagal "αυτή είναι μια σύγκριση μεταξύ της δικαιοσύνης και της ισορροπίας εμφανιστεί επανειλημμένα σε αυτή την ιστορία έχει βρει την ισορροπία στην αυτή την ιστορία για πρώτη φορά και την εικόνα της παρέμεινε ένα σύμβολο της δικαιοσύνης σε αυτήν την ημέρα.

 Το τρίτο επιχείρημα: κρουστά Υπουργός Falah υπουργός διέταξε τους στρατιώτες του τον χτύπησαν σοβαρά.

Ακρόαση στο τέταρτο και πέμπτο: Δεν κάμπτεται ξυλοδαρμό αγρότης bashing τον Υπουργό και την εμπλοκή του πέμπτου και σύντομη όπως είναι, αλλά Alzaha το μομφής και δυσπιστίας, όπως λέει (Εσύ που έχουν συσταθεί για την αξιολόγηση της Δικαιοσύνης είχε ενώσει τα χέρια με τον καταπιεστή Και ο λαός Thtermk αν και επιτιθέμενος Έχουμε δημιουργήσει για να ανταποκριθούμε στους καταπιεσμένους, αλλά δείτε.. Είστε drenched της με το χέρι σας)

VI Ομιλία: τη σειρά του το νέο συναίσθημα, το οποίο χαρακτηρίστηκε από υπουργός Δικαιοσύνης λέει (Περάστε την αδικία, και να πάρει τη δικαιοσύνη και έκανε ό, τι είναι σωστό και η κηλίδα που είναι κακό), αλλά συνέχισε να Renzi δεν διστάζω την απάντηση.

Ομιλία VII: καταφύγουν σε ακραίες κούπα (Γράφετε Είστε μορφωμένοι Είστε ευγενικός έχω μάθει να μην είναι ένας κλέφτης εγώ?.
 
Σημειώθηκαν στην ίδια παγίδα που συνέβησαν όταν κάποιος άλλος και θα εκπροσωπεί την ακεραιότητα της γης έγινα Πρόεδρος της πόρνες που σπορέα
 
Καλλιεργείται αδικία και λέει Balasv τομέα του και ψέματα θα καρπωθούν αυτό που φυτεύτηκαν τα χέρια του και έτσι από τις πλημμύρες του κτήματος με το κακό), ο υπουργός δεν μετακινήσετε ένα μυ


Λόγος VIII:.. Qdha συνέχισε να πω ότι η απληστία της καρδιά σας και δεν σας ταιριάζουν Μπορείτε να κλέψει, και δεν θα σας ωφελήσει Ακόμη και εκείνοι οι οποίοι ιδρύουν την αδικία να μην αποτελούν από μόνα τους καταπιεστές

Και την επιστροφή του Alvsih γεωργό να πούμε το μεγαλύτερο εκφράσεις από το στόμα του με το στόμα του (να κάνω Δικαιοσύνης Λόρδος Justice το οποίο έχει γίνει τροποποιήθηκε από το δικαίωμα αυτό. Εσύ που είσαι ένα στυλό και Qurtas αλλά αντιπροσωπεύουν Θωθ ο ίδιος) (ξέρω ότι η δικαιοσύνη, όταν ο τόπος είναι σωστό .. Η δικαιοσύνη είναι αιώνια .. και δικαιοσύνης κάτω με αυτά που κατέχει στον τάφο, όταν τοποθετηθεί σε φέρετρο και Athoy του στο βραχώδες υπόστρωμα και έκλεισε από την πόρτα και έφυγε μόνη της, και το όνομά του διαγράφεται από τη γη. Έτσι, η ακεραιότητα του Λόγου του Θεού) και να συνεχίσει με τον υπουργό δεν είναι αδιάφορη για την αύξηση farmer δυνατά κατάφωρη και έδωσε μια σύνοψη ένατη και τελευταία

Πάπυρος ένατη και τελευταία: Ο κίνδυνος υπουργός αγρότης από την ένταξη στην ομάδα των έξι (ο διάβολος), λόγω του ότι προέρχεται πραγματικά μια τέτοια έχασε τη ζωή του στη συνέχεια και κλοτσιές Ibinaa καλή και δεν θα αναφέρω το όνομά του στη γη και πρωταθλητής αυτών τα αυτιά στα δεξιά (δείτε ότι ο Θεός έχει Fodtk να Tansrny στο Zlmni αλλά εσείς δεν ακούτε. Aqsdk, ξέρω ότι δεν θα πια και εγώ είμαι πρόκειται να υποβάλει καταγγελία στον Θεό, "Anup") και ό, τι ήταν "Anup" είναι ο θεός των νεκρών ήταν γεωργός σημαίνει ότι θα αυτοκτονήσει

 Και στέλνει στρατιώτες Wazzbr να έρθει Bafilah δευτερόλεπτα και ανταλλαγή μερικές λέξεις διφορούμενη έννοια (αυτό το μέρος του Mtmos πάπυρο και σχισμένο) σχετικά με την υπουργό, "Renzi» γράφτηκε το Πάπυρος νέες όλα τα παράπονα των αγροτών και όλα αυτά κάτω σε μας από αυτά τα έγγραφα είναι ένα αντίγραφο αυτού του παπύρου και να πάει ο υπουργός στον Φαραώ και να του προσφέρει μια περγαμηνή πάπυρος ότι χωρίς την Trustees από τα μυστικά του υπουργού όλα ο γεωργός λόγια (και τους βρήκε να Φαραώ συγκλονίζοντας την καρδιά του) και την τάξη υπουργός του Φαραώ, ο διαχωρισμός στην περίπτωση, οι αναγνώστες ειδικοί που δουλεύουν taxes ρεκόρ του αυτό Καθήκοντα αγροτών, καθώς και έγγραφα που αποδεικνύουν νομικές, κοινωνικές και ο αριθμός του των μελών της οικογένειάς του καθώς και το ύψος της περιουσίας του και στη συνέχεια ακολούθησε σύμφωνα με τα λόγια του κάποιες από τις πάπυρος είναι κατακερματισμένη αντίληψη και στη συνέχεια ακολουθείται από μια απόφαση να τιμωρήσει τον εργαζόμενο, ο οποίος πέρασε η απληστία και η μεταβίβαση της κυριότητας του ακινήτου στον αγρότη καθώς και εκ νέου Haslath και γαϊδουράκια για να τον
    

No comments:

Post a Comment