Friday, 4 November 2011

Μονοθεϊσμός Φαραώ Akhenaton του (Δέκατη τέταρτη π.Χ. αιώνας).

Akhnaton Akhnaton είναι ο βασιλιάς της Αιγύπτου, ο Φαραώ Αμενχοτέπ IV «Amon ικανοποιημένοι», που κατονομάζονται στην κλασική Omnovis πηγές. Ο πατέρας του, Αμενχοτέπ ΙΙΙ (1417 -1379 π.Χ.)., Και η μητέρα του, Tiye, η οποία κατάγεται από ένα δημοφιλές περιβάλλον, σε αντίθεση με όσα είναι γνωστά για τις συζύγους του Φαραώ που Thdrn διαφορετικών στελεχών. Η Mredath είναι T, και ο σύζυγός της, ο διοικητής των οχημάτων Aye, η θεία και η αδελφή της Μητέρας Βασίλισσας είναι ο «θάνατος αστέρων» Moutnejmet.
 
     Και μιλάμε για τις πηγές για τον γάμο του με την πριγκίπισσα της Νεφερτίτης (Fine ήρθε), το οποίο ονόμασαν ομορφιά, υπέροχη, και ως Πριγκίπισσα Mitanih χωρίς να βασίζονται σε αυτά τα στοιχεία, είναι γνωστό για την προέλευση, και κυμαίνεται πολύ μυστήριο για τους οικογενειακούς δεσμούς με τη βασιλική οικογένεια και οι αυλικοί, που ζούσαν σε εξαρτώμενων από αυτόν προσώπων. Αλλά είναι γνωστό ότι το βασιλικό ζευγάρι ευλογημένος με έξι κόρες, εκ των οποίων το βρυχηθμό του Merritt και η σύζυγός Καρά Smonkh Okhansn Baaton γυναίκα Aten Τουταγχαμών (Τουταγχαμών

Ο νεαρός βασιλιάς είχε το όνομά του από τη βασιλική στέψη «Nfarrakbrora», αλλά μετά από έξι χρόνια υπεροχή του στο θρόνο αποκαλούσε τον εαυτό του «Ακενατόν», ένα όνομα που έγινε διάσημο από.
 
     Ο κανόνας του Ακενατόν σχεδόν δύο δεκαετίες (1379-1362 π.Χ.)., Όμως, η αρχή του τέλους των μικτών βασιλείας του πατέρα του, το οποίο η Αίγυπτος έφτασε στο απόγειο της δόξας της κατά τη διάρκεια της βασιλείας του στην αρχαία ιστορία, και επέκτεινε την επιρροή της από το νησί Lafratah και την Ανατολία, την Κρήτη και το Αιγαίο Πέλαγος λεκάνη της Νούμπα

 Υπό αυτές τις συνθήκες άρχισαν να Αμενχοτέπ IV, ένας διάδοχος του θρόνου, και στη ζωή του πατέρα του, η πρακτική της λατρείας και θρησκευτικά έθιμα που κληρονόμησε από τους προγόνους του, ιδιαίτερα εκείνες που συνδέονται με Αμμωνα - Ρα θεός του κράτους. Και ληφθεί την ίδια στιγμή, να ανακοινώνουν το νέο θρησκευτικές ιδέες εξελιχθεί μέχρι να μετατραπεί σε αίρεση (αίρεση) για έξοδο από την επικρατούσα παραδοσιακή διδασκαλία. Αλλά η νέα θρησκευτική προσανατολισμούς αυξημένη ορατό μετά διαδέχθηκε τον πατέρα του στο θρόνο. Κατά το έκτο έτος της βασιλείας του (1374 π.Χ.). Ο βασιλιάς ανακοίνωσε νέες προσκλήσεις για τις αρχές της θρησκείας στη λατρεία του Θεού είναι ένας «βρυχηθμός», ήταν σαν το φτερωτό δίσκο Κυρ Είναι χωρίς να κοπούν οι παραδόσεις προσευχή βασιλιά κληρονομήσει το έργο να αναδείξει μερικές από τις εκδηλώσεις, που είδε πιο ρεαλιστική έκφραση του Θεού που ήθελαν να είναι πιο κοντά σε όλους τους ανθρώπους, και σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι παρούσα παντού, σε εκείνη την εποχή, η οποία ανοίγει όταν η Αίγυπτος έκλεισε τη συνεδρίαση μαζί με τον περιβάλλοντα γείτονες, και είχε ως αποτέλεσμα αυτής της επανεξέτασης, τα θεμέλια της εσωτερικής και πνευματικής ζωής.

 Δεν περιλαμβάνει λατρείας στη νέα θρησκεία του Ακενατόν κάθε μυστική διαδικασία, δεν επιβάλλεται στους ανθρώπους από ορισμένες τελετές, αλλά δεν ξέρουν πώς να λατρεία υπήρξε μια στροφή από την παλαιά στη νέα λατρεία. Αρχαιολογικά στοιχεία ότι Akhenaten αναπτύξει μια σειρά των υλικών μέσων, και κυρίως το φημισμένο ναό του Καρνάκ (κοντά στο Λούξορ σήμερα), και η πόλη Okhitt βρυχηθμό, νέα πρωτεύουσα του, η οποία του Τελ ελ-Αμάρνα στην Άνω Αίγυπτο πάνω στα ερείπια του παλαιού.

     Στο χώρο που σήμερα είναι γνωστό ως το Καρνάκ συγκρότημα περιλαμβάνει μια σειρά από αρχαίους ναούς, που ήταν το πιο σημαντικό σπίτι του τον θεό Αμμωνα, ένα από τα αγαπημένα της άρχουσας τάξης του δέκατου όγδοου δυναστείας, και περιβάλλεται από τα σπίτια των ανώτερων ιερέων. Σε αυτό το μέρος, και στα ανατολικά της πυραμίδας του Ακενατόν έχτισε ένα ναό του Άμμωνα στο Aten, τον ήλιο φωτεινό. Ο στόχος ήταν η δημιουργία ενός σαφούς και μια νέα θρησκεία για να αντικαταστήσει την παλιά λατρεία. Και με τις οδηγίες, στην εντυπωσιακή ποιητική ύμνους στον Κύριο Aton, που συμβολίζεται από δίσκο του ήλιου, και ανακοίνωσε ότι καμία ζωή δεν είναι τίποτα χωρίς αυτόν.

Στην πρόσκλησή του για ανανέωση δηλώνοντας την βασιλιάς ο ιερέας που τις ευλογίες του βρυχηθμό δεν περιορίζεται στην Αίγυπτο και το λαό της, και είναι για τα πλάσματα, σε κάθε μέρος των ανθρώπων και των ζώων, χορηγείται έναν βρυχηθμό όταν Chrogah δύναμη των αντικειμένων και δημιουργεί για να συνεχίσει τη χάρη της ζωής, όταν το λυκόφως σβήσει τη ζωή στα πάντα. Όταν ο κόσμος χάνει την πνοή της ζωής αυτού του κόσμου εισέρχεται σε ύφεση, ενώ ο ήλιος διατίθεται στην αγορά με μια νέα κάρτα για να εξαφανιστεί από το οπτικό πεδίο. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ορισμένες ομοιότητες μεταξύ του περιεχομένου του παρόντος Alokhanatonah ύμνους και ψαλμούς που αποδίδονται στον David (δέκατο αιώνα π.Χ.). Ειδικά τον ψαλμό 104.

Στη θρησκεία Alokhanatonah επέφερε τροποποιήσεις με τις θεωρίες σχετικά με τις ιεροτελεστίες του θανάτου και της κηδείας, και τις παραδόσεις της ταφής, και παρείχε εξηγήσεις Nchoria νέα Aloozyreh παλιές παραδόσεις του κόσμου στην άλλη. Ο Amon, μια κρυφή δύναμη, όπως αποδεικνύεται από το όνομά του, δεν αντιπροσωπεύει πλέον ο βασιλιάς, τίποτα αλλά αυτό που είναι καταπληκτικό. Ο βασιλιάς, ο οποίος επέλεξε το όνομα του Θεού είναι γνωστή στα αρχαία κείμενα Πυραμίδα, στην τρίτη χιλιετία π.Χ.. Μ είναι ο βρυχηθμός ενός πλανήτη από τον ήλιο η πηγή όλων των πραγμάτων, ήρθε να κληθεί, όταν κανένα από τα θέματά του Ακενατόν «Abdul βρυχηθμό». Και ο βρυχηθμός του, ο οποίος ήταν στη Μέση Βασίλειο λαμβάνει αέρα στο βασιλιά κατά την αναχώρηση του για τον κόσμο των νεκρών, αυτό είναι πίσω, όταν η μετάβαση στη σάρκα είναι ιερή, με το σώμα, το οποίο βγήκε από αυτό.

 Ακενατόν και η χρήση των τεχνών για να διαδώσει τις διδασκαλίες του, ο ίδιος το έργο για την εκπαίδευση των καλλιτεχνών και να τους οδηγήσουμε στην εποχή του θεωρήθηκε απαραίτητο να μεταφράσει τις ιδέες του στις νέες θρησκευτικές μορφές και ρεαλιστική. Στα ανατολικά του ναού του Καρνάκ, η οποία έχει συσταθεί από το βρυχηθμό της εικόνας του βασιλιά και να αντιμετωπίζονται με εικόνες της οικογένειάς καταπληκτικό ρεαλισμό του. Υπογράμμισε, με τη μορφή Akhenaten στρεβλώσεις που προορίζονται για το σώμα, και ζωγραφισμένα στο πρόσωπο του σημάδια στην ενδοσκόπηση, όταν ο καλλιτέχνης ο οποίος ενδιαφερόταν να προβληματιστούν σχετικά με την εμπειρία του για αυτο-βαθιά στην προεπισκόπηση του τι είναι να σκεφτεί σε αυτό το στάδιο της ιστορίας της Αιγύπτου, και η προσπάθεια έκφρασης έχει ως σκοπό να εκφράσει το εσωτερικό συναισθήματα του αντικειμένου να απεικονίζουν την πραγματική μορφή του σώματος. Vokhanaton συστήσει ότι τα πάντα πρέπει να θυσιαστούν για την αλήθεια, που είναι η πηγή της ισορροπίας, της δικαιοσύνης και της ζωής των στοιχείων εικόνα αγιότητας, όπως αντανακλάται στον καθρέφτη της πίστης.

Πέρασε τα πρώτα χρόνια της βασιλείας του Αμενχοτέπ IV, Ακενατόν, ως συμμετέχων της εξουσίας με τον πατέρα του στην πρωτεύουσα καλό. Αλλά ήταν αποφασισμένος να επιτύχει η μεταρρύθμιση της θρησκευτικής ριζοσπαστική, έφυγε από την πρωτεύουσα καλό με τη συγκατάθεση του πατέρα του βασιλιά, και καθιέρωσε σε απόσταση περίπου τριακόσια εβδομήντα πέντε χιλιόμετρα προς τα βόρεια της Θήβας, μακριά από τη γη του Άμμωνα, μια νέα πόλη σύντομα έγινε η πρωτεύουσα της Zahera είναι Okhitt Aten (Αμάρνα) .
 
     Ακενατόν και στη συνέχεια να μεταφέρετε την έδρα της στη νέα αυτή πόλη για να ζεις με μια σύζυγο και Jawarah και τα μέλη του περιβάλλοντός του από ανώτερο προσωπικό και έξι κόρες που Onjpthen Νεφερτίτης. Φαίνεται ότι η βασιλική οικογένεια έζησε μια ευτυχισμένη ζωή στο βρυχηθμό Okhitt χωρίσει στα δύο την οικογένεια στα τελευταία χρόνια της βασιλείας του.
 
     Όχι μόνο η αλλαγή στον τρόπο ζωής των Φαραώ στη σχέση του με την οικογένειά του και το κοπάδι του, αλλά υπάρχει μια αλλαγή στο ύφος του αιγυπτιακού βασιλιά τονίζεται από μια μελέτη διπλωματικών μηνυμάτων στα αρχεία του Τελ ελ Αμάρνα που αποκαλύπτουν τον τρόπο επικοινωνίας και ανταλλαγής μηνυμάτων μεταξύ των βασιλέων και πριγκίπων της Χαναάν, Amuru (Παλαιστίνη, Συρία) από τη μία πλευρά και του Αιγύπτιου φαραώ της άλλης

Η μελέτη δείχνει την ηλικία του συνόλου της επιρροής Αμάρνα σχετικά με την επιδείνωση στους τομείς του φαραωνικού μετά χαλαροί στο επιβλητικό κύρος του βασιλιά, που υπολείπονταν κατά πολύ από ό, τι ήταν στην εποχή της Thutmose III. Vmbalg αφιέρωμα επιβλήθηκε στη χώρα δεν είναι πλέον έως και το Υπουργείο Οικονομικών των Φαραώ. Φαραωνικού παλάτι δεν μετακινούνται ανάλογα με τις ανάγκες για την αντιμετώπιση της διεθνούς κατάστασης που προκαλείται από την πτώση στην Αίγυπτο για να παρέχουν την Χετταίων επιρροή. Φαίνεται ότι μια σημαντική άκρες οικόπεδο στο εσωτερικό: οι ιερείς του Αμμωνα στη Θήβα, και το διοικητή του στρατού Horemheb από τη μία πλευρά, και οι άρχοντες της Χαναάν, και Amuru από την άλλη πλευρά, έχει πραγματοποιηθεί για την ανατροπή του μονάρχη ο οποίος δεν είχε κανένα ενδιαφέρον για θρησκευτική μεταρρύθμιση, χωρίς την περίμετρο του τι συνέβαινε γύρω του.

Πέρασε μέσα από ένα χρόνο, όταν ο βασιλιάς, ωστόσο, το ισχυρό πιάνοντας τα ηνία στο ανάκτορο των Θηβών. Θα μπορούσε να διατάξει την κατασκευή του τεράστιου ναών στην Aten στη Θήβα κοντά στους ναούς του Αμμωνα. Αλλά μετά από το δωδέκατο έτος της βασιλείας του να εναλλάσσονται αδυναμία στη δομή της εξουσίας. Ο διαχωρισμός έγινε με τη βασιλική οικογένεια το ίδιο. Έφυγα βασίλισσας Νεφερτίτης, το βασιλικό παλάτι στο εκπαιδευτικό Okhitt στο κέντρο της πόλης με το βρυχηθμό του T-II και ο σύζυγός της, ο ιερέας και οι τέσσερις από τις κόρες της και Ο Μικρός Tut Πρίγκιπα βρυχηθμό Gnk και έχουν ληφθεί για την ίδια θέση στο βόρειο τμήμα της πόλης, ενώ ο βασιλιάς στάθηκε στο παλάτι στα νότια της πρωτεύουσας.

Και πλαστά δεσμούς με το μικρότερο αδελφό «Smonkh Κάρα» να τον αδελφό του στο δίκαιο και ο άντρας για την κόρη του και έναν εταίρο στη διαχείριση του βασιλιά, και έτσι άρχισε μια νέα φάση της εποχής Αμάρνα. Σε αυτό το στάδιο, που επιδεινώθηκε περαιτέρω το βασιλιά ψυχική, και την αυξημένη διαταραχή συμπεριφοράς, μεταφέροντας ημι-τυχαία και να επεκταθεί το μέτωπο αντι-του θρησκευτικού όταν διέταξε την καταστροφή των αγαλμάτων του Άμμωνα και να διαγράψει το όνομά του από επιγραφές, και κατήργησε τους τίτλους και όλα αυτά ήταν γνωστά από τις συνταγές αντανακλούν την πεποίθηση για την προστασία βασιλικό θρόνο του. Το πεδίο εφαρμογής αυτής της αλλαγής στη θρησκευτική ζωή στην αρχαία Αίγυπτο περιλαμβάνεται ακόμη και ένα γεράκι εικόνα που συμβολίζει την Nkhbt θεά, παραποιεί το όνομα της πόλης των Amon (Θήβα), γραμμένο στα ιερογλυφικά, και ο βασιλιάς εξέδωσε εντολές για να καταργήσετε αυτές τις εικόνες που μισούσε τα σύνορα της Νουβίας, και την καθιέρωση της λατρείας του Ατέν θέση σε όλη τη χώρα .

Έχει συγκρούστηκε με τη θρησκευτική πολιτική υπό την ηγεσία του βασιλιά με την ισχυρή αντιπολίτευση, καθοδηγούμενη από ιερείς των ναών, οι οποίοι πλήττονται περισσότερο από την ενοποίηση της λατρείας, καθώς και τους ευγενείς που απείλησε να μεταρρυθμίσουν τα προνόμιά τους, και οι αξιωματικοί και οι διοικητές που μείωσε την επιρροή τους στη χώρα για έλλειψη ενδιαφέροντος για βασιλιά του στρατού και η απροθυμία να συνεχίσει την πολιτική του προκατόχων επέκταση, το χτύπημα αδύναμη ικανότητα του κράτους και του στρατιωτικού του κύρους των συνηθισμένων επιδεινώθηκε εσωτερικά όσο και εξωτερικά, και τέθηκε Ανατολία ισχυρά κράτη στη Συρία. Τα έγγραφα που ανέφερε ότι τα γράμματα, Αμάρνα ειδικά από τις διπλωματικές με την πραγματικότητα της κατάστασης στην Παλαιστίνη και τη Συρία για την αντιμετώπιση των Χετταίων επέκτασης.

 Ήταν η αποχώρηση του Akhenaten για την ηγεσία του στρατού του, ή να μετακινήσετε με αποτελεσματικό τρόπο, προκειμένου να διατηρηθεί η τοποθεσίες της Αιγύπτου στη Δυτική Ασία, και μόνο που εργάζονται για να διαδώσει την πίστη του νέου συνέπειες κόστισε στη χώρα ακριβά, εκτός από την κατάρρευση των εμπορικών σχέσεων με την έλλειψη ασφάλειας και σταθερότητας, και τελείωσε τις ημέρες του βασιλιά εν μέσω της κρίσης είναι μια τραγική, Walt πράγματα αρχικά στον κληρονόμο Smonkh Καρά, ο οποίος έχει εργαστεί για να επανασυνδεθεί Bmnafis και καλή, και αποκατέστησε την Αίγυπτο για θρησκευτικό πλουραλισμό. Ακενατόν και θάφτηκε στην πρωτεύουσα Okhitt του Ατέν. Οι αρχαιολόγοι έχουν εντοπίσει τον τάφο, αλλά δεν βρήκαν μόνο το ναυάγιο του Royal Nawosh αποκατασταθεί και μεταφέρθηκε στο Μουσείο του Καΐρου.

Όσο για. Του ότι δεν έχουν βρει κανείς δεν ξέρει τι τους συνέβη. Μπορεί να πληγεί από αυτό που συνέβη στον Okhitt Aten (Αμάρνα) από την καταστροφή στα χέρια του ηγέτη Horemheb, ο οποίος ήταν στην πρώτη γραμμή της δράσης για τον τερματισμό της εποχής της Αμάρνα και την ανατροπή του Akhenaten. Βρέθηκε στην Κοιλάδα των Βασιλέων στην μούμια πιστεύεται ότι είναι του. Αλλά δεν υπάρχουν πειστικές αποδείξεις για αυτό. Μετά Smonkh Καρά, ο οποίος κυβέρνησε για λίγο ανέβηκε στο θρόνο του βασιλιά Aton, ο οποίος αναγκάστηκε να αλλάξει το όνομά του σε Τουταγχαμών, σηματοδοτώντας την επιστροφή του σεβασμού για το καλό τους ιερείς του Αμμωνα, και τους ισχυρούς. Έτσι κατέρρευσε νωρίς αυτή την προσπάθεια να ανατρέψουν την παραδοσιακή θρησκευτική συνείδηση ​​στην αρχαία Αίγυπτο και για να επιτευχθεί ενότητα του Θεού και τον τόπο της διαφορετικότητας.

Akhenaton (Ακενατόν, Ikhnaton) ή Αμενχοτέπ IV είναι το δέκατο Φαραώ της Δέκατη όγδοη Δυναστεία και έκρινε με τη σύζυγό του Νεφερτίτης Αρχή για 17 χρόνια στο 1369 π.Χ.. M. (Πέθανε το 1336 π.Χ. και 1334 π.Χ.), μια λέξη που σημαίνει Akhenaton (ο Σωτήρας του Ατέν).

Προσπάθησε να ενώσει τους θεούς της αρχαίας Αιγύπτου, συμπεριλαμβανομένης της θεό Αμμωνα-Re, με τη μορφή του ενός Θεού Ατόν, αν και υπάρχουν αμφιβολίες για την επιτυχία της σε αυτό, και μετέφερε την πρωτεύουσα από τη Θήβα σε νέα κεφάλαια Akhetaten του, Minya, δείχνει την τέχνη ρεαλιστική, ιδιαίτερα στη γλυπτική, τη ζωγραφική και το πίσω μέρος της νέας λογοτεχνίας χαρακτηρίζεται ύμνος του Θεού νέων Aten, ή αυτό που είναι τώρα ένα σύστημα της Τελ ελ Αμάρνα-.

Και η πολυάσχολη βασιλιά Akhenaten Baslahath θρησκευτική και αναχώρησε για την εξωτερική πολιτική και τη διοίκηση της αυτοκρατορίας μέχρι Άνω Ευφράτη και Νουβία στα νότια, Fanfsal την ασιατική μέρος τους, και όταν πέθανε, ο διάδοχός του Smonkh Ka Ra και τον αδελφό του, Τουταγχαμών, που αναπήδησε από το δόγμα της βρυχηθμό και άφησε την πρωτεύουσα για να Θήβα και ανακοίνωσε την επιστροφή του δόγματος της Αμμωνα, δηλώνοντας ότι Tut Τουταγχαμών, η κατεδάφιση των ιερέων των καλών αποτελεσμάτων του Ακενατόν και την πόλη του και το όνομά του διαγράφεται από αυτόν.

Υπάρχουν πολλές θεωρίες για την τύχη του Ακενατόν, αλλά δεν υπάρχουν πειστικές αποδείξεις για το τι του συνέβη μετά από χρόνια κινείται σε νέα κεφάλαια του.

Η συνεχής αναζήτηση για τον τάφο του βασιλιά Ακενατόν, από την εύρεση της πρώτης τους τάφους της Κοιλάδας των Βασιλέων κατά τον 19ο αιώνα και τον εικοστό αιώνα, χωρίς να καταλήξει σε οριστικό συμπέρασμα, έτσι άρχισα μελέτες που διεξάγονται από το Ανώτατο Συμβούλιο Αρχαιοτήτων και το Πανεπιστήμιο του Καΐρου για τις μούμιες, όπως ανακοινώθηκε το Φεβρουάριο του 2010 ότι η ομάδα είχε ανακαλύψει μέσα από την ανάλυση των ανάλυση του DNA των γονιδίων που «η μούμια στον τάφο 55 στην κοιλάδα των Βασιλέων είναι η μούμια και ο πατέρας του βασιλιά Tut Χρυσή Ανκ Αμμωνα, και πίστευε ότι η μούμια ανήκε σε έναν άνθρωπο ο οποίος πέθανε σε ηλικία μεταξύ 20 και 25 ετών, αλλά έβγαλε το αποτέλεσμα της έρευνας που πέθανε μεταξύ των ηλικιών 45 και 50 ετών, ο γιος του Αμενχοτέπ ΙΙΙ και της βασίλισσας Tiye, γεγονός που δείχνει ότι ο ίδιος Akhenaton
 
Ratoria μέχρι Άνω Ευφράτη και Νουβία στα νότια, Fanfsal το ασιατικό μέρος τους, και όταν πέθανε, ο διάδοχός του Smonkh Ka Ra και ο αδελφός του, ο Τουταγχαμών, που αναπήδησε από το δόγμα της βρυχηθμό και άφησε την πρωτεύουσα σε Θήβα και ανακοίνωσε την επιστροφή της το δόγμα του Αμμωνα, δηλώνοντας ότι Τουταγχαμών, η κατεδάφιση των ιερέων των καλών αποτελεσμάτων του Ακενατόν και της πόλης του, και υπαινίχθηκε το όνομά του από αυτούς

.Ακενατόν ήταν ο νεότερος γιος του βασιλιά Αμενχοτέπ ΙΙΙ της Βασίλισσας Τ από τη σύζυγο είναι το μεγάλο φαβορί του Αμενχοτέπ ΙΙΙ, δεν έμελλε να είναι Akhenaten Crown μέχρι το θάνατο των ηλικιωμένων Thutmose αδελφό του.

Επέκταση της βασιλείας του βασιλιά Αμενχοτέπ ΙΙΙ της σχεδόν το 38-year-old έχασαν τη ζωή τους μετά την αποχώρηση από το θρόνο για να Omnhot γιο του پ τέταρτο και ίσως τον κανόνα της από κοινού (coregency) διήρκεσε από 1 έως 2 ή 12 χρόνια, όπου πιστεύεται ότι ένα μέρος του πατέρα του στην εξουσία σε ηλικία δεκαέξι ετών, [2], πιστεύεται ότι τη βασιλεία του Ακενατόν, είναι ένα από τα BC 1353 - 1 336 π.Χ. και 1351 π.Χ. - 1 334 π.Χ..

Υπάρχει πολλή διαμάχη για το αν Αμενχοτέπ IV πήρε το θρόνο μετά το θάνατο του πατέρα του, Αμενχοτέπ ΙΙΙ, ή εάν υπάρχει διάταξη κοινό τον ίδιο τρόπο, αν και είναι αποδεκτό ότι Akhenaten ο ίδιος πέθανε το έτος 17 της βασιλείας του, και υπάρχουν πολλές διαφωνίες για το αν Smonkh Ka Ra Akhenaten έλαβαν μέρος στην κυβέρνηση ίσως 2 ή 3 χρόνια νωρίτερα, μετά Ακενατόν, ο φαραώ Smonkh Ka Ra μόνο Φαραώ, είναι πιθανό ότι κυβέρνησε την Αίγυπτο για λιγότερο από ένα χρόνο.

Προσπαθήστε να Akhenaten όταν πήρε το θρόνο της ενοποίησης της χώρας των θεών της αρχαίας Αιγύπτου, συμπεριλαμβανομένης της θεό Αμμωνα-Re με τη μορφή της λατρείας του θεού του ήλιου και μόνο, και το σύμβολο της Baqrsa του, την οποία αποκάλεσε Aten, είπε από το είδωλό του (ότι δεν είναι εταίρος), και στο τέταρτο έτος της βασιλείας του επέλεξε Akhenaten, εγκαταστάθηκε η νέα πρωτεύουσα του. και άρχισαν να χτίζουν το επόμενο έτος, το ονόμασε Akhetaten, τον ορίζοντα του κάθε φούρνου, και την τρέχουσα θέση του είναι το Τελ ελ-Αμάρνα [3]. Έπαιξε ο βασιλιάς και η όμορφη γυναίκα Nefertiti του, το ρόλο του μεσολαβητή ανάμεσα στο Θεό και το βρυχηθμό του λαού.

        .  

No comments:

Post a Comment